Περι του Ερμου Χθονιου

Θρησκείες, Θεοί και παραδόσεις.

Συντονιστές: Ομάδα συντονισμού.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: George_V και 12 επισκέπτες

 

Δημοσίευσηαπό Περσεύς » Δεκέμβριος 11th, 2002, 11:14 am

...
Τελευταία επεξεργασία απο Περσεύς την Ιανουάριος 30th, 2007, 5:17 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Περσεύς
Casual Poster
 
Δημοσ.: 690
Εγγραφη: Ιούνιος 1st, 2001, 2:00 am
Το μέλος Περσεύς, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Δημοσίευσηαπό Υπερίων » Δεκέμβριος 11th, 2002, 11:08 pm

...........
Τελευταία επεξεργασία απο Υπερίων την Μάρτιος 10th, 2003, 1:48 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Υπερίων
Crazy poster
 
Δημοσ.: 8215
Εγγραφη: Σεπτέμβριος 18th, 2002, 12:59 am
Τοποθεσια: Κάπου στον πλανήτη Γη
Το μέλος Υπερίων, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Δημοσίευσηαπό Η ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΤΙΣ » Δεκέμβριος 12th, 2002, 12:08 am

Ο Άνουβις ειναι ο Χθονιος Ερμης.
Δεν ειδα καμια αντιρρηση, να υποθεσω οτι συμφωνειτε;
:lol:

Εμπασι περιπτωση, εχουμε πολλα ακομη να ανακαλυψουμε για την Αιγυπτο, την σχεση της με την Ελλαδα.
Αλλωστε ο Οσιρις ταυτιζεται με τον Πλουτωνα, μεσω του Διονυσου-αναγεννηθεντος Ωρου
To realise the operation of information
Is the transformation to a higher intelligence
Universe is structured for our consciousness
Η ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΤΙΣ
New poster
 
Δημοσ.: 140
Εγγραφη: Αύγουστος 13th, 2001, 2:00 am
Το μέλος Η ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΤΙΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Δημοσίευσηαπό Περσεύς » Δεκέμβριος 12th, 2002, 12:53 am

...
Τελευταία επεξεργασία απο Περσεύς την Ιανουάριος 30th, 2007, 5:17 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Περσεύς
Casual Poster
 
Δημοσ.: 690
Εγγραφη: Ιούνιος 1st, 2001, 2:00 am
Το μέλος Περσεύς, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Δημοσίευσηαπό ATΛΑΣ » Δεκέμβριος 12th, 2002, 1:56 am

EAN ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ, Ο ΑΠΟΛΛΟΔΩΡΟΣ κ.α, ΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ" ΘΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ, ΤΟΤΕ ΒΟΗΘΑ Η ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΤΑΞΥ Α-Ρ-Χ-Α-Ι-Ω-Ν ΘΕΟΛΟΓΙΩΝ...ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΩΘΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΑΦΕΙΣ...

ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ...ΑΛΛΩΣΤΕ, ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ ΕΛΛΗΝΑ ΛΟΓΟ...

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΦΟΙΝΙΚΑ" ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΓΕΝΝΟΥΜΕΝΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΟΣΙΡΙΔΟΣ, ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟΥ..."ΦΟΙΝΙΞ" ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΩΣ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΣΤΗΝ ΤΡΟΙΑ...

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ...

ΓΜΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ, ΒΟΗΘΑ Η "ΣΥΖΕΥΞΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ", ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΩΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΑΝΤΙΚΡΟΥΟΜΕΝΩΝ...

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΟ, ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΖΑΓΡΕΥΣ ΚΑΙ ΙΑΚΧΟΣ ΚΑΙ ΒΑΚΧΟΣ...ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΟ ΠΝΕΥΜΑ...

Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΣΤΑ "ΣΥΜΠΟΣΙΑΚΑ", "ΠΕΡΙ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΑΣ", "ΠΕΡΙ ΙΣΙΔΟΣ ΚΑΙ ΟΣΙΡΙΔΟΣ", ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΕΧΕΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ...(ΣΥΜΠΟΣΙΑΚΑ ΒΙΒΛΙΟ 4ο)...

Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΩΝ...ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΠΗΡΑΝ ΤΟΝ "ΜΙΣΟ" ΔΙΟΝΥΣΟ, (ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΖΑΓΡΕΑ-ΚΟΣΜΟ) ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ...

ΑΝ ΣΥΝΔΥΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ (ΠΑΛΙ ΠΑΡΑΝΟΗΜΕΝΗ) ΚΡΟΝΕΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΦΟΙΝΙΚΗΣ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ...
Τελευταία επεξεργασία απο ATΛΑΣ την Δεκέμβριος 12th, 2002, 2:08 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
ΖΕΥΠΑΤΕΡΠΟΙΗΣΟΝΑΙΘΡΗΝΔΟΣΔΕΦΟΩςΙΔΕΣΘΑΙ
Άβαταρ μέλους
ATΛΑΣ
Fast poster
 
Δημοσ.: 1863
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2002, 1:21 am
Τοποθεσια: Εκτός τόπου και χρόνου
Το μέλος ATΛΑΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Δημοσίευσηαπό Υπερίων » Δεκέμβριος 12th, 2002, 2:04 am

............
Τελευταία επεξεργασία απο Υπερίων την Μάρτιος 10th, 2003, 1:46 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Υπερίων
Crazy poster
 
Δημοσ.: 8215
Εγγραφη: Σεπτέμβριος 18th, 2002, 12:59 am
Τοποθεσια: Κάπου στον πλανήτη Γη
Το μέλος Υπερίων, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Δημοσίευσηαπό Η ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΤΙΣ » Δεκέμβριος 12th, 2002, 5:36 am

Υπερίων έγραψε:Ένα άλλο θέμα σημαντικό (μια και ανέφερες Χθόνιο Ερμή και Χθόνιο Δία): Αν και βρίσκω ορθό, πιο εύκολο, από απόψεως κατανόησης, την "μεταφορά" των Ολύμπιων Θεών στον "Αδη" με το προσωνύμιο "Χθόνιος" δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι εύκολη η αντιστοίχισή τους με τα αρχαία - αρχικά τους ονόματα.


Ο Ησιοδος μας λεει, οτι η αρχικη κληρονομια του Ουρανου μοιραστηκε αναμεσα στον Δια και τους αδελφους του, Ποσειδωνα και Πλουτωνα. Ο Διας "βασιλευει στους ουρανους", ο Ποσειδωνας "βασιλευει στη θαλασσα" και ο Πλουτων "βασιλευει στον Αδη". Ο Ποσειδωνας αποκαλειται "εναλιος Ζευς" και ο Πλουτων "χθονιος Ζευς".

Κατα τον Ησιοδο ο Ολυμπος και η Γη ειναι κοινα για ολους. Ολυμπιοι λοιπον ειναι και ο Ποσειδων και ο Πλουτων. Λογικα λοιπον θα ελεγα οτι δεν προκειται τοσο για "μεταφορα" Ολυμπιων στον "Αδη" αλλα για Ολυμπιους που Αρχουν σε διαφορετικα "βασιλεια", στον "ουρανο", στη "θαλασσα", στον "Αδη".

Για την Αιγυπτο αρχικα δεν γνωριζα τιποτε. Λογω της Αστρολογιας αρχισα σιγα σιγα να ψαχνω καποια πραγματα. Το συστημα υπολογισμου του χρονου με δεκαημερα, αναγεται στους Αιγυπτιακους δεκανους. Στην αρχη νομιζα οτι επροκειτο για καποια διαφορετικη μεν, πολυθεϊστικη δε κοσμοαντιληψη. Ομως αναθεωρησα στην πορεια για τους εξης λογους:

-Οι Αιγυπτιοι ειχαν παντοτε στενες σχεσεις με τους Ελληνες, απο εμποριο μεχρι ιερατειο. Συχνα οι Ελληνες φιλοσοφοι αναφερονται να ταξιδευουν στην Αιγυπτο και να ανταλασσουν γνωμες, γνωσεις και αποψεις με τους Αιγυπτιους ιερεις. Στην Αιγυπτο ηταν αλλωστε που βρισκοταν η περιφημη βιβλιοθηκη της Αλεξανδρειας, επιπλεον οι Αιγυπτιοι ειχαν την συνηθεια να κρατουν λεπτομερη αρχεια για το οτιδηποτε και ιδιως για την αρχαια ιστορια. Παντα υπηρχαν φιλικες σχεσεις αναμεσα στους δυο αυτους λαους.
-Απο την Ελληνικη Μυθολογια, ανακαλυψα πληθωρα βασιλεων με ελληνικα ονοματα που βασιλευαν στην Αιγυπτο. Πρωτος μετα-κατακλυσμικος βασιλιας αναφερεται ο Μινης ή Μινως, που ισως να παραπεμπει στον Κρητικο βασιλια Μινωα. Ο Μινως θεωρειται οτι διδαξε τους Αιγυπτιους για την καλλιεργεια της γης και οτι θεσπισε δικαιους νομους, ακριβως οπως και ο Μινωας της Κρητης. Αλλες αναφορες περιλαμβανουν τον αδελφο του Αγηνορα (βασιλια της Φοινικης και μπαμπα της Ευρωπης) τον Βηλο που βασιλευε στην Αιγυπτο. Ο Αγηνορας και ο Βηλος ηταν γιοι του Ποσειδωνα και της Λιβυης, κορης του Επαφου, γιου του Δια απο την Ιω. Η ωραια Ελενη αναφερεται επισης να επισκεπτεται την Αιγυπτο μετα την πτωση της Τροιας, οπου φιλοξενηθηκε απο τον βασιλια Θεων.
-Αλλο ενα κοινο στοιχειο ειναι η λατρεια του ταυρου που θεωρειται οτι εισηγε ο Μινωας στην Κρητη. Για την Αιγυπτο ο ταυρος επισης ηταν ιερο ζωο, συμβολο γονιμοτητας και καρποφοριας, ο Απις. Στην Μινωικη Κρητη ο ταυρος ηταν ιερο ζωο με ΗΛΙΑΚΕΣ ιδιοτητες. Στην Αιγυπτο, πολλοι απο τους θεους των Αιγυπτιων απεικονιζονται με κερατα ταυρου και στη μεση τον Ηλιακο δισκο.
-Ο Διας τιμωταν στην Αιγυπτο απο πολυ παλια εποχη με το ονομα Αμμωνας, ειχε δε και μαντειο στις Αιγυπτιακες Θηβες οπου η μαντικη τεχνη εξασκουταν παρομοια με αυτην του μαντειου της Δωδωνης. Στην Δωδωνη αναφερεται μια πηγη με ασυνηθιστες ιδιοτητες, κυριως οτι ειχε την ικανοτητα να αναβει τους σβησμενους πυρσους. Στο αντιστοιχο Αιγυπτιακο μαντειο του Αμμωνος, αναφερεται επισης μια πηγη με ασυνηθιστες ιδιοτητες, κυριως οτι κανόνιζε τα νερά της σύμφωνα με την πορεία του ήλιου, κρύα το μεσημέρι και θερμά τα μεσάνυχτα αντισταθμίζοντας τη ζέστη της ημέρας και τη δροσιά της νύχτας.
-Στα Αιγυπτιακα του Μανεθωνος, οι ευγενεις βασιλεις των Θηβων που πολεμανε εναντιων των Υξως αναφερονται ως "Διοσπολιτες" βασιλεις.

Υπηρχε λοιπον απο πολυ παλια στενη σχεση αναμεσα στους Αιγυπτιους και τους Ελληνες και μαλιστα και σε θεματα θεοαντιληψης.

Αλλο ενα γεγονος που μου φανηκε αξιοπροσεκτο ειναι η ενασχοληση των Αιγυπτιων με τα θεματα του θανατου. Εκτος απο τις λεπτομερεις τεχνικες ταριχευσης που ανεπτυξαν και την αρχιτεκτονικη πυραμιδων τις οποιες χρησιμοποιουσαν για ενταφιασμο των Φαραω, ειχαν λεπτομερη κειμενα και εκτενεις περιγραφες για το ταξιδι της ψυχης μετα το θνητο θανατο και την προετοιμασια της ωστε να μπορεσει να αντικρυσει τον σεβαστο θεο Οσιρη.

Δεδομενης της σχεσης Οσιριδος-Πλουτωνος θα μπορουσε κανεις να κανει την ελλογη υποθεση οτι οι Αιγυπτιοι σχετιζοντουσαν με τα του "βασιλειου" του Πλουτωνος. Δυστυχως λογω της καταστροφης της βιβλιοθηκης της Αλεξανδρειας δεν γνωριζουμε εαν οι Αιγυπτιοι ειχαν εννοιες οπως "ασφοδελος λειμων", "ηλυσια πεδια" κ.ο.κ.

Προς το παρον μονο υποθεσεις μπορω να κανω, μια και η σημαντικοτερη σωζομενη πηγη της αρχαιας Αιγυπτιακης ιστοριας, τα Αιγυπτιακα του Μανεθωνος, κατακρεουργηθηκε στην κυριολεξια οταν την περιελαβε ο "πατηρ Ευσεβιος", ετσι δεν ξερω ποια απο οσα αναφερονται ειναι αρχικες πληροφοριες και ποια παραποιησεις του "Ευσεβιου".

Δεδομενου επισης του γεγονοτος οτι στην Ελληνικη Μυθολογια αναφερονται πολλοι Ελληνες βασιλεις, οχι μονο της Αιγυπτου αλλα της Λιβυης (η περιοχη της Β. Αφρικης σημερα) και της Αιθιοπιας (αναφερεται επισης καπου οτι ο Διας συχνα επισκεπτοταν τον λαο των Αιθιοπων που ηταν απο τους πιο αγαπημενους του για την ευσεβεια τους) ισως ο Ελληνικος πολιτισμος σε αρχαιες εποχες να μην περιοριζοταν στον στενο ελλαδικο χωρο αλλα σε πολυ μεγαλυτερη επικρατεια. Δυστυχως ελαχιστα σωζονται για τον Κρητικο-Μινωικο πολιτισμο που εφτασε σε ξαφνικο τελος γυρω στο 1250 π.χ.

Ενδιαφερον επισης ειναι το γεγονος οτι την περιοδο καταστροφης του Μινωικου πολιτισμου, στην Αιγυπτο ειχε προηγηθει η δευτερη μεγαλη σφαγη απο τους Υξως, οταν ο Μωυσης συγκεντρωσε τους εναπομειναντες Υξως (της πρωτης εισβολης και σφαγων) απο τα λατομεια ανατολικα του Νειλου, κατευθυνθηκε προς την πολη Αβαρις (κεντρο των Υξως στην πρωτη εισβολη και κεντρο λατρειας του Τυφωνος/Σεθ) και ενωθηκε με "Σολυμιτες" βασιλεις (απο τα Ιεροσολυμα δηλαδη, τα οποια ειχαν ιδρυσει οι Υξως κατα τον πρωτο εκδιωγμο τους απο την Αιγυπτο, οταν ξεσηκωθηκαν οι ευγενεις των Θηβων ή αλλιως Διοσπολιτες)

Ο Μανεθων αναφερει οτι αυτη η δευτερη επιδρομη των Υξως στην Αιγυπτο υπο την εποπτεια του Μωυση εκανε τα εγκληματα της πρωτης τους εισβολης να φανταζουν ασημαντα!...

Οι Εβραιοι στα δικα τους "ιερα" κειμενα δεν αναφερουν τις σφαγες αλλα μιλουνε μονο αοριστα για κατι "πληγες" του Φαραω κι αλλα τετοια χαριτωμενα.

Ισως να υπαρχει σχεση αναμεσα στις σφαγες των Υξως και την ξαφνικη καταστροφη της Μινωικης Κρητης. Ισως...

Οπως και να εχει, υπαρχει πολυ ερευνα ακομη να γινει.
To realise the operation of information
Is the transformation to a higher intelligence
Universe is structured for our consciousness
Η ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΤΙΣ
New poster
 
Δημοσ.: 140
Εγγραφη: Αύγουστος 13th, 2001, 2:00 am
Το μέλος Η ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΤΙΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Δημοσίευσηαπό Η ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΤΙΣ » Δεκέμβριος 12th, 2002, 6:25 am

Υπερίων έγραψε:Τέλος, κάτι που ήθελα να σε ρωτήσω εδώ και καιρό: Αυτά τα παράξενα με τους "αγγέλους" που τρώνε ψυχές τι είναι; Έχουμε κάποια δύναμη του Κακού που αντιστρατεύεται τους Ολύμπιους;


Τυφωνας ή αλλιως Σεθ ή αλλιως Σηθ ή αλλιως Σαταν ή αλλιως Γχβχ ή αλλιως Αντοναΐ...

Αντοναΐ...θυμιζει το ελληνικο Αϊδωνεας. Αϊδωνευς ειναι τιτλος που αναφερεται στον αρχοντα του Άδη και -ευς ειναι η ευγενης καταληξη. Αϊδωνεας με καταληξη -εας υποδεικνυει την εκπεσουσα εννοια.

Ο Οσιρης και ο Σεθ ήταν "αδελφια" συμφωνα με την Αιγυπτιακη μυθολογια (που επιβεβαιωνει και ο Πλουταρχος). Σε πολυ αρχαιες εποχες της Αιγυπτου ο Σεθ δεν ειχε ταυτιστει με το σημερινο "Κακο" μα με τις καταστροφικες δυναμεις του κοσμου. Τοτε δεν υπηρχε η εννοια του "κακου", η εννοια της "αμαρτιας" κλπ.

Ο Σεθ και ο Οσιρης κυβερνουσαν τα βασιλεια της Ανω και Κατω Αιγυπτου. Οι αρχικοι συμβολισμου μαλλον φαινεται να υποδεικνυαν οτι οι δυναμεις δημιουργιας και δυναμεις καταστροφης του κοσμου ειναι φυσικες κι εξισου αναγκαιες.

Απο καποια χρονικη στιγμη και μετα (την οποια δεν γνωριζουμε) ο Σεθ εκδιωχνεται απο την Αιγυπτο και το ονομα και η μορφη του σβηνονται απο παντου. Στον αντιστοιχο μυθο που παρουσιαζει ο Πλουταρχος ο Σεθ συνομωτει με τους "72" για να σκοτωσει τον Οσιρη. Απο τοτε και μετα ο Σεθ ταυτιζεται οχι με την φυσικη και αναγκαια εννοια καταστροφης αλλα με την φθοροποιο μη-αναγκαια εννοια. Του αποδιδονται το "αλογο" και τυφλο μερος της συνειδησης, συνδεεται με την αγνοια και την τυφλη ανουσια βια και φθορα. Στον αντιστοιχο μυθο που παρουσιαζει ο Πλουταρχος, ο γιος του Οσιριδος, ο Ωρος νικα τον Σεθ και γινεται Φαραω της Ανω και Κατω Αιγυπτου ενωνοντας τα δυο βασιλεια. Γι'αυτο και ο Ωρος απεικονιζεται φορωντας το διπλο στεμμα της Ανω και Κατω Αιγυπτου.

Η πρωτη εισβολη των Υξως στην Αιγυπτο την αιματοκυλισε για πανω απο 3 αιωνες. Οι Υξως ηταν ενα συνοθυλευμα διαφορετικων φυλων απο την Ασια (χαλδαια ισως, τουρανο-μογγολοι ισως) και κατα την κυριαρχια τους στην Αιγυπτο επεβαλλαν την λατρεια του Σεθ/Τυφωνος. Οταν εκδιωχτηκαν μετα απο αιματηρους πολεμους (απο τους ευγενεις των Θηβων που ξεσηκωθηκαν εναντιων τους) ενα μερος απο αυτους εφυγε απο την Αιγυπτο και ιδρυσε την πολη των Ιεροσολυμων, δηλαδη την Ιερουσαλημ. Οι υπολοιποι σταλθηκαν ως σκλαβοι στα λατομεια ανατολικα του Νειλου. Αυτοι (οι Υξως) ειναι οι "λεπροι" που αναφερονται στα εβραϊκα και χριστιανικα κειμενα....και οχι μονον.

Εγραψα στο προηγουμενο μυνημα μου οτι οι Αιγυπτιοι σχετιζοταν με τα του Πλουτωνος, με οτι κι αν μπορει να σημαινει αυτο. Επισης ο Τυφωνας στην Ελληνικη γραμματεια αναφερεται σαν "παιδι του Ταρταρου". Για τους εβραιους αποδιδεται με το ονομα Αντοναΐ, εκπεσων Αιδωνεας δηλαδη. Να παλι μια ακομη σχεση του με τον Αδη.

Ο Αδης ειναι τοπος οπου σχετιζεται με τις ψυχες. Οι Αιγυπτιοι παριστανουν καποιους απο τους κυριους θεους τους (οπως τον Ανουβι, για παραδειγμα) ως ψυχοπομους, σεβασμιους οδηγους ψυχων προς το βασιλιο του Οσιριδος. Εκει κρινονται με τον ακολουθο τροπο (κατα την Αιγυπτιακη μυθολογια):
Η καρδια της ψυχης τοποθετειται σε μια ζυγαρια και απο την αλλη τοποθετειται ενα φτερο. Εαν η καρδια ειναι ελαφροτερη απο το φτερο, η ψυχη μπορει να προχωρησει παραπερα, να επανενσαρκωθει και σταδιακα να παρουσιαστει μπροστα στον Οσιρι. Εαν οχι, η ψυχη "καταστρεφεται" απο την θεα Αμμουτ. Ο θεος Θωθ κραταει τα πρακτικα της καθε κρισης.

Ενδιαφερουσα ειναι η αντιπαραβολη με τους κριτες Μινωα, Ραδαμανθυ και Αιακο της Ελληνικης γραμματειας. Επισης η εννοια του "κηρη". Ο Διας οταν θελει να παρει μια αποφαση που αφορα θνητους αλλα δυσκολευεται ζυγιζει τα "κηρη" τους. Ως "κηρη" αναφερεται η καρδια και ιδιως το μερος εκεινο που ειναι βεβαρυμενο απο αρνητικα συναισθηματα, βια, λυπη κλπ. Επισης αναφερονται στην Ελληνικη γραμματεια οι θεοτητες του Αδη, οι Κηρες, που αργοτερα σχετιστηκαν με τον βιαιο θανατο, τον θανατο στην μαχη, κλπ...

Ολα αυτα, φαινομενικα ασυνδετα, ειναι μια παρουσιαση πληροφοριων που γενικα σχετιζονται με θεματα θανατου, κρισεως, ψυχων κλπ.
Οσο, για την ερωτηση σου Υπεριωνα σχετικα με τις ψυχες και τους "αγγελους" θα σου απαντησει φανταζομαι διεξοδικα ο Περσεας.

Οι χριστιανικοι αγγελοι καλουνται αρχικα Εγρηγοριοι (οι 72, οι Νεφιλιμ). Επισης ονομαζονται και υιοι του Σηθ. Εγω θα προσθετα οτι μπορει να ειναι οι "Γιγαντες" της Ελληνικης Γραμματειας (θυμασαι την Γιγαντομαχια;) Αυτα...
To realise the operation of information
Is the transformation to a higher intelligence
Universe is structured for our consciousness
Η ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΤΙΣ
New poster
 
Δημοσ.: 140
Εγγραφη: Αύγουστος 13th, 2001, 2:00 am
Το μέλος Η ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΤΙΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Προηγούμενη

Επιστροφή στην Θρησκειολογία

Μετάβαση στην αρχή της σελίδας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: George_V και 12 επισκέπτες