Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Θρησκείες, Θεοί και παραδόσεις.

Συντονιστές: Ομάδα συντονισμού.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: break, KATA_TOY_PSEYDOYS, Mercury, ΜΑΚΕΔΝΟΣ και 5 επισκέπτες

 

Re: Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Δημοσίευσηαπό alphabet » Οκτώβριος 4th, 2012, 7:55 pm

j_pap έγραψε:
alphabet έγραψε:

Αφου τα ευαγγελια λενε οτι ο Ιησους αλλαζε μορφες, αφου κανεις δεν τον γνωρισε οταν αναστηθηκε, αφου οι μαθητες του ηταν δυσπιστοι μεχρι το τελος, αφου οπως συμφωνησαμε ο Ιησους δεν ειχε εσωτερικα ανθρωπινα οργανα, αφου εξαφανιζοταν και περναγε μεσα απο τοιχους, αφου δεν αφηνε στην αρχη να τον αγγιξουν και αφου και ο πρωτοκλασσατος μαθητης του που τον ειδε μετα την Ανασταση γραφει οτι αναστηθηκε εν πνευματι....


Πότε αποφάνθηκες για όλ' αυτά;

Για ποιο απο ολα εχεις αντιρρησεις;
Αν οι ανθρωποι ειναι καλοι, επειδη φοβουνται τιμωρια ή περιμενουν ανταμοιβη, τοτε ειμαστε πραγματικα για λυπηση. - Α. Αινσταιν.
Άβαταρ μέλους
alphabet
Fast poster
 
Δημοσ.: 3613
Εγγραφη: Αύγουστος 3rd, 2012, 1:28 pm
Το μέλος alphabet, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Δημοσίευσηαπό j_pap » Οκτώβριος 4th, 2012, 9:36 pm

Πότε αποφάνθηκες θετικά για όλ' αυτά; :xena:
Τελευταία επεξεργασία απο j_pap την Οκτώβριος 4th, 2012, 9:46 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Καμμία «πατρώα»αρχαία θρησκεία, Αθεϊστής, ή σκεπτικιστής δεν θα μας χωρίσει από τον αδελφό Ορθόδοξο Χριστιανικό λαό των πρώην Ε.Σ.Σ.Δ. Είμαστε και θα είμαστε στο πλευρό τους.svelto!!--απλότης ποιμνίου.
j_pap
Crazy poster
 
Δημοσ.: 6566
Εγγραφη: Δεκέμβριος 6th, 2010, 4:41 pm
Τοποθεσια: Φραπεδονίκη
Το μέλος j_pap, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Δημοσίευσηαπό alphabet » Οκτώβριος 4th, 2012, 9:44 pm

j_pap έγραψε: Πότε αποφάνθηκες θετικά για όλ' αυτά; :xena:

Δεν ειναι θετικα. Ειναι οτι λενε οι γραφες, με εξαιρεση την γνωμη του Πανου οτι η τροφη του Ιησου εξαυλωνοταν.
Αν οι ανθρωποι ειναι καλοι, επειδη φοβουνται τιμωρια ή περιμενουν ανταμοιβη, τοτε ειμαστε πραγματικα για λυπηση. - Α. Αινσταιν.
Άβαταρ μέλους
alphabet
Fast poster
 
Δημοσ.: 3613
Εγγραφη: Αύγουστος 3rd, 2012, 1:28 pm
Το μέλος alphabet, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Δημοσίευσηαπό j_pap » Οκτώβριος 4th, 2012, 9:50 pm

alphabet έγραψε:
j_pap έγραψε: Πότε αποφάνθηκες θετικά για όλ' αυτά; :xena:

Δεν ειναι θετικα. Ειναι οτι λενε οι γραφες, με εξαιρεση την γνωμη του Πανου οτι η τροφη του Ιησου εξαυλωνοταν.

Καλά. Πήρες αγία Γραφή, και την μαθαίνεις μόνο χωρίς πνεύμα αποδοχής ή απόρριψης;
:oh:
Καμμία «πατρώα»αρχαία θρησκεία, Αθεϊστής, ή σκεπτικιστής δεν θα μας χωρίσει από τον αδελφό Ορθόδοξο Χριστιανικό λαό των πρώην Ε.Σ.Σ.Δ. Είμαστε και θα είμαστε στο πλευρό τους.svelto!!--απλότης ποιμνίου.
j_pap
Crazy poster
 
Δημοσ.: 6566
Εγγραφη: Δεκέμβριος 6th, 2010, 4:41 pm
Τοποθεσια: Φραπεδονίκη
Το μέλος j_pap, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Δημοσίευσηαπό alphabet » Οκτώβριος 4th, 2012, 10:16 pm

j_pap έγραψε:
alphabet έγραψε:
j_pap έγραψε: Πότε αποφάνθηκες θετικά για όλ' αυτά; :xena:

Δεν ειναι θετικα. Ειναι οτι λενε οι γραφες, με εξαιρεση την γνωμη του Πανου οτι η τροφη του Ιησου εξαυλωνοταν.

Καλά. Πήρες αγία Γραφή, και την μαθαίνεις μόνο χωρίς πνεύμα αποδοχής ή απόρριψης;
:oh:

Σοβαρολογεις τωρα; Ετσι διαβαζεις εσυ ολα τα βιβλια;
Αν την Α. Γραφη την διαβασεις με πνευμα αποδοχης η απορριψης την διαβαζεις προκατειλημμενα.
Δεν εχω κανενα λογο να το κανω αυτο.
Ουτε ειπα ποτε οτι δεν εχει μερικες σωστες διδαχες. Αλλο αυτο και αλλο να την εξυμνουμε σαν αλανθαστη και λογο του Θεου.
Αν οι ανθρωποι ειναι καλοι, επειδη φοβουνται τιμωρια ή περιμενουν ανταμοιβη, τοτε ειμαστε πραγματικα για λυπηση. - Α. Αινσταιν.
Άβαταρ μέλους
alphabet
Fast poster
 
Δημοσ.: 3613
Εγγραφη: Αύγουστος 3rd, 2012, 1:28 pm
Το μέλος alphabet, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Δημοσίευσηαπό Ζενίθεδρος » Οκτώβριος 4th, 2012, 10:27 pm

Archetype1 έγραψε:
Θεοδόσιος έγραψε: Λες ανακρίβειες. Εκτός απο τον Τερτυλιανό που έλεγε πως η ψυχή κληρονομείται απο τον πατέρα, η δοξασία της προϋπαρξης της ψυχής, έτσι όπως το διατυπώνεις, δεν υπάρχει στον Χριστιανισμό, ούτε γενικά ούτε ειδικά για τον Χριστό. Η Εκκλησία διδάσκει πως ο Χριστός προϋπήρχε μεν αλλά ως Λόγος του Θεού, όχι ως άνθρωπος.

2. Η προϋπαρξη της ψυχής υπήρχε στον Ιουδαϊσμό. Για αυτό και στο βαβυλωνιακό Ταλμούδ (yebamoth 62a) υπάρχει η δοξασία της αίθουσας των μη ενσαρκωμένων ψυχών, που λέγεται Γκουφ ή Οτζαρ και που όταν αδειάσει θα έρθει το τέλος του κόσμου και ο Μεσσίας.


Δε λέω καμια ανακρίβεια. Στον καθαρόαιμο Ιουδαϊσμό και στην Κ.Δ. δεν υπάρχει πουθενά η έννοια της προϋπαρξης της ψυχής και αυτό μπορεί να στο διαβεβαιώσει κάθε σοβαρός θεολόγος. Αυτό το σημείο εχει μεγαλη σημασία αν θελουμε να καταλαβουμε την βιβλική θεολογική σκέψη πως οτιδήποτε που γεννιέται δεν προ-υπάρχει της γεννήσεως του. Ακόμα και ο μεσσίας δεν θα ήταν τίποτα άλλο απο έναν χρισμένο και εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο. Το Ταλμούδ που ανέφερες αντιπροσωπεύει τον ανασυγκροτημενο μεσαιωνικό Ιουδαϊσμο και εμπεριέχει πολλές νεοπλατωνικές αντιλήψεις.


Το ότι ο Χριστιανισμός δεν υποστηρίζει την προϋπαρξη της ψυχής το είπαμε προηγουμένως, συμφωνήσαμε, τελείωσε. Γιατί το επαναλαμβάνεις; Για το πότε ο Ιουδαϊσμός έπαψε να υποστηρίζει τη μη προϋπαρξη της ψυχής και γράψανε το μύθο της Γκουφ, έχεις στοιχεία πως προήλθε απο ελληνιστική επιρροή και όχι απο μυθολογικές δοξασίες άλλων γειτονικών λαών, όπως οι Μωαβίτες π.χ.;

Εφόσον μιλάς για "καθαρό Ιουδαϊσμό", μπορείς να μου απαντήσεις εσύ, μιας και ο Αλφαμπέτ το έκανε γαργάρα, το γιατί ο Μωϋσής αναφέρει πως ο άγγελος του Γιαχβέ που μιλούσε μαζί του μέσα απο τη φλεγόμενη βάτο είπε πως είναι ο Θεός του Αβραάμ του Ισαάκ και του Ιακώβ; Μήπως δεν ήτανε καθαρός ιουδαϊστής ο Μωϋσής ή μήπως είναι νεώτερη προσθήκη και αυτό;


Archetype1 έγραψε: Το δε Κατα Ιωάννη θεωρώ (όχι μόνο εγώ) πως εκφράζει μια πιο προχωρημένη θεολογία που απευθύνεται σε ένα κοινό που έκλινε προς τον Γνωστικισμό. Γενικά είναι το τελευταίο ευαγγέλιο που εξετάζω σχετικά με την Χριστολογία.

Θεοδόσιος έγραψε: 3. Δεν είναι μόνο ο Ιωάννης που αναφέρει την προ της ενσαρκώσεως του Λόγου ύπαρξής του. Π.χ. ο Λουκάς στο κεφάλαιο 10 γράφει:

17 Ὑπέστρεψαν δὲ οἱ ἑβδομήκοντα μετὰ χαρᾶς λέγοντες· Κύριε, καὶ τὰ δαιμόνια ὑποτάσσεται ἡμῖν ἐν τῷ ὀνόματί σου. 18 Εἶπε δὲ αὐτοῖς· Ἐθεώρουν τὸν σατανᾶν ὡς ἀστραπὴν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ πεσόντα . 19 ἰδοὺ δίδωμι ὑμῖν τὴν ἐξουσίαν τοῦ πατεῖν ἐπάνω ὄφεων καὶ σκορπίων καὶ ἐπὶ πᾶσαν τὴν δύναμιν τοῦ ἐχθροῦ, καὶ οὐδὲν ὑμᾶς οὐ μὴ ἀδικήσῃ.


Μαλλον ξεχνάς πως κάποια κεφάλαια πιο πριν ο Λουκάς μιλάει για τους πειρασμούς του Ιησού...


Όχι δεν ξεχνάω πως σε κάποια πρωτύτερα κεφάλαια αναφέρονται οι πειρασμοί του Ιησού, αλλά ο σατανάς δεν έπεσε απο τον ουρανό, δεν έπαψε δηλαδή να είναι επουράνιος άγγελος, μετά που απέτυχε να πειράξει το Χριστό. Η πτώση του είχε συμβεί νωρίτερα, πολλά χιλιάδες χρόνια προτού γεννηθεί ο Χριστός μέσα στη φάτνη. Γιατί αναφέρεται στο Ευαγγέλιο του Λουκά ο Χριστός να λέει πως είδε τον σατανά να πέφτει απο τον ουρανό; Πως μπορεί να τον είδε να πέφτει, εφόσον σύμφωνα με τη θεωρία σου, ο Χριστός δεν υπήρχε καν πριν απο το έτος, ας πούμε για χάρην της κουβέντας, 0, και εφόσον μόνο ο Ιωάννης είναι αυτός που είχε γράψει επηρρεασμένος απο τον Γνωστικισμό;
Άβαταρ μέλους
Ζενίθεδρος
Maniac poster
 
Δημοσ.: 11223
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2008, 7:58 pm
Τοποθεσια: Kingdom of Tonga
Το μέλος Ζενίθεδρος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Δημοσίευσηαπό Ζενίθεδρος » Οκτώβριος 4th, 2012, 10:33 pm

alphabet έγραψε:
Συμφωνα με τις γραφες λοιπον, ο Θεος ειναι Παντογνωστης και δεν λεει ψεμματα. το θυμασαι; Εκτος αν οι γραφες γραφουν αλλα αντ' αλλων, ο Ιησους παρουσιαζεται στον Ματθαιο και στον Μαρκο να μην ξερει (εν αντιθεσει με τον Θεο) την ημερα και την ωρα της επιστροφης του. Και οπως ειπαμε.....

Αν δεν την ξερει, δεν ειναι Θεος γιατι ο Θεος ειναι παντογνωστης.
Αν την ηξερε, τοτε ειπε ψεμματα. Αλλα ο Θεος δεν λεει ψεμματα.


Οικονομικώς δεν γνωρίζει ο Υιός την ώρα του τέλους, θεολογικώς όμως τη γνωρίζει.
Άβαταρ μέλους
Ζενίθεδρος
Maniac poster
 
Δημοσ.: 11223
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2008, 7:58 pm
Τοποθεσια: Kingdom of Tonga
Το μέλος Ζενίθεδρος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Δημοσίευσηαπό iroas » Οκτώβριος 4th, 2012, 10:34 pm

Αλφαμπετάκο φιλαράκι,πιστεύεις οτι ο Ιησούς Χριστός αναστήθηκε; :ne4:


(περίπου μια εβδομάδα χωρίς ίντερνετ ήμουνα ούφ... :vp16: :wave: )
Άβαταρ μέλους
iroas
Casual Poster
 
Δημοσ.: 543
Εγγραφη: Αύγουστος 4th, 2012, 12:53 pm
Το μέλος iroas, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Δημοσίευσηαπό j_pap » Οκτώβριος 4th, 2012, 11:34 pm

Μια βδομάδααααα; Κίτρινη! Δύο νυχτέρια «γερμανικά» και ο φραππές μ' ένα παγάκι!
:smt016 :wave:
Καμμία «πατρώα»αρχαία θρησκεία, Αθεϊστής, ή σκεπτικιστής δεν θα μας χωρίσει από τον αδελφό Ορθόδοξο Χριστιανικό λαό των πρώην Ε.Σ.Σ.Δ. Είμαστε και θα είμαστε στο πλευρό τους.svelto!!--απλότης ποιμνίου.
j_pap
Crazy poster
 
Δημοσ.: 6566
Εγγραφη: Δεκέμβριος 6th, 2010, 4:41 pm
Τοποθεσια: Φραπεδονίκη
Το μέλος j_pap, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Δημοσίευσηαπό j_pap » Οκτώβριος 5th, 2012, 12:07 am

διαβαζεις προκατειλημμενα.

Διαβάζω προκατειλημμένα γέρνωντας από τη μια και την επομένη γέρνωντας από την άλλη. Λοιπόν πού εμποδίζει ακριβώς η προκατάληψη;
Τελευταία επεξεργασία απο j_pap την Οκτώβριος 5th, 2012, 9:33 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Καμμία «πατρώα»αρχαία θρησκεία, Αθεϊστής, ή σκεπτικιστής δεν θα μας χωρίσει από τον αδελφό Ορθόδοξο Χριστιανικό λαό των πρώην Ε.Σ.Σ.Δ. Είμαστε και θα είμαστε στο πλευρό τους.svelto!!--απλότης ποιμνίου.
j_pap
Crazy poster
 
Δημοσ.: 6566
Εγγραφη: Δεκέμβριος 6th, 2010, 4:41 pm
Τοποθεσια: Φραπεδονίκη
Το μέλος j_pap, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Δημοσίευσηαπό panos0 » Οκτώβριος 5th, 2012, 9:15 am

alphabet έγραψε:
panos0 έγραψε:
alphabet έγραψε: Η εκκλησια διδασκει οτι η Ανασταση του Ιησου ηταν σωματικη.

Αν ο Ιησους αναστηθηκε στο κανονικο του σωμα, (οπως φαινεται απο την συναντηση του με τον Θωμα και οπως επισης ειπε στο ευαγγελιο του Λουκα οτι το πνευμα δεν εχει σαρκα και οστα), μπορειτε να μου διελευκανετε την αληθινη μου απορια στα εξης?

1) Γιατι εγραψε ο Πετρος στην 1η του επιστολη 3:18 για τον Ιησου "θανατωθεὶς μὲν σαρκί, ζωοποιηθεὶς δὲ πνεύματι"?

2) Πως μπορουσε και εμπαινε σε κλειστα δωματια, οπως επισης και να εξαφανιζοταν απο τους συνομιλητες του?

3) Γιατι κανενας δεν τον αναγνωρισε μετα την Ανασταση? Θαυμα? Και για ποιο λογο?

4) Γιατι γραφει ο Μαρκος στο 16:12 "Μετὰ δὲ ταῦτα δυσὶν ἐξ αὐτῶν περιπατοῦσιν ἐφανερώθη ἐν ἑτέρᾳ μορφῇ...". Τι εννοει με αλλη μορφη?

5) Γιατι ειπε στην Μαρια την Μαγδαλινη να μην τον ακουμπησει γιατι δεν εχει ακομα αναληφθει, αλλα το ιδιο βραδυ προσκαλεσε του μαθητες του να τον ακουμπησουν?

6) Εαν ετρωγε ψαρια μετα την Ανασταση, η τροφη που ετρωγε αφωμοιωνοταν κανονικα? Ειχε το σωμα του αναγκη για τροφη?

7) Εαν ειχε αναστηθει σωματικα, τι απεγινε το σωμα του κατα την Αναληψη? Ανεληφθηκε και αυτο και υπαρχει στον ουρανο?


Την αληθινη απορια ; ὥστε μαρτυρεῖτε ἑαυτοῖς ;

1)Γιατι με τον θανατο της σαρκας απηλλαγει απο την αδυναμια που του προσεδιδε αυτη. Το χωριο δεν μιλαει για ανασταση αλλα για την αδυναμια της σαρκας.

Πολυ φοβαμαι οτι το χωριο δεν εχει καμμια σχεση με αδυναμια σαρκας. Μηπως θα επρεπε να το ξαναδιαβασεις;
"ὅτι καὶ Χριστὸς ἅπαξ περὶ ἁμαρτιῶν ἔπαθε, δίκαιος ὑπὲρ ἀδίκων, ἵνα ἡμᾶς προσαγάγῃ τῷ Θεῷ, θανατωθεὶς μὲν σαρκί, ζωοποιηθεὶς δὲ πνεύματι "

Μην φοβασε, ουτε λιγο ουτε πολύ. Λεει αυτό που σου εξηγω, το χωριο συνεχιζει · ἐν ᾧ καὶ τοῖς ἐν φυλακῇ πνεύμασι πορευθεὶς ἐκήρυξεν Είναι απλο το τι λεει. Ο Χριστος όταν πεθανε και αφησε την σαρκα πηγε και κυρηξε στους πεθαμενους.
Εκτος του ότι είναι ξεκαθαρο τι λεει άλλη ερμηνεια δεν μπορει να σταθει αφου η Γραφη λεει ότι ο Χριστος εχει ζωη εν εαυτω δηλαδη είναι η ζωη. ὥσπερ γὰρ ὁ πατὴρ ἔχει ζωὴν ἐν ἑαυτῷ, οὕτως ἔδωκε καὶ τῷ υἱῷ ζωὴν ἔχειν ἐν ἑαυτῷ, δεν υπαρχει λοιπον περιπτωση να παψει να εχει ζωη. Καί ἐν τρισίν ἡµέρας ἐγερῶ αὐτόν. Με ένα σμπαρο 2 τρυγόνια... Σε 3 ημερες εγω θα τον αναστησω. Εδώ σημασια εχει το "εγω" (και οχι καποιος άλλος) σημασια για το ερωτημα 6 εχει η λεξη "αυτόν" (αυτό και όχι άλλο σωμα)



panos0 έγραψε: 2) Θεος είναι μπορει τα παντα και Αυτος κρινει ποτε θα εμφανιστει και που. Νομιζω ότι δεν πηγε αλλα ηταν εκει και εμφανιστηκε. :smt003

Πρωτα απο ολα δεν ειναι Θεος. Αυτο εχει αποδειχθει κατηγορηματικα στις διαφορες συζητησεις και ειναι γραμμενο καθαροτατα στις γραφες, εν αντιθεσει με τις εικασιες περι θεοτητας.
Δευτερον εμφανιστηκε ξαφνικα στο δωματιο και εξαφανιστηκε ξαφνικα. Η ιδια εξαφανιση και κατα την πορεια προς Εμμαους. Φυσικα σωματα δεν περνουν μεσα απο τοιχους και κλειστες πορτες, ουτε εξαφανιζονται.

Τα φυσικα σωματα δεν περνουν. Τα αναστημενα όμως θα περνουν διοτι θα είναι απαλλαγμενα από τις ιδιοτητες της φθαρτης υλης και θα εχουν αποκτησει τις ιδιοτητες του σωματος του αναστημενου Ιησου. Αφθαρσια, αθανασια, αορασια, εν μια ηλικια, χωρις γαμο, χωρις παθη γαστρος. "Εχει αποδειχθει κατηγορηματικα και εικασιες περι Θεοτητος" λες αλλα είναι το πιο υπερευκολο να αποδειχθει μεσα από την Γραφη ότι ο Χριστος είναι Θεος, εσυ ο alphabet Αυτος το Αλφα και το Ωμεγα η αρχη και το τελος ο Ων ο Ην και ο Ερχομενος ο Παντοκρατωρ, ο Γιαχβε που ο Ησαιας ειδε την δοξα αυτου.
panos0 έγραψε: 3) Κατ αρχην η φανερωση του Χριστου γινεται κατα την πνευματικη κατασταση των ανθρωπων. Στην Γραφη αναφερονται με ελαχιστες η μερικες λεπτομερειες μερικες μονο παρουσιες εάν δεν κανω λαθος 11. Οἷς καὶ παρέστησεν ἑαυτὸν ζῶντα μετὰ τὸ παθεῖν αὐτὸν ἐν πολλοῖς τεκμηρίοις, δι᾿ ἡμερῶν τεσσαράκοντα ὀπτανόμενος αὐτοῖς καὶ λέγων τὰ περὶ τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ. Για 40 μέρες παρουσιαζοταν σε αυτους και τους δίδασκε περι της βασιλειας του Θεού. Απο αυτες που γραφοντε εγω καταλαβαινω οτι δεν ηταν απαραιτητο όταν εμφανιζοταν να μην τον καταλαβουν δες και "συναντησε στον δρομο" στο 5. Ταῦτα δὲ αὐτῶν λαλούντων αὐτὸς ὁ Ἰησοῦς ἔστη ἐν μέσῳ αὐτῶν καὶ λέγει αὐτοῖς εἰρήνη ὑμῖν.Τον καταλαβαινουν. Η συνεχεια του χωριου ειναι--> πτοηθέντες δὲ καὶ ἔμφοβοι γενόμενοι ἐδόκουν πνεῦμα θεωρεῖν. Δες 6 για το "πνευμα θεωρειν".

Το ανωτερω κειμενο που εγραψες ειναι απο τις Πραξεις και υποτιθεται οτι γραφτηκε απο τον Λουκα. Στο ευαγγελιο ομως του Λουκα αναφερεται οτι ο Ιησους ανεληφθηκε την ιδια ημερα που αναστηθηκε, το ιδιο οπως και στου Μαρκου. Κατι περιεργο συμβαινει εδω. Δε γινεται ο Θεος να ειπε στον Λουκα να γραψει αλλα στο ευαγγελιο και αλλα στις Πραξεις.
Επισης στο ευαγγελιο του Λουκα και στην πορεια προς Εμμαους, αναφερεται οτι "οἱ δὲ ὀφθαλμοὶ αὐτῶν ἐκρατοῦντο τοῦ μὴ ἐπιγνῶναι αὐτόν". Θαυμα; Για ποιον λογο; Αφου ηθελε ο Ιησους να τον δουν που αναστηθηκε.

Εάν ηθελε "να τον δουνε" θα πηγαινε στην πλατεια της Ιερουσαλημ. Οι εμφανισεις του Χριστου δεν είναι για εντυπωσιασμο αλλα για σωτηρια για πνευματικη ωφελεια και προοδο.

panos0 έγραψε: 4) Με άλλη μορφη από αυτή που ειχε πριν σταυρωθει.

Τοτε γιατι απαντας στην ερωτηση γιατι κανενας δεν αναγνωρισε το Ιησου με το απο πανω "οτι η φανερωση του Χριστου γινεται κατα την πνευματικη κατασταση των ανθρωπων", οταν τωρα λες οτι ειχε διαφορετικη μορφη απο οτι ηταν πριν την σταυρωση;
Και τι ακριβως εννοεις "με αλλη μορφη";

Εγω από οτι διαβαζω δεν ηταν απαραιτητο να μην τον αναγνωρισουν, το ειπαμε αυτό μην το λεω ξανα και ξανα. Ασε τι εννοω, μην μπερδευεις τα χωρια είναι το σημαντικο, άλλο εγινε σε ένα χωριο, άλλο σε άλλο, άλλο σε παραλλο περιστατικο. Οταν λεω η φανερωση του Ιησου γινεται κατά την πνευματικη κατασταση του κάθε ενός φυσικα και δεν εννοω ότι λογω διαφορετικης πνευματικης καταστασεως μας, σε εσενα θα εμφανιστει με πωγωνα, ενώ σε εμενα χωρις.

panos0 έγραψε: 5) Γιατι η Μαγδαληνη δεν ειχε εισελθει ακομη στην πνευματικη κατασταση ωστε να εννοησει το μυστηριο, νομιζε οτι τωρα που αναστηθηκε ο Χριστος θα ειναι μαζι τους παλι και θα διδασκει, θα κανει θαυματα, θα τον ακολουθουν και όλα όπως πριν και καλυτερα αφου αναστηθηκε τωρα και αυτο θα ηταν ενα τεραστιο ατου.
Είναι παρομοιο με το "τι με λες αγαθο;" ο νεος τον νομιζε για ένα δασκαλο των Γραφων, ενα προφητη, τον διδασκει λοιπον τον πλουσιο νεο. ὡς δὲ ἐπορεύοντο ἀπαγγεῖλαι τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ, καὶ ἰδοὺ Ἰησοῦς ἀπήντησεν αὐταῖς λέγων χαίρετε.(οταν πηγαιναν τους συναντησε και τους ειπε χαιρετε) αἱ δὲ προσελθοῦσαι ἐκράτησαν αὐτοῦ τοὺς πόδας καὶ προσεκύνησαν αὐτῷ. Η Μαγδαληνη νομιζω οτι τον ακουμπησε, τον προσκυνησε μαζι με τους αλλους τοτε.

Γιατι; Οι υπολοιποι μαθητες που τον ακουμπησαν αμεσως ειχαν εισελθει στην πνευματικη κατασταση ωστε να εννοησουν το μυστηριο, οταν πολλοι δυσπιστουσαν επι ημερες (συμφωνα με τον Ιωαννη) οτι ηταν πραγματικα ο Ιησους;

Η σκεψη μου είναι ότι η Μαγδαληνη θα ειπε Να! Αναστηθηκε τι ωραια τωρα θα διδασκει ξανα και λοιπα, κατσε όμως να τον ακουμπησω να δω μηπως είναι κανενα φαντασμα οπως εάν εβλεπε κανεις ένα πεθαμενο και του μιλουσε θα τον ακουμπουσε για επιβεβαιωση. Αναλογα με την πνευματικη κατασταση του κάθε ενός ενεργει και εμφανιζεται ο Χριστος οπως ειπα κει πριν οι εμφανισεις του ειναι προς σωτηρια. Πχ στους ταδε μαθητας εμφανιστηκε αμεσως διοτι ειχαν φθασει σε εσωτερικη πνευματικη κατασταση αλλα στον Θωμα δεν εμφανιστηκε αμεσως διοτι δεν ειχε φτασει στην πνευματικη ωριμοτητα ετσι ο Χριστος εμφανιστηκε αργοτερα ώστε να προετοιμαστει να κατηχηθει απο τους αλλους μαθητας ετσι ωστε η εμφανιση του Χριστου να ενεργησει σωτηριωδως, ενω στους φαρισαιους θα ενεργουσε κολαστικως διοτι διεφερε η απιστια των 2 αυτων. Προτου προφερει τα λογια "ο Κυριος μου και ο Θεος μου" με το στομα ο Θωμας τα προφερε με την καρδια, αυτο ακριβως καλουνται και οι μαθητες του πρωτου αλλα και ολων των αιωνων να κανουν, το αυτο και οι πορευομενοι προς Εμμαους. Εν πασι περιπτωσι μπορουμε να αναλυσουμε διαφορα να πουμε τις σκεψεις μας και περι του μη μου απτου αλλα ενω εχουμε την απορια μεν δεν είναι μειζωνος σημασιας το θεμα αυτό (το μη μου απτου) οσο άλλα πχ η Θεοτης Ιησου δε.

panos0 έγραψε: 6) Εξαυλωθηκε η τροφη απο την θεοτητα, δεν ειχε φυσικα αναγκη τροφης αλλα υπηρχε η αναγκη να γινει αυτό ώστε οι μαθητες να μην νομισουν ότι ειναι κανενα φαντασμα.Εξξαλου η Γραφη λεει ότι τα αναστημενα σωματα δεν θα εχουν την αναγκη πεπτικου συστηματος αφου Τὰ βρώματα τῇ κοιλίᾳ, καὶ ἡ κοιλία τοῖς βρώμασιν ὁ δὲ Θεὸς καὶ ταύτην καὶ ταῦτα καταργήσει.
Νηστικοι θα μεινουν οι διδασκαλοι της εταιριας Σκοπια που κυρηττουν ατελειωτες μασες(!!) και "αφθονα καλα πραγματα για να τρωνε ολοι" (Μπορειτε να ζειτε....Σελ.198) στην άλλη ζωη,

Εξαυλωθηκε η τροφη απο την θεοτητα;;;; Αρα δεν ειχε ο Ιησους εσωτερικα ανθρωπινα οργανα. Αρα δεν αναστηθηκε στο ανθρωπινο σωμα του. Ειδικα αν ειχε και αλλη μορφη. Σε ευχαριστω που παραδεχεσαι την αποψη μου οτι ο Ιησους δεν αναστηθηκε σωματικα αλλα πνευματικα.

:smt005 :smt005 :smt005 αααααχαχαχαχα εδώ εγω σε ευχαριστω και δικαιως όχι για εντυπωσεις όπως οι δικες σου ευχαριστιες..
Αρα δεν αναστηθηκε στο ανθρωπινο σωμα του, διαλεγει οποιον θελει αρα διαλεξε εμενα να σας πω για το 2018 αρα μετα θανατον ζωη, ζωη ισον αγωγη = 815, ισον Παρασκευη ισον Δευτερα, γιαυτο βλεπεις την απαντηση Παρασκευη, αρα αφου ο Χριστος δεν ειχε την αναγκη ποδιων ώστε να περπατησει για να παει εκει που ηταν οι μαθητες και να εμφανιστει αρα δεν ειχε ποδια. :smt005 :smt005
Οκ καλη η πλακα αλλα η Γραφη λεει ότι δεν θα εχουν την αναγκη γαμου θα είναι σε μια ηλικια και γενικως θα εχουν απαλλαγει από τις ιδιοτητες της φθαρτης υλης δεν λεει ότι θα είναι αλλα σωματα αντιθετως λεει ξεκαθαρα οτι θα είναι τα ιδια σωματα. Να σε βοηθησω, ένα κομματι σιδερο είναι σκουριασμενο το παιρνουμε το περναμε απο το καμινι μετα γυαλιζει τι εγινε; Μηπως είναι αλλο σιδερο; Όχι το ιδιο είναι, απλα το μετασχηματισαμε :smt002 . Δεῖ γὰρ τὸ φθαρτὸν τοῦτο ἐνδύσασθαι ἀφθαρσίαν καὶ τὸ θνητὸν τοῦτο ἐνδύσασθαι ἀθανασίαν ὅταν δὲ τὸ φθαρτὸν τοῦτο ἐνδύσηται ἀφθαρσίαν καὶ τὸ θνητὸν τοῦτο ἐνδύσηται ἀθανασίαν, τότε γενήσεται ὁ λόγος ὁ γεγραμμένος· κατεπόθη ὁ θάνατος εἰς νῖκος· Γιατι πρεπει τουτο (αυτό εδώ, το ιδιο) να ντυθει την αφθαρσια και το θνητο τουτο (αυτό εδώ, το ιδιο που είναι τωρα) σωμα να ντυθει την αθανασια όταν το φθαρτο αυτό ντυθει την αφθαρσια και το θνητο αυτό ντυθει την αθανασια τοτε θα εκπληρωθει ο λογος που λεει νικηθηκε ο θανατος. Εαν περναμε άλλο δεν θα ομιλουσε ετσι θα ελεγε όταν αφησουμε τουτο και παρουμε το άλλο "το καλο" το αθανατο τοτε θα νικηθει ο θανατος. "Υἱοθεσίαν ἀπεκδεχόμενοι, τὴν ἀπολύτρωσιν τοῦ σώματος ἡμῶν" απολυτρωση του σωματος μας, θα λυτρωθει το σωμα μας το σωμα που εχουμε. Ξεκαθαρα μιλαει.
Πολλοὶ γὰρ περιπατοῦσιν, οὓς πολλάκις ἔλεγον ὑμῖν, νῦν δὲ καὶ κλαίων λέγω, τοὺς ἐχθροὺς τοῦ σταυροῦ τοῦ Χριστοῦ, 19 ὧν τὸ τέλος ἀπώλεια, ὧν ὁ Θεὸς ἡ κοιλία καὶ ἡ δόξα ἐν τῇ αἰσχύνῃ αὐτῶν, οἱ τὰ ἐπίγεια φρονοῦντες! 20 ἡμῶν γὰρ τὸ πολίτευμα ἐν οὐρανοῖς ὑπάρχει, ἐξ οὗ καὶ σωτῆρα ἀπεκδεχόμεθα Κύριον ᾿Ιησοῦν Χριστόν, 21 ὃς
μετασχηματίσει τὸ σῶμα τῆς ταπεινώσεως ἡμῶν εἰς τὸ γενέσθαι αὐτὸ σύμμορφον τῷ σώματι τῆς δόξης αὐτοῦ κατὰ τὴν ἐνέργειαν τοῦ δύνασθαι αὐτὸν καὶ ὑποτάξαι αὐτῷ τὰ πάντα. Απο την μια μερια ο Χριστος και απο την αλλη ολα τα αλλα οπως και στο: ὃς ὢν ἀπαύγασμα τῆς δόξης καὶ χαρακτὴρ τῆς ὑποστάσεως αὐτοῦ, φέρων τε τὰ πάντα τῷ ῥήματι τῆς δυνάμεως αὐτοῦ. Παντοδυναμος.
Οι τα επιγεια φρονουντες ων Θεος η κοιλια και η ατελειωτη μασα. Μετασχηματισει δεν μετασχηματιζω κατι άλλο αλλα αυτό που εχω.
Ε σαν τι άλλο να εγραφε ο Αποστολος;; ταυ και ομικρον = το. Γιωτα και δελτα =ιδ, γιωτα και ομικρον =ιο, ολο μαζι;; Το ιδιο σωμα... μπραβο τα καλα παιδακια... :smt003


panos0 έγραψε: 7) Το ελαβε το ιδιο το σωμα που ειχε πριν και ειναι με αυτο στον ουρανο, τρισμεγιστη σημασια αυτο. Γιαυτο τον αποκαλει μετα την ανασταση ο Αποστολος "ανθρωπο Ιησου Χριστο" το χωριο λεει . εις γαρ Θεός, εις και μεσίτης Θεού και ανθρώπων, άνθρωπος Χριστός Ιησούς που δεν σημαινει ενας είναι ο Θεος ο Πατηρ και άλλος είναι ο μεσιτης ο Χριστος αλλα: ενας είναι ο Θεος ενας και ο μεσιτης μεταξυ Θεου και ανθρωπων,..

Και παλι σε ευχαριστω που δεχεσαι οτι υπαρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ Θεου και Ιησου.
Το "ελαβε το ιδιο το σωμα που ειχε πριν και ειναι με αυτο στον ουρανο" τι το θελεις τωρα; Εσυ δεν ειπες οτι ειχε αλλη μορφη και οτι δεν ειχε ανθρωπινα οργανα; Εκτος αν δεν ειχε οργανα και οταν ηταν επι της γης.


Ειπαμε ελαβε το ιδιο σωμα που γεννηθηκε από την Θεοτοκο αλλα απαλλαγμενο από τις ιδιοτητες της αφθαρσιας, ειδαμε παραπανω τι λεει η Γραφη.
panos0
Casual Poster
 
Δημοσ.: 918
Εγγραφη: Μάιος 13th, 2011, 11:52 am
Το μέλος panos0, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Δημοσίευσηαπό Χαοτικός » Οκτώβριος 5th, 2012, 9:29 am

Σαν πολύ δεν κάθονταν τα τρία πουλάκια;
Too much heaven on their minds.
Άβαταρ μέλους
Χαοτικός
Fast poster
 
Δημοσ.: 3436
Εγγραφη: Σεπτέμβριος 7th, 2012, 3:23 am
Το μέλος Χαοτικός, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Δημοσίευσηαπό alphabet » Οκτώβριος 5th, 2012, 9:33 am

Θεοδόσιος έγραψε: Εφόσον μιλάς για "καθαρό Ιουδαϊσμό", μπορείς να μου απαντήσεις εσύ, μιας και ο Αλφαμπέτ το έκανε γαργάρα, το γιατί ο Μωϋσής αναφέρει πως ο άγγελος του Γιαχβέ που μιλούσε μαζί του μέσα απο τη φλεγόμενη βάτο είπε πως είναι ο Θεός του Αβραάμ του Ισαάκ και του Ιακώβ; Μήπως δεν ήτανε καθαρός ιουδαϊστής ο Μωϋσής ή μήπως είναι νεώτερη προσθήκη και αυτό;

Δεν εκανα γαργαρα τιποτα. Σου ειχα απαντησει, αν θυμαμαι καλα, οτι αυτο δεν αποδεικνυει οτι ο Ιησους ειναι Θεος για πολλους λογους και ειναι απιστευτος ακροβατισμος.
1) Σε ενα βιβλιο που βριθει απο σφαλματα, ενα ακομη δεν λεει τιποτα 2) δεν αναφερει πουθενα για υιο θεου, Ιησου, σωτηρα κλπ, αλλα μιλαει για αγγελο 3) Ο Γιαχβε μπορει να εμφανισθηκε σαν αγγελος γιατι κανεις δεν μπορει να δει το προσωπο του και να ζησει 4) αγγελος του Γιαχβε εχει παρουσιαστει με τον Ιησου και εχει μιλησει για τον Ιησου πολλες φορες στις γραφες.

Αν θελετε να πιστευετε οτι καιομενοι βατοι μπορει να ειναι αγγελοι, που μπορει να ειναι ο Ιησους, με γεια σας και χαρα σας. Μονο κοιταξτε σοβαρα το θεμα υγειας σας.
Αν οι ανθρωποι ειναι καλοι, επειδη φοβουνται τιμωρια ή περιμενουν ανταμοιβη, τοτε ειμαστε πραγματικα για λυπηση. - Α. Αινσταιν.
Άβαταρ μέλους
alphabet
Fast poster
 
Δημοσ.: 3613
Εγγραφη: Αύγουστος 3rd, 2012, 1:28 pm
Το μέλος alphabet, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Δημοσίευσηαπό j_pap » Οκτώβριος 5th, 2012, 9:36 am

Πιο πολύ διακρίνω μηχανισμούς σύγχυσης ,όπως κεντούσαν για τον αντίλογό τους οι «εριστικοί» σοφισταί.
:smt017
Τελευταία επεξεργασία απο j_pap την Οκτώβριος 5th, 2012, 9:39 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Καμμία «πατρώα»αρχαία θρησκεία, Αθεϊστής, ή σκεπτικιστής δεν θα μας χωρίσει από τον αδελφό Ορθόδοξο Χριστιανικό λαό των πρώην Ε.Σ.Σ.Δ. Είμαστε και θα είμαστε στο πλευρό τους.svelto!!--απλότης ποιμνίου.
j_pap
Crazy poster
 
Δημοσ.: 6566
Εγγραφη: Δεκέμβριος 6th, 2010, 4:41 pm
Τοποθεσια: Φραπεδονίκη
Το μέλος j_pap, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Σωματική ή Πνευματική η Ανάσταση του Ιησού;

Δημοσίευσηαπό alphabet » Οκτώβριος 5th, 2012, 9:39 am

iroas έγραψε: Αλφαμπετάκο φιλαράκι,πιστεύεις οτι ο Ιησούς Χριστός αναστήθηκε; :ne4:


(περίπου μια εβδομάδα χωρίς ίντερνετ ήμουνα ούφ... :vp16: :wave: )

Οχι με το φυσικο του σωμα. Τωρα για πνευματικη ανασταση, η συζητηση ειναι πολυ μεγαλη.

Αλλα εδω δεν το πιστεψαν οι μαθητες του που ειδαν θαυματα και θαυματα και ηταν χρονια μαζι του.
Ποιος ειμαι εγω για να το πιστεψω;
Αν οι ανθρωποι ειναι καλοι, επειδη φοβουνται τιμωρια ή περιμενουν ανταμοιβη, τοτε ειμαστε πραγματικα για λυπηση. - Α. Αινσταιν.
Άβαταρ μέλους
alphabet
Fast poster
 
Δημοσ.: 3613
Εγγραφη: Αύγουστος 3rd, 2012, 1:28 pm
Το μέλος alphabet, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

ΠροηγούμενηΕπόμενη

Επιστροφή στην Θρησκειολογία

Μετάβαση στην αρχή της σελίδας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: break, KATA_TOY_PSEYDOYS, Mercury, ΜΑΚΕΔΝΟΣ και 5 επισκέπτες