Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Φιλοσοφικά ερωτήματα και σκέψεις.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 

Re: Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Δημοσίευσηαπό sarkaflias » Μάρτιος 6th, 2008, 12:27 am

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝ έγραψε:
ΠΟΙΑ ΕΒΡΑΙΚΗ ΛΕΞΗ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΒΡΑΙΟΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΟΤΑΝ ΕΓΡΑΦΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΞΗ "ΛΟΓΟΣ";

την ελληνικη λεξη απ'ευθειας...
η μιση Γαλιλαια μιλουσε ελληνικα, το νομισμα της ηταν ελληνικο και οχι το σεκελ, οι μισες και βαλε συναγωγες ηταν στην ελληνικη, ο Φιλιππος και ο Αντρεας ειχαν ελληνικα ονοματα...


θα μας τρελλάνεις ρε Αρίστο; Αν ένας αγράμματος τσομπάνος ακούσει μια λέξη που διαφέρει από την ντουζίνα των λέξεων που χρησιμοποιεί στον μικρόκοσμο του (πρόβατα, τυρί, τυρόγαλα, βελάζω, χέζω, γ@μ@ω κτλ) και ακούσει μια ξένη λέξη, υπάρχει καμιά περίπτωση ακόμα και αν μπορεί να προφέρει αυτήν την λέξη να καταλάβει το νόημα της;
Υπάρχει έστω και μια στο τρισεκατομύριο πιθανότητα;
Ας πάρουμε έναν σημερινό αγράμματο γιδοβοσκό επάνω στα Άγραφα και του πούμε την λέξη INTERNET. Υπάρχει περίπτωση να καταλάβει ποτέ ο τσομπάνος τι είναι το ίντερνετ; Να καταλάβει τι είναι ο server ή το πρωτόκολλο TCP/IP ή οτιδήποτε; Ακόμα και αν βγάλει ένα τραγούδι για το Ιντερνετ, ακόμα και αν το χορέψει και το φωνάξει θα καταλάβει ποτέ μέσα στο μυαλό του τί είναι αυτό που λέει;

Έλεος με την μεταφυσική παράνοια! Μερικοί εβραίοι ψαράδες και τσομπανηδες που επιπλέον μισούσαν και τους έλληνες, έμαθαν με μαγικό τρόπο ελληνικά, να γράφουν και να διαβάζουν και όχι μόνο αυτό αλλά κατάλαβαν και την πιο προχωρημένη επιστημονική έννοια της εποχής. Αυτήν του ΛΟΓΟΥ. Και κατάλαβαν αυτό που είχε στο μυαλό του ο Ηράκλειτος λέγοντας ΟΥΚ ΕΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΑΚΟΥΣΑΝΤΑΣ, ΣΟΦΟΝ ΟΜΟΛΟΓΕΙΝ ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ, Και παρόλο που το κατάλαβαν, ότι δηλαδή ο ΛΟΓΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΛΙΣΤΙΚΟΣ ΕΝΙΣΜΟΣ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ, παρόλα αυτά αυτοί οι αγράμματοι γιδοβοσκοί πίστεψαν ότι ο ΛΟΓΟΣ δεν είναι ΕΝΙΣΜΟΣ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ αλλά ότι υπάρχει κακή ύλη και καλές ιδέες όπως έλεγε ο Τζόσουα και επιπλέον στον κοσμο των ιδεών κατοικεί ο θεός Τζαχόμπα.

ΕΛΕΟΣ!
“Η ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ ΦΥΣΙΣ ΣΩΜΑΤΑ ΕΣΤΙ ΚΑΙ ΤΟΠΟΣ" ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ
Άβαταρ μέλους
sarkaflias
Fast poster
 
Δημοσ.: 2120
Εγγραφη: Ιούλιος 15th, 2007, 10:19 am
Το μέλος sarkaflias, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Δημοσίευσηαπό Σίμων Resurrected » Μάρτιος 6th, 2008, 2:15 am

Κατά κάποιον τρόπο έχετε και οι δύο δίκιο, έτσι όπως υποθέτω ότι παίχτηκε το σκηνικό τότε. Ο Ιησούς ήταν μάλλον μια από τις πολλές θρησκευτικές προσωπικότητες που πέρασαν εκείνη την εποχή από την Παλαιστίνη, άλλοι επαναστάτες που σφαζόντουσαν άλλοι επικεφαλής από σέκτες αναθεωρητών σε σύγκρουση με το ιερατείο.Μη ξεχνάμε είχε προηγηθεί και η εξέγερση των Μακαβαίων και οι εντάσεις μεταξύ εξελληνισμένων και παραδοσιακών Εβραίων ήταν έντονες και φρέσκες στην μνήμη.

Τα ευαγγέλια αρχικά (τα πρώτα ευαγγέλια γιατί μετά έγινε κάτι σαν είδος λογοτεχνίας) ήταν μάλλον μια απόπειρα των εξελληνισμένων Εβραίων να "εκσυγχρονίσουν" την Εβραϊκή θρησκεία και να κατευνάσουν τα πάθη ....

Mη ξεχνάμε ότι όλα αυτά έγιναν στο τέλος του πρώτου αιώνα , μετά από τον Παύλο (ο οποίος είναι ήδη επηρεασμένος από τον Φίλωνα ) - οι επιστολές του Παύλου είναι παλαιότερες κατά 10-20 χρόνια από το πρώτο ευαγγέλιο το κατά Μάρκον που γράφτηκε μάλλον γύρω στο 70 μΧ
* Mark: c. 68–73,[5] c 65-70[1]
* Matthew: c. 70–100.[5] c 80-85.[1] Some conservative scholars argue for a pre-70 date, particularly those that do not accept Mark as the first gospel written.
* Luke: c. 80–100, with most arguing for somewhere around 85,[5], c 80-85[1]
* John: c 90-100,[1] c. 90–110,[6] The majority view is that it was written in stages, so there was no one date of composition.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gospels


Λάβετε ακόμα υπόψη σας ότι ο Παύλος στις επιστολές του αναφέρεται ουσιαστικά σε 2 μόνο συμβάντα από τα πολλά που αναφέρουν τα ευαγγέλια.

Το 70 μχ είναι σημαντική ημερομηνία επειδή συμπίπτει με την καταστροφή του ναού στα Ιεροσόλυμα από τους Ρωμαίους.

In 66 CE, the Jewish population rebelled against the Roman Empire. Four years later, in 70 CE, Roman legions under Titus reconquered and subsequently destroyed much of Jerusalem and the Second Temple. The arch of Titus, located in Rome and built to commemorate Titus's victory in Judea, depicts Roman soldiers carrying off the Menorah from the Temple. Jerusalem itself was razed by the Emperor Hadrian at the end of the Bar Kochba Rebellion in 135 CE.


Μετά από την καταστροφή του ναού προφανώς ξεσπά μια πολύ βαθιά κρίση στον εβραικό κόσμο, πολιτική όσο και θρησκευτική. Είναι η δεύτερη φορά που καταστρέφεται ο ναός και σε συνδυασμό με τις φρέσκες μνήμες των πογκρόμ της Αλεξάνδρειας το 38 μΧ επι Καλιγούλα.... η εξελληνισμένη (και μορφωμένη) κάστα των εβραίων καταφεύγει στην προσπάθεια αναθεώρησης της εβαρικής θρησκείας καταφεύγοντας στην σύνθεση του Φίλωνα και στον Μεσσιανισμό του Παύλου, με επιλογή ενός από τους ειρηνικούς "μεσσίες" που είχαν φτύσει οι εβραίοι στις αρχές του αιώνα (ίσως να πλασάρανε και τον θάνατό του σαν τον λόγο για τον οποίον τους τιμώρησε ο Γιαχβέ και επέτρεψε την καταστροφή του Ναού για δεύτερη φορά ) ...... και ιδού εγένετο Χριστιανισμός.

Η αντίδραση του ορθόδοξου Ιουδαϊσμού απέναντι στο ελληνιστικό στοιχείο και στους Ρωμαίους ήταν καταστροφική πλέον για τους εβραιους και ένας θρησκευτικό συμβιβασμός, μια αναθεώρηση ήταν απαραίτητη για λόγους επιβίωσης .

Βλέπουμε ότι μόλις 30 χρόνια μετά από την συγγραφή και του τελευταίου (απο τα κανονικά) ευαγγέλια το 135 μΧ επί Αδριανού ισοπεδώνεται η Ιερουσαλήμ με αφορμή μία ακόμα εξέγερση, εκείνη του Simon Bar Kokhba* (ενός ακόμα μεσσία )...

Το ένα σκαμπίλι μετά το άλλο .... ή δεν υπήρχε ο θεός τους να τους προστατεύει ή κάτι είχε πάει στραβά....πολύ στραβά...



------------
* Σίμων Resurrected :wink: :smt003
“During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.” - George Orwell "1984"
Άβαταρ μέλους
Σίμων Resurrected
Crazy poster
 
Δημοσ.: 9881
Εγγραφη: Ιούνιος 21st, 2007, 6:46 am
Τοποθεσια: Siemens-Land Τιμημένη Βλαχαραπιά
Το μέλος Σίμων Resurrected, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Δημοσίευσηαπό sersix » Μάρτιος 6th, 2008, 8:02 am

Σίμων Resurrected έγραψε:
sersix έγραψε:
sarkaflias έγραψε:ΠΟΙΑ ΕΒΡΑΙΚΗ ΛΕΞΗ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΒΡΑΙΟΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΟΤΑΝ ΕΓΡΑΦΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΞΗ "ΛΟΓΟΣ";

"Ουαί Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί"
Τη λέξη "υποκριταί" (=ηθοποιοί) που την έμαθε ένας Εβραίος βοσκός η οποία δεν υπάρχει στην Αραμαϊκή. Αν το εξετάσεις υπό το πρίσμα της Ελληνικής Ιστορίας υπάρχει ευκολότατη εξήγηση. Πολύ κοντά στη Ναζαρέτ υπήρχε η Ελληνιστική πόλη Σεπφώρις (από τις τουλάχιστον 10 που υπήρχαν και συνιστούσαν τη Δεκάπολη) όπου πρόσφατα ανακαλύφθηκε ελληνικό θέατρο. Μάλιστα υπάρχουν ερευνητές που ισχυρίζονται ότι Σεπφώρις και Ναζαρέτ είναι η ίδια πόλη. Έτσι εξηγείται και το πως ένας άλλος....βοσκός(!!!) έμαθε τη λέξη Λόγος.



Ισως πρέπει να κάνεις και μία βόλτα από την Αλεξάνδρεια της αρχής του πρώτου αιώνα .....

Την έχω κάνει με τη φαντασία μου. Αλλά η Γαλιλαία εκείνης της εποχής ήταν το ίδιο Ελληνική όσο και η Αλεξάνδρεια. Μάλιστα στα Γάδαρα υπήρχε Ελληνική φιλοσοφική σχολή. Όσο για τους Εβραίους της περιοχής δεν ήσαν παρά ελληνίζοντες πρόσφυγες από τους πολέμους των Μακκαβαίων που προηγήθηκαν και προσπαθούσαν να επιστρέψουν στην Ιερουσαλήμ και να καταλάβουν το Ναό του Σολωμόντος εκδιώκοντας τους Φαρισαίους. Αυτό προσπάθησε και ο Ιησούς την Κυριακή των Βαϊων αλλά απέτυχε.
Ότι το στέρεο φθείρεται και ότι το ιερό βεβηλώνεται. Αυτό είναι νόμος της Ιστορίας.
sersix
Fast poster
 
Δημοσ.: 2102
Εγγραφη: Μάρτιος 9th, 2006, 10:50 am
Τοποθεσια: Πάτρα
Το μέλος sersix, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Δημοσίευσηαπό Mothergoose » Μάρτιος 6th, 2008, 8:51 am

Ας πάρουμε έναν σημερινό αγράμματο γιδοβοσκό επάνω στα Άγραφα και του πούμε την λέξη INTERNET. Υπάρχει περίπτωση να καταλάβει ποτέ ο τσομπάνος τι είναι το ίντερνετ; Να καταλάβει τι είναι ο server ή το πρωτόκολλο TCP/IP ή οτιδήποτε; Ακόμα και αν βγάλει ένα τραγούδι για το Ιντερνετ, ακόμα και αν το χορέψει και το φωνάξει θα καταλάβει ποτέ μέσα στο μυαλό του τί είναι αυτό που λέει;



Ο Κύριλλος καταγράφει ότι κατά την εποχή του Χριστού, στις πόλεις της Γαλιλαίας κατοικούσαν Έλληνες.

"Επειδή ευρίσκεται κοντά η χώρα των Ιουδαίων προς την χώρα των Γαλιλαίων και επειδή έχουν πόλεις και κωμοπόλεις γειτονικές μεταξύ τους οι Έλληνες και εκείνοι (οι Ιουδαίοι), έκαναν συχνές τις αναμίξεις, σύχναζαν δε οι μεν προς τους δε." (Κύριλλος, Ερμηνεία εις το κατά Ιωάννην Ευαγγέλιον, τόμ. 2, σελ. 308)

σχολιο δικο μου...και ακριβως επειδη οι Γαλιλαιοι συγχρωτιζοντουσαν πολυ με Ελληνες σε σημειο ωστε να γινονται και γαμοι ενιοτε αναμεσα στις δυο κοινοτητες, δεν τους χωνευαν οι Ιουδαιοι και ονομαζαν την περιοχη, Γαλιλαια των Εθνων και μερος απο το οποιο τιποτα καλο για το Ισραηλ δεν μπορει να προκυψει...



Στις ελληνικές πόλεις της Γαλιλαίας και της ευρύτερης περιοχής του Ισραήλ αναφέρεται και ο Γάλλος ακαδημαϊκός Δανιήλ Ροπς:

"Μέσα στον οργανισμό του Ισραήλ υπήρχε και ένα άλλο ξένο σώμα, οι ελληνικές πόλεις. Ένας αριθμός από οικισμούς, πολλοί από τους οποίους σημαντικοί, ήταν ελληνικοί, όχι εβραϊκοί. Άλλοι είχαν ιδρυθεί την εποχή που οι απόγονοι των στρατηγών του Μεγάλου Αλεξάνδρου, οι Λαγίδες από την Αίγυπτο και οι Σελευκίδες από την Συρία, κρατούσαν στα χέρια τους την Παλαιστίνη, όπου είχαν εγκαταστήσει διάφορους δήμους με Έλληνες μετανάστες. Αποτελούσαν την Δεκάπολη, μία ομοσπονδία από δέκα πόλεις… ο Ίππος, η Γέρασα, η Πέλλα, τα Γάδαρα, η Φιλαδέλφεια… Και άλλες ελληνικές πόλεις είχαν ιδρυθεί στα παράλια, από την Πτολεμαΐδα, την παλιά Άκκα ως την Γάζα. Η Καισάρεια, που ο Ηρώδης ο Μέγας μετέτρεψε σε πρώτο λιμάνι της Παλαιστίνης, ήταν κατά τα τρία τέταρτα ελληνική. Και όταν ιδρύθηκε η Τιβεριάδα, στις όχθες της λίμνης, τον πληθυσμό της τον αποτελούσαν Έλληνες στο μεγαλύτερο μέρος του… Η Σεπφωρίς, η πρωτεύουσα της Γαλιλαίας, ήταν στην ουσία και αυτή ελληνική πόλη." (Δανιήλ Ροπς, Η καθημερινή ζωή στην Παλαιστίνη, σελ. 52-53)

σχολιο δικο μου...

οι μαθητες του Χριστου καταγοντουσαν απο την Καπερναουμ η τη Βηθσαιδα που ηταν στη λιμνη της Γαλιλαιας...αρα ηταν διπλα στην ελληνικη Τιβεριαδα...ειδικα η Βηθσαιδα αποκαλειται και ελληνιστικη πολη...

Εικόνα
Mothergoose
Extreme poster
 
Δημοσ.: 46651
Εγγραφη: Απρίλιος 30th, 2005, 11:33 pm
Τοποθεσια: Μνημόνιο
Το μέλος Mothergoose, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Δημοσίευσηαπό Mothergoose » Μάρτιος 6th, 2008, 8:58 am

ας δει κανεις στον παραπανω χαρτη ποσο κοντα βρισκεται η Βηθσαιδα απο τα Γαδαρα που οπως ειπε ο σερσιξ υπηρχε φιλοσοφικη σχολη...


.
Mothergoose
Extreme poster
 
Δημοσ.: 46651
Εγγραφη: Απρίλιος 30th, 2005, 11:33 pm
Τοποθεσια: Μνημόνιο
Το μέλος Mothergoose, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Δημοσίευσηαπό ESTIN » Μάρτιος 6th, 2008, 10:07 am

αγαπητοί ξεχάστε ότι ουν διδάξει περί το που αναφέρονται τα ευαγγέλια , και που είναι αυτοί οι Άγιοι τόποι !! δεν είναι εκεί και οι Εβραίοι είχαν άγνοια για την 'υπαρξη του χριστού ΄και των ευαγγελιστών γιατί απλώς δεν ήταν στην περιοχή τους η Ιουδαία Γαλιλαία κτλ !!
βάλτε και λίγο το μυαλό σας να δουλέψει πηγαίνετε στον δορυφορικό χάρτη και ψάξτε και δείτε ότι από αυτήν την πολυσύχναστη περιοχή των ευαγγελίων που έσφιζε από ζωή , είναι σχεδόν ακατοίκιτη σήμερα !! ξεχάστε ότι ξέρατε , ερευνήστε !!
είμαι ένα κιγκλίδωμα στο ρεύμα, ας με πιάσει όποιος μπορεί να με πιάσει, αλλά δεν είμαι το δεκανίκι σας !! Νίτσε
ESTIN
Fast poster
 
Δημοσ.: 1935
Εγγραφη: Μάιος 31st, 2007, 12:54 pm
Τοποθεσια: Ατλαντίς
Το μέλος ESTIN, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Δημοσίευσηαπό sersix » Μάρτιος 6th, 2008, 10:46 am

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝ έγραψε:"Μέσα στον οργανισμό του Ισραήλ υπήρχε και ένα άλλο ξένο σώμα, οι ελληνικές πόλεις. Ένας αριθμός από οικισμούς, πολλοί από τους οποίους σημαντικοί, ήταν ελληνικοί, όχι εβραϊκοί. Άλλοι είχαν ιδρυθεί την εποχή που οι απόγονοι των στρατηγών του Μεγάλου Αλεξάνδρου, οι Λαγίδες από την Αίγυπτο και οι Σελευκίδες από την Συρία, κρατούσαν στα χέρια τους την Παλαιστίνη, όπου είχαν εγκαταστήσει διάφορους δήμους με Έλληνες μετανάστες. Αποτελούσαν την Δεκάπολη, μία ομοσπονδία από δέκα πόλεις… ο Ίππος, η Γέρασα, η Πέλλα, τα Γάδαρα, η Φιλαδέλφεια… Και άλλες ελληνικές πόλεις είχαν ιδρυθεί στα παράλια, από την Πτολεμαΐδα, την παλιά Άκκα ως την Γάζα. Η Καισάρεια, που ο Ηρώδης ο Μέγας μετέτρεψε σε πρώτο λιμάνι της Παλαιστίνης, ήταν κατά τα τρία τέταρτα ελληνική. Και όταν ιδρύθηκε η Τιβεριάδα, στις όχθες της λίμνης, τον πληθυσμό της τον αποτελούσαν Έλληνες στο μεγαλύτερο μέρος του… Η Σεπφωρίς, η πρωτεύουσα της Γαλιλαίας, ήταν στην ουσία και αυτή ελληνική πόλη." (Δανιήλ Ροπς, Η καθημερινή ζωή στην Παλαιστίνη, σελ. 52-53)

Δεν χρειάζεται να πάμε πολύ μακριά για να διαπιστώσουμε αυτά. Υπάρχει μιά απόλυτα Χριστιανική πηγή που υπάρχει στα σπίτια των περισσοτέρων μας. Εννοώ το κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο. Σε κάποιο σημείο οι Φαρισαίοι μιλώντας για τον Ιησού ανησυχούν για τη δράση του και λένε ότι περιπατεί τις ελληνικές πόλεις του Βορρά τη Δεκάπολη και διδάσκει τους διασκορπισμένους στις ελληνικές πόλεις. Εννοεί προφανώς τους ελληνίζοντες Εβραίους.
Ότι το στέρεο φθείρεται και ότι το ιερό βεβηλώνεται. Αυτό είναι νόμος της Ιστορίας.
sersix
Fast poster
 
Δημοσ.: 2102
Εγγραφη: Μάρτιος 9th, 2006, 10:50 am
Τοποθεσια: Πάτρα
Το μέλος sersix, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Δημοσίευσηαπό Σίμων Resurrected » Μάρτιος 6th, 2008, 11:47 am

sersix έγραψε:

Την έχω κάνει με τη φαντασία μου. Αλλά η Γαλιλαία εκείνης της εποχής ήταν το ίδιο Ελληνική όσο και η Αλεξάνδρεια. Μάλιστα στα Γάδαρα υπήρχε Ελληνική φιλοσοφική σχολή. Όσο για τους Εβραίους της περιοχής δεν ήσαν παρά ελληνίζοντες πρόσφυγες από τους πολέμους των Μακκαβαίων που προηγήθηκαν και προσπαθούσαν να επιστρέψουν στην Ιερουσαλήμ και να καταλάβουν το Ναό του Σολωμόντος εκδιώκοντας τους Φαρισαίους. Αυτό προσπάθησε και ο Ιησούς την Κυριακή των Βαϊων αλλά απέτυχε.


Πάντως ,ίσως να μην το έθεσα και πολύ σωστά στο προηγούμενο ποστ, η ρήξη κατά βάθος με τους εξελληνισμένους εβραίους δεν έγινε επειδή είχαν εξελληνιστεί. Ηταν περισσότερο μία ρήξη μεταξύ των τάσεων μέσα στην άρχουσα τάξη που διεκδικούσαν ανεξαρτησία από τους Ρωμαίους και συγχρόνως (η μια κόντρα στη άλλη) τα σκήπτρα της πολιτικής ηγεσίας των εβραϊκών πόλεων.

:smt018 δέν πρέπει να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι οι παραδοσιακοί εβραίοι έβλεπαν τα ελληνιστικά στοιχεία σαν τον μπαμπούλα και ότι αυτό ήταν η αιτία , η διαμάχη ήταν ταξική (με την έννοια της εσωτερικής διαμάχης στην ηγεσία) και η θρησκεία (για άλλη μια φορά) χρησιμοποιήθηκε σαν μέσο προπαγάνδας - κυρίως στις αγροτικές περιοχές.

Ps: Ενα ενδιαφέρον και κατατοπιστικό βιβλίο για εκείνη την εποχή είναι το : "The Ruling Class of Judaea - The Origins of the Jewish Revolt against Rome A.D. 66-70"
“During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.” - George Orwell "1984"
Άβαταρ μέλους
Σίμων Resurrected
Crazy poster
 
Δημοσ.: 9881
Εγγραφη: Ιούνιος 21st, 2007, 6:46 am
Τοποθεσια: Siemens-Land Τιμημένη Βλαχαραπιά
Το μέλος Σίμων Resurrected, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Δημοσίευσηαπό sersix » Μάρτιος 6th, 2008, 12:13 pm

Σίμων Resurrected έγραψε:Πάντως ,ίσως να μην το έθεσα και πολύ σωστά στο προηγούμενο ποστ, η ρήξη κατά βάθος με τους εξελληνισμένους εβραίους δεν έγινε επειδή είχαν εξελληνιστεί. Ηταν περισσότερο μία ρήξη μεταξύ δύο τάξεων που διεκδικούσαν ανεξαρτησία από τους Ρωμαίους και συγχρόνως (η μια κόντρα στη άλλη) τα σκήπτρα της πολιτικής ηγεσίας των εβραϊκών πόλεων.

:smt018 δέν πρέπει να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι οι παραδοσιακοί εβραίοι έβλεπαν τα ελληνιστικά στοιχεία σαν τον μπαμπούλα και ότι αυτό ήταν η αιτία , η διαμάχη ήταν ταξική και η θρησκεία (για άλλη μια φορά) χρησιμοποιήθηκε σαν μέσο προπαγάνδας - κυρίως στις αγροτικές περιοχές.

Θα σου πω τι πιστεύω προσωπικά εγώ και κρίνε αναλόγως. Κατ' αρχήν και οι Φαρισαίοι που ήλεγχαν το Ναό του Σολωμόντος ήσαν αρκετά εξελληνισμένοι και αποδεικνύεται από τα Ελληνικά ονόματα που χρησιμοποιούσαν. Παρέμεναν πιστοί όμως στη παράδοσή τους. Οι Εβραίοι της διασποράς (Γαλιλαία, Αλεξάνδρεια) πολλοί από τους οποίους ήσαν πρόσφυγες από παλαιότερους εμφυλίους πολέμους στο Ισραήλ επεδίωκαν αλλαγή της θρησκείας (όσο το δυνατόν βέβαια) για το λόγο ότι η θρησκεία του Γιαχβέ είχε καταντήσει μοιρολατρεία και το μόνο που προσέφερε ήταν να οδηγεί το λαό τους σε περιπέτειες χωρίς αποτέλεσμα. Κυρίαρχη τάση εκείνους τους αιώνες ήταν η μίξη ελληνικών λατρειών με ντόπιες. Π.χ. του Οσιρη με τον Απι στο πρόσωπο του Σέραπι. Κατι ανάλογο προσπάθησαν να κάνουν οι ελληνίζοντες Εβραίοι της διασποράς (το είχαν επιχειρήσει και παλαιότερα σε συνεργασία με ελληνιστικές εξουσίες) "παντρεύοντας" ένα Ελληνα θεό όχι βέβαια με το το θεό των Εβραίων που απαγορευόταν η παράστασή του αλλά με το Μεσσία των Εβραίων. Αυτό στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού. Το ποιός θεός ήταν είναι αντικείμενο ενδιαφέρουσας συζήτησης και μπορούν να διατυπωθούν πολλές γνώμες. Αν ενδιαφέρεσαι πες τη δική σου!
Ότι το στέρεο φθείρεται και ότι το ιερό βεβηλώνεται. Αυτό είναι νόμος της Ιστορίας.
sersix
Fast poster
 
Δημοσ.: 2102
Εγγραφη: Μάρτιος 9th, 2006, 10:50 am
Τοποθεσια: Πάτρα
Το μέλος sersix, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Δημοσίευσηαπό sarkaflias » Μάρτιος 6th, 2008, 6:25 pm

σχολιο δικο μου...και ακριβως επειδη οι Γαλιλαιοι συγχρωτιζοντουσαν πολυ με Ελληνες σε σημειο ωστε να γινονται και γαμοι ενιοτε αναμεσα στις δυο κοινοτητες, δεν τους χωνευαν οι Ιουδαιοι και ονομαζαν την περιοχη, Γαλιλαια των Εθνων και μερος απο το οποιο τιποτα καλο για το Ισραηλ δεν μπορει να προκυψει...


χε χε κατάλαβα, επειδή τα επιχειρήματα σου δεν στέκουν με κανένα τρόπο υπονοείς χαλαρά ότι μάλλον έγιναν επιμειξίες και ότι ο Τζόσουα και οι μαθητές του ήταν ελοχίμ και μητρική τους γλώσσα ήταν τα ελληνικά!
Με αυτή σου τη θέση όμως Αρίστο γίνεσαι αιρετικός για την επίσημη θρησκεία με τέτοια μυαλά έχεις κλείσει πρώτο καζάνι στην κόλαση. Ο Τζόσουα, ο Σαούλ, Ο Ναούμ , ο Μαλαχίας ήταν γνήσιοι εβραίοι, 100 % εβραίοι από τις φυλές του Ισραήλ!

* Και φυσικά σε άλλη περίπτωση όταν συζητούσαμε για τον "μέγα Κωνσταντίνο" τον βάφτιζες έλληνα χωρίς να λαμβάνεις υπόψην σου καμιά αντίστοιχη χαλαρή θέση ότι μπορεί να ήταν αλβανάκος ή ότι η μάνα της Ελένης στο Πανδοχείο της Βιθυνίας μπορεί να την γονιμοποίησε κανένας περαστικός. Εκεί είσαι κάθετος "Ελ ο Κώτσος", εδώ είσαι χαλαρός "Μάλλον Ελ ο Τζόσουα", και όλα αυτά για να ισχύουν οι μεταφυσικές αρλούμπες της θρησκείας!
Μπράβο! Συνεπέστατος!
“Η ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ ΦΥΣΙΣ ΣΩΜΑΤΑ ΕΣΤΙ ΚΑΙ ΤΟΠΟΣ" ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ
Άβαταρ μέλους
sarkaflias
Fast poster
 
Δημοσ.: 2120
Εγγραφη: Ιούλιος 15th, 2007, 10:19 am
Το μέλος sarkaflias, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Δημοσίευσηαπό Mothergoose » Μάρτιος 6th, 2008, 8:24 pm

χε χε κατάλαβα, επειδή τα επιχειρήματα σου δεν στέκουν με κανένα τρόπο υπονοείς χαλαρά ότι μάλλον έγιναν επιμειξίες και ότι ο Τζόσουα και οι μαθητές του ήταν ελοχίμ και μητρική τους γλώσσα ήταν τα ελληνικά!
Με αυτή σου τη θέση όμως Αρίστο γίνεσαι αιρετικός για την επίσημη θρησκεία με τέτοια μυαλά έχεις κλείσει πρώτο καζάνι στην κόλαση. Ο Τζόσουα, ο Σαούλ, Ο Ναούμ , ο Μαλαχίας ήταν γνήσιοι εβραίοι, 100 % εβραίοι από τις φυλές του Ισραήλ!



αντε παλι με τα μπουρου μπουρου σου...

εγω δεν ειπα οτι ο Ιησους ειναι Ελληνας, απλα σου εξηγησα οτι δεν ηταν καθολου δυσκολο ενας Εβραιος στη Γαλιλαια να γνωριζει τη λεξη Λογος, οταν οι Ελληνες μεναν διπλα του...
Mothergoose
Extreme poster
 
Δημοσ.: 46651
Εγγραφη: Απρίλιος 30th, 2005, 11:33 pm
Τοποθεσια: Μνημόνιο
Το μέλος Mothergoose, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Δημοσίευσηαπό sersix » Μάρτιος 7th, 2008, 7:34 am

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝ έγραψε:εγω δεν ειπα οτι ο Ιησους ειναι Ελληνας, απλα σου εξηγησα οτι δεν ηταν καθολου δυσκολο ενας Εβραιος στη Γαλιλαια να γνωριζει τη λεξη Λογος, οταν οι Ελληνες μεναν διπλα του...

Μόνο έμεναν δίπλα του; Εδώ υπάρχει βάσιμος ισχυρισμός ότι είχε εκπαιδευτεί σε κάποιο Ασκληπείο της περιοχής και εκεί έμαθε να θεραπεύει. Αλλωστε έχει την ίδια επωνυμία με τον Ασκληπιό. Σωτήρ!
Ότι το στέρεο φθείρεται και ότι το ιερό βεβηλώνεται. Αυτό είναι νόμος της Ιστορίας.
sersix
Fast poster
 
Δημοσ.: 2102
Εγγραφη: Μάρτιος 9th, 2006, 10:50 am
Τοποθεσια: Πάτρα
Το μέλος sersix, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Δημοσίευσηαπό Mothergoose » Μάρτιος 7th, 2008, 9:32 am

Η Σεπφωρίς, η πρωτεύουσα της Γαλιλαίας, ήταν στην ουσία και αυτή ελληνική πόλη." (Δανιήλ Ροπς, Η καθημερινή ζωή στην Παλαιστίνη, σελ. 52-53)



συμφωνα με την πρωιμη χριστιανικη παραδοση, η Παναγια γεννηθηκε και μεγαλωσε στην Σεπφωριδα...
Mothergoose
Extreme poster
 
Δημοσ.: 46651
Εγγραφη: Απρίλιος 30th, 2005, 11:33 pm
Τοποθεσια: Μνημόνιο
Το μέλος Mothergoose, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Δημοσίευσηαπό sersix » Μάρτιος 7th, 2008, 10:21 am

Ο συγγενής του Ιησού και πατέρας του Ιωάννη του Προδρόμου Ζαχαρίας ήταν Αρχιερέας της Ναζαρέτ. Δηλ. ο σημαντικότερος Εβραίος της Ναζαρέτ. Μα είναι δυνατόν αυτοί οι άνθρωποι να προέρχονται από οικογένειες αγραμμάτων γιδοβοσκών, μαραγκών, ψαράδων;
Ότι το στέρεο φθείρεται και ότι το ιερό βεβηλώνεται. Αυτό είναι νόμος της Ιστορίας.
sersix
Fast poster
 
Δημοσ.: 2102
Εγγραφη: Μάρτιος 9th, 2006, 10:50 am
Τοποθεσια: Πάτρα
Το μέλος sersix, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Περι του τι ειναι ο Λογος στην αρχαια φιλοσοφια

Δημοσίευσηαπό Σίμων Resurrected » Μάρτιος 7th, 2008, 11:34 am

sersix έγραψε:Θα σου πω τι πιστεύω προσωπικά εγώ και κρίνε αναλόγως. Κατ' αρχήν και οι Φαρισαίοι που ήλεγχαν το Ναό του Σολωμόντος ήσαν αρκετά εξελληνισμένοι και αποδεικνύεται από τα Ελληνικά ονόματα που χρησιμοποιούσαν. Παρέμεναν πιστοί όμως στη παράδοσή τους. Οι Εβραίοι της διασποράς (Γαλιλαία, Αλεξάνδρεια) πολλοί από τους οποίους ήσαν πρόσφυγες από παλαιότερους εμφυλίους πολέμους στο Ισραήλ επεδίωκαν αλλαγή της θρησκείας (όσο το δυνατόν βέβαια) για το λόγο ότι η θρησκεία του Γιαχβέ είχε καταντήσει μοιρολατρεία και το μόνο που προσέφερε ήταν να οδηγεί το λαό τους σε περιπέτειες χωρίς αποτέλεσμα. Κυρίαρχη τάση εκείνους τους αιώνες ήταν η μίξη ελληνικών λατρειών με ντόπιες. Π.χ. του Οσιρη με τον Απι στο πρόσωπο του Σέραπι. Κατι ανάλογο προσπάθησαν να κάνουν οι ελληνίζοντες Εβραίοι της διασποράς (το είχαν επιχειρήσει και παλαιότερα σε συνεργασία με ελληνιστικές εξουσίες) "παντρεύοντας" ένα Ελληνα θεό όχι βέβαια με το το θεό των Εβραίων που απαγορευόταν η παράστασή του αλλά με το Μεσσία των Εβραίων. Αυτό στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού. Το ποιός θεός ήταν είναι αντικείμενο ενδιαφέρουσας συζήτησης και μπορούν να διατυπωθούν πολλές γνώμες. Αν ενδιαφέρεσαι πες τη δική σου!


Αν και ξεμακραίνουμε από το θέμα του νήματος ....
Σε γενικές γραμμές στα περισσότερα συμφωνούμε , αλλά θα διαφωνήσω σε ένα σημείο.
Έχω την εντύπωση ότι η ρήξη δεν οφείλεται στο ότι η θρησκεία του Γιαχβέ είχε καταντήσει μοιρολατρία.
Η ρήξη είναι ουσιαστικά του συγκριτιστικού πολυθεϊσμού ή/και ενοθεισμού με τον μη συγκριτιστικό αποκλειστικό μονοθεϊσμό (Exclusive monotheism) (δεν είμαι σίγουρος ότι μεταφράζω σωστά τους όρους) .

Υπάρχει διάχυτη μια λανθασμένη εντύπωση ότι ο Ιουδαϊσμός ευθύς εξαρχής ήταν μια αυστηρά μονοθεϊστική θρησκεία ( με την έννοια του Exclusive monotheism ). Ο Ιουδαισμός ουσιαστικά μπαίνει στον αποκλειστικό μονοθεϊσμό μετά από τις μεταρρυθμίσεις που επέβαλε ο βασιλιάς Ιωσίας (~ 639 μέχρι 608 π.Χ.) και έχουν σαν μανιφέστο το Δευτερονόμιο.

Καταργούνται όλοι οι ναοί και πλέον ο θεός λατρεύεται μόνο σε έναν ναό, τίθενται υπό διωγμό όλες οι άλλες θεότητες και οι ενοθεϊστικές απόψεις.

Πριν από αυτές τις μεταρρυθμίσεις τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά .... για παράδειγμα ο Yahweh είχε σύζυγο την Asherah (!) (κατά τα πρότυπα άλλων ζευγαριών αρχαίων θεοτήτων ) ..... που δεν είναι άλλη από την Αστάρτη [According to Mark Smith's "The Early History of God", Astarte may be the Iron Age (after 1200 BC) incarnation of the Bronze Age (to 1200 BC) Asherah.][ από το άρθρο την Asherah : although Ashtart is clearly linked to the Mesopotamian Goddess Ishtar. She is also called Elat (the feminine form of El; compare Allat) and Qodesh 'Holiness'.]

(ένα μικρό απόσπασμα απο το σχετικό άρθρο , για περισσότερα εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Asherah )
The goddess Asherah, whose worship Jeremiah so vehemently opposed, was worshipped in ancient Israel and Judah as the consort of Yahweh and Queen of Heaven (the Hebrews baked small cakes for her festival):[1]

"Seest thou not what they do in the cities of Judah and in the streets of Jerusalem? The children gather wood, and the fathers kindle the fire, and the women knead their dough, to make cakes to the queen of heaven, and to pour out drink offerings unto other gods, that they may provoke me to anger."

—Jeremiah 7:17–18

"... to burn incense unto the queen of heaven, and to pour out drink offerings unto her, as we have done, we, and our fathers, our kings, and our princes, in the cities of Judah, and in the streets of Jerusalem ..."

—Jeremiah 44:17

Figurines of Asherah are strikingly common in the archaeological record, indicating the popularity of her cult from the earliest times to the Babylonian exile. More rarely, inscriptions linking Yahweh and Asherah have been discovered: an 8th century BCE ostracon inscribed "Berakhti et’khem l’YHVH Shomron ul’Asherato" was discovered by Israeli archeologists at Quntilat 'Ajrud (Hebrew "Horvat Teman") in the couse of excavations in the Sinai desert in 1975, prior to the Israeli withdrawal from this area. This translates as: "I have blessed you by YHVH of Samaria and His Asherah", or "...by our guardian and his Asherah", if "Shomron" is to be read "shomrenu". Another inscription, from Khirbet el-Kom near Hebron, reads: "Blessed be Uriyahu by Yahweh and by his Asherah; from his enemies he saved him!".[2]


Μετά από την επικράτηση των μεταρρυθμίσεων φυσικά διαμορφώθηκε σιγά σιγά μια ισχυρή ιερατική τάξη που λειτουργούσε συγκεντρωτικά με έδρα τον Ναό στην Ιερουσαλήμ. Μια άρχουσα τάξη που δεν ρύθμιζε μόνο θρησκευτικά θέματα αλλά και πολιτικά , δίκαζε, καθόριζε το καθεστώς ιδιοκτησίας, την οικονομία κλπ.κλπ.

Βλέπεις με άλλα λόγια υπήρχε μία προϊστορία ρήξεων που δεν ανάγονται μόνο στην εξέγερση των Μακκαβαίων και τα σχετικά ....αλλά κρατάνε από πολύ πιο παλιά.

Το ζουμί της Ιστορίας είναι ότι οποιαδήποτε μετατόπιση πίσω σε ενοθειστικές τάσεις ή ακόμα χειρότερα σε συγκριτιστική θέση απένατι στον πολυθεϊσμό, σήμαινε ουσιαστικά ότι το ιερατείο έχανε τον έλεγχο άρα και την εξουσία.

Απο την άλλη η στάση αυτή τους οδηγούσε σε ρήξη με τους Ρωμαίους και σε κίνδυνο να εξαφανιστούν ( γιατί οι Ρωμαίοι ήταν της απόψεως "πονάει δόντι, κόβει κεφάλι" ...ισοπέδωναν όποια πόλη έκανε πολλές κόνξες ...όπως ισοπέδωσαν στο τέλος και την Ιερουσαλήμ το 135 μ.Χ )
Τελευταία επεξεργασία απο Σίμων Resurrected την Μάρτιος 7th, 2008, 12:38 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
“During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.” - George Orwell "1984"
Άβαταρ μέλους
Σίμων Resurrected
Crazy poster
 
Δημοσ.: 9881
Εγγραφη: Ιούνιος 21st, 2007, 6:46 am
Τοποθεσια: Siemens-Land Τιμημένη Βλαχαραπιά
Το μέλος Σίμων Resurrected, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

ΠροηγούμενηΕπόμενη

Επιστροφή στην Φιλοσοφία

Μετάβαση στην αρχή της σελίδας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες