TA ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Η πολιτική στην Ελλάδα.

Συντονιστές: Ομάδα συντονισμού.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Birdy, George_V, i7-5960, NikosVy, oldjedi, πατησιωτης και 27 επισκέπτες

 

TA ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Δημοσίευσηαπό ΜΑΥΡΟΣ ΚΡΙΝΟΣ ΚΡΗΤΗ » Απρίλιος 29th, 2008, 7:55 pm

TA ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Γράφουν: Χρυσαετός, Μαύρος Λύκος


(To πρώτο μέρος μπορείται να βρείτε στο http://mkritis.blogspot.com/2008/04/ta.html )

Το Πάσχα της παράδοσης, σβήνει χρόνο με το χρόνο από τον «δυτικό» τρόπο ζωής που επιβάλλει η νέα τάξη, και με τη συμβολή των επιθέσεων της νέας τάξης και των μηχανισμών της σε παραδόσεις που έχουν αναπτυχθεί μέσα στις χιλιετίες ώστε να τις αντικαταστήσουν από τις νεοταξικές υποκουλτούρες τους.


Το νεοταξικό Πάσχα των κοινωνικών τάξεων


Ο λεγόμενος «δυτικός» τρόπος ζωής δεν είναι παρά ο σύγχρονος καπιταλιστικός αστικός τρόπος ζωής, ο εγκλωβισμός των ανθρώπων σε μεγαλουπόλεις και ο ταξικός διαχωρισμός τους σε φτωχούς μισθωτούς εργάτες, μικροαστούς και στις ανώτερα οικονομικά τάξεις. Ο φτωχός μισθωτός εργάτης της πόλης δεν έχει ούτε το χρόνο ούτε τη δυνατότητα να ζήσει κάτι το διαφορετικό μέσα σε αυτές τις μέρες του Πάσχα, πέραν του να ξοδέψει ότι του περισσεύει για να αγοράσει λίγο πανάκριβο κρέας μεγαλωμένο με ορμόνες και με ζωοτροφές γεμάτες χημικά για την Κυριακή του Πάσχα όπως και κάποιο παιχνίδι στα παιδιά του, συνήθως από αυτά που θέλουν να νομιμοποιήσουν στη συνείδηση των παιδιών την καταστολή και τους ιμπεριαλιστικούς νεοταξικούς πόλεμους, όσον αφορά τα αγόρια, και τα πρότυπα του σύγχρονου καπιταλιστικού lifestyle όσον αφορά τα κορίτσια.
Εικόνα
Ο μικροαστός επιπλέον θα περάσει κάποια βράδια , συχνά και το ίδιο το βράδυ της Ανάστασης, πετώντας τα λεφτά του σε νοθευμένα ποτά και ακούγοντας σκυλάδικα σε μαγαζιά φυλακές, όχι γιατί πράγματι διασκεδάζει, αλλά γιατί έτσι του έμαθαν ότι πρέπει να κάνει και γιατί είτε δεν γνωρίζει , είτε δεν έχει πρόσβαση σε άλλη επιλογή, είτε γιατί έτσι των ωθεί το κοινωνικό του περιβάλλον. Τα μεγαλύτερα οικονομικά στρώματα θα κάνουν Πάσχα στη Μύκονο ή σε κάποια χώρα του εξωτερικού, με την πιο παραδοσιακή εκδοχή να είναι η επίσκεψη σε κάποια περιοχή της Ελλάδας όπου από περιέργεια και για να περνά η ώρα ευχάριστα θα ρίξουν μια ματιά και σε κάποια από τα τοπικά της έθιμα.


Η διατροφή του νεοταξικού Πάσχα


Η παραδοσιακή διατροφή της Πασχαλινής περιόδου τείνει να εξαφανιστεί. Ολοένα και λιγότεροι ακολουθούν την παραδοσιακή υγιεινή διατροφή που είναι συσχετισμένη με τη νηστεία, και αυτοί καταφεύγουν κυρίως στα διάφορα νηστήσιμα βιομηχανοποιημένα είδη των σούπερ μάρκετ, γεμάτα χημικά , συντηρητικά και χρώματα κάθε είδους. Δεν είναι τυχαίο ότι η περιοχή της Κρήτης λόγω του φυσικού τρόπου ζωής και της Κρητικής διατροφής, είχε ένα από τα μικρότερα ποσοστά καρκίνου στην Ευρώπη σε παλιότερες δεκαετίες, ενώ αντίθετα στις πρόσφατες έρευνες παρουσιάζεται να βρίσκεται κοντά στις θέσεις με τα ψηλότερα ποσοστά ολόκληρης της Ευρώπης.

Η αλλαγή αυτή δείχνει τον τεράστιο βαθμό επέλασης των καπιταλιστικών νεοταξικών προτύπων ζωής στην Κρήτη, που αντικατέστησαν την παραδοσιακή διατροφή με βιομηχανοποιημένα προϊόντα και κυρίως με ακατάλληλα εισαγόμενα κρέατα. Η Κρήτη σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, ήταν το μέρος στο οποίο οι πολυεθνικές με την ανοχή και συνυπευθυνότητα των Ελληνικών κυβερνήσεων έσπρωξαν για κατανάλωση τις μεγαλύτερες ποσότητες από τα Ευρωπαϊκά βοειδή που έπασχαν από τη νόσο των «τρελλών αγελάδων».

Γι αυτό το λόγο και έχει παρατηρηθεί στο νησί μεγάλος αριθμός θανάτων από αυτή τη νόσο, γεγονότα που βρίσκει κανείς κάποιες φορές μόνο σε δύσκολα εντοπιζόμενες στήλες των τοπικών εφημερίδων. Λείπουν πλήρως οι αναφορές σε τέτοιους θανάτους από εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίας ή κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας, για να μη θιγεί το ξένο μεγάλο κεφάλαιο και οι τοπικοί εισαγωγείς από πτώσεις στις πωλήσεις τους και για να μην εξεγερθεί ο λαός της Ελλάδας ενάντια στο κατοχικό καθεστώς που του έχουν επιβάλλει οι πολυεθνικές των εγκληματιών και η ντόπια πλουτοκρατία μέσω της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των Ελληνικών κυβερνήσεων μαριονετών του κεφαλαίου.Ένα καθεστώς που μας επιβάλλει να τρεφόμαστε με ορμόνες, χημικά , ψοφίμια και άρρωστα ζώα ενώ παράλληλα μας πουλάει παραμύθια για νόμους που επιβάλλουν «ψηλά στάνταρντ» στη διατροφή και για «οικολογικές πολιτικές»

Αυτό το καθεστώς, αντί να σταματήσει την κατανάλωση άρρωστων ζώων και τη χρήση ακατάλληλων ζωοτροφών, βρήκε ως «λύση» στο πρόβλημα την απαγόρευση κατανάλωσης των εντοσθίων από τα ζώα, κάτι επίσης συνδεδεμένο με την Ελληνική και Κρητική παράδοση, ώστε απλά να μειώσει τις πιθανότητες θανάτου αυτών που θα τα καταναλώσουν. Αυτή είναι η κυνικότητα της φρίκης της καπιταλιστικής νέας τάξης πραγμάτων. Δηλώνει ωμά ότι θα συνεχίζει να μας ταΐζει άρρωστα ζώα, και μας προτείνει να μην τρώμε τα εντόσθια, ώστε να πεθαίνουμε μετά από την κατανάλωσή τους σε σχετικά μικρότερα ποσοστά, ώστε να μην υπάρχει τόσο έντονη λαϊκή δυσαρέσκεια αλλά και να μη μειώνεται πολύ δραστικά ο αριθμός των ανθρώπων υποτελών που το προϊόν της εργασίας τους καρπώνεται η πλουτοκρατία προς όφελός της.
Εικόνα

Στην πράξη η έννοιες της φάρμας , του ζώου , της εκτροφής και της ζωοτροφής, την εποχή της νέας τάξης γενικεύονται από τους πλουτοκράτες και εκτός από τις αγελάδες, τις κότες και τις ιχθυοκαλλιέργειες, περιλαμβάνουν πλέον και τους ίδιους τους ανθρώπους. Για τις πολυεθνικές της πλουτοκρατίας, ο πλανήτης γη δεν είναι παρά μια τεράστια φάρμα, πάνω στην οποία η άρχουσα τάξη(αστικά κόμματα, μηχανισμοί καταστολής, μέσα «ενημέρωσης» κλπ) έχουν αναλάβει να καλλιεργούν και να εκτρέφουν αναλώσιμους ανθρώπους σκλάβους που να εργάζονται και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους πλουτοκράτες. Μέσα σε αυτή την ιστορία η θάνατοι ανθρώπων από καρκίνους και άλλες βλαβερές συνέπειες της εκτροφής, είναι απλό στατιστικό στοιχείο που το κόστος του υπερσκελίζεται από τη μείωση του κόστους της εκτροφής των ανθρώπων και την αύξηση των κερδών που αυτή αποφέρει στους πλουτοκράτες, ακριβώς αντίστοιχα με το ότι συμβαίνει και με την εκτροφή αγελάδων.

Τα παραδοσιακά σπιτικά γλυκά και κουλούρια της εποχής, ήρθαν να αντικαταστήσουν τα έτοιμα, ενώ ακόμα και μικροί φούρνοι και ζαχαροπλαστεία που σεβόντουσαν κάπως στις παραδοσιακές συνταγές τείνουν να εκλείψουν υπό την πίεση των καταστημάτων αλυσίδων που εξαπλώνονται παρέχοντας ολοένα και χαμηλότερης ποιότητας και ολοένα και ακριβότερα προϊόντα.

Η παραδοσιακή βαφή των αυγών, με παπαρούνες , ή με πατζάρια και άλλους φυσικούς τρόπους έχει εκλείψει, και τη θέση της έχουν πάρει είτε βιομηχανοποιημένες καρκινογόνες και επικίνδυνες για ανθρώπινη κατανάλωση μπογιές που μεταξύ άλλων βλάπτουν και το περιβάλλον, είτε ακόμα και έτοιμα βαμμένα και βρασμένα αυγά στα σούπερ μάρκετ. Πώς να μπορέσει να βρει άλλωστε κανείς παπαρούνες σήμερα, όταν ο καπιταλισμός πήρε ανθρώπους που η βιολογία τους είναι φτιαγμένη και προσαρμοσμένη για να ζουν μέσα σε φυσικό περιβάλλον και τους ανάγκασε να ζουν μέσα σε μπετόν και καυσαέριο; Αποτέλεσμα αυτής της αφύσικης κατάστασης αλλά και του τελείως αφύσικου τρόπου με τον οποίον δομούνται σήμερα οι κοινωνικές αλλά και οι παραγωγικές σχέσεις, είναι και τα τεράστια ποσοστά κατάθλιψης στις καπιταλιστικές κοινωνίες.


Το νεοταξικό Πάσχα και το Εβραϊκό Πεσάχ, αντικαθιστούν τη Λαμπρή, το Πάσχα της Ελληνικής παράδοσης.


Είδαμε στο πρώτο μέρος παραδόσεις και έθιμα του Πάσχα της Κρητικής παράδοσης και μέχρι στιγμής στο δεύτερο μέρος είδαμε ότι για τους περισσότερους, η εορτή αυτή έχει αντικατασταθεί από το νεοταξικό Πάσχα. Είναι εμφανές ότι το νεοταξικό Πάσχα και το Ελληνικό Παραδοσιακό Πάσχα ή αλλιώς Λαμπρή, είναι δύο πολύ διαφορετικά είδη εορτής, αφού εορτάζονται με εντελώς διαφορετικό τρόπο, με μόνα κοινά στοιχεία ότι εορτάζονται την ίδια χρονική περίοδο , με το ίδιο όνομα αλλά και τις όποιες ελάχιστες αναφορές του νεοταξικού Πάσχα στο Χριστιανισμό .

Όμως εκτός από το περιεχόμενο και τον τρόπο του εορτασμού, η νέα τάξη πραγμάτων επιχειρεί να αλλάξει και τις ίδιες τις ιστορικές καταβολές της γιορτής. Το Ελληνικό παραδοσιακό Πάσχα, η Λαμπρή, είναι ιστορικά δεδομένο ότι υπάρχει ως συνέχεια των προχριστιανικών Ελληνικών εορτών της ανοίξεως, αρκετές από τις παραδόσεις και τα έθιμα των οποίων με την έλευση του Χριστιανισμού ενσωματώθηκαν στο Ορθόδοξο Πάσχα , εμπλουτίστηκαν με νέα στοιχεία μέσα στους αιώνες, όπως αυτά της αντίστασης στην Τουρκοκρατία και διατηρήθηκαν μέχρι πρόσφατα. Η λέξη Πάσχα είναι εμφανές ότι προήλθε από το Ελληνικό ρήμα «πάσχω», από την «εβδομάδα των παθών» του Χριστού.

Εικόνα
Όμως η νέα τάξη , στη «νέα εποχή» μας διδάσκει ότι το Πάσχα που γιορτάζουμε στην Ελλάδα είναι η συνέχεια κάποιας Εβραϊκής εορτής που λέγονταν Pesah (Πεσάχ) Αναφέρονται σε εορτή στην οποία οι Εβραίοι γιόρταζαν την έξοδό τους από την Αίγυπτο, όπου στο Πασχαλινό δείπνο έτρωγαν άζυμο ψωμί σε ανάμνηση της βιαστικής τους εξόδου, πικρά χόρτα σε ανάμνηση της δουλείας τους στην Αίγυπτο, και έσφαζαν ένα αρνί βάφοντας με το αίμα του τις πόρτες των σπιτιών τους για να τους ξεχωρίσει λέει ο Εβραίος Θεός από τους Αιγύπτιους και να μπορέσει να σκοτώσει όλα τα πρωτότοκα παιδιά τόσο των Αιγυπτίων όσο και των ζώων τους χωρίς να σκοτώσει αυτά των Εβραίων.

Πέρα από άλλες παρατηρήσεις που μπορεί να κάνει κανείς για το τελευταίο, όπως για την εξίσωση από τους Εβραίους της ζωής των πρωτότοκων παιδιών των ανθρώπων μιας άλλης φυλής με αυτών των ζώων, ή για τη δολοφονία μικρών παιδιών ως μέσο πίεσης, και μάλιστα την συμπερίληψη τέτοιου είδους αντιλήψεων ως συστατικά της θρησκείας τους, το σχετικό με το παρών άρθρο συμπέρασμα είναι ότι η συγκεκριμένη Εβραϊκή εορτή καμιά απολύτως σχέση δεν έχει με την Ελληνική Λαμπρή και το Ορθόδοξο Πάσχα.

Οι ίδιοι οι νεοταξίτες αριστεροί που επιμένουν τόσο ότι αυτό που εορτάζουμε δεν είναι η συνέχεια των Ελληνικών εορτών της ανοίξεως προσαρμοσμένες στο Χριστιανισμό και εμπλουτισμένες με δύο ολόκληρες χιλιετίες παράδοσης του Ορθόδοξου Πάσχα, αλλά ότι είναι συνέχεια του Εβραϊκού Πεσάχ, έχουν κάθε δικαίωμα να το εορτάσουν έτσι τρώγοντας άζυμο ψωμί και πικρά χόρτα μετά την Ανάσταση, και βάφοντας τις πόρτες τους με αίμα από αρνί σχηματίζοντας τη σημαία του ΣΥΡΙΖΑ , ώστε εφόσον δεν πιστεύουν οι ίδιοι στο Θεό για να μπορεί να ξεχωρίζει τις πόρτες τους από τις πόρτες των άλλων, να μπορεί τουλάχιστον να τις ξεχωρίζει ο Τσίπρας, και να αφήσουν ήσυχους τους υπόλοιπους να εορτάζουν το Πάσχα που ξέρουν.

Εικόνα
Παράλληλα με τα περί συνέχειας του Εβραϊκού Πεσάχ, τα τηλεοπτικά κανάλια πλέον άρχισαν να προβάλλουν όλη τη Μεγάλη Εβδομάδα εκτός από ταινίες σχετικές με το Χριστό που και αυτές πολλές φορές δεν έχουν σχέση με αυτά που περιγράφουν τα Ευαγγέλια και η Καινή Διαθήκη, οποιαδήποτε Αμερικάνικη ταινία βρουν με Εβραίους βασιλείς και πρόσωπα της Εβραϊκής θρησκείας από εποχές άσχετες με τα χρόνια που έζησε ο Χριστός, ακόμα και ταινίες μυθοπλασίας με τις προσωπικές ερωτικές περιπέτειες προσώπων από την προχριστιανική παράδοση των Εβραίων.

Όλα αυτά όπως και η ξαφνική εμφάνιση «από το πουθενά» πριν από μερικά χρόνια μιας διαρκής και συστηματικής προπαγάνδας περί «Πεσάχ» που ολοένα και αυξάνεται χρόνο με το χρόνο, καμιά σχέση δεν έχουν με τη Λαμπρή δηλαδή το Ελληνικό και Ορθόδοξο Πάσχα και την παράδοσή του, και δεν είναι εύκολο βέβαια να πιστέψουμε ότι ξεκίνησαν να συμβαίνουν τυχαία, γι αυτό και είχε σημασία να τα αναφέρουμε σε αυτό το άρθρο. Αντίστοιχα καμιά σχέση δεν έχουν με τις εορτές και τις παραδόσεις μας τα κάθε λογής σκυλοτράγουδα που συνηθίζουν να αναμεταδίδουν όλα σχεδόν τα κανάλια πανελλαδικά τις νύχτες σημαντικών εορτών, αλλάζοντας το πρόγραμμά τους.


Το κερί της Ανάστασης και η νεοταξική λαμπάδα


Στο Ορθόδοξο Πάσχα, το κερί της Ανάστασης είναι αυτό το οποίο θα φέρει το Άγιο Φως, το φως της Ανάστασης. Στο νεοταξικό Πάσχα, το κερί φέρει με την πώλησή του οτιδήποτε σχετίζεται με την κυριαρχία της Νέας τάξης πάνω στους λαούς. Από καρικατούρα «ήρωα» που μοιάζει με Νατοϊκό δολοφόνο , ώστε να συνηθίσει η συνείδηση του αγοριού στην έννοια του μισθοφόρου πολεμιστή της νέας τάξης, ενώ αν πρόκειται για κορίτσι μαζί με το κερί πωλείται κούκλα Barbie, ώστε να συνηθίσει το κορίτσι στις επιταγές του Lifestyle και στο να ξοδεύει τεράστια ποσά για ρούχα που ελάχιστα θα φορέσει και πανάκριβα καλλυντικά όταν θα μεγαλώσει. Όλα αυτά βέβαια καμιά σχέση δεν έχουν με το περιεχόμενο της Ανάστασης και το συμβολισμό της Αναστάσιμης φλόγας, τείνουν όμως σήμερα και μέσα από έντονη διαφήμιση να γίνουν καθεστώς.
Εικόνα


Το κάψιμο του Ιούδα, το State Department, το κέντρο Βίζενταλ , το ΕΠΣΕ και η νεοταξική αριστερά


Το κάψιμο του Ιούδα ή Οβριού είναι ένα πατροπαράδοτο έθιμο με ιστορία αιώνων. Οι προσπάθειες για απαγόρευση του εθίμου από παράγοντες του Εβραϊσμού ξεκινάνε από το 19ο αιώνα. Τα τελευταία χρόνια το θέμα επανήλθε στην επικαιρότητα από το Εβραϊκό κέντρο Σιμόν Βίζενταλ, το 2004, το κείμενο του οποίου μπήκε αργότερα με ελάχιστες αλλαγές σε έκθεση του State Department. Με το θέμα ασχολήθηκε φυσικά και το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ).

Από τότε, τη γραμμή αυτή ανέλαβε να προπαγανδίζει στο εσωτερικό της χώρας μας σε μόνιμη βάση η Ελληνική νεοταξική αριστερά, που μέσα από την Ελευθεροτυπία, τα Ιντυμίντια και ότι άλλα μέσα διαθέτει καταγγέλλει μια παράδοση αιώνων και ζητά να καταργηθεί. Ίσως γιατί ο συμβολισμός του εθίμου, που δείχνει ότι η ιδέα της Ανάστασης σχετίζεται και με το κάψιμο του ρουφιάνου ή προδότη, φοβούνται μήπως έχει και μεταφορική σημασία και δίνει ιδέες σε κάποιους για το τι πρέπει να γίνει όσον αφορά την Ανάσταση των λαών. Μπορεί κανείς να θεωρήσει μεταφορικά ότι ο δρόμος για εθνική και κοινωνική Ανάσταση των λαών περνά μέσα από το ξεσκέπασμα και «κάψιμο» του ντόπιου προδότη, αλλά και το «κάψιμο» της Νέας τάξης πραγμάτων και όσων τη στηρίζουν και κερδίζουν από αυτή.


Επαναστατικά κινήματα και Παράδοση


Σε κάθε οποιαδήποτε κοινωνική και εθνική επανάσταση κατάφερε έστω και προσωρινά να επικρατήσει, και αυτό σε ολόκληρη την ανθρώπινη ιστορία, οι επαναστάτες είχανε ριζικά διαφορετικές πολιτιστικές αναφορές από αυτούς ενάντια στους οποίους εξεγέρθησαν. Σε οποιαδήποτε επανάσταση της ανθρώπινης ιστορίας, είτε σύγχρονη είτε οσοδήποτε παλιά, υπήρχε πάντα ξεκάθαρη πολιτιστική αντίθεση ανάμεσα στους επαναστάτες και στους έχοντες την εξουσία. Ο λόγος είναι ότι η έννοια «πολιτισμός» συμπυκνώνει μέσα της και ένα μοντέλο τρόπου ζωής, τρόπου σκέψης, όπως και ένα μοντέλο κοινωνικών σχέσεων και αντιλήψεων. Μια επανάσταση λοιπόν όπου οι επαναστάτες θα είχαν τον ίδιο περίπου πολιτισμό και πολιτιστική πρόταση με τους έχοντες την εξουσία, δεν θα ήταν και δε θα έπρεπε να λέγεται επανάσταση διότι δε θα άλλαζε ουσιαστικά τίποτα σχεδόν στον τρόπο ζωής και τον τρόπο σκέψης των ανθρώπων, είτε δε θα μπορούσε καν να ξεκινήσει .

Εικόνα

Κανένα επαναστατικό κίνημα δεν μπορεί να ορθοποδήσει αν δεν υπάρχει ισχυρός πολιτιστικός δεσμός μεταξύ των συμμετεχόντων σε αυτό , τέτοιος που να κάνει ισχυρή και ειδοποιό τη διαφορά τους από τους αντιπάλους του. Κανένας δε θα είχε ιδιαίτερο κίνητρο να θυσιαστεί για ένα «επαναστατικό» κίνημα με προοπτική νίκης να αλλάξει απλά μόνο κάποια οικονομική πολιτική ή οικονομικό μοντέλο χωρίς μια ριζικά εναλλακτική πολιτιστική πρόταση. Κανείς δε θα ήθελε να θυσιαστεί για μια αλλαγή που θα άφηνε τον τρόπο ζωής και σκέψης και τις κοινωνικές σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων στην ουσία τους (και όχι στην εξωτερική τους όψη) τα ίδια με πριν.

Κάτι άλλο το οποίο παρατηρείται σε όλες τις επαναστάσεις, είναι ότι το πολιτιστικό μοντέλο των επαναστατών πρέπει να είναι τέτοιο που να είναι δυνατόν να υπερισχύσει σημαντικά του πολιτιστικού μοντέλου των εχόντων την εξουσία, μέσα στο συγκεκριμένο περιβάλλον και κοινωνικές συνθήκες που καθορίζει ο τόπος και χρόνος που συμβαίνει αυτή η επανάσταση.


Η στάση διαφόρων αυτοαποκαλούμενων ως «επαναστατικών» δυνάμεων ως προς τον πολιτισμό.


Στο συγκεκριμένο κομμάτι του άρθρου, θα εξετάσουμε διάφορες αυτοαποκαλούμενες ως «επαναστατικές» δυνάμεις, ως προς τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τον πολιτισμό και το θέμα της παράδοσης. (Δε θα ασχοληθούμε με τις υπόλοιπες πολιτικές τους θέσεις)

Στη σημερινή Ελλάδα, υπάρχουν διάφορες ομάδες, είτε αυτοαποκαλούμενες ως «εθνικιστικές» είτε ως «μαρξιστικές» που αυτοχαρακτηρίζονται ως «επαναστατικές». Κάποιες από τις «εθνικιστικές» ομάδες, προσδιορίζουν την «επανάσταση» τους μέσα στα πλαίσια της δομής της σημερινής καπιταλιστικής νεοταξικής Ευρωπαϊκής Ένωσης, ακόμα και στα πλαίσια του ΝΑΤΟ. H «επαναστατική» διαδικασία που προβάλλουν ταυτίζεται με την εσωτερική κρατική καταστολή, καθώς και με στρατιωτική επίθεση σε γειτονικές χώρες στα πλαίσια μιας καπιταλιστικής αστικής κυβέρνησης και υπό την επίβλεψη και συνεργασία ξένων ιμπεριαλιστικών νεοταξικών δυνάμεων, προς όφελος της ξένης και ντόπιας υπερεθνικής ελίτ.

Είναι εμφανές ότι δεν πρόκειται ούτε για «εθνικιστικές» ούτε για «επαναστατικές» ομάδες, αλλά για ομάδες που έχουν άμεση σύνδεση με κρατικούς και υπερεθνικούς μηχανισμούς καταστολής και υπηρεσιών, και βασικούς σκοπούς τον έλεγχο των εθνικιστικών τάσεων που εμφανίζονται ως αντίδραση στην καπιταλιστική παγκοσμιοποίηση και στις συνέπειές της στην οικονομία, στην μεταναστευτική πολιτική κλπ, όπως και να παίζουν διάφορα παρακρατικά παιχίδια, ενώ εν δυνάμει ελπίζουν να χρησιμοποιηθούν και ως ΝΑΤΟικές χούντες αν δεν πιάσει ο «δημοκρατικός» τρόπος για να εξασφαλιστούν τα ιμπεριαλιστικά συμφέροντα στην περιοχή. Στον τομέα του πολιτισμού, ουδεμία διαφορά δεν έχουν από το σημερινό νεοταξικό μοντέλο, αντίθετα ταυτίζονται σχεδόν πλήρως με τα χειρότερα μικροαστικά πολιτιστικά πρότυπα και συνήθειες.

Το «Ελληνικό» «κιτς» το οποίο προβάλλουν ως μελλοντικό πολιτιστικό πρότυπο, αποτελεί γελοιότητα που καμιά σχέση με την πραγματικότητα δεν μπορεί να έχει. Η αλλαγή στον πολιτισμό, είναι κάτι βιωματικό και καθορίζεται από την αλλαγή στον τρόπο ζωής, στον τρόπο σκέψης , στις κοινωνικές σχέσεις και τη σχέση του ανθρώπου με τη φύση και το περιβάλλον και όχι με «ελληνόψυχα» πάρτυ μεταμφιεσμένων που θυμίζουν περισσότερο καρνάβαλο τις Απόκριες.

Η Κρητική παράδοση με περιοχές που μέσα στους αιώνες ήτανε απάτητα κάστρα για κάθε δύναμη καταστολής, και τα Κρητικά πολιτιστικά πρότυπα δεν έχουν καμιά σχέση με ΜΑΤατζήδες, ΝΑΤΟικούς ROBOCOP με το όπλο ψηλά μπροστά στην Αγιά Σοφιά και τα τανκς των Απριλιανών, που ανταποκρίνονται σε αισθητική καθαρά μικροαστικής ΝΑΤΟικής ακροδεξιάς
Εικόνα
Εικόνα

Ο Κρητικός, έχει βαθειά ριζωμένο στο πνεύμα και την παράδοσή του την έννοια της ελευθερίας και της οργάνωσης στη βάση της λαϊκής κοινότητας. Έτσι οι διάφοροι ΝΑΤΟχουντικοί που προσπαθούν να μας πείσουνε να εισβάλλουμε μαζί με τους Αμερικάνους στην Τουρκία όχι παλεύοντας για την ελευθερία και τον πολιτισμό μας, αλλά για να γίνει η Τουρκία μια «ανοιχτή κοινωνία» του Σόρος, δεν έχουν καμιά φυσική θέση στο νησί. Ούτε άνθρωποι που παριστάνουν ότι στηρίζουν δήθεν «εθνικά» ιδεώδη αλλά στην πραγματικότητα σχετίζονται με χώρους όπως Μασονικές και Σιωνιστικές στοές όπως συνέβαινε και με κάποιους Απριλιανούς.
Εικόνα
( Ο Γεώργιος Παπαδόπουλος την εποχή της παντοδυναμίας του με τους Σιωνιστές Λόβιγγερ και τον πρόεδρο της σιωνιστικής στοάς «Μπένε – Μπερίτ»Δείτε περισσότερα στο
http://mavroskrinos.blogspot.com/2008/04/21.html )

Όλοι αυτοί είναι ξενόφερτα προϊόντα σημεία παρακμής και αλλοίωσης του πολιτισμού μας και θα έχουν από τους εθνικούς και κοινωνικούς επαναστάτες της Κρήτης την ίδια ακριβώς αντιμετώπιση με αυτή που θα έχει η ΑμερικανοΝατοική βάση της Σούδας. Άλλωστε πουθενά δεν τους είδαμε να διεκδικούν να κλείσει αυτή η ΝΑΤΟική βάση κατοχής, που είναι ντροπή για ολόκληρη την Κρήτη. Τέτοιες ομάδες εκμεταλλεύτηκαν την για χρόνια έλλειψη σοβαρής παρουσίας κάποιας πραγματικά εθνικοεπαναστατικής και κοινωνικής φωνής στο νησί, και έτσι κατάφεραν να προσεταιριστούν και άτομα με αληθινές εθνικές και κοινωνικές ανησυχίες που δεν έβρισκαν άλλο φορέα για κοινή δράση, όμως αυτή η αφύσικη ανακολουθία, φτάνει πλέον με φυσικό τρόπο πολύ κοντά στο τέλος της.

Εικόνα
Πασχαλιάτικη λαμπάδα"Ελληνόψυχου" που γουστάρει τους μπάτσους, το ΝΑΤΟ , τους Απριλιανούς, τον καπιταλισμό και την καταστολή, που ψήφισε "εθνικιστές" που επισκέφτηκαν και αναγνώρισαν τις κατοχικές κυβερνήσεις Ιράκ και Αφγανιστάν.
Δείτε σχετικά εδώ
http://mavroskrinos.blogspot.com/2008/0 ... orgos.html
http://mavroskrinos.blogspot.com/2008/0 ... st_24.html

Εκτός από τους παραπάνω, υπάρχουν και ομάδες της νεοταξικής αριστεράς που μιλάνε για «επανάσταση». Εδώ το καρναβάλι είναι διαφορετικού τύπου, άνθρωποι ντυμένοι «πολύχρωμοι» και «πολυπολιτισμικοί» δηλαδή φέροντες τον πολιτισμό της νέας τάξης, «απολιτισμικοί» στην ουσία τους, που προέβαλλαν και προβάλλουν ένα πολιτιστικό πρότυπο ζωής που δεν χρειάζεται καμιά επανάσταση για να γίνει πραγματικότητα, αφού το πραγματώνει μέρα με τη μέρα από μόνος του ο παγκοσμιοποιημένος καπιταλισμός. Διεκδικούν κοινωνίες στις οποίες μέσα στο ίδιο λεωφορείο δυσκολεύεσαι να βρεις πάνω από πέντε ανθρώπους ομοεθνείς, που όλοι έχουν πετάξει την πολιτιστική τους εθνική ταυτότητα και την έχουν αντικαταστήσει με μια ταυτότητα «πολίτη του κόσμου» , δηλαδή με τη νεοταξική ταυτότητα

Εικόνα
Εικόνα

Κοινωνίες όπου κανείς δεν έχει τίποτα να τον συνδέει με το περιβάλλον γύρω του , τους συνανθρώπους του και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της φύσης όπου ζει (αυτά τα αποκαλούν «πατριωτισμό» τον οποίο και απορρίπτουν), την «κατάργηση των συνόρων» , την κατάργηση της έννοιας του «φυσικού» όσον αφορά τη σεξουαλική ταυτότητα και άλλα πολλά που δε χρειάζονται καμιά επανάσταση για να γίνουν, διότι το ίδιο το σύστημα τα κάνει πραγματικότητα όπως και κάθε άλλη πολιτιστική πρόταση που κάνει αυτό το είδους αριστεράς.

Παράλληλα υπάρχουν και «εθνικιστικές» αλλά και «μαρξιστικές» ομάδες που μιλάνε για έξοδο από το ΝΑΤΟ και την Ευρωπαϊκή Ένωση, και έχουν αναφορές σε εναλλακτικούς τρόπους ζωής από το αυτόν του παγκοσμιοποιημένου καπιταλισμού. Χωρίς να αγνοούμε ότι υπάρχουνε εξαιρέσεις, ο κανόνας δυστυχώς είναι ότι το πολιτιστικό πρότυπο ζωής που βιώνουν τα άτομα από τέτοιες ομάδες σε τίποτα δε διαφέρει συνήθως από των υπόλοιπων μικροαστών γύρω τους, ενώ διάφορες «εναλλακτικές» κουλτούρες που παρατηρούνται σίγουρα δεν έχουν καμιά απολύτως δυναμική ώστε να είναι αυτές που θα υπερισχύσουν πάνω από το κυρίαρχο νεοταξικό πρότυπο , θα το ανατρέψουν και θα αλλάξουν τον κόσμο.

Ο εκφυλισμένος Μπολσεβικισμός, στις ελάχιστες Ευρωπαϊκές χώρες και στις ελάχιστες οργανώσεις που συνεχίζει να υπάρχει με αυτό το πολιτικό στίγμα και δεν έχει μεταλλαχθεί σε καθαρό νεοταξικό ιδεολόγημα , ασχολείται σήμερα σχεδόν μόνο με την αλλαγή του οικονομικού μοντέλου και το ζήτημα της ιδιοκτησίας των μέσων παραγωγής, και αντίθετα με παλαιότερα, σήμερα φαίνεται πια ανίκανος να διαμορφώσει , να προβάλλει και να εφαρμόσει μια σύγχρονη ζωντανή βιωματική πολιτιστική πρόταση διαφορετική από τις κυρίαρχες του συστήματος. Ξεχνά το ότι η Ρώσικη επανάσταση προέβαλλε για την εποχή της ένα τρόπο σκέψης, πολιτισμού και ζωής ριζικά διαφορετικό από τον τότε κυρίαρχο, που μπορούσε να υπερισχύσει του κυρίαρχου τότε πολιτιστικού προτύπου, τρόπου σκέψης και ζωής , κάτι που δεν συμβαίνει με το σύγχρονο εκφυλισμένο Ευρωπαϊκό Μπολσεβικισμό.

Ξεχνά τον ίδιο τον Ιστορικό υλισμό που επικαλείται, που δείχνει ότι καμιά επανάσταση δεν έχει συμβεί ποτέ στην κοινωνική ιστορία αν ανάμεσα στους επαναστάτες δεν υπήρχε κάποιος πολιτιστικός συνδετικός κρίκος πολύ διαφορετικός από αυτόν που υπήρχε στην κυρίαρχη τάξη , που να κάνει επαναστάτες και εξουσιαστές σώματα τελείως ξένα πολιτιστικά μεταξύ τους, και κινείται σήμερα σε ένα στείρο συνδικαλισμό – οικονομισμό.

Ο Ευρωπαϊκός Μπολσεβικισμός σήμερα δείχνει να αγνοεί για να μην «κατηγορηθεί» ως «εθνικιστικός», ότι απέναντι σε ένα σύστημα παγκοσμιοποιημένης νεοταξικής οικονομίας, οποιαδήποτε επαναστατική συσπείρωση για απόσχιση από αυτή, μπορεί να υπάρξει μόνο σε επίπεδο εθνικό και ταξικό ταυτόχρονα, και να γίνει από κινήματα που να έχουν ταυτόχρονα και εθνικοεπαναστατικά και κοινωνικοεπαναστατικά χαρακτηριστικά. Έτσι ο σημερινός Ευρωπαϊκός Μπολσεβικισμός έχει δώσει ελεύθερο πεδίο δράσης και ανάπτυξης στην Ακροδεξιά, αφού δεν μπορεί να δώσει ουσιαστικές απαντήσεις στις κοινωνικές ανησυχίες που προκύπτουν από τις συνέπειες τις καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης, δηλαδή το «άνοιγμα συνόρων» , τη μετατροπή των εργατών σε «πολίτες του κόσμου» , τη διάρρηξη των κοινωνικών ιστών και άρα των κοινωνικών αντιστάσεων με χρήση της μετανάστευσης, την αλλοίωση των πολιτισμών και την υποκατάστασή τους από τη νεοταξική βαρβαρότητα, την αποξένωση του ανθρώπου από τη φύση και τους συνανθρώπους του και τον τρόμο της μοναξιάς και της απειλής σε ένα κόσμο που καθένας παλεύει για επιβίωση.

Το ίδιο ελεύθερο πεδίο δίνει και απέναντι στη νεοταξική αριστερά , αφού η κριτική και πολεμική που της κάνει δεν αναδεικνύει πουθενά την πλήρη ταύτισή της με το σύγχρονο νεοταξικό κοσμοπολιτισμό ούτε το ρόλο της σαν μοχλό προώθησης όλων των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων , το ρόλο της σαν την κυρίαρχη δύναμη νομιμοποίησης στις συνειδήσεις των λαών του νέου πολιτιστικού και κοινωνικού προτύπου και τρόπου ζωής, ως κυρίαρχος μοχλός προώθησης της ιδεολογίας της νέας τάξης.

Εικόνα
Τα περισσότερα μέλη αυτών των μπολσεβίκικων ομάδων , χωρίς να αγνοούμε ότι υπάρχουνε εξαιρέσεις, ως προς τα πολιτιστικά πρότυπα και τον τρόπο ζωής τους ελάχιστα διαφέρουν από τους σύγχρονούς τους μικροαστούς των αστικών κομμάτων, έχοντας σταματήσει να παράγουν οτιδήποτε στον τομέα της λογοτεχνίας, της ζωγραφικής, της μουσικής ή της τέχνης γενικότερα από τη δεκαετία του 70, έχοντας επίσης πλήρη έλλειψη γνώσης και επαφής με την παράδοση (εκτός από αυτής κομμουνιστικών και εργατικών ή επαναστατικών κινημάτων του παρελθόντος) και πλήρη ανικανότητα να αναδείξουν και να περάσουν πλέον στη νεολαία κάποια πολιτιστική εναλλακτική πρόταση που να περιλαμβάνει ένα πραγματικά ριζικά διαφορετικό τρόπο ζωής, τρόπο σκέψης , σύνολο αξιών και κοινωνικών σχέσεων ανάμεσα στους ανθρώπους από το σημερινό.

Μια εναλλακτική πρόταση όχι μόνο όσον αφορά το ποιος θα κατέχει τα μέσα παραγωγής, που πράγματι είναι απαραίτητο να τίθεται , και όχι μόνο όσον αφορά διεκδικήσεις για το ποιος θα έπρεπε να είναι κανονικά ο κατώτατος μισθός για να καλυφθούν οι βασικές ανάγκες επιβίωσης , με τις οποίες συμφωνούμε, αλλά σε σχέση και με το πώς θα έπρεπε να οι σχέσεις των ανθρώπων μεταξύ τους, οι σχέσεις τους με το περιβάλλον και τη φύση, οι σχέσεις τους με την παράδοση, τον πολιτισμό, τον τρόπο τις αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου κλπ. Δεν αρκεί μια οικονομίστικη αλλαγή στον τρόπο παραγωγής και στην κατανομή του παραγόμενου πλούτου αλλά χρειάζεται μια Επανάσταση ενάντια σε ολόκληρη τη δομή σκέψεως του φιλελευθερισμού και της αστικής δημοκρατίας, μια επανάσταση ενάντια στον εκφυλισμό των αντιφυσικών συστημάτων.

Χρειάζεται η πάλη για μια κοινωνία που θα εναρμονιστεί και θα λειτουργήσει με τους νόμους της φύσης , αντίθετα με συστήματα που η ζωή και η κοινωνική συμπεριφορά βασίζεται στην αλλοτρίωση από υιοθέτηση «αξιών» που δε συμβαδίζουν με τη φύση και τη φυσική επιλογή αλλά είναι τεχνητά κατασκευασμένες για να δρουν ως «αόρατες αλυσίδες» αστυνόμευσης της σκέψης από τους εκάστοτε εξουσιαστές των συστημάτων αυτών.

Ο εκφυλισμένος μπολσεβικισμός του τύπου που περιγράψαμε παραπάνω, εμφανίζεται σήμερα κυρίως στην Ευρώπη, έχει σήμερα μετατρεπεί σε στείρο οικονομισμό – συνδικαλισμό και έχει πετάξει κάθε τι εθνικό όπως και τη δυνατότητα προβολής και μετατροπής σε ενεργό βίο ενός μοντέλου ουσιαστικής πολιτιστικής διαφοροποίησης, εφόσον θα παραμείνει σε αυτή του τη μορφή , είναι ιστορικά καταδικασμένος σε εξαφάνιση, όσο και αν προσπαθήσουν τα μέλη τέτοιων ομάδων για το αντίθετο.

Αντίθετα όμως με την Ευρώπη, στη Λατινική Αμερική αλλά και σε χώρες της Ασίας και της Μέσης Ανατολής, ο Μπολσεβικισμός αποτελεί σήμερα συμμετέχει και συμβάλλει θετικά και ενεργά σε επαναστατικές διαδικασίες , και αυτό δε συμβαίνει μόνο επειδή «εκεί είναι πιο κατάλληλες οι συνθήκες για ανάπτυξη επαναστατικών κινημάτων» , αλλά γιατί στις χώρες αυτές οι Μπολσεβίκοι έχουν καταφέρει να προσεγγίσουν κάποια από αυτά τα ζητήματα που θέτουμε εδώ, που αφορούν την ταύτιση του εθνικού ζητήματος της χώρας τους με την πάλη ενάντια στον ιμπεριαλισμό και το ταξικό-κοινωνικό ζήτημα συμμετέχοντας σε κινήματα που έχουν ταυτόχρονα εθνικοεπαναστατικά και κοινωνικοεπαναστατικά χαρακτηριστικά, την πρόταση για ένα τρόπο σκέψης και ζωής εναρμονισμένο με τη φύση και την τοπική τους παράδοση ξεκάθαρα διαφορετικό από αυτό της νέας τάξης πραγμάτων, πράγματα που δεν κάνουν οι σύντροφοί τους στην Ευρώπη.


Εικόνα
Εικόνα

Στη Βενεζουέλα για παράδειγμα οι Μπολσεβίκοι στηρίζουν τη Μπολιβαριανή επανάσταση και την κυβέρνηση Τσάβες. Αντίθετα αν στην Ελλάδα κάποιος στρατιωτικός, φορώντας στρατιωτική στολή ή παραδοσιακές εθνικές ενδυμασίες διοργάνωνε πορείες με την εθνική σημαία της χώρας του και συνθήματα για εθνική ανεξαρτησία ενάντια στη νέα τάξη και τον ιμπεριαλισμό, η πλειοψηφία της Ελληνικής αριστεράς όχι μόνο δε θα συμμετείχε αλλά θα χαρακτήριζαν το κίνημα εθνικιστικό και φασιστικό και θα κατέβαιναν στο δρόμο να το χτυπήσουν
Εικόνα

Εικόνα
Πάνω Marx,Engels, Lenin,Simon Bolivar
Kάτω Francisco de Miranda , Simon Bolivar , Che Guevara
(Francisco de Miranda και Simon Bolivar ήταν ήρωες του εθνικοεπαναστατικού απελευθερωτικού κινήματος της Βενεζουέλας για την ανεξαρτησία της από τον ιμπεριαλισμό)

Ας επανέλθουμε στο θέμα του πολιτισμού και το τι συμβαίνει στην Ελλάδα. Τα όποια θετικά πολιτιστικά στοιχεία (σχεδόν μόνο μουσικά) προβάλλουν οι κυρίαρχες δυνάμεις που κινούνται γύρω από το Μπολσεβικισμό, δεν αρκούν και δεν μπορούν να είναι αυτά η διαφορά με το σύγχρονο τρόπο ζωής καθότι μπορεί να υπερέχουν σαφώς σε ποιότητα από τα σκυλάδικα (ροκ, έντεχνο κλπ), είτε είναι πολιτικά μπολσεβίκικα τραγούδια του παρελθόντος (π.χ. αντάρτικα ) , είτε είναι εντελώς απολίτικα, είτε έχει καταφέρει το σύστημα μια χαρά να τα ενσωματώσει αφού έχουν μεγάλη εμπορική επιτυχία σε όλους τους ιδεολογικούς χώρους και ακούγονται από άτομα ανεξάρτητα από πολιτικές πεποιθήσεις και στάση ζωής, ακόμα και σε εκπομπές όλων των μεγάλων τηλεοπτικών καναλιών με μεγαλοαστούς ως προσκεκλημένους, χωρίς να προκαλούν κάποια δυναμική ρήξης με την σημερινή κατάσταση.

Και προφανώς δεν μπορούν να είναι αυτά τα πολιτιστικά στοιχεία που θα κάνουν την ειδοποιό βιωματική διαφορά ανάμεσα στον πολιτισμό του βίου της άρχουσας τάξης και στον πολιτισμό του βίου των «λαϊκών στρωμάτων» , δεν μπορούν να αποτελέσουν αυτά την εναλλακτική πολιτιστική επαναστατική πρόταση για μια νέα κοινωνία με ένα άλλο τρόπο ζωής και ένα ριζικά διαφορετικό τρόπο σκέψης από των σημερινών κοινωνιών.

Επειδή όμως αυτές οι οργανώσεις έχουν μεγάλη απήχηση και ιστορικούς δεσμούς με την εργατική τάξη, αυτό τους κάνει μια από τις βασικές δεξαμενές για μια μελλοντική επαναστατική διαδικασία, δεδομένου ότι θα υπάρξει η κατάλληλη συνειδητοποίηση και ριζοσπαστικοποίηση μαζών που σήμερα βρίσκονται στους χώρους τους, και μετακίνησή τους προς πολιτική κατεύθυνση τέτοια που να μην είναι αδιέξοδη, αλλά να μπορεί να δώσει ουσιαστική απάντηση στην καπιταλιστική παγκοσμιοποίηση και τη νέα τάξη πραγμάτων. Σε όλα τα παραπάνω αναφερόμαστε στις ελάχιστες οργανώσεις που απέμειναν σε κάποιες χώρες στην Ευρώπη και την Ελλάδα και διατηρούν στοιχεία από το Μπολσεβικισμό όχι στο μεγάλο πλήθος οργανώσεων που έχουν μεταλλαχθεί εντελώς και ανήκουν στο χώρο της νεοταξικής αριστεράς αλλά στην ουσία τους έχουν πολύ περισσότερα κοινά με τις ακραίες νεοφιλελεύθερες ομάδες παρά με το Μπολσεβικισμό. Οι τελευταίες «αριστερές» ομάδες, παρότι μιλάνε για εργατική τάξη, έχουν κατά κανόνα ελάχιστο ποσοστό ανθρώπων στις τάξεις τους που να εργάζεται.


Ο σύγχρονος κοινωνικός , πολιτικός , ριζοσπαστικός και αντικαπιταλιστικός ρόλος της παράδοσης

Εικόνα
Αντάρτισσες των Ζαπατίστας

Η παράδοση περικλείει τρόπους ζωής και σκέψης που δεν έχουν φτιαχτεί ως «μόδες» αλλά που έχουν διαμορφωθεί και δοκιμαστεί με φυσικό τρόπο μέσα από τους αιώνες και τις χιλιετίες. Περιλαμβάνει συστατικά που είναι απαραίτητα για την αρμονία και ισορροπία του ανθρώπου με το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον του , αφού έχουν εξελιχθεί και προσαρμοστεί φυσικά μέσα στο χρόνο και αλλάζουν από τόπο σε τόπο ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου εκάστοτε φυσικού περιβάλλοντος και το τι μπορεί να αντλήσει ο άνθρωπος από αυτό χωρίς να διαταράξει την ισορροπία του, όπως και το πώς μπορεί ο άνθρωπος να επιβιώσει ασφαλής μέσα σε αυτό, περιλαμβάνει επίσης ολόκληρη την κοινωνική και φυσική ιστορία της κάθε περιοχής.

Όλα αυτά είναι συστατικά που δεν μπορούν να αντικατασταθούν χωρίς σοβαρές αρνητικές παρενέργειες με κατασκευασμένα μη φυσικά πρότυπα από τη μια μέρα στην άλλη , ειδικά με πρόσκαιρα πρότυπα που έχουν φτιαχτεί με στόχο το μέγιστο κέρδος μιας υπερεθνικής πλουτοκρατικής ελίτ. Έτσι ένα μοντέλο που βασίζεται στην πολιτιστική παράδοση του κάθε τόπου και τη συνθέτει φυσικά και αρμονικά με τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις, είναι πολιτιστικά πολύ πιο ισχυρό από τα νεοταξικά αριστερά, ακροδεξιά και κάθε άλλου είδους καρναβάλια, και είναι το μόνο που μπορεί να λειτουργήσει σε συνδυασμό με τις ιδέες της εθνικής και κοινωνικής απελευθέρωσης από τη νέα τάξη και τον καπιταλισμό ως γνήσια επαναστατική κινητήρια δύναμη.

Εικόνα
Subcomandante Marcos


Δεν προτείνουμε να σταματήσει το ρολόι του χρόνου, ούτε να γυρίσει στο παρελθόν και να μείνει εκεί. Προτείνουμε τη φυσική συνέχιση της διαδικασίας της πολιτιστικής και ιστορικής εξέλιξης, διαδικασία που καταστρέφει ο νεοταξικός καπιταλισμός και αντικαθιστά με τη βαρβαρότητα. Στον καπιταλισμό η παραγωγή και η εξέλιξη δεν γίνονται σε αρμονία και ισορροπία με τους υπαρκτούς φυσικούς νόμους και κανόνες , ούτε με αφετηρία τις ανθρώπινες ανάγκες. Αντίθετα βασίζεται στους νόμους και τους κανόνες ενός «παιχνιδιού» που αν το πρότεινε κανείς σε ανθρώπους μιας άλλης κοινωνικής εποχής, θα είχε γίνει αποδεκτό μόνο από ελάχιστους ηλίθιους. Σήμερα όμως το έχουν φυτέψει στο μυαλό τον ανθρώπων και τους έμαθαν να το αποδέχονται και να συμμετέχουν σε αυτό νομίζοντάς το ως «φυσική» πραγματικότητα , ένα παιχνίδι που ευνοεί τους ελάχιστους, την οικονομική και κοινωνική ολιγαρχία και έχει σχέση με το πώς κινείται και πως αλλάζει χέρια το χρηματιστικό κεφάλαιο.

Αυτό το παιχνίδι, που επιβλήθηκε και επιβάλλεται με το νόμο των ολίγων αλλά ισχυρών καθότι κατέχουν τους τρόπους και τα μέσα να ελέγχουν τις συνειδήσεις των πολλών, λέγεται καπιταλιστική οικονομία. Μια κατάσταση που η παραγωγή και η εξέλιξη δεν έχουν ως αφετηρία τις κοινωνικές ανάγκες, αλλά το καπιταλιστικό κέρδος το οποίο εκμεταλλεύεται την ύπαρξη των ανθρωπίνων αναγκών και τη δημιουργία άλλων τεχνητών ως «αναγκών» , για να κερδίσουν κάποιοι από αυτές. Σε ένα τέτοιο σύστημα, είναι αδύνατο να υπάρξει οποιαδήποτε φυσική πολιτιστική εξέλιξη, και η παράδοση που κρύβει μέσα της σοφία και νόμους χιλιετιών όσον αφορά την ομαλή ισορροπία των ανθρώπων με το φυσικό περιβάλλον και τους συνανθρώπους τους, που κρύβει μέσα της όλη την κοινωνική ιστορία των ανθρώπων κάθε περιοχής και την ιστορία της σχέσης τους με το περιβάλλον γύρω τους, συνθλίβεται βίαια , εξαφανίζεται και αντικαθίσταται με σχέσεις που διαμορφώνονται κατά τρόπο ανάλογο με την κίνηση του χρηματιστικού κεφαλαίου και την εξασφάλιση του μέγιστου κέρδους των πλουτοκρατών.

Εικόνα

Σε μια τέτοια κατάσταση, η πάλη για τη διατήρησή της παράδοσης και την ομαλή φυσική της εξέλιξη, έχει χαρακτήρα ξεκάθαρα πολιτικό, κοινωνικό και επαναστατικό , διότι είναι πάλη για τη διατήρηση κοινωνικών συμπεριφορών και τρόπων ζωής που βασίζονται στη φυσική εξέλιξη και στην αρμονική σχέση του ανθρώπου με τους συνανθρώπους του, την ίδια τη βιολογική ανθρώπινη φύση του και το φυσικό περιβάλλον γύρω του, κάτι που έρχεται σε άμεση αντίθεση με τους αφύσικους κανόνες , τρόπο ζωής και πρότυπα που δημιουργούνται και επιβάλλονται τεχνητά με στόχο το καπιταλιστικό κέρδος όπως και από τους τεχνητούς και αφύσικους νόμους κίνησης και συντήρησης του χρηματιστικού κεφαλαίου. Από την άλλη πλευρά είναι φανερό ότι οποιαδήποτε φυσική αξία και σοφία αλλά και πολιτιστική και κοινωνική ιστορία περιέχει μέσα της η παράδοση, είναι αδύνατο να διατηρηθεί ως ζωντανός κοινωνικός βίος (και όχι μόνο σε βιβλία η μουσεία) αν δεν ανατραπεί επαναστατικά η καπιταλιστική νέα τάξη πραγμάτων.
ΜΑΥΡΟΣ ΚΡΙΝΟΣ ΚΡΗΤΗ
New poster
 
Δημοσ.: 39
Εγγραφη: Απρίλιος 26th, 2008, 8:06 pm
Το μέλος ΜΑΥΡΟΣ ΚΡΙΝΟΣ ΚΡΗΤΗ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: TA ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Δημοσίευσηαπό Armado84 » Απρίλιος 29th, 2008, 8:00 pm

Εβιβα η Κρητη μρε!
χαχαχαχαχα
Armado84
New poster
 
Δημοσ.: 352
Εγγραφη: Μάιος 13th, 2007, 10:16 am
Το μέλος Armado84, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: TA ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Δημοσίευσηαπό foscilis » Απρίλιος 29th, 2008, 8:41 pm

Αν το "Μαύρος" στο "Μαύρος Λύκος" βγαίνει από αυτό που φαντάζομαι, πες στα παιδιά να μου στείλουνε καμιά τριανταριά g.
Real stupidity beats artificial intelligence any time.-- Terry Pratchett
Άβαταρ μέλους
foscilis
Extreme poster
 
Δημοσ.: 30108
Εγγραφη: Μάιος 9th, 2004, 6:29 pm
Το μέλος foscilis, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: TA ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Δημοσίευσηαπό Speculoos » Απρίλιος 29th, 2008, 8:43 pm

Δε διάβασα γραμμή, πάντως στις συγκεντρώσεις κατεβαίνουν και κομέλες με καλύτερο potential. Οι συγκεκριμένες ίσως αδικούνται από τη φώτο αν και στην τελική de gustibus....

Εικόνα
Κι όπως είπε ο μελλοθάνατος λίγο πριν τον οδηγήσουν στο απόσπασμα:

"Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε"

If you stare at the obese, the obese stares back...
Friedrich Nietzsche
Άβαταρ μέλους
Speculoos
Maniac poster
 
Δημοσ.: 11140
Εγγραφη: Ιανουάριος 8th, 2006, 8:44 pm
Τοποθεσια: Brüssel
Το μέλος Speculoos, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: TA ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Δημοσίευσηαπό Saliveros » Απρίλιος 30th, 2008, 8:57 am

Speculoos έγραψε:Δε διάβασα γραμμή, πάντως στις συγκεντρώσεις κατεβαίνουν και κοπέλες με καλύτερο potential. Οι συγκεκριμένες ίσως αδικούνται από τη φώτο αν και στην τελική de gustibus....
Εικόνα

Μιά χαρά πιπινάκια είναι.
Τι έπρεπε να φοράνε δηλαδή, φακιόλια και τσαρούχια; :o
Εκβιασμό δεν το λες. Αλλά το λες, ρε παιδί μου! Πώς να το πω;

Ο Κόκκινος περί απεργίας
Άβαταρ μέλους
Saliveros
Νονόγραμμος υπερσυντονιστής - Στην ομάδα από το '07
 
Δημοσ.: 39986
Εγγραφη: Ιούνιος 19th, 2007, 10:10 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Το μέλος Saliveros, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: TA ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Δημοσίευσηαπό Saliveros » Απρίλιος 30th, 2008, 9:05 am

Ρε Μαύρε Κρίνε, σοβαρά τώρα περιμένεις να το διαβάσει κανείς αυτό το τριπλοσέντονο που κοτσάρισες;
Είπαμε μαζόχες, αλλά όλα έχουν τα όριά τους...

Αμα είσαι μάγκας, διάβασέ το εσύ και κάνε μας μιά δική σου περίληψη. Άντε ντε!
Εκβιασμό δεν το λες. Αλλά το λες, ρε παιδί μου! Πώς να το πω;

Ο Κόκκινος περί απεργίας
Άβαταρ μέλους
Saliveros
Νονόγραμμος υπερσυντονιστής - Στην ομάδα από το '07
 
Δημοσ.: 39986
Εγγραφη: Ιούνιος 19th, 2007, 10:10 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Το μέλος Saliveros, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: TA ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Δημοσίευσηαπό Τήλεφος » Απρίλιος 30th, 2008, 2:14 pm

εξαιρετικό κείμενο μπράβο στους συντρόφους της κρήτης.
Ακονίστε τα μεγάλα σας μαχαίρια σύντροφοι ! Στους αστούς και στους λακέδες τους χρωστάμε μια νύχτα των μεγάλων μαχαιρίων ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ !

http://www.mavroskrinos.blogspot.com/
Τήλεφος
Casual Poster
 
Δημοσ.: 612
Εγγραφη: Ιούλιος 10th, 2006, 9:57 pm
Το μέλος Τήλεφος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: TA ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Δημοσίευσηαπό τηνιακος » Απρίλιος 30th, 2008, 2:18 pm

Saliveros έγραψε:
Speculoos έγραψε:Δε διάβασα γραμμή, πάντως στις συγκεντρώσεις κατεβαίνουν και κοπέλες με καλύτερο potential. Οι συγκεκριμένες ίσως αδικούνται από τη φώτο αν και στην τελική de gustibus....
Εικόνα

Μιά χαρά πιπινάκια είναι.
Τι έπρεπε να φοράνε δηλαδή, φακιόλια και τσαρούχια; :o


Μα ειναι γουστο αυτο;
Άβαταρ μέλους
τηνιακος
Fast poster
 
Δημοσ.: 2608
Εγγραφη: Αύγουστος 22nd, 2006, 2:16 pm
Το μέλος τηνιακος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: TA ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Δημοσίευσηαπό beria » Απρίλιος 30th, 2008, 2:39 pm

Ο εκφυλισμένος Μπολσεβικισμός...


Παράλληλα με τα περί συνέχειας του Εβραϊκού Πεσάχ, τα τηλεοπτικά κανάλια πλέον άρχισαν να προβάλλουν όλη τη Μεγάλη Εβδομάδα εκτός από ταινίες σχετικές με το Χριστό που και αυτές πολλές φορές δεν έχουν σχέση με αυτά που περιγράφουν τα Ευαγγέλια και η Καινή Διαθήκη, οποιαδήποτε Αμερικάνικη ταινία βρουν με Εβραίους βασιλείς και πρόσωπα της Εβραϊκής θρησκείας από εποχές άσχετες με τα χρόνια που έζησε ο Χριστός, ακόμα και ταινίες μυθοπλασίας με τις προσωπικές ερωτικές περιπέτειες προσώπων από την προχριστιανική παράδοση των Εβραίων...


Αντίθετα αν στην Ελλάδα κάποιος στρατιωτικός, φορώντας στρατιωτική στολή ή παραδοσιακές εθνικές ενδυμασίες διοργάνωνε πορείες με την εθνική σημαία της χώρας του και συνθήματα για εθνική ανεξαρτησία ενάντια στη νέα τάξη και τον ιμπεριαλισμό, η πλειοψηφία της Ελληνικής αριστεράς όχι μόνο δε θα συμμετείχε αλλά θα χαρακτήριζαν το κίνημα εθνικιστικό και φασιστικό και θα κατέβαιναν στο δρόμο να το χτυπήσουν


όσο και να παλεύετε να χρησιμοποιήσετε 'αριστερή' ορολογία, είστε βαθιά δεξιοί παλληκάρια μου
θέλει πολλή δουλειά ακόμα για να φύγει από μεσα σας, αν είναι αυτό που προσπαθείτε
And all this is folly to the world
Άβαταρ μέλους
beria
Crazy poster
 
Δημοσ.: 7921
Εγγραφη: Φεβρουάριος 24th, 2005, 11:57 pm
Το μέλος beria, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: TA ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Δημοσίευσηαπό Saliveros » Απρίλιος 30th, 2008, 6:33 pm

τηνιακος έγραψε:
Saliveros έγραψε:
Speculoos έγραψε:Δε διάβασα γραμμή, πάντως στις συγκεντρώσεις κατεβαίνουν και κοπέλες με καλύτερο potential. Οι συγκεκριμένες ίσως αδικούνται από τη φώτο αν και στην τελική de gustibus....
Εικόνα

Μιά χαρά πιπινάκια είναι.
Τι έπρεπε να φοράνε δηλαδή, φακιόλια και τσαρούχια; :o

Μα ειναι γουστο αυτο;

De gustibus et de coloribus...

Παγκοσμιοποίηση κύριε... παγκοσμιοποίηση...
Εκβιασμό δεν το λες. Αλλά το λες, ρε παιδί μου! Πώς να το πω;

Ο Κόκκινος περί απεργίας
Άβαταρ μέλους
Saliveros
Νονόγραμμος υπερσυντονιστής - Στην ομάδα από το '07
 
Δημοσ.: 39986
Εγγραφη: Ιούνιος 19th, 2007, 10:10 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Το μέλος Saliveros, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr


Επιστροφή στην Εσωτερική πολιτική

Μετάβαση στην αρχή της σελίδας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Birdy, George_V, i7-5960, NikosVy, oldjedi, πατησιωτης και 27 επισκέπτες