Ιανουάριος 2008: Η ελληνικη συνειδηση κατα την Τουρκοκρατια.

Θέματα που άφησαν καλές εντυπώσεις.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 

Re: Ιανουάριος 2008: Η ελληνικη συνειδηση κατα την Τουρκοκρατια.

Δημοσίευσηαπό ΑΝΤΙΟΧΟΣ » Μάρτιος 19th, 2008, 8:33 pm

Ο φίλτατος Αριστοτέλης Ων έγραψε αυτά εδώ:

Από ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝ στις: Τρί 18 Μαρ, 2008 9:52 pm

[quote="ΑΝΤΙΟΧΟΣ"] Φίλτατε Αριστοτέλη Όντα, όταν η επίσημη εκκλησία ομιλεί για "Πατέρες της Εκκλησίας" ή για " Έλληνες Πατέρες της Εκκλησίας", αυτό δεν το εννοεί με την εθνοφυλετική έννοια, όπως το ορίζω εγώ, αλλά συμπεριλαμβάνει σε αυτόν τον κατάλογό της των "Ελλήνων Πατέρων", όσους απλώς έγραψαν στην Ελληνική γλώσσα, ασχέτως καταγωγής.
Όπως αντιστοίχως καί η Ρωμαιοκαθολική εκκλησία ονομάζεται έτσι, επειδή τα επίσημα λειτουργικά κείμενά της είναι στην
γλώσσα των αρχαίων Ρωμαίων, ασχέτως τί καταγωγής ήσαν οι συγγραφείς τους.
Έτσι λοιπόν, υπάρχει τεράστια καί μάλιστα θεμελιώδης ιδεολογική διαφορά μεταξύ της εθνικιστικής θέσης μου καί της χριστιανικής τοιαύτης.
Εξ άλλου φίλτατε Αριστοτέλη Όντα, για πες μου σε παρακαλώ πολύ, για ποιούς λόγους θα πρέπει όταν κάποιοι αστοιχείωτοι ή φανατικοί ομιλούν για " Έλληνες Πατέρες" να πηγαίνει η σκέψη των περισσοτέρων σε χριστιανούς λεγομένους θεολόγους των πρώτων αιώνων καί όχι στους παρακάτω αναφερομένους από εμένα;
Αναφέρω λοιπόν τους εξής κατά σειρά αρχαιότητας, διότι κατά την σπουδαιότητά τους όλοι είναι ισάξιοι:
Θέσπη Πατέρα της Τραγωδίας(6ος προχριστιανικός αιώνας)
Ηρόδοτο Πατέρα της Ιστορίας κατά τον Κικέρωνα
Κλεισθένη καί Περικλή Πατέρες της Αθηναϊκής καί εν γένει Δημοκρατίας
Αρίσταρχο Σάμιο Πατέρα της Αστρονομίας
Πυθαγόρα Σάμιο Πατέρα της Φιλοσοφίας, είναι ο ευρετής του όρου Φιλοσοφία
Επίχαρμος Συρακούσιος Πατέρας της Κωμωδίας, εισήγαγε την πλοκή στην κωμωδία, κατά τον Αριστοτέλη είναι ο ευρετής της Κωμωδίας
Αρχιμήδης Συρακούσιος Πατέρας της Μηχανικής
Διοσκουρίδης Πεδάνιος Πατέρας της Φαρμακευτικής
Ευκλείδης Πατέρας της Γεωμετρίας
Θεόκριτος Πατέρας της Βουκολικής Ποίησης
Ιπποκράτης ο Κώος Πατέρας της Ιατρικής
Στράβων Αμισέας Πατέρας της Γεωγραφίας
Είναι συνολικώς δώδεκα (12) πρόσωπα.
Καί αν θέλεις να μάθεις, αυτοί είναι όντως Έλληνες καί είναι Πατέρες των Επιστημών καί των Πολιτευμάτων.
Άρα σε αυτούς ταιριάζει ο όρος " Έλληνες Πατέρες".[/quote]


απο τους αρχαιους τον τιτλο του Πατερα δικαιουνται οι κατωθι...

Ορφεας..

Ομηρος...

Ησιοδος...

Φερεκυδης ο Συριος...

Πυθαγορας...

Εμπεδοκλης...

Ηρακλειτος...

Σωκρατης...

Πλατων...

Αισχυλος...

Ευριπιδης...

Σοφοκλης...

Πλωτινος...

Κεβης...

Πλουταρχος...

Προκλος...



μιλαμε για φιλοσοφους, Θεολογους και ποιητες η τραγωδους που ασχοληθηκαν με τα υπαρξιακα ερωτηματα που απασχολουν τον ανθρωπο...

δεν μπορουν να μπουν σε μια τετοια λιστα επιστημονες η κατασκευαστες εξυπνων εργαλειων...

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝ
Συντονιστής

Δημοσιεύσεις: 12520
Εγγραφή: Σάβ 30 Απρ, 2005 11:33 pm
Τοποθεσία: ΓΙΩΤ ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΙ
Προσωπικό μήνυμαΗλεκτρονικό ταχυδρομείο

Κατ' αρχάς φίλτατε Αριστοτέλη Όντα, θα ήθελα να καταγράφεις τα γραφόμενά σου σε συνεχές κείμενο, όχι σε αραιές σειρές, ώστε να διαβάζονται καλλίτερα.
Κατά δεύτερο λόγο, έρχομαι στα λεγόμενά σου.

Για τον Όμηρο καί τον Ησίοδο θα συμφωνήσω, διότι κατέγραψαν συστηματικώς την Ελληνική Θρησκεία, ενώ ακόμα καί ο Ορφέας καί ο Όμηρος έγραψαν ύμνους για αυτήν.
Αλλά για τους υπολοίπους θα διαφωνήσω για συγκεκριμένους λόγους.
Λόγου χάριν, η θέση του Πυθαγόρα για μετενσάρκωση καί μετεμψύχωση είναι ανατολίτικη, εισαχθείσα από τον ίδιο τον Πυθαγόρα στην Ελλάδα. Άρα, δεν μπορώ να δεχθώ μία μη - Ελληνική θέση, ως Ελληνική.
Όσο για τους άλλους φιλοσόφους, δηλαδή τους Φερεκύδη, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Πλάτωνα, Σωκράτη, Πλωτίνο, Κέβη, Πρόκλο, Πλούταρχο, οφείλω να απαντήσω τα εξής:
α) για τον Φερεκύδη, μπορεί εσύ να τον θεωρείς Έλληνα Πατέρα, αλλά οφείλω να τονίσω, ότι γενικώς ο όρος "Πατέρες" με την σημασία που δίνεται από την επικρατούσα θρησκεία, δεν προσδίδεται ούτε σε αυτόν ούτε σε άλλους. Εξ άλλου, μπορεί να ομίλησε περί Τριάδος, αλλά η Τριάδα του απετοτελόταν από τον Ζάν(=Δία), τον Κρόνο καί την Χθονία(=Γη).
Επίσης ο Φερεκύδης ήταν Σύρος, επειδή καταγόταν από την νήσο Σύρα των Κυκλάδων καί όχι από την Συρία, όπως αφήνεις να διαφανεί.
(DK 7[71]A 1 - 12) καί FGrH 3, 1 A, 58-59).
Αναφορά στο βιβλίο του πανεπιστημιακού καθηγητή Νικολάου Γ. Πολίτη Φιλοσοφήματα, Αθήνα 2.004μ.α.χ.χ., σελίδα 70,
ενότητα 1.7.3
β) Ας πάμε στον Σωκράτη.
Κατά τον Ξενοφώντα(Ξενοφώντος Απομνημονεύματα, βιβλίο Α' κεφάλαιο Ι, εδάφια, 1 έως 3), ο Σωκράτης τίποτε καινούργιο δεν εισήγαγε στην θρησκεία. Άρα ο χαρακτηρισμός εκ μέρους σου του Σωκράτη ως " Έλληνα Πατέρα", πέραν της ιδιότητάς του ως γονέα, είναι ατυχής.
γ) Επίσης οι θέσεις του Πλάτωνος, αφ' ής στιγμής απεδέχθη τις Πυθαγορικές, δεν μπορούν να θεωρηθούν Ελληνικές. Δες ανωτέρω σχετικό σημείο.
δ) Επίσης σχετικώς με τον Εμπεδοκλή, αφ' ής στιγμής αποδεχόταν την μετενσάρκωση, δηλαδή την θέση του Πυθαγόρα, τον απορρίπτω σε αυτές τις θέσεις του.
Πηγή: Νικολάου Πολίτη Φιλοσοφήματα, 2.13, σελίδα 210, σειρά 15, Αθήνα 2.004μ.α.χ.χ.
ε) Ως προς τον Ηράκλειτο, οφείλω να παρατηρήσω, ότι αν τον αποδέχεσαι, δεν μπορείς να αποδέχεσαι ταυτοχρόνως καί την δημιουργία του κόσμου από οποιονδήποτε θεό ή άνθρωπο ή ότι υπάρχει δημιουργία του κόσμου με μία εντυπωσιακή μεγάλη έκρηξη. Διότι ο συγκρεκριμένος φιλόσοφος, συγκρούεται με όλα αυτά.
Απόδειξη το ρητό του, το οποίο παραθέτω αυτούσιο:
"Κόσμον τόνδε, τόν αυτόν απάντων, ούτε τις θεών ούτε ανθρώπων εποίησεν, αλλ' ήν αεί καί έστιν καί έσται πύρ αείζωον, απτόμενον μέτρα καί αποσβεννύμενον μέτρα"(DK 22[12] B 30).
Άρα, πώς θέλεις να υποστηρίζεις ότι τάχα ο Ηράκλειτος υποστηρίζει τα ίδα με τους άλλους;
Πηγή: Νικολάου Πολίτη Φιλοσοφήματα, 2.5.2, σελίδα 109, Αθήνα 2.004μ.α.χ.χ.
στ) Ως προς τον Κέβητα, οφείλω να παρατηρήσω, ότι κατά τον Νικόλαο Πολίτη στο έργο του Φιλοσοφήματα, στην ενότητα 4.5.3, Αθήνα 2.004μ.α.χ.χ., έζησε κατά τον πρώτο μεταχριστιανικό αιώνα, ενώ ο "Πίναξ" του, αποτελεί συνδυασμό πλατωνικών, στωικών καί πυθαγορικών διδαγμάτων.
Άρα, δεν είναι κάτι το εκλεκτό, όσον αφορά το περιεχόμενο.
ζ) Πλούταρχο
Για τον Πλούταρχο, ο Νικόλαος Πολίτης στο σύγγραμμά του Φιλοσοφήματα στην ενότητα 4.7.4, σημειώνει ότι εκείνος συμπαθούσε τους Πυθαγορείους καί τους Αριστοτελικούς, τους οποίους προσπαθούσε να συγκεράσει με τους Πλατωνικούς.
Τώρα πώς θα μπορούσε κάποιος να τον ονομάσει κάποιος " Έλληνα Πατέρα", αφού δεν διετύπωσε καμμία επίσημη θρησκευτική θέση, ή όπως αλλιώς θα λεγόταν στην εποχή μας δεν "δογμάτισε", είναι απορίας άξιον.
Θρησκευτικά, ή μάλλον θρησκειολογικά έργα του, είναι τα εξής: Περί Ίσιδος καί Οσίριδος, Περί του ΕΙ του εν Δελφοίς, Περί τού μή χράν έμμετρα νύν τήν Πυθίαν, Περί τών εκλελοιπότων χρηστηρίων, Περί τών υπό τού θείου βραδέως τιμωρουμένων, καί Περί ειμαρμένης.
Πώς λοιπόν τον ονομάζεις " Έλληνα Πατέρα"; Αν με αυτό εννοείς ότι προετοίμασε την επικράτηση της τωρινής θρησκείας, δεν ευσταθεί, αφού όλες οι ιδέες καί οι σχολές τις οποίες πίστευε αυτός καί άλλοι αναθεματίζονται κάθε έτος την λεγομένη "Κυριακή της Ορθοδοξίας", ενώ αν τον ονομάζεις με την έννοια του διακηρύξαντος τις αρχές του Ελληνικού Πολυθεϊσμού, αυτό χωρεί μεγάλη συζήτηση.
η) Πλωτίνο
Ο Πλωτίνος δεν μπορεί κατά καμμία έννοια να θεωρηθεί ως " Έλληνας Πατέρας", ο οποίος προετοίμασε την επικράτηση της νέας θρησκείας, όπως υποστηρίζεις εσύ.
Καί αυτό διότι κατ' αρχάς πέραν του Ενός δεχόταν καί τιμούσε τους Θεούς καί τις Θεές της Ελληνικής Θρησκείας, ενώ επίσης χρησιμοποιούσε την μαγεία, την μαντεία καί την προσευχή(Νικολάου Πολίτη Φιλοσοφήματα 4.10.1, σελίδα 460, σειρές 9 - 12, Αθήνα 2.004μ.α.χ.χ.), ενώ επίσης η θέση του για "έκσταση" διέφερε άρδην από την αντίστοιχη χριστιανική θέση περί "θεωρίας", δεδομένου ότι, κατ' αυτήν, ο εν "θεωρία" ευρισκόμενος δεν χάνει την αυτοσυνειδησία του(Νικολάου Πολίτη Φιλοσοφήματα 4.10.1, σελίδα 464, σειρές 20 - 26, Αθήνα 2.004μ.α.χ.χ.).
θ)Πρόκλο
Καί μόνον το γεγονός ότι ο Πρόκλος έγραψε έργο με τον τίτλο "Οκτωκαίδεκα επιχειρήματα περί αιδιότητος τού κόσμου κατά χριστιανών", αρκεί για να μην πάρει στα σοβαρά κάποιος την θέση ορισμένων οπαδών του "Ελληνοχριστιανισμού" ότι τάχα ο
Πρόκλος προετοίμασε την επιβολή σε θρησκευτικό επίπεδο της νέας θρησκείας.
Αν ενδιαφέρεσαι, πήγαινε στις εκδόσεις "Κάκτος" για να το αγοράσεις.
Αν τώρα τον θεωρείς ως " Έλληνα Πατέρα", επειδή έκανε ένα τεράστιο έργο, ως Νεοπλατωνιστής, υπομνηματισμού των Πλατωνικών κειμένων, σε αυτό θα μπορούσα να παρατηρήσω ότι ο Πλάτωνας σε κανέναν διάλογό του δεν διετύπωσε Ελληνική Θεολογία. Άρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Αναμένω την σαφή απάντησή σου.
Άβαταρ μέλους
ΑΝΤΙΟΧΟΣ
Maniac poster
 
Δημοσ.: 15617
Εγγραφη: Σεπτέμβριος 24th, 2005, 12:53 am
Τοποθεσια: Αθήνα(Νέα Σμύρνη) καί Σκύρος(το καλοκαίρι)
Το μέλος ΑΝΤΙΟΧΟΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re:

Δημοσίευσηαπό akritas » Νοέμβριος 13th, 2008, 11:35 pm

Παπά Σατύρης έγραψε:Tα αποσπάσματα απο το Hellenism in Byzantium που είχα αναρτήσει είναι εδώ http://tinyurl.com/39mys4

Η ΄κατακλείδα του βιβλίου νομίζω είναι διαφωτιστική.

Hellenism in Byzantium - The Transformations of Greek Identity and the Reception of the Classical Tradition - Anthony Kaldellis

Conclusion


To the degree that Byzantium was simultaneously Roman, Christian, and Greek, it owed its existence to three traditions that originated at roughly the same time, namely in the sixth through the fourth centuries BC. That was when the Roman res publica, Jewish Scriptural monotheism, and Greek paideia all came into being. The history of their interactions in antiquity was a continuing development that pointed toward and ultimately culminated in Byzantium. Conversely Byzantine historical awareness extended solidly back to that rime of origins and beyond to the heroic wars, migrations, and epiphanies of the second millennium BC. The Byzantines; imagined ancestors included Aeneas and the clans of the Republic, the Israelites of the Old Testament covenant, and Greek thinkers. Yet descent was conceived directly in each case and varied by circumstance and rhetorical effect: it could he biological, symbolic, political, or cultural.

A Byzantine could simultaneously be a Roman, a Christian, and a Greek, because those three identities defined different parts of his life. But to the degree that it was not understood as paganism, Hellenism was the least important of the three and the most rarefied it also generated the fewest institutions. The land of Greece was always there, of course but inspired neither enthusiasm nor loyalty. The Greek language was more important in terms of defining Byzantine identity arid became an object of scrutiny especially in political and ecclesiastical debates with the Latin West. But no institutions were needed for its preservation and continuity. Greek paideia by contrast, was a more exclusive possession and could become a matter of great personal importance for the learned few. In this sense, paideia did require maintenance and so did generate educational and cultural institutions but these were paltry and ephemeral compared to the investment of resources to the state and Church.

Κάτι ξέχασες να πεις ....

Byzantine ‘‘Hellenism’’ was therefore always both paideia and paganism, both good and bad.
Its history, what we have tracked in this book, is basically the process by which the former prevailed over the latter because the need to reengage with the classics was too strong. So when we remove damnation from the range of serious ‘‘renegotiations,’’ what we are left with is Hellenism as paideia, philosophy, and national identity; in short, with nothing that cannot already be found in the ancient tradition itself.
When all was said and done, the Byzantines more or less overcame the distorting legacy of the Fathers and returned to Hellenism as, say, Plato, Isokrates, Libanios, and Synesios had defined it.
The question of Hellenism – in antiquity after Alexander, in Byzantium, and in modern times – is how an ancient national culture rooted in a particular and difficult language became a universal ideal, how it flourished in the most alien settings and even overcame the most bitter prejudice.


Σίγουρα ο Ελληνισμός ήταν πάντοτε ένα σταυροδρόμι πολιτισμών, αντιλήψεων και ιδεών, επιστήμης και φιλοσοφίας. Από τα αρχαιότατα κιόλας χρονιά οι Έλληνες ενδιαφέρονται με πάθος για αλλότριες παραδόσεις, προσλαμβάνουν στοιχεία από ξένους πολιτισμούς. Όμως το βασικό γνώρισμα των Ελλήνων ήταν ακριβώς η ικανότητα τους να αφομοιώνουν τις προσλήψεις και τα δάνεια. Κάθε ξένο στοιχείο να γίνεται αφορμή εμπλουτισμού και ανανέωσης της ελληνικής αυτοσυνειδησίας, του Ελληνισμού
SchutzTROIKAstaffel: Memorandum und Sparsamkeit Macht Frei
Άβαταρ μέλους
akritas
Maniac poster
 
Δημοσ.: 14631
Εγγραφη: Σεπτέμβριος 13th, 2005, 11:39 pm
Τοποθεσια: Φαυλοκρατιστάν
Το μέλος akritas, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Ιανουάριος 2008: Η ελληνικη συνειδηση κατα την Τουρκοκρατια.

Δημοσίευσηαπό kl » Νοέμβριος 14th, 2008, 7:21 pm

εδω που τα λέμε δεν ειναι οι μόνοι αν σκεφτουμε οτι και άλλοι δανειστηκαν απο την ελληνική φιλοσοφία κλπ. Γενικά μου φαίνεται ότι παλιοτερα γινόταν προσλήψεις στοιχείων , μόνο που αργουσαν να αφομοιωθουν....
όταν δε μπορείς να ζεις όπως σκέφτεσαι , σκέφτεσαι οπως ζεις
Άβαταρ μέλους
kl
Fast poster
 
Δημοσ.: 2442
Εγγραφη: Ιανουάριος 9th, 2008, 7:00 pm
Το μέλος kl, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Ιανουάριος 2008: Η ελληνικη συνειδηση κατα την Τουρκοκρατια.

Δημοσίευσηαπό ΑΝΤΙΟΧΟΣ » Νοέμβριος 16th, 2008, 11:38 am

Πράγματι, αυτό το οποίο υποστηρίζεις ισχύει. Το θέμα είναι ποιός παρέλαβε τί καί από ποιόν. Καί αν παρέλαβε φίλτατε ΚΛ.
http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=8&t=121145
ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ!!!!
Οι δέ μελανειμονούντες ούτοι καί πλείω μέν τών ελεφάντων εσθίοντες...
Είσαι ένα φύλλο στο μέγα δέντρο της ράτσας
Άβαταρ μέλους
ΑΝΤΙΟΧΟΣ
Maniac poster
 
Δημοσ.: 15617
Εγγραφη: Σεπτέμβριος 24th, 2005, 12:53 am
Τοποθεσια: Αθήνα(Νέα Σμύρνη) καί Σκύρος(το καλοκαίρι)
Το μέλος ΑΝΤΙΟΧΟΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Ιανουάριος 2008: Η ελληνικη συνειδηση κατα την Τουρκοκρα

Δημοσίευσηαπό ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ » Ιανουάριος 16th, 2014, 1:45 pm

Πολύ ωραία τα γράφεις Phil Phil και σε καθιστούν αρεστό και συμπαθέστατο αυτά που λες. Αν μου επιτρέπεις να συμπληρώσω πως υπήρχαν και οι Κρήτες ως φύλλο των αρχαϊκών χρόνων και μάλιστα τοποθετούνται χρονολογικώς περί το 6000 πχ. Βεβαίως πιθανό είναι να κατάγονται από τους Αιγυπτίους αλλά ουδόλως κάτι τέτοιο θέτει σε αμφισβήτηση το γενικό νόημα του λόγου σου.
Μου άρεσε η άποψή σου που δεν στηρίζεται σε αιματολογικές και βιολογικές μελέτες. Πράγματι δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία να εμπλέκεις πολιτισμούς με με βιολογικά πράγματα
και απαντάς σε ηλίθιες θεωρίες κοινωνικές που βασίζονται στον φυλετισμό.
Είμαστε όλοι Έλληνες ακόμα και όσοι προέρχονται από επιμειξία με άλλες φυλές. Στον τόπο που μεγαλώσαμε αντικρίσαμε συγκεκριμένα ήθη, έθιμα, αισθητικές, αισθήματα και συνδυασμούς αυτών σε πιο σύνθετες έννοιες που επηρεάζουν τη συνείδησή μας εν τέλει.

Θα διαφωνήσω όμως με το χαρακτηρισμό " πολυπλοκότερη ιστορία του κόσμου". Έχουμε βεβαίως θέση στη κορυφή. Άλλα δεν γνωρίζουμε πόσο πολυπλοκότερες είναι άλλες ιστορίες άλλων λαών. Σκέψου την Ασία και την Αμερική. Ας μην προτρέχουμε ενθουσιωδώς σε βαρύγδουπες εκφράσεις για να εκφράσουμε το θαυμασμό μας και την αγάπη μας για τον πολιτισμό αυτό, που βεβαίως είναι ένα θαύμα της ανθρωπότητας.
Αν ψάχνεις κάτι που θα σε λυτρώσει, κοίτα στον καθρέφτη σου.
Άβαταρ μέλους
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
Casual Poster
 
Δημοσ.: 775
Εγγραφη: Ιανουάριος 16th, 2014, 1:11 am
Το μέλος ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Ιανουάριος 2008: Η ελληνικη συνειδηση κατα την Τουρκοκρα

Δημοσίευσηαπό ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ » Ιανουάριος 16th, 2014, 4:35 pm

Phil.Phil έγραψε: ................................... και επομένως, πιστεύω, πως δεν είναι μόνο η πολυπλοκότερη ιστορία, αλλά και η κομβικότερη για τον ανθρώπινο πολιτισμό.



Μου αρέσει η τοποθέτηση. Συμφωνώ.
Αν ψάχνεις κάτι που θα σε λυτρώσει, κοίτα στον καθρέφτη σου.
Άβαταρ μέλους
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
Casual Poster
 
Δημοσ.: 775
Εγγραφη: Ιανουάριος 16th, 2014, 1:11 am
Το μέλος ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Προηγούμενη

Επιστροφή στην Θέμα του μήνα

Μετάβαση στην αρχή της σελίδας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες