Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Χλωρίδα, πανίδα και άνθρωπος.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 

Re: Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Δημοσίευσηαπό mikel_ad » Σεπτέμβριος 28th, 2011, 8:01 pm

energia έγραψε: γιατί σε καμία φώτο δεν βλέπω ταφ καθαρισμου που είναι απαραίτητο?? :smt017 :smt017 :smt017

το ταφ καθαρισμου ειναι καλα να τοποθετηθεί ............ γράψε και γιατι ειναι απαραίτητο :smt002
Εάν δεν το έχεις εσύ, το έχει κάποιος άλλος
Ιταλικός λέβητας πελλετ BIOMAX αυτόματου καθαρισμού και εξαγωγής της στάχτης
Καυστήρες πελλετ ADGREEN B-ECO για μετατροπή σε λέβητες πετρελαίου
Άβαταρ μέλους
mikel_ad
Casual Poster
 
Δημοσ.: 831
Εγγραφη: Ιανουάριος 28th, 2011, 11:20 am
Τοποθεσια: Εδεσσα - θεσσαλονικη - Κατερινη
Το μέλος mikel_ad, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Δημοσίευσηαπό LEONΑS » Σεπτέμβριος 28th, 2011, 8:13 pm

winmobileguru έγραψε: To φόρουμ δεν ξέρω αν έχει ποιότητα στα άλλα τοπικς , αλλα σε αυτο το τοπικ , απλά τα σπαει! Λοιπον ενας ενας παιδια να συννενοηθουμε!
1) Προς Λεωνιδα απαντάω οτι ΝΑΙ θεωρω ότι τον να μην έχει τουμπα έιναι πλεονέκτημα γαιτι είναι πιο ευκολο να καθαρίζεις τις πλακες απο μαντεμι παρα τις κουρμπες απο τις σωληνες. Λεια επιφανεια = ΠΙΟ ευκολος καθαρισμος. Αν υποθεσουμε οτι τα τουμπα κυκλωνουν καλυτερα τις σερμπαντινες του λεβητα μπορω να απΑντησω οτι οι σερμπαντινες ειναι χαλυβδινες και οι πλακες του ferroli μαντεμενιες αρα μεγαλυτερη αδρανεια αρα λιγοτερη καταναλωση πελλετ ανα ωρα. Για αυτο και μονο 28 κιλα νερο μεσα στις σερμπαντινες , εναντι 50 κιλα του ερατο και 100 κιλα του burnit που εχουν χαλυβδινα τουμπα. Οι πλακες επιτρεπουν τα καυσαερια να κανουν τριπλη διαδρομη πριν εξαχθουν απο την καμιναδα. Ετσι ακριβως λειτουργει ο συγχρονος γερμανικος μαντεμενιος λεβητας ΠΕΤΡΑΙΛΕΟΥ που εχω στην κατοχη μου μαρκας electroil που τον αγορασα περυσι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Πιστευω ειναι πιο μοντερνα τεχνολογια. Οι γερμανοι κατι θα ξερουν. Ρωτας αν στον ferroli ο συγχωριανος της Ελλαδα εβαλε θερμομετρο. Ενοεις οτι ο λεβητας δεν εχει θερμομετρο? Ειναι ποτε δυνατον να συμβαινει κατι τετοιο?
2)Ελλαδα να υποθεσω οτι εισαι μηχανολογος μηχανικος ή ηλοκτρομηχανικος ή τεσπα του πολυτεχνειου, αλλιως τι δουλεια εχει η αλεπου στο παζαρι? Φυσικα δεν σε ειρωνευωμαι , κοπλιμεντο ειναι και σε τιμα να παιρνεις μερος σε συζητησεις περι ΑΠΕ. Αν δεν εισαι του πολυτεχνειου διπλα συγχαρητηρια! Γραφεις "ΕΡΑΤΟ σημαινει μακρια!" Μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενη? Υπαινεισεσε οτι η θερμομοντ αυτοαποκαλουντε λεβητες αποκλειστικα σχεδιασμενοι για καυση πέλλετ αλλα δεν ειναι! Καταλαβα καλα οτι υπαινεισεσε κατι τετοιο ή καταλαβα λαθος? Επειδη πρωτη φορα ακουω αυτη τη μαρκα μπορεις να μου αναφερεις μια ενδεικτικη τιμη για 24 KW και να μου πεις τη χωρα προελευσης τους?
3)Ο κλαυσιγελος συνεχιζεται! Ο κύριος Παππας μου απαντησε στο μειλ μετα απο μια περιπου εβδομαδα (εκεινο το μειλ που εχω αναφερει σε προηγουμενο μου ποστ) . Αναφερομαι στο μειλ που του ζητουσα εγχειρειδιο του λεβητα που εμορευεται σε ψηφιακη μορφη, η εστω τον υπερσυνδεσμο που με οδηγει στην σελιδα του Σουηδου κατασκευαστη που κατασκευαζει κατα τα λεγομενα του, τον λεβητα που εμπορευεται, οπου θα μπορουσα να κατεβασω το εγχειριδιο.Αφου λοιπον μου γραφει πραγματα που ουσιαστικα τον κανουν να υπαναχωρει (ειλικρινα δεν εχω υπομονη να τα γραψω ολα) αφηνει για κερασακι στην τουρτα οτι μαζι με το μειλ, μου αποστελνει συνωημενο το εγχειριδιο. Ο κλαυσιγελος ειναι οτι δεν υπαρχει συνημενο εγχειριδιο στο μειλ! (?) παρα μονο στα γραπτα λογια.... Κοινως απαντησε αλλα απαντησε οπως η πυθια στο μαντιο των δελφων , δηλαδη με ενιολογικες ασυνεχειες . Ειλικρινα δεν εχω διαθεση ουτε να του απαντησω αλλα θα το κανω και αυτο μολις βρω τον χρονο......



Θερμομετρο στα καυσαερια οχι στο νερο.
Αν περνει 28 λιτρα νερο ετοιμασου να αγορασεις δοχειο αδρανειας.
Ολοι οι σοβαροι λεβητες πελλετ ειναι με τουμπα και επιβραδυντες καυσαεριων.
Μην με τσικλας !!


Σουβλίτσα έγραψε:
Captn έγραψε: δεν ξερω αν κανει μπαμ

τζούφια βόμβα θα μου στείλεις καλέ? :smt005
Άβαταρ μέλους
LEONΑS
Maniac poster
 
Δημοσ.: 12960
Εγγραφη: Ιούνιος 14th, 2011, 10:01 am
Το μέλος LEONΑS, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Δημοσίευσηαπό mikel_ad » Σεπτέμβριος 28th, 2011, 8:16 pm

winmobileguru έγραψε: To φόρουμ δεν ξέρω αν έχει ποιότητα στα άλλα τοπικς , αλλα σε αυτο το τοπικ , απλά τα σπαει! Λοιπον ενας ενας παιδια να συννενοηθουμε!
1) Προς Λεωνιδα απαντάω οτι ΝΑΙ θεωρω ότι τον να μην έχει τουμπα έιναι πλεονέκτημα γαιτι είναι πιο ευκολο να καθαρίζεις τις πλακες απο μαντεμι παρα τις κουρμπες απο τις σωληνες. Λεια επιφανεια = ΠΙΟ ευκολος καθαρισμος. Αν υποθεσουμε οτι τα τουμπα κυκλωνουν καλυτερα τις σερμπαντινες του λεβητα μπορω να απΑντησω οτι οι σερμπαντινες ειναι χαλυβδινες και οι πλακες του ferroli μαντεμενιες αρα μεγαλυτερη αδρανεια αρα λιγοτερη καταναλωση πελλετ ανα ωρα. Για αυτο και μονο 28 κιλα νερο μεσα στις σερμπαντινες , εναντι 50 κιλα του ερατο και 100 κιλα του burnit που εχουν χαλυβδινα τουμπα. Οι πλακες επιτρεπουν τα καυσαερια να κανουν τριπλη διαδρομη πριν εξαχθουν απο την καμιναδα. Ετσι ακριβως λειτουργει ο συγχρονος γερμανικος μαντεμενιος λεβητας ΠΕΤΡΑΙΛΕΟΥ που εχω στην κατοχη μου μαρκας electroil που τον αγορασα περυσι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Πιστευω ειναι πιο μοντερνα τεχνολογια. Οι γερμανοι κατι θα ξερουν. Ρωτας αν στον ferroli ο συγχωριανος της Ελλαδα εβαλε θερμομετρο. Ενοεις οτι ο λεβητας δεν εχει θερμομετρο? Ειναι ποτε δυνατον να συμβαινει κατι τετοιο?
2)Ελλαδα να υποθεσω οτι εισαι μηχανολογος μηχανικος ή ηλοκτρομηχανικος ή τεσπα του πολυτεχνειου, αλλιως τι δουλεια εχει η αλεπου στο παζαρι? Φυσικα δεν σε ειρωνευωμαι , κοπλιμεντο ειναι και σε τιμα να παιρνεις μερος σε συζητησεις περι ΑΠΕ. Αν δεν εισαι του πολυτεχνειου διπλα συγχαρητηρια! Γραφεις "ΕΡΑΤΟ σημαινει μακρια!" Μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενη? Υπαινεισεσε οτι η θερμομοντ αυτοαποκαλουντε λεβητες αποκλειστικα σχεδιασμενοι για καυση πέλλετ αλλα δεν ειναι! Καταλαβα καλα οτι υπαινεισεσε κατι τετοιο ή καταλαβα λαθος? Επειδη πρωτη φορα ακουω αυτη τη μαρκα μπορεις να μου αναφερεις μια ενδεικτικη τιμη για 24 KW και να μου πεις τη χωρα προελευσης τους?
3)Ο κλαυσιγελος συνεχιζεται! Ο κύριος Παππας μου απαντησε στο μειλ μετα απο μια περιπου εβδομαδα (εκεινο το μειλ που εχω αναφερει σε προηγουμενο μου ποστ) . Αναφερομαι στο μειλ που του ζητουσα εγχειρειδιο του λεβητα που εμορευεται σε ψηφιακη μορφη, η εστω τον υπερσυνδεσμο που με οδηγει στην σελιδα του Σουηδου κατασκευαστη που κατασκευαζει κατα τα λεγομενα του, τον λεβητα που εμπορευεται, οπου θα μπορουσα να κατεβασω το εγχειριδιο.Αφου λοιπον μου γραφει πραγματα που ουσιαστικα τον κανουν να υπαναχωρει (ειλικρινα δεν εχω υπομονη να τα γραψω ολα) αφηνει για κερασακι στην τουρτα οτι μαζι με το μειλ, μου αποστελνει συνωημενο το εγχειριδιο. Ο κλαυσιγελος ειναι οτι δεν υπαρχει συνημενο εγχειριδιο στο μειλ! (?) παρα μονο στα γραπτα λογια.... Κοινως απαντησε αλλα απαντησε οπως η πυθια στο μαντιο των δελφων , δηλαδη με ενιολογικες ασυνεχειες . Ειλικρινα δεν εχω διαθεση ουτε να του απαντησω αλλα θα το κανω και αυτο μολις βρω τον χρονο......

στα στερεα καυσιμα ειναι καλυτερα να επιλεγουμε χαλυβδινο λεβητα για πολους λογους . βεβαια μπορουν καποιοι να πουνε οτι εχουνε και tuv αλλα ποτε δεν θα σου δωσουν τα πραγματικα αποτελεσματα αυτης τις πιστοποιησης . Η ADTHERM (οπου και εργαζομαι ) εχει την αντιπροσώπευση τις τερμομοντ για την Ελλαδα . Οι λεβητες που εισαγουμε (Σερβια) ειναι στερεων καυσιμων (ο λέβητας είναι κατασκευασμένος από φύλλο χάλυβα πάχους 5 mm ή λιγότερο εκτεθειμένη από τα μέρη της θερμικής διαστολής που είναι 4 mm. Στον λεβητα προσαρμοζεται ο καυστηρας της Elmec .Εικόνα
Ενας λογος που εχει οριζοντια εμποδια ο λεβητας ειναι και ο εύκολος καθαρισμος .
Ο ιδιος λεβητας βγαινει και με καθετα εμποδια .
λεον οι σοβαροι λεβητες με την δικη σου εμπειρια ειναι οπως τους περιγραφεις .
.
Εάν δεν το έχεις εσύ, το έχει κάποιος άλλος
Ιταλικός λέβητας πελλετ BIOMAX αυτόματου καθαρισμού και εξαγωγής της στάχτης
Καυστήρες πελλετ ADGREEN B-ECO για μετατροπή σε λέβητες πετρελαίου
Άβαταρ μέλους
mikel_ad
Casual Poster
 
Δημοσ.: 831
Εγγραφη: Ιανουάριος 28th, 2011, 11:20 am
Τοποθεσια: Εδεσσα - θεσσαλονικη - Κατερινη
Το μέλος mikel_ad, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Δημοσίευσηαπό PELLET-SHOP » Σεπτέμβριος 28th, 2011, 8:22 pm

Βαλάντης-πέλλετς έγραψε:
PELLET-SHOP έγραψε: Καλησπέρα σε όλους. :wave:
Πολύ ησυχία έχει πέσει σήμερα.Την εκπομπή στην ΕΡΤ3 θα την ανεβάσει κανείς να τη δούμε και ΄μεις που την χάσαμε?
http://pellet-shop.gr/

Γιάννη, άσε, καλύτερα να ξεχαστεί.
Όπως έγραψα χθες, ξεσηκώσαμε μεσημεριάτικα την φαμίλια του συμφορουμίτη AMBIENTES, έγινε γύρισμα, μίλησε η σύζυγός του για το πόσο ευχαριστημένοι είναι με το πέλλετ, - και τελικά το βίντεο δεν το έβγαλαν στον αέρα :smt013
Όταν ήλθε η σειρά μου και άρχισα να μιλάω, ακούστηκε φωνή "μισό λεπτό και κλείσαμε". Άρχισα πολυβόλο- να μιλάω γρήγορα και οργισμένα (άφησα σημαντικά ραντεβού για να πάω στο λινκ) και μάλλον ήταν χάλια (απο όσο μου είπε η κοράκλα μου-δεν το είδα αλλά την πιστεύω)

Εν τω μεταξύ κοίτα ο συνάδελφός σου pellet-shop της Αμερικής τι ωραία ρεκλάμα έβγαλε σήμερα.....


Καλησπέρα.
Ααα τόσο καλά πήγε η εκπομπή,σιγά μη σε άφηναν να μιλήσεις :smt018 .
Η ρεκλάμα που λες,δικιά μου είναι,από υποκατάστημα :D
πέλλετ alfa ποιότητας στην καλύτερη τιμή της αγοράς
http://pellet-shop.gr/
Άβαταρ μέλους
PELLET-SHOP
New poster
 
Δημοσ.: 74
Εγγραφη: Ιούνιος 5th, 2011, 8:40 pm
Τοποθεσια: Γέφυρα Θεσ/νικης
Το μέλος PELLET-SHOP, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Δημοσίευσηαπό winmobileguru » Σεπτέμβριος 28th, 2011, 8:53 pm

LEONΑS έγραψε:
winmobileguru έγραψε: To φόρουμ δεν ξέρω αν έχει ποιότητα στα άλλα τοπικς , αλλα σε αυτο το τοπικ , απλά τα σπαει! Λοιπον ενας ενας παιδια να συννενοηθουμε!
1) Προς Λεωνιδα απαντάω οτι ΝΑΙ θεωρω ότι τον να μην έχει τουμπα έιναι πλεονέκτημα γαιτι είναι πιο ευκολο να καθαρίζεις τις πλακες απο μαντεμι παρα τις κουρμπες απο τις σωληνες. Λεια επιφανεια = ΠΙΟ ευκολος καθαρισμος. Αν υποθεσουμε οτι τα τουμπα κυκλωνουν καλυτερα τις σερμπαντινες του λεβητα μπορω να απΑντησω οτι οι σερμπαντινες ειναι χαλυβδινες και οι πλακες του ferroli μαντεμενιες αρα μεγαλυτερη αδρανεια αρα λιγοτερη καταναλωση πελλετ ανα ωρα. Για αυτο και μονο 28 κιλα νερο μεσα στις σερμπαντινες , εναντι 50 κιλα του ερατο και 100 κιλα του burnit που εχουν χαλυβδινα τουμπα. Οι πλακες επιτρεπουν τα καυσαερια να κανουν τριπλη διαδρομη πριν εξαχθουν απο την καμιναδα. Ετσι ακριβως λειτουργει ο συγχρονος γερμανικος μαντεμενιος λεβητας ΠΕΤΡΑΙΛΕΟΥ που εχω στην κατοχη μου μαρκας electroil που τον αγορασα περυσι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Πιστευω ειναι πιο μοντερνα τεχνολογια. Οι γερμανοι κατι θα ξερουν. Ρωτας αν στον ferroli ο συγχωριανος της Ελλαδα εβαλε θερμομετρο. Ενοεις οτι ο λεβητας δεν εχει θερμομετρο? Ειναι ποτε δυνατον να συμβαινει κατι τετοιο?
2)Ελλαδα να υποθεσω οτι εισαι μηχανολογος μηχανικος ή ηλοκτρομηχανικος ή τεσπα του πολυτεχνειου, αλλιως τι δουλεια εχει η αλεπου στο παζαρι? Φυσικα δεν σε ειρωνευωμαι , κοπλιμεντο ειναι και σε τιμα να παιρνεις μερος σε συζητησεις περι ΑΠΕ. Αν δεν εισαι του πολυτεχνειου διπλα συγχαρητηρια! Γραφεις "ΕΡΑΤΟ σημαινει μακρια!" Μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενη? Υπαινεισεσε οτι η θερμομοντ αυτοαποκαλουντε λεβητες αποκλειστικα σχεδιασμενοι για καυση πέλλετ αλλα δεν ειναι! Καταλαβα καλα οτι υπαινεισεσε κατι τετοιο ή καταλαβα λαθος? Επειδη πρωτη φορα ακουω αυτη τη μαρκα μπορεις να μου αναφερεις μια ενδεικτικη τιμη για 24 KW και να μου πεις τη χωρα προελευσης τους?
3)Ο κλαυσιγελος συνεχιζεται! Ο κύριος Παππας μου απαντησε στο μειλ μετα απο μια περιπου εβδομαδα (εκεινο το μειλ που εχω αναφερει σε προηγουμενο μου ποστ) . Αναφερομαι στο μειλ που του ζητουσα εγχειρειδιο του λεβητα που εμορευεται σε ψηφιακη μορφη, η εστω τον υπερσυνδεσμο που με οδηγει στην σελιδα του Σουηδου κατασκευαστη που κατασκευαζει κατα τα λεγομενα του, τον λεβητα που εμπορευεται, οπου θα μπορουσα να κατεβασω το εγχειριδιο.Αφου λοιπον μου γραφει πραγματα που ουσιαστικα τον κανουν να υπαναχωρει (ειλικρινα δεν εχω υπομονη να τα γραψω ολα) αφηνει για κερασακι στην τουρτα οτι μαζι με το μειλ, μου αποστελνει συνωημενο το εγχειριδιο. Ο κλαυσιγελος ειναι οτι δεν υπαρχει συνημενο εγχειριδιο στο μειλ! (?) παρα μονο στα γραπτα λογια.... Κοινως απαντησε αλλα απαντησε οπως η πυθια στο μαντιο των δελφων , δηλαδη με ενιολογικες ασυνεχειες . Ειλικρινα δεν εχω διαθεση ουτε να του απαντησω αλλα θα το κανω και αυτο μολις βρω τον χρονο......



Θερμομετρο στα καυσαερια οχι στο νερο.
Αν περνει 28 λιτρα νερο ετοιμασου να αγορασεις δοχειο αδρανειας.
Ολοι οι σοβαροι λεβητες πελλετ ειναι με τουμπα και επιβραδυντες καυσαεριων.

Δοχείο αδράνειας εννοείς το buster?
H επιβράδυνση καυσαερίων στον συγκεκριμένο λέβητα γίνεται μέσα από την εξαναγκασμένη τριπλή διαδρομή των αερίων. 'Ολα αυτά είναι θεωρητικά το ποιο είναι το καλύτερο σύστημα επιβράδυνσης καυσαερίων. Η αλήθεια είναι στο θερμόμετρο καυσαερίων. Εκεί πέφτουν οι μάσκες. Όλοι οι κατασκευαστές υπόσχοντε επιβραδύνσεις καυσαερίων , πράγμα απολύτως λογικό γιατί θέλουν να πουλήσουν. Το θερμομετράκι όμως λέει την αλήθεια. Αν δεν αγοράσεις θερμομετράκι , δεν είσαι σίγουρος. Από την άλλη για να αγοράσεις θερμομετράκι δυστηχώς πάει να πεί ότι έχεις αγοράσει και τον λέβητα, άρα μπορεί να την έχεις πατήσει ήδη.!
Ερώτηση υπ'αρχει περίπτωση να τοποθετήσεις θερμόμετρο καυσαερίων και αν δεις μια υψηλή μέτρηση να μπορέσεις να κάνεις ΄κάτι για να χαμηλώσεις την μέτρηση? π.χ. να ελαχιστοποιήσεις την τροφοδοσία του κοχλία για να μειωθούν τα καυσαέρια΄ή να μεγαλώσεις την ταχύτητα του ανεμιστήρα αφήνοντας την τροφοδοσία ως έχει, ή να "παίξει¨" και με τα δύο (ανεμιστήρα και τροφοδοσία κοχλία)? Η τζάμπα ο κόπος δεν θα κερδίσεις τίποτα?
Το θερμόμετρο καυσαερίων που το τοποθετείς? Σε ποιο σημείο της καμινάδα?
Πυράντοχα πάνελ πολυισοκυανίου για λεβητοστάσια:
http://theoprofil.com
YouTube code: MjxOSljRXlA
Άβαταρ μέλους
winmobileguru
New poster
 
Δημοσ.: 162
Εγγραφη: Σεπτέμβριος 25th, 2011, 6:41 pm
Τοποθεσια: Βόλος - Λαμία
Το μέλος winmobileguru, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Δημοσίευσηαπό winmobileguru » Σεπτέμβριος 28th, 2011, 8:55 pm

xaalaaraa έγραψε:
energia έγραψε: γιατί σε καμία φώτο δεν βλέπω ταφ καθαρισμου που είναι απαραίτητο?? :smt017 :smt017 :smt017


ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕ ΤΑΦ :smt016 :smt016 :smt016 :smt016 :smt016 :smt016 :smt016 :smt016 :smt016 :smt016
A.JPG
:smt003 :smt003 :smt003 :smt003 :smt003 :smt003 :smt003 :smt003

Τι ρόλο επιτελεί το ταφ καθαρισμού, γιατί στο τζάκι μου δεν έχω βάλει κάτι τέτοιο.
Σε ευχαρηστώ εκ των προταίρων για την απάντηση.
Πυράντοχα πάνελ πολυισοκυανίου για λεβητοστάσια:
http://theoprofil.com
YouTube code: MjxOSljRXlA
Άβαταρ μέλους
winmobileguru
New poster
 
Δημοσ.: 162
Εγγραφη: Σεπτέμβριος 25th, 2011, 6:41 pm
Τοποθεσια: Βόλος - Λαμία
Το μέλος winmobileguru, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Δημοσίευσηαπό winmobileguru » Σεπτέμβριος 28th, 2011, 9:09 pm

mikel_ad έγραψε:
winmobileguru έγραψε: To φόρουμ δεν ξέρω αν έχει ποιότητα στα άλλα τοπικς , αλλα σε αυτο το τοπικ , απλά τα σπαει! Λοιπον ενας ενας παιδια να συννενοηθουμε!
1) Προς Λεωνιδα απαντάω οτι ΝΑΙ θεωρω ότι τον να μην έχει τουμπα έιναι πλεονέκτημα γαιτι είναι πιο ευκολο να καθαρίζεις τις πλακες απο μαντεμι παρα τις κουρμπες απο τις σωληνες. Λεια επιφανεια = ΠΙΟ ευκολος καθαρισμος. Αν υποθεσουμε οτι τα τουμπα κυκλωνουν καλυτερα τις σερμπαντινες του λεβητα μπορω να απΑντησω οτι οι σερμπαντινες ειναι χαλυβδινες και οι πλακες του ferroli μαντεμενιες αρα μεγαλυτερη αδρανεια αρα λιγοτερη καταναλωση πελλετ ανα ωρα. Για αυτο και μονο 28 κιλα νερο μεσα στις σερμπαντινες , εναντι 50 κιλα του ερατο και 100 κιλα του burnit που εχουν χαλυβδινα τουμπα. Οι πλακες επιτρεπουν τα καυσαερια να κανουν τριπλη διαδρομη πριν εξαχθουν απο την καμιναδα. Ετσι ακριβως λειτουργει ο συγχρονος γερμανικος μαντεμενιος λεβητας ΠΕΤΡΑΙΛΕΟΥ που εχω στην κατοχη μου μαρκας electroil που τον αγορασα περυσι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Πιστευω ειναι πιο μοντερνα τεχνολογια. Οι γερμανοι κατι θα ξερουν. Ρωτας αν στον ferroli ο συγχωριανος της Ελλαδα εβαλε θερμομετρο. Ενοεις οτι ο λεβητας δεν εχει θερμομετρο? Ειναι ποτε δυνατον να συμβαινει κατι τετοιο?
2)Ελλαδα να υποθεσω οτι εισαι μηχανολογος μηχανικος ή ηλοκτρομηχανικος ή τεσπα του πολυτεχνειου, αλλιως τι δουλεια εχει η αλεπου στο παζαρι? Φυσικα δεν σε ειρωνευωμαι , κοπλιμεντο ειναι και σε τιμα να παιρνεις μερος σε συζητησεις περι ΑΠΕ. Αν δεν εισαι του πολυτεχνειου διπλα συγχαρητηρια! Γραφεις "ΕΡΑΤΟ σημαινει μακρια!" Μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενη? Υπαινεισεσε οτι η θερμομοντ αυτοαποκαλουντε λεβητες αποκλειστικα σχεδιασμενοι για καυση πέλλετ αλλα δεν ειναι! Καταλαβα καλα οτι υπαινεισεσε κατι τετοιο ή καταλαβα λαθος? Επειδη πρωτη φορα ακουω αυτη τη μαρκα μπορεις να μου αναφερεις μια ενδεικτικη τιμη για 24 KW και να μου πεις τη χωρα προελευσης τους?
3)Ο κλαυσιγελος συνεχιζεται! Ο κύριος Παππας μου απαντησε στο μειλ μετα απο μια περιπου εβδομαδα (εκεινο το μειλ που εχω αναφερει σε προηγουμενο μου ποστ) . Αναφερομαι στο μειλ που του ζητουσα εγχειρειδιο του λεβητα που εμορευεται σε ψηφιακη μορφη, η εστω τον υπερσυνδεσμο που με οδηγει στην σελιδα του Σουηδου κατασκευαστη που κατασκευαζει κατα τα λεγομενα του, τον λεβητα που εμπορευεται, οπου θα μπορουσα να κατεβασω το εγχειριδιο.Αφου λοιπον μου γραφει πραγματα που ουσιαστικα τον κανουν να υπαναχωρει (ειλικρινα δεν εχω υπομονη να τα γραψω ολα) αφηνει για κερασακι στην τουρτα οτι μαζι με το μειλ, μου αποστελνει συνωημενο το εγχειριδιο. Ο κλαυσιγελος ειναι οτι δεν υπαρχει συνημενο εγχειριδιο στο μειλ! (?) παρα μονο στα γραπτα λογια.... Κοινως απαντησε αλλα απαντησε οπως η πυθια στο μαντιο των δελφων , δηλαδη με ενιολογικες ασυνεχειες . Ειλικρινα δεν εχω διαθεση ουτε να του απαντησω αλλα θα το κανω και αυτο μολις βρω τον χρονο......

στα στερεα καυσιμα ειναι καλυτερα να επιλεγουμε χαλυβδινο λεβητα για πολους λογους . βεβαια μπορουν καποιοι να πουνε οτι εχουνε και tuv αλλα ποτε δεν θα σου δωσουν τα πραγματικα αποτελεσματα αυτης τις πιστοποιησης . Η ADTHERM (οπου και εργαζομαι ) εχει την αντιπροσώπευση τις τερμομοντ για την Ελλαδα . Οι λεβητες που εισαγουμε (Σερβια) ειναι στερεων καυσιμων (ο λέβητας είναι κατασκευασμένος από φύλλο χάλυβα πάχους 5 mm ή λιγότερο εκτεθειμένη από τα μέρη της θερμικής διαστολής που είναι 4 mm. Στον λεβητα προσαρμοζεται ο καυστηρας της Elmec .Εικόνα
Ενας λογος που εχει οριζοντια εμποδια ο λεβητας ειναι και ο εύκολος καθαρισμος .
Ο ιδιος λεβητας βγαινει και με καθετα εμποδια .
λεον οι σοβαροι λεβητες με την δικη σου εμπειρια ειναι οπως τους περιγραφεις .
.

Από το σχέδιο που βλέπω στη δημοσίευση σου ΠΡΑΓΜΑΤΙ ο λεβητας που αντιπροσωπευετε ΕΙΝΑΙ πολυ ευκολος σε καθαρισμο. Απο εκει και μετα αναφερεις και εσυ και ο Λεωνιδας οτι για στερεα καυσιμα ειναι καλυτεροι οι χαλυβδινοι λεβητες για διαφορους λογους. Αναφερε σε παρακαλω μερικους για να ενημερωθουν και αυτοι που δεν ξερουν οπως εγω.
Εν κατακλειδει εγω επιμένω ότι το μαντέμι ειναι πιο αξιόπιστο απο τους χαλυβδινους γιατι ποιστοποιηση TUV ή καποια αντιστοιχη πιστοποιηση δινουν ελάχιστοι. Οπότε αν ραγίσει η κόλληση του χαλύβδινου και είμαι εκτός εγγυησης , τότε τι γίνεται? Με το μαντεμάκι πρέπει να κάνεις χοντρη πατατα για να το ραγισεις. Γι αυτο και κατεληξα σε μαντεμι. Παρατειρώ αλεξιπτωτιστες στο χωρο που πουλανε χωρις ποιστοποιησεις και φοβαμαι, γιατι περυσι εκανε καινουριο λεβητοστασιο, που μου στοιχοισε 3500 ευρώ,και φετος αλλα 3000 χιλιαρικα θα τα δωσω σιγουρα με τον νεο λεββητα και την τοποθετηση του . Ε! δεν θα αντεξω και ενα ραγισμενο χαλυβδινο τουμπο εκτος εγγυησης σε 2-3 χρονια. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧει ΑΛΛΟ Η ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ. Τωρα παιζω τα ρεστα μου. Με τετοιες συνθηκες πιεσης σιγουρα δεν κανεις την καλυτερη επιλογη, αλλα δε ρισκαρω να αγορασω φθηνο χαλυβδινο και ας εχει καλυτερη ενεργειακη απόδοση. τουλαχιστον με τον ferroli, ακομα και να χαλασει ο καυστηρας , θα αλλαξω πορτα θα πεταξω μεσα 2 κουτσουρα θα ζεστανω τα τρια παιδια μου. Καποιες φορες η επιλογες πρεπει να ειναι και ορθολογιστικες. Συγνωμη φιλε για την φλυαρια μου. Παντως θα σε παρακαλουσα και σενα και τον Λεωνιδα να μας δωσετε καποιε πληροφοριες σχετικα με το γιατι ειναι καλυτεροι οι χαλυβδινοι για στερεα καυσημα.
σε ευχαριστω εκ των προταιρων για την απαντηση σου.
Πυράντοχα πάνελ πολυισοκυανίου για λεβητοστάσια:
http://theoprofil.com
YouTube code: MjxOSljRXlA
Άβαταρ μέλους
winmobileguru
New poster
 
Δημοσ.: 162
Εγγραφη: Σεπτέμβριος 25th, 2011, 6:41 pm
Τοποθεσια: Βόλος - Λαμία
Το μέλος winmobileguru, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Δημοσίευσηαπό ΘΕΟΔΟΣΗΣ » Σεπτέμβριος 28th, 2011, 9:21 pm

winmobileguru έγραψε: To φόρουμ δεν ξέρω αν έχει ποιότητα στα άλλα τοπικς , αλλα σε αυτο το τοπικ , απλά τα σπαει! Λοιπον ενας ενας παιδια να συννενοηθουμε!
1) Προς Λεωνιδα απαντάω οτι ΝΑΙ θεωρω ότι τον να μην έχει τουμπα έιναι πλεονέκτημα γαιτι είναι πιο ευκολο να καθαρίζεις τις πλακες απο μαντεμι παρα τις κουρμπες απο τις σωληνες. Λεια επιφανεια = ΠΙΟ ευκολος καθαρισμος. Αν υποθεσουμε οτι τα τουμπα κυκλωνουν καλυτερα τις σερμπαντινες του λεβητα μπορω να απΑντησω οτι οι σερμπαντινες ειναι χαλυβδινες και οι πλακες του ferroli μαντεμενιες αρα μεγαλυτερη αδρανεια αρα λιγοτερη καταναλωση πελλετ ανα ωρα. Για αυτο και μονο 28 κιλα νερο μεσα στις σερμπαντινες , εναντι 50 κιλα του ερατο και 100 κιλα του burnit που εχουν χαλυβδινα τουμπα. Οι πλακες επιτρεπουν τα καυσαερια να κανουν τριπλη διαδρομη πριν εξαχθουν απο την καμιναδα. Ετσι ακριβως λειτουργει ο συγχρονος γερμανικος μαντεμενιος λεβητας ΠΕΤΡΑΙΛΕΟΥ που εχω στην κατοχη μου μαρκας electroil που τον αγορασα περυσι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Πιστευω ειναι πιο μοντερνα τεχνολογια. Οι γερμανοι κατι θα ξερουν. Ρωτας αν στον ferroli ο συγχωριανος της Ελλαδα εβαλε θερμομετρο. Ενοεις οτι ο λεβητας δεν εχει θερμομετρο? Ειναι ποτε δυνατον να συμβαινει κατι τετοιο?
2)Ελλαδα να υποθεσω οτι εισαι μηχανολογος μηχανικος ή ηλοκτρομηχανικος ή τεσπα του πολυτεχνειου, αλλιως τι δουλεια εχει η αλεπου στο παζαρι? Φυσικα δεν σε ειρωνευωμαι , κοπλιμεντο ειναι και σε τιμα να παιρνεις μερος σε συζητησεις περι ΑΠΕ. Αν δεν εισαι του πολυτεχνειου διπλα συγχαρητηρια! Γραφεις "ΕΡΑΤΟ σημαινει μακρια!" Μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενη? Υπαινεισεσε οτι η θερμομοντ αυτοαποκαλουντε λεβητες αποκλειστικα σχεδιασμενοι για καυση πέλλετ αλλα δεν ειναι! Καταλαβα καλα οτι υπαινεισεσε κατι τετοιο ή καταλαβα λαθος? Επειδη πρωτη φορα ακουω αυτη τη μαρκα μπορεις να μου αναφερεις μια ενδεικτικη τιμη για 24 KW και να μου πεις τη χωρα προελευσης τους?
3)Ο κλαυσιγελος συνεχιζεται! Ο κύριος Παππας μου απαντησε στο μειλ μετα απο μια περιπου εβδομαδα (εκεινο το μειλ που εχω αναφερει σε προηγουμενο μου ποστ) . Αναφερομαι στο μειλ που του ζητουσα εγχειρειδιο του λεβητα που εμορευεται σε ψηφιακη μορφη, η εστω τον υπερσυνδεσμο που με οδηγει στην σελιδα του Σουηδου κατασκευαστη που κατασκευαζει κατα τα λεγομενα του, τον λεβητα που εμπορευεται, οπου θα μπορουσα να κατεβασω το εγχειριδιο.Αφου λοιπον μου γραφει πραγματα που ουσιαστικα τον κανουν να υπαναχωρει (ειλικρινα δεν εχω υπομονη να τα γραψω ολα) αφηνει για κερασακι στην τουρτα οτι μαζι με το μειλ, μου αποστελνει συνωημενο το εγχειριδιο. Ο κλαυσιγελος ειναι οτι δεν υπαρχει συνημενο εγχειριδιο στο μειλ! (?) παρα μονο στα γραπτα λογια.... Κοινως απαντησε αλλα απαντησε οπως η πυθια στο μαντιο των δελφων , δηλαδη με ενιολογικες ασυνεχειες . Ειλικρινα δεν εχω διαθεση ουτε να του απαντησω αλλα θα το κανω και αυτο μολις βρω τον χρονο......


Μην παδεύσαι άλλο με τον Παππά! Τα μηχανήματά του είναι Κινέζικα ορίτζιναλ και θέλει να τα πλασάρει ως σουηδικά! Γι' αυτό δεν δίνει στοιχεία. Σ' εμένα του ξέφυγε κι έστειλε μερικές φωτοτυπίες κι απ' αυτές με το Google βρήκα την άκρη! Το site της κινέζικης εταιρίας είναι http://bidragon.com και οι φωτογραφίες των μηχανημάτων είναι ίδιες με των φωτοτυπιών
ΘΕΟΔΟΣΗΣ
New poster
 
Δημοσ.: 273
Εγγραφη: Ιούνιος 9th, 2011, 12:33 pm
Τοποθεσια: ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Το μέλος ΘΕΟΔΟΣΗΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Δημοσίευσηαπό winmobileguru » Σεπτέμβριος 28th, 2011, 9:46 pm

ΘΕΟΔΟΣΗΣ έγραψε:
winmobileguru έγραψε: To φόρουμ δεν ξέρω αν έχει ποιότητα στα άλλα τοπικς , αλλα σε αυτο το τοπικ , απλά τα σπαει! Λοιπον ενας ενας παιδια να συννενοηθουμε!
1) Προς Λεωνιδα απαντάω οτι ΝΑΙ θεωρω ότι τον να μην έχει τουμπα έιναι πλεονέκτημα γαιτι είναι πιο ευκολο να καθαρίζεις τις πλακες απο μαντεμι παρα τις κουρμπες απο τις σωληνες. Λεια επιφανεια = ΠΙΟ ευκολος καθαρισμος. Αν υποθεσουμε οτι τα τουμπα κυκλωνουν καλυτερα τις σερμπαντινες του λεβητα μπορω να απΑντησω οτι οι σερμπαντινες ειναι χαλυβδινες και οι πλακες του ferroli μαντεμενιες αρα μεγαλυτερη αδρανεια αρα λιγοτερη καταναλωση πελλετ ανα ωρα. Για αυτο και μονο 28 κιλα νερο μεσα στις σερμπαντινες , εναντι 50 κιλα του ερατο και 100 κιλα του burnit που εχουν χαλυβδινα τουμπα. Οι πλακες επιτρεπουν τα καυσαερια να κανουν τριπλη διαδρομη πριν εξαχθουν απο την καμιναδα. Ετσι ακριβως λειτουργει ο συγχρονος γερμανικος μαντεμενιος λεβητας ΠΕΤΡΑΙΛΕΟΥ που εχω στην κατοχη μου μαρκας electroil που τον αγορασα περυσι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Πιστευω ειναι πιο μοντερνα τεχνολογια. Οι γερμανοι κατι θα ξερουν. Ρωτας αν στον ferroli ο συγχωριανος της Ελλαδα εβαλε θερμομετρο. Ενοεις οτι ο λεβητας δεν εχει θερμομετρο? Ειναι ποτε δυνατον να συμβαινει κατι τετοιο?
2)Ελλαδα να υποθεσω οτι εισαι μηχανολογος μηχανικος ή ηλοκτρομηχανικος ή τεσπα του πολυτεχνειου, αλλιως τι δουλεια εχει η αλεπου στο παζαρι? Φυσικα δεν σε ειρωνευωμαι , κοπλιμεντο ειναι και σε τιμα να παιρνεις μερος σε συζητησεις περι ΑΠΕ. Αν δεν εισαι του πολυτεχνειου διπλα συγχαρητηρια! Γραφεις "ΕΡΑΤΟ σημαινει μακρια!" Μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενη? Υπαινεισεσε οτι η θερμομοντ αυτοαποκαλουντε λεβητες αποκλειστικα σχεδιασμενοι για καυση πέλλετ αλλα δεν ειναι! Καταλαβα καλα οτι υπαινεισεσε κατι τετοιο ή καταλαβα λαθος? Επειδη πρωτη φορα ακουω αυτη τη μαρκα μπορεις να μου αναφερεις μια ενδεικτικη τιμη για 24 KW και να μου πεις τη χωρα προελευσης τους?
3)Ο κλαυσιγελος συνεχιζεται! Ο κύριος Παππας μου απαντησε στο μειλ μετα απο μια περιπου εβδομαδα (εκεινο το μειλ που εχω αναφερει σε προηγουμενο μου ποστ) . Αναφερομαι στο μειλ που του ζητουσα εγχειρειδιο του λεβητα που εμορευεται σε ψηφιακη μορφη, η εστω τον υπερσυνδεσμο που με οδηγει στην σελιδα του Σουηδου κατασκευαστη που κατασκευαζει κατα τα λεγομενα του, τον λεβητα που εμπορευεται, οπου θα μπορουσα να κατεβασω το εγχειριδιο.Αφου λοιπον μου γραφει πραγματα που ουσιαστικα τον κανουν να υπαναχωρει (ειλικρινα δεν εχω υπομονη να τα γραψω ολα) αφηνει για κερασακι στην τουρτα οτι μαζι με το μειλ, μου αποστελνει συνωημενο το εγχειριδιο. Ο κλαυσιγελος ειναι οτι δεν υπαρχει συνημενο εγχειριδιο στο μειλ! (?) παρα μονο στα γραπτα λογια.... Κοινως απαντησε αλλα απαντησε οπως η πυθια στο μαντιο των δελφων , δηλαδη με ενιολογικες ασυνεχειες . Ειλικρινα δεν εχω διαθεση ουτε να του απαντησω αλλα θα το κανω και αυτο μολις βρω τον χρονο......


Μην παδεύσαι άλλο με τον Παππά! Τα μηχανήματά του είναι Κινέζικα ορίτζιναλ και θέλει να τα πλασάρει ως σουηδικά! Γι' αυτό δεν δίνει στοιχεία. Σ' εμένα του ξέφυγε κι έστειλε μερικές φωτοτυπίες κι απ' αυτές με το Google βρήκα την άκρη! Το site της κινέζικης εταιρίας είναι http://bidragon.com και οι φωτογραφίες των μηχανημάτων είναι ίδιες με των φωτοτυπιών

Συγχαρητιρια στον Θεοδώση που βγήκε και είπε κατάμουτρα την αλήθεια. Εγώ επιφυλάσσομαι αυριο να γράψω και άλλα. Το πάρτυ μόλις ξεκίνησε!
Πυράντοχα πάνελ πολυισοκυανίου για λεβητοστάσια:
http://theoprofil.com
YouTube code: MjxOSljRXlA
Άβαταρ μέλους
winmobileguru
New poster
 
Δημοσ.: 162
Εγγραφη: Σεπτέμβριος 25th, 2011, 6:41 pm
Τοποθεσια: Βόλος - Λαμία
Το μέλος winmobileguru, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Δημοσίευσηαπό clhorus » Σεπτέμβριος 28th, 2011, 9:49 pm

Εγώ καταλήγω σε αυτόν εδώ:

http://www.ecosmartenergy.gr/index.php? ... t_id=29790

Είναι ο καλύτερα τεχνολογικά εξοπλισμένος από όσους είδα δια ζώσης ή μέσω internet (μέχρι και αισθητήρα λάμδα έχει).

Ρίξτε μια ματιά. Νομίζω πως αξίζει τον κόπο...
Άβαταρ μέλους
clhorus
New poster
 
Δημοσ.: 35
Εγγραφη: Ιούλιος 19th, 2011, 1:28 pm
Το μέλος clhorus, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Δημοσίευσηαπό clhorus » Σεπτέμβριος 28th, 2011, 9:56 pm

Αναρωτιέμαι αν μπορούμε να οργανωθούμε και να κάνουμε μια λίστα με όλα τα ελληνικά εργοστάσια παραγωγής pellet. Όνομα εταιρίας, έδρα, τηλέφωνο, e-mail.
Άβαταρ μέλους
clhorus
New poster
 
Δημοσ.: 35
Εγγραφη: Ιούλιος 19th, 2011, 1:28 pm
Το μέλος clhorus, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Δημοσίευσηαπό mikel_ad » Σεπτέμβριος 28th, 2011, 10:02 pm

winmobileguru έγραψε:
mikel_ad έγραψε:
winmobileguru έγραψε: To φόρουμ δεν ξέρω αν έχει ποιότητα στα άλλα τοπικς , αλλα σε αυτο το τοπικ , απλά τα σπαει! Λοιπον ενας ενας παιδια να συννενοηθουμε!
1) Προς Λεωνιδα απαντάω οτι ΝΑΙ θεωρω ότι τον να μην έχει τουμπα έιναι πλεονέκτημα γαιτι είναι πιο ευκολο να καθαρίζεις τις πλακες απο μαντεμι παρα τις κουρμπες απο τις σωληνες. Λεια επιφανεια = ΠΙΟ ευκολος καθαρισμος. Αν υποθεσουμε οτι τα τουμπα κυκλωνουν καλυτερα τις σερμπαντινες του λεβητα μπορω να απΑντησω οτι οι σερμπαντινες ειναι χαλυβδινες και οι πλακες του ferroli μαντεμενιες αρα μεγαλυτερη αδρανεια αρα λιγοτερη καταναλωση πελλετ ανα ωρα. Για αυτο και μονο 28 κιλα νερο μεσα στις σερμπαντινες , εναντι 50 κιλα του ερατο και 100 κιλα του burnit που εχουν χαλυβδινα τουμπα. Οι πλακες επιτρεπουν τα καυσαερια να κανουν τριπλη διαδρομη πριν εξαχθουν απο την καμιναδα. Ετσι ακριβως λειτουργει ο συγχρονος γερμανικος μαντεμενιος λεβητας ΠΕΤΡΑΙΛΕΟΥ που εχω στην κατοχη μου μαρκας electroil που τον αγορασα περυσι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Πιστευω ειναι πιο μοντερνα τεχνολογια. Οι γερμανοι κατι θα ξερουν. Ρωτας αν στον ferroli ο συγχωριανος της Ελλαδα εβαλε θερμομετρο. Ενοεις οτι ο λεβητας δεν εχει θερμομετρο? Ειναι ποτε δυνατον να συμβαινει κατι τετοιο?
2)Ελλαδα να υποθεσω οτι εισαι μηχανολογος μηχανικος ή ηλοκτρομηχανικος ή τεσπα του πολυτεχνειου, αλλιως τι δουλεια εχει η αλεπου στο παζαρι? Φυσικα δεν σε ειρωνευωμαι , κοπλιμεντο ειναι και σε τιμα να παιρνεις μερος σε συζητησεις περι ΑΠΕ. Αν δεν εισαι του πολυτεχνειου διπλα συγχαρητηρια! Γραφεις "ΕΡΑΤΟ σημαινει μακρια!" Μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενη? Υπαινεισεσε οτι η θερμομοντ αυτοαποκαλουντε λεβητες αποκλειστικα σχεδιασμενοι για καυση πέλλετ αλλα δεν ειναι! Καταλαβα καλα οτι υπαινεισεσε κατι τετοιο ή καταλαβα λαθος? Επειδη πρωτη φορα ακουω αυτη τη μαρκα μπορεις να μου αναφερεις μια ενδεικτικη τιμη για 24 KW και να μου πεις τη χωρα προελευσης τους?
3)Ο κλαυσιγελος συνεχιζεται! Ο κύριος Παππας μου απαντησε στο μειλ μετα απο μια περιπου εβδομαδα (εκεινο το μειλ που εχω αναφερει σε προηγουμενο μου ποστ) . Αναφερομαι στο μειλ που του ζητουσα εγχειρειδιο του λεβητα που εμορευεται σε ψηφιακη μορφη, η εστω τον υπερσυνδεσμο που με οδηγει στην σελιδα του Σουηδου κατασκευαστη που κατασκευαζει κατα τα λεγομενα του, τον λεβητα που εμπορευεται, οπου θα μπορουσα να κατεβασω το εγχειριδιο.Αφου λοιπον μου γραφει πραγματα που ουσιαστικα τον κανουν να υπαναχωρει (ειλικρινα δεν εχω υπομονη να τα γραψω ολα) αφηνει για κερασακι στην τουρτα οτι μαζι με το μειλ, μου αποστελνει συνωημενο το εγχειριδιο. Ο κλαυσιγελος ειναι οτι δεν υπαρχει συνημενο εγχειριδιο στο μειλ! (?) παρα μονο στα γραπτα λογια.... Κοινως απαντησε αλλα απαντησε οπως η πυθια στο μαντιο των δελφων , δηλαδη με ενιολογικες ασυνεχειες . Ειλικρινα δεν εχω διαθεση ουτε να του απαντησω αλλα θα το κανω και αυτο μολις βρω τον χρονο......

στα στερεα καυσιμα ειναι καλυτερα να επιλεγουμε χαλυβδινο λεβητα για πολους λογους . βεβαια μπορουν καποιοι να πουνε οτι εχουνε και tuv αλλα ποτε δεν θα σου δωσουν τα πραγματικα αποτελεσματα αυτης τις πιστοποιησης . Η ADTHERM (οπου και εργαζομαι ) εχει την αντιπροσώπευση τις τερμομοντ για την Ελλαδα . Οι λεβητες που εισαγουμε (Σερβια) ειναι στερεων καυσιμων (ο λέβητας είναι κατασκευασμένος από φύλλο χάλυβα πάχους 5 mm ή λιγότερο εκτεθειμένη από τα μέρη της θερμικής διαστολής που είναι 4 mm. Στον λεβητα προσαρμοζεται ο καυστηρας της Elmec .Εικόνα
Ενας λογος που εχει οριζοντια εμποδια ο λεβητας ειναι και ο εύκολος καθαρισμος .
Ο ιδιος λεβητας βγαινει και με καθετα εμποδια .
λεον οι σοβαροι λεβητες με την δικη σου εμπειρια ειναι οπως τους περιγραφεις .
.

Από το σχέδιο που βλέπω στη δημοσίευση σου ΠΡΑΓΜΑΤΙ ο λεβητας που αντιπροσωπευετε ΕΙΝΑΙ πολυ ευκολος σε καθαρισμο. Απο εκει και μετα αναφερεις και εσυ και ο Λεωνιδας οτι για στερεα καυσιμα ειναι καλυτεροι οι χαλυβδινοι λεβητες για διαφορους λογους. Αναφερε σε παρακαλω μερικους για να ενημερωθουν και αυτοι που δεν ξερουν οπως εγω.
Εν κατακλειδει εγω επιμένω ότι το μαντέμι ειναι πιο αξιόπιστο απο τους χαλυβδινους γιατι ποιστοποιηση TUV ή καποια αντιστοιχη πιστοποιηση δινουν ελάχιστοι. Οπότε αν ραγίσει η κόλληση του χαλύβδινου και είμαι εκτός εγγυησης , τότε τι γίνεται? Με το μαντεμάκι πρέπει να κάνεις χοντρη πατατα για να το ραγισεις. Γι αυτο και κατεληξα σε μαντεμι. Παρατειρώ αλεξιπτωτιστες στο χωρο που πουλανε χωρις ποιστοποιησεις και φοβαμαι, γιατι περυσι εκανε καινουριο λεβητοστασιο, που μου στοιχοισε 3500 ευρώ,και φετος αλλα 3000 χιλιαρικα θα τα δωσω σιγουρα με τον νεο λεββητα και την τοποθετηση του . Ε! δεν θα αντεξω και ενα ραγισμενο χαλυβδινο τουμπο εκτος εγγυησης σε 2-3 χρονια. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧει ΑΛΛΟ Η ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ. Τωρα παιζω τα ρεστα μου. Με τετοιες συνθηκες πιεσης σιγουρα δεν κανεις την καλυτερη επιλογη, αλλα δε ρισκαρω να αγορασω φθηνο χαλυβδινο και ας εχει καλυτερη ενεργειακη απόδοση. τουλαχιστον με τον ferroli, ακομα και να χαλασει ο καυστηρας , θα αλλαξω πορτα θα πεταξω μεσα 2 κουτσουρα θα ζεστανω τα τρια παιδια μου. Καποιες φορες η επιλογες πρεπει να ειναι και ορθολογιστικες. Συγνωμη φιλε για την φλυαρια μου. Παντως θα σε παρακαλουσα και σενα και τον Λεωνιδα να μας δωσετε καποιε πληροφοριες σχετικα με το γιατι ειναι καλυτεροι οι χαλυβδινοι για στερεα καυσημα.
σε ευχαριστω εκ των προταιρων για την απαντηση σου.

από egglezos » Σεπτέμβριος 21st, 2011, 1:25 pm


Ο κ. Σαμαρας (κατασκευαστης λεβήτων )έγραψε τον σημαντικοτερο λόγο στο νημα Οικονομική θέρμανση με ξύλα.

το "ψυχρό σοκ" κάνει ζημιά όταν ο λέβητας είναι μαντεμένιος. Αυτός είναι και ένας λόγος για τον οποίο στα στερεά κάυσιμα οι λέβητες πρέπει να είναι χαλύβδινοι. Το ψυχρό σοκ δεν το αποφεύγεις ποτέ...π.χ. επιστροφή κρύου νερού στον λέβητα μετά από διακοπή ρεύματος και επαναλειτουργία κυκλοφορητή.
+ ο χαλύβδινος κολαει.
ειμαι υπερ στο μαντεμη αλλα στο πετρελαιο (αν και εχουν διπλασια τιμη ) .
Για την λιστα των Ελληνικων εργοστασιων μπορω να βοηθησω
Εάν δεν το έχεις εσύ, το έχει κάποιος άλλος
Ιταλικός λέβητας πελλετ BIOMAX αυτόματου καθαρισμού και εξαγωγής της στάχτης
Καυστήρες πελλετ ADGREEN B-ECO για μετατροπή σε λέβητες πετρελαίου
Άβαταρ μέλους
mikel_ad
Casual Poster
 
Δημοσ.: 831
Εγγραφη: Ιανουάριος 28th, 2011, 11:20 am
Τοποθεσια: Εδεσσα - θεσσαλονικη - Κατερινη
Το μέλος mikel_ad, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Δημοσίευσηαπό clhorus » Σεπτέμβριος 28th, 2011, 10:06 pm

Ναι, αν μπορείς να βοηθήσεις, κάντο σε παρακαλώ, για να μπορούμε να παίρνουμε τις προσφορές για τις παραγγελίες μας.
Άβαταρ μέλους
clhorus
New poster
 
Δημοσ.: 35
Εγγραφη: Ιούλιος 19th, 2011, 1:28 pm
Το μέλος clhorus, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Δημοσίευσηαπό mikel_ad » Σεπτέμβριος 28th, 2011, 10:17 pm

Αν ολα πανε καλα την κυριακη θα ειμαι σε συμφορουμιτη για να δοκιμασουμε και αλλα στερα καυσιμα .
Εάν δεν το έχεις εσύ, το έχει κάποιος άλλος
Ιταλικός λέβητας πελλετ BIOMAX αυτόματου καθαρισμού και εξαγωγής της στάχτης
Καυστήρες πελλετ ADGREEN B-ECO για μετατροπή σε λέβητες πετρελαίου
Άβαταρ μέλους
mikel_ad
Casual Poster
 
Δημοσ.: 831
Εγγραφη: Ιανουάριος 28th, 2011, 11:20 am
Τοποθεσια: Εδεσσα - θεσσαλονικη - Κατερινη
Το μέλος mikel_ad, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πελλετς: η λύση στο ακριβό πετρέλαιο

Δημοσίευσηαπό michalisgr » Σεπτέμβριος 28th, 2011, 10:46 pm

pantelis_g έγραψε:
Asterisd έγραψε: Αν δεν έχεις εισαγωγή αέρα από έξω, η σόμπα θα τραβάει αέρα από το δωμάτιο για την καύση και το σπίτι θα μπάζει από τις χαραμάδες για να αναπληρώσει τον αέρα αυτό. Για το μπουρί, αν δεν σε πειράζει αισθητικά, καλό είναι να κόβει καμιά βόλτα, γιατί όντως είναι ζεστό και κάτι δίνει και αυτό.


Αν έχεις εισαγωγή αέρα από έξω, η σόμπα θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση γιατί θα πρέπει να θερμάνει αέρα εξωτερικής θερμοκρασίας (από -10°C μέχρι 12°C) ενώ αν η εισαγωγή του αέρα γίνετε από τον εσωτερικό χώρο (θερμοκρασία από 13°C μέχρι 22°C) η σόμπα θα χρειαστεί λιγότερη ενέργεια (άρα και μικρότερη κατανάλωση) για να θερμάνει τον αέρα χρήσης.
Το σπίτι "μπάζει" από της χαραμάδες σε όλες τις περιπτώσεις, το θέμα είναι να τις ελαττώσουμε όσο περισσότερο μπορούμε. (κουφώματα)
Όσο για το μπουρί θα πρέπει να είναι μονωμένο, δηλαδή με διπλό σωλήνα όπου στο εσωτερικό του διάκενο θα υπάρχει μονωτικό υλικό ώστε να μην υπάρχουν θερμικές απώλειες και υγροποίηση των καυσαερίων από την διαφορά θερμοκρασίας. Όσο μεγαλύτερη είναι η απόδοση του μηχανήματος, τόσο λιγότερες είναι οι απώλειες του (συμπεριλαμβανομένων και των θερ. απωλειών από τα καυσαέρια). Στην τέλεια περίπτωση ισχύει ότι όλη η θερμότητα που παράγεται από την καύση του καυσίμου, μεταφέρεται στο χώρο που θέλουμε να θερμάνουμε. (πρακτικά αδύνατο, γιατί κατά την μεταφορά της θερμότητας έχουμε πάντα απώλειες).



δηλαδη θελει να βαλω μπουρι διπλου τοιχωματος;;; εμενα ο τοιχος που θα βγαινει το μπουρι εχει πανω ταπετσαρια οποτε αναγκαστικα θα πρεπει να βαλω μπουρι διπλου τοιχοματος ετσι;; Αλλιως θα αρπαξει φωτια η ταπετσαρια ετσι;; Υπαρχει βεβαια και ενα σημειο 1*1 μετρο που δεν εχει περαστει ταπετσαρια επειδη ειναι μπροστα σωμα καλοριφερ..οποτε αν το βγαλω απο εκει δεν υπαρχει θεμα φωτιας.. Καλα αν βαλω ομως διπλου τοιχωματος μπουρι ΔΕΝ υπαρχει λογος να το εχω μεσα στο σπιτι αφου δεν ζεσταινεται καθολου το μπουρι...οποτε ειναι αχρηστο... Εγω λεω να βαλω μονο μπουρι απευθειας προς τα εξω με ενα ΤΑΦ για να μπορω να τη καθαριζω και ενα ανεβασμα στα 2 μετρα και μετα μια γωνια 45ο..
michalisgr
New poster
 
Δημοσ.: 200
Εγγραφη: Σεπτέμβριος 17th, 2011, 2:50 pm
Τοποθεσια: Λεπτοκαρυά Πιερίας
Το μέλος michalisgr, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

ΠροηγούμενηΕπόμενη

Επιστροφή στην Οικολογία, Φύση

Μετάβαση στην αρχή της σελίδας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες