Τροποποίηση των Πανελλαδικών

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: ILIAS GR, ITwasntME, Mattiola, ΝεκταρΟμεγαλοπρεπης και 20 επισκέπτες

 

Τροποποίηση των Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό xjr » Ιούλιος 6th, 2017, 7:48 pm

:smt005 :smt005

Και άλλη εξουσία δώστε στους καθηγητές, εύγε:

Ενσωματωμένες στο Λύκειο θα είναι οι πανελλαδικές εξετάσεις, στις οποίες θα διαγωνίζονται υποχρεωτικά όλοι οι μαθητές που θα φοιτήσουν στην Γ' Λυκείου από τη σχολική χρονιά 2019 -20

Νέο σύστημα Πανελλαδικών Εξετάσεων ανακοίνωσε σήμερα, Πέμπτη, ο γενικός γραμματέας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Γ. Κουζέλης, διευκρινίζοντας ότι δεν έχει οριστικοποιηθεί η τελική μορφή. Στο τελικό στάδιο, το νέο σύστημα αναμένεται να βασίζεται στο μεγαλύτερο μέρος του, στους βαθμούs του απολυτηρίου και λιγότερο στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Τα βασικά σημεία του νέου συστήματος αφορούν στην πρόσβαση των υποψηφίων στα Πανεπιστήμια, στις αλλαγές στις τρεις τάξεις του Λυκείου, στο χρονοδιάγραμμα για τα νέα Προγράμματα Σπουδών και τα νέα σχολικά βιβλία.

Ενσωματωμένες στο Λύκειο θα είναι οι πανελλαδικές εξετάσεις, στις οποίες θα διαγωνίζονται υποχρεωτικά όλοι οι μαθητές που θα φοιτήσουν στην Γ' Λυκείου από την χρονιά 2019 -20.

Στόχος των αλλαγών που σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας, είναι το Νέο Λύκειο να οδηγεί σταδιακά σε ένα αξιόπιστο απολυτήριο. Οπως είπε στο protothema.gr ο κ. Κουζέλης, πρόκειται για ένα σύστημα ενδοσχολικών και εξωσχολικών εξετάσεων.

Σύμφωνα με αυτές, οι μαθητές της Γ λυκείου, θα αξιολογούνται:
- Προφορικά από τους καθηγητές τους στο πρώτο τετράμηνο της διδασκαλίας, (με διαγωνίσματα και εργασίες) σε όλα τα μαθήματα της τάξης.
- Γραπτά, με πανελλαδικού χαρακτήρα εξετάσεις, στο δεύτερο τετράμηνο της διδασκαλίας, σε 4 μαθήματα. Το ένα από τα 4, το μάθημα της Γλώσσας, θα είναι υποχρεωτικό για όλους. Τα άλλα 3 θα τα επιλέγουν οι μαθητές.
- Για την πρόσβαση στα ΑΕΙ: Θα προσμετράται, με υψηλό συντελεστή, (δεν έχει προσδιοριστεί ακόμη), ο βαθμός από τις πανελλαδικού χαρακτήρα εξετάσεις στα 4 μαθήματα της Γ λυκείου και με μικρότερο συντελεστή ο βαθμός των ενδοσχολικά εξεταζομένων μαθημάτων της Γ λυκείου.
- Για τη διαμόρφωση του βαθμού του απολυτηρίου: Ο σχεδιασμός είναι, να υπολογίζεται σε μεγαλύτερο ποσοστό ο βαθμός των ενδοσχολικά εξεταζόμενων μαθημάτων και σε μικρότερο ποσοστό, ο βαθμός των 4 πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων.
- Δεν θα υπάρχουν πανεπιστημιακά τμήματα που θα δέχονται φοιτητές χωρίς εξετάσεις.
- Η πρώτη χρονιά εφαρμογής του νέου συστήματος θα είναι η χρονιά 2019 -20.
- Στην Α' Λυκείου, από τον Σεπτέμβριο, δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στο αναλυτικό πρόγραμμα, αλλά θα υπάρξει εξεταστική ελάφρυνση
- Μικρές μεταβολές θα έχει η ύλη της Α΄λυκείου την χρονιά 2018 -19, ενώ την ίδια χρονιά (2018-19) θα αλλάξει το ωρολόγιο πρόγραμμα της Β λυκείου.
- Στην Β' Λυκείου θα μαθήματα θα είναι τετράωρα.
- Στην Γ' Λυκείου τα μαθήματα θα είναι 6ωρα.
- Στο Νέο Λύκειο δεν θα υπάρχουν καθόλου μαθήματα μιας διδακτικής ώρας.
- Στα υποχρεωτικά μαθήματα εντάσσονται τα Θρησκευτικά, η Φυσική Αγωγή και οι Δημιουργικές Δραστηριότητες

Από το 2018 τα νέα βιβλία των θρησκευτικών

Όπως επισήμανε ο πρόεδρος του ΙΕΠ, αυτήν τη στιγμή προχωράει η διαμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών της Ιστορίας, με την υπεύθυνη επιστημονική επιτροπή, που απαρτίζεται από πανεπιστημιακούς, να έχει προχωρήσει το αρχικό πόρισμά της σε μία διευρυμένη επιτροπή, στην οποία συμμετέχουν και συνεργάτες από την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. «Πρόκειται για πρόταση αδρών γραμμών», σχολίασε ο κ. Κουζέλης.
Παράλληλα, με νέα προγράμματα σπουδών πραγματοποιούνται, ήδη, οι ξένες γλώσσες (ώστε να συμβαδίζουν με τη δυνατότητα χορήγησης πιστοποίησης) και τα Θρησκευτικά. Ο πρόεδρος του ΙΕΠ σημείωσε ότι αυτά τα προγράμματα «ήταν ήδη στο συρτάρι» έτοιμα και γι' αυτό έχουν προχωρήσει. Συγκεκριμένα για τα Θρησκευτικά, ο κ. Κουζέλης ξεκαθάρισε ότι το 2017-18, το μάθημα θα γίνει με φακέλους μαθητή, ενώ από την επόμενη σχολική χρονιά, 2018-19, θα είναι έτοιμα τα νέα βιβλία.
Επίσης, ανακοίνωσε ότι μέχρι την επόμενη εβδομάδα θα έχει ολοκληρωθεί η συγκρότηση επιστημονικών επιτροπών, που θα ασχοληθούν με τη διαμόρφωση προτάσεων για αλλαγές στα προγράμματα σπουδών για τα μαθήματα φυσικών και κοινωνικών επιστημών, καθώς επίσης και για το μάθημα της Γλώσσας.


http://www.protothema.gr/greece/article ... u-lukeiou/
Τελευταία επεξεργασία απο xjr την Ιούλιος 6th, 2017, 8:57 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
xjr
New poster
 
Δημοσ.: 394
Εγγραφη: Μάιος 13th, 2017, 3:30 pm
Το μέλος xjr, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Κατάργηση των Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό ΩRIΩNAS7 » Ιούλιος 6th, 2017, 8:12 pm

Το διάβασες το άρθρο που έφερες;
Που είναι η κατάργηση των πανελλαδικών;
Δυο δρόμοι ανοίγονται μπροστά στη ζωή:
-ή να 'σαι ευτυχής, ήρεμος και χορτασμένος σε μια προβατένια ζωή μέσα στα δειλά κοπάδια...
-ή να'σαι δυστυχής και μόνος και υπέροχος..

Ν Καζαντζάκης
Άβαταρ μέλους
ΩRIΩNAS7
Crazy poster
 
Δημοσ.: 5631
Εγγραφη: Μάρτιος 27th, 2016, 7:34 pm
Το μέλος ΩRIΩNAS7, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Κατάργηση των Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό xjr » Ιούλιος 6th, 2017, 8:59 pm

Στο ότι μετράνε περισσότερο τα ενδοσχολικά.

Αλλά άντε, επειδή παίζεις με τις λέξεις το αλλάζω σαν τίτλο. Συμφωνείς και σε αυτό με την κυβέρνηση;
xjr
New poster
 
Δημοσ.: 394
Εγγραφη: Μάιος 13th, 2017, 3:30 pm
Το μέλος xjr, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Τροποποίηση των Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό Archmage » Ιούλιος 6th, 2017, 9:01 pm

xjr έγραψε: Νέο σύστημα Πανελλαδικών Εξετάσεων ανακοίνωσε σήμερα, Πέμπτη, ο γενικός γραμματέας

Κάθε κυβέρνηση που σέβεται τον εαυτό της οφείλει να ανακοινώσει τουλάχιστον ένα «νέο σύστημα πανελλαδικών εξετάσεων».
Wither in denial.
Άβαταρ μέλους
Archmage
Fast poster
 
Δημοσ.: 3234
Εγγραφη: Σεπτέμβριος 5th, 2012, 7:51 pm
Το μέλος Archmage, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Κατάργηση των Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό jason0 » Ιούλιος 6th, 2017, 9:09 pm

xjr έγραψε: Στο ότι μετράνε περισσότερο τα ενδοσχολικά.

Αλλά άντε, επειδή παίζεις με τις λέξεις το αλλάζω σαν τίτλο. Συμφωνείς και σε αυτό με την κυβέρνηση;


στο άρθρο που εβαλες λέει κατά λέξη ότι θα μετράνε περισσότερο οι πανελλήνιες απ τα ενδοσχολικα
Άβαταρ μέλους
jason0
Crazy poster
 
Δημοσ.: 6617
Εγγραφη: Ιανουάριος 7th, 2015, 2:35 pm
Το μέλος jason0, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Τροποποίηση των Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό ΩRIΩNAS7 » Ιούλιος 6th, 2017, 9:45 pm

xjr έγραψε: Στο ότι μετράνε περισσότερο τα ενδοσχολικά.

Αλλά άντε, επειδή παίζεις με τις λέξεις το αλλάζω σαν τίτλο. Συμφωνείς και σε αυτό με την κυβέρνηση;


Για κάποιον περίεργο λόγο, έχεις καταλάβει εντελώς διαφορετικά πράγματα από αυτά που λέει το άρθρο.
Τέλος πάντων. Μάλλον δεν έχει νόημα...
Δυο δρόμοι ανοίγονται μπροστά στη ζωή:
-ή να 'σαι ευτυχής, ήρεμος και χορτασμένος σε μια προβατένια ζωή μέσα στα δειλά κοπάδια...
-ή να'σαι δυστυχής και μόνος και υπέροχος..

Ν Καζαντζάκης
Άβαταρ μέλους
ΩRIΩNAS7
Crazy poster
 
Δημοσ.: 5631
Εγγραφη: Μάρτιος 27th, 2016, 7:34 pm
Το μέλος ΩRIΩNAS7, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Τροποποίηση των Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό xjr » Ιούλιος 6th, 2017, 10:08 pm

jason0 έγραψε:
xjr έγραψε: Στο ότι μετράνε περισσότερο τα ενδοσχολικά.

Αλλά άντε, επειδή παίζεις με τις λέξεις το αλλάζω σαν τίτλο. Συμφωνείς και σε αυτό με την κυβέρνηση;


στο άρθρο που εβαλες λέει κατά λέξη ότι θα μετράνε περισσότερο οι πανελλήνιες απ τα ενδοσχολικα

Στο τελικό στάδιο, το νέο σύστημα αναμένεται να βασίζεται στο μεγαλύτερο μέρος του, στους βαθμούs του απολυτηρίου και λιγότερο στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
xjr
New poster
 
Δημοσ.: 394
Εγγραφη: Μάιος 13th, 2017, 3:30 pm
Το μέλος xjr, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Τροποποίηση των Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό independent_44 » Ιούλιος 6th, 2017, 10:58 pm

Πρέπει το σύστημα να αλλάζει 2 φορές μέσα στη χρονιά, όχι μόνο κάθε χρόνο.
Έτσι θα επιβραβεύεται και η προσαρμοστικότητα των μαθητών.
Ὄλβιος ὅστις ἱστορίης ἔσχε μάθησιν
independent_44
Maniac poster
 
Δημοσ.: 10043
Εγγραφη: Απρίλιος 24th, 2008, 6:11 pm
Το μέλος independent_44, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Τροποποίηση των Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ » Ιούλιος 11th, 2017, 4:04 pm

«Καταργεί» ξανά τις Πανελλαδικές ο Γαβρόγλου

Εικόνα

«Παρελθόν» θα είναι σύντομα το σημερινό καθεστώς των εξετάσεων - Μέσα στο Σεπτέμβριο το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο - Επίθεση στην αντιπολίτευση για τις αντιδράσεις στις επικείμενες ρυθμίσεις για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Το σημερινό καθεστώς των πανελλαδικών εξετάσεων θα είναι σύντομα παρελθόν, δηλώνει ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, μιλώντας στην Αυγή και αναφερόμενος στην επικείμενη μεταρρύθμιση για το νέο Λύκειο. Σύμφωνα με τον υπουργό σύντομα θα κατατεθεί πρόταση από πλευράς του υπουργείου, βάσει της οποίας, «από τη δομή του λυκείου και την ενίσχυση του εθνικού απολυτηρίου θα μπορούν οι μαθητές να έχουν πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση».

Σύμφωνα μάλιστα με όσα λέει ο κ.Γαβρόγλου στην Αυγή, στόχος είναι «η σχετική νομοθέτηση για την αρχιτεκτονική του νέου Λυκείου να γίνει μέσα στον Σεπτέμβριο, ώστε οι μαθητές της Α' Λυκείου φέτος να γνωστίζουν πώς θα μπουν στα πανεπιστήμια σε τρία χρόνια.

Σημειώνεται, πάντως, ότι οι εξαγγελίες του κ.Γαβρόγλου για κατάργηση των Πανελλαδικών Εξετάσεων έχουν διατυπωθεί και στο παρελθόν, υπηρετώντας το κυβερνητικό αφήγημα για ελεύθερη πρόσβαση στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση με κατάργηση των Πανελληνίων. Ωστόσο, κόντρα στις υπουργικές εξαγγελίες, στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής κ. Γεράσιμος Κουζέλης ανέλαβε να παρουσιάσει την επιστροφή στην πραγματικότητα, η οποία ορίζει πως εισαγωγή σε Πανεπιστήμιο χωρίς εξετάσεις δεν γίνεται. Προς το παρόν το μόνο που φαίνεται να επιτυγχάνει η ηγεσία του υπουργείου είναι η κατάργηση των ενδοσχολικών μαθημάτων, τα οποία έτσι κι αλλιώς είναι υποβαθμισμένα.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο κ. Κουζέλης από το 2020 οι μαθητές για να λάβουν το εθνικό απολυτήριο και να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα εξετάζονται σε τέσσερα μαθήματα: Νεολληνική Γλώσσα-Έκθεση (για όλους), δύο μαθήματα κρίσιμα για τη σχολή και ένα ακόμη μάθημα που ο ίδιος ο υποψήφιος θα επιλέγει και το οποίο θα λειτουργεί ως μπαλαντέρ για δεύρυνση του αριθμού των σχολών στις οποίες θα μπορεί να εισαχθεί.



Την ώρα που οι επικείμενες ρυθμίσεις Γαβρόγλου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση προκαλούν σφοδρές αντιδράσεις και συγκροτούν μέτωπο από την πλευρά της αντιπολίτευσης, ο υπουργός Παιδείας σχολιάζει ότι «προκαλούν θλίψη οι ανακοινώσεις Μητσοτάκη και ορισμένων κομμάτρων, που ζητούν την απόσυρση το νομοσχεδίου για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση». Παράλληλα, υποστηρίζει ότι ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης, υπόσχεται «λουκέτα» μέσω της εξοντωτικής αξιολόγησης, ξαναζεσταίνοντας το αντιμεταρρυθμιστικό μέτωπο με Βενιζέλο, Διαμαντοπούλου και Ποτάμι».

http://www.protothema.gr/greece/article ... gavroglou/
ΠόθοιΕνόςΚΚΟΥΕ
migisukhoi έγραψε:Στηρίζουμε την Ισλαμοποίηση των Δυτικών Καπιταλιστικών Ιμπεριαλιστικών Αποικιοκρατικών χωρών

Επιχειρήματα ενόςΔΗΜΟΚΡΑΤΗ
black_paint έγραψε:αν σε ειχα μπροστα μου θα ψαχνες για ορθοδοντικο κυριακατικα.
ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ
Fast poster
 
Δημοσ.: 4808
Εγγραφη: Μάιος 28th, 2017, 11:01 pm
Τοποθεσια: Πα(σο)κιστάν του πγοοδευτικού τόξου
Το μέλος ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Τροποποίηση των Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ » Νοέμβριος 12th, 2017, 5:54 pm

Κ. Γαβρόγλου: Από φέτος οι μαθητές της Γ'Λυκείου θα εξετάζονται στο τέλος της χρονιάς μόνο σε 4 μαθήματα

«Από φέτος οι μαθητές της Γ'Λυκείου θα εξετάζονται στο τέλος της χρονιάς μόνο σε τέσσερα μαθήματα, ώστε να πηγαίνουν στις πανελλαδικές περισσότερο ξεκούραστοι και λιγότερο αγχωμένοι», δηλώνει ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαρβόγλου, σε συνέντευξη του στην «Κυριακάτικη Δημοκρατία».

Αναφέρει ότι οι μαθητές της σημερινής Α' Λυκείου, που θα είναι στην Γ' Λυκείου τη σχολική χρονιά 2019-2020, θα εισαχθούν στα ΑΕΙ με βάση το νέο σύστημα που θα προκύψει από την αναμόρφωση του λυκείου. Η πρόταση του υπουργείου που αποτελεί και τη βάση του διαλόγου, είναι ότι έπειτα από μια διαδικασία πολλαπλού ελέγχου ως προς την απόδοση των μαθητών , διαμορφώνεται ένας τελικός βαθμός απολυτηρίου στη Γ' Λυκείου που περιλαμβάνει τις επιδόσεις τους σε εργασίες, εξετάσεις τετραμήνων, ολιγόλεπτα τεστ, στην προφορική παρουσία και στις κεντρικά οργανωμένες εξετάσεις. «Με τον βαθμό αυτό θα γίνεται η εισαγωγή στα πανεπιστήμια από το 2020», εξηγεί και προσθέτει ότι «άρα, η πρόσβαση θα γίνεται με το απολυτήριο λυκείου και η εξεταστική διαδικασία, αποδραματοποιημένη πλέον, θα είναι ένα μέρος του συνολικού βαθμού του απολυτηρίου». Αναφέρει ότι έως τότε θα έχουν γίνει οι αναγκαίες αλλαγές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, ώστε να αρχίσει η βαθμιαία κατάργηση του κλειστού αριθμού εισακτέων.

Αναφορικά με τις αλλαγές στις δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου, τονίζει ότι «στόχος δεν είναι η αναδιάρθρωση του αριθμού των σχολείων, αλλά η σταδιακή αποκέντρωση του εκπαιδευτικού συστήματος, με την ενίσχυση των συμμετοχικών μοντέλων στην οργάνωση και τη διοίκηση της εκπαίδευσης, όπου θα συμμετέχουν η Πολιτεία, οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές, μέσω των μαθητικών συμβουλίων, καθώς και η ευρύτερη κοινωνία, μέσω των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης».

Στο ερώτημα αν υπάρχουν προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών μέσω ΑΣΕΠ στον βραχυπρόθεσμο σχεδιασμό του υπουργείου, ο κ. Γαβρόγλου απαντά ότι «το θέμα του διορισμού εκπαιδευτικών είναι μόνιμα από εμάς ψηλά στην ατζέντα των συζητήσεων και των διαπραγματεύσεων που κάνουμε με τους θεσμούς. Πιστεύουμε ότι θα επιτύχουμε σύντομα τον στόχο που προσδοκούμε».

http://www.amna.gr/home/article/204057/ ... -mathimata
ΠόθοιΕνόςΚΚΟΥΕ
migisukhoi έγραψε:Στηρίζουμε την Ισλαμοποίηση των Δυτικών Καπιταλιστικών Ιμπεριαλιστικών Αποικιοκρατικών χωρών

Επιχειρήματα ενόςΔΗΜΟΚΡΑΤΗ
black_paint έγραψε:αν σε ειχα μπροστα μου θα ψαχνες για ορθοδοντικο κυριακατικα.
ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ
Fast poster
 
Δημοσ.: 4808
Εγγραφη: Μάιος 28th, 2017, 11:01 pm
Τοποθεσια: Πα(σο)κιστάν του πγοοδευτικού τόξου
Το μέλος ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Τροποποίηση των Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ » Νοέμβριος 14th, 2017, 12:24 am

Από ομαδικές εργασίες θα βγαίνει η βαθμολογία στη Β' Λυκείου

Το νέο Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των μαθητών του Γενικού Λυκείου - Αξιολόγηση μαθημάτων στη Γ ́Λυκείου και απολυτήριες εξετάσεις - Δημιουργικές Εργασίες - Αξιολόγηση της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας του προγράμματος Γενικής Παιδείας

«Ανεβαίνει» το θερμόμετρο στην εκπαιδευτική κοινότητα από τις προωθούμενες αλλαγές του υπουργείου Παιδείας. Ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, προωθεί την αξιολόγηση της Δημιουργική Εργασίας, στη Β΄λυκείου, όπου η βαθμολογία θα βγαίνει από ομαδική εργασία και όχι από ατομική προσπάθεια. Οι Δημιουργικές Εργασίες καθιερώνονται ως υποχρεωτικές στο Γενικό Λύκειο, καθώς κρίνεται αναγκαίο να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στη δημιουργική σκέψη και δράση.


Ο κ. Γαβρόγλου προχώρησε στην τροποποίηση του Π.Δ. 46/2016 για την αξιολόγηση των μαθητών του Γενικού Λυκείου ενώ η τροποποίηση αφορά στα εξής σημεία

α) Δημιουργικές Εργασίες
β) Αξιολόγηση της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας του προγράμματος Γενικής Παιδείας στη Β΄ Ημερήσιου ΓΕΛ και Γ΄ Εσπερινού ΓΕΛ και

γ) Αξιολόγηση μαθημάτων στη Γ΄ Ημερησίου ΓΕΛ και στη Δ΄ Εσπερινού ΓΕΛ και απολυτήριες εξετάσεις.

Το νέο Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των μαθητών/-τριών του Γενικού Λυκείου προβλέπει:

Δημιουργικές Εργασίες Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου

Οι Δημιουργικές Εργασίες καθιερώνονται ως υποχρεωτικές στο Γενικό Λύκειο, καθώς κρίνεται αναγκαίο να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στη δημιουργική σκέψη και δράση. Το ΙΕΠ, λαμβάνοντας υπόψη την ανατροφοδότηση που έλαβε από εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο δειγματοληπτικής έρευνας του Ι.Ε.Π. για την αποτίμηση της εφαρμογής των Δημιουργικών Εργασιών κατά το σχολικό έτος 2016-17 («Συνοπτική Αποτίμηση της υλοποίησης των Δημιουργικών Εργασιών στο Γενικό Λύκειο κατά το Σχολικό Έτος 2016-17 – Προτάσεις για την υλοποίηση των Δημιουργικών Εργασιών κατά το Σχολικό Έτος 2017-18», Απόσπασμα Πρακτικού του ΔΣ του ΙΕΠ 30/27-07-2017), εισηγήθηκε μια νέα διαδικασία υλοποίησης των Δημιουργικών Εργασιών στο Γενικό Λύκειο και κατά συνέπεια τροποποιείται το σχετικό άρθρο στο Προεδρικό Διάταγμα της αξιολόγησης του Γενικού Λυκείου.

Σημαντικά ευρήματα της δειγματοληπτικής έρευνας ήταν ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν ενεργά, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός πολύ αποδοτικού μαθησιακού κλίματος, ότι διαπιστώθηκε βελτίωση της ενεργού εμπλοκής των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες κατά την εκπόνηση των Δ.Ε. και ότι κατά τη διοργάνωσή τους διαμορφώθηκε ένα συνεργατικό κλίμα μεταξύ των εκπαιδευτικών στο σχολείο. Αυτό που κυρίως κρίθηκε αρνητικά ήταν η «ανατροπή» του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος, μια «τεχνική» πλευρά της περσινής διαδικασίας, που θεωρήθηκε ότι δημιούργησε δυσκολίες.

Στο ανωτέρω πλαίσιο και προκειμένου να διευρυνθεί η πρακτική των Δημιουργικών Εργασιών στο Γενικό Λύκειο και να αντιμετωπιστεί η «ανατροπή» του ημερησίου ωρολογίου προγράμματος για την υλοποίηση των Δημιουργικών Εργασιών στην τροποποίηση του Π.Δ. που προωθείται προς έγκριση οι Δ.Ε. εντάσσονται στα μαθήματα.

Συγκεκριμένα προβλέπονται τα ακόλουθα:

1. Σκοπός και γενικά χαρακτηριστικά

Η Δημιουργική Εργασία αποτελεί διδακτική πρακτική που ενισχύει την ενεργό εμπλοκή των μαθητών/-τριών στη διαδικασία οικοδόμησης της γνώσης προωθώντας την κριτική και δημιουργική σκέψη και δράση, μέσα σε ένα παιδαγωγικό κλίμα ελεύθερης και ισότιμης επικοινωνίας των μελών της σχολικής τάξης και αμοιβαίας δέσμευσής τους στην επιτέλεση ενός έργου.

Δίνει επίσης έμφαση στις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, έτσι ώστε κάθε μαθητής/τρια να ωφελείται με συγκεκριμένο τρόπο, προσαρμοσμένο στις ιδιαίτερες ανάγκες και τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντά του/της. Ζητούμενο συνεπώς δεν είναι να αναλάβουν μια εργασία εγκυκλοπαιδικού χαρακτήρα, συσσωρεύοντας και παραθέτοντας πληροφορίες από διάφορες πηγές αλλά αυτό που επιδιώκεται είναι να εργαστούν με δημιουργικό τρόπο.

Στο πλαίσιο αυτό οι μαθητές/-τριες καλούνται:

• είτε να επιλύσουν με τρόπο δημιουργικό ένα πρόβλημα/ερώτημα που τους κινεί το ενδιαφέρον και το οποίο σχετίζεται με κάποιο θέμα της διδασκόμενης ύλης σε ένα ή περισσότερα μαθήματα, εμβαθύνοντας τις γνώσεις τους γύρω από το συγκεκριμένο ζήτημα ή/και αναπλαισιώνοντάς τες με τρόπο κριτικό, πρωτότυπο, ευρηματικό

• είτε να εκφραστούν δημιουργικά, μέσα από ένα δικό τους καλλιτεχνικό έργο, εμπνεόμενοι από κάποια ενότητα που έχουν μελετήσει

• είτε να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν μια κατασκευή/ένα τέχνημα, που σχετίζεται με κάποια διδακτική ενότητα.

Οι Δημιουργικές Εργασίες αφορούν όλα τα μαθήματα Α ́ και Β ́ τάξης Ημερησίου και Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου εκτός από την Ερευνητική Εργασία, υλοποιούνται στο πλαίσιο των μαθημάτων που θα οριστούν για κάθε τμήμα με τη διαδικασία που περιγράφεται στην Ενότητα Οργάνωση, είναι ομαδικές αλλά, αν κριθεί απαραίτητο, δύναται να είναι και ατομικές.

2. Μορφή

Η μορφή της εργασίας μπορεί να ποικίλει π.χ. σύνταξη συνεχούς ή πολυτροπικού κειμένου, παρουσίαση με χρήση προσχεδιασμένου προφορικού λόγου και αξιοποίηση λογισμικού παρουσίασης, δημιουργία είτε καλλιτεχνικού έργου (λογοτεχνικό/μουσικό/εικαστικό έργο, θεατρικό δρώμενο, γελοιογραφία, κόμικ, κινούμενο σχέδιο, ταινία μικρού μήκους, ψηφιακή αφήγηση...) είτε άλλης κατασκευής (μακέτα, τέχνημα με χρήση της τεχνολογίας...), πραγματοποίηση κοινωνικής, οικολογικής, πολιτισμικής παρέμβασης.

3. Θέματα και Θεματικοί Πυλώνες

Τα προτεινόμενα θέματα (βαθμός δυσκολίας και απαιτήσεις) πρέπει να είναι ανάλογα του διατιθέμενου χρόνου (λαμβάνοντας υπόψη ότι οι Δ.Ε. πρέπει να υλοποιηθούν εντός του σχολείου) και των ενδιαφερόντων και των δυνατοτήτων των μαθητών/-τριών.

Τα θέματα των Δημιουργικών Εργασιών καλό είναι να προκύπτουν ως αποτέλεσμα συζήτησης ανάμεσα στους/στις εκπαιδευτικούς και στους/στις μαθητές/-τριες του τμήματος, ώστε να ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντα και στις προσλαμβάνουσες παραστάσεις τους, να τους κινούν την περιέργεια και να τους παρακινούν σε δράση.

Κάθε Δ.Ε. αναφέρεται και υλοποιείται σε ένα συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο, ενώ είναι δυνατόν να καλύπτει και άλλο ή άλλα, προσλαμβάνοντας έτσι διαθεματικό-διεπιστημονικό χαρακτήρα.

Ειδικότερα, προκειμένου να διευκολυνθεί η πρακτική εφαρμογή της διαδικασίας κατανομής των Δ.Ε. που περιγράφεται στη συνέχεια, τα θέματα των Δ.Ε. εντάσσονται στους ακόλουθους δύο θεματικούς Πυλώνες:

Θεματικός Πυλώνας Ι - Ανθρωπιστικές Επιστήμες, Κοινωνικές Επιστήμες και Καλλιτεχνική Παιδεία,

Θεματικός Πυλώνας ΙΙ - Φυσικές Επιστήμες, Μαθηματικά, Πληροφορική και Φυσική Αγωγή.

Οργάνωση

1. Αριθμός Δημιουργικών Εργασιών ανά μαθητή/-τρια και ανά εκπαιδευτικό

Οι μαθητές/-τριες της Α ́ και της Β ́ τάξης Ημερήσιου και Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου εκπονούν υποχρεωτικά τουλάχιστον δύο (2) Δημιουργικές Εργασίες και τουλάχιστον μία σε κάθε Θεματικό Πυλώνα.

Κάθε εκπαιδευτικός που διδάσκει σε κάποια/ες από τις τάξεις αυτές σχεδιάζει, συντονίζει και παρακολουθεί μέχρι την ολοκλήρωσή τους τις Δημιουργικές Εργασίες τουλάχιστον ενός τμήματος σε ένα γνωστικό αντικείμενο.

Στην περίπτωση εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε περισσότερα του ενός σχολείου, αναλαμβάνουν τις Δ.Ε. τμήματος του σχολείου όπου έχουν τις περισσότερες διδακτικές ώρες ή του σχολείου που το χρειάζεται περισσότερο, μετά από συνεννόηση μεταξύ Διευθυντών/-ντριών των σχολείων.

2. Προετοιμασία υλοποίησης των Δ.Ε.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων στην αρχή της σχολικής χρονιάς ορίζει έναν εκπαιδευτικό ως Υπεύθυνο/-η της διαδικασίας κατανομής των Δημιουργικών Εργασιών. Στην περίπτωση σχολικών μονάδων με περισσότερα από τέσσερα εμπλεκόμενα τμήματα οι Υπεύθυνοι/ες μπορεί να είναι δύο.

Ο Υπεύθυνος/η της διαδικασίας κατανομής ενθαρρύνει και διευκολύνει τη συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών για την κατανομή τμημάτων και μαθημάτων.

Κάθε εκπαιδευτικός τελικά δηλώνει στον/στην Υπεύθυνο/-η της διαδικασίας με σειρά προτίμησης τα μαθήματα και τα τμήματα στα οποία επιθυμεί να αναλάβει την καθοδήγηση και υποστήριξη της εκπόνησης των Δημιουργικών Εργασιών. Επίσης, προσδιορίζει την περίοδο υλοποίησης, που μπορεί να εκτείνεται σε ένα από τα δύο τετράμηνα ή και στα δύο.

Επισημαίνεται ότι οι Δημιουργικές Εργασίες υλοποιούνται σε χρόνο που ορίζουν οι εκπαιδευτικοί. Ειδικά αν πρόκειται για Δ.Ε. που έχουν στόχο τη διερεύνηση
ερωτήματος (όχι την παραγωγή κάποιου καλλιτεχνικού έργου ή κάποιας κατασκευής), προτείνεται να υλοποιηθούν αφού έχουν προσεγγιστεί αρκετές διδακτικές ενότητες στο μάθημα, ώστε να είναι περισσότερα τα πιθανά ερωτήματα που θα μπορούν να επεξεργαστούν οι μαθητές/-τριες.

Οι Υπεύθυνοι/ες της διαδικασίας εκπόνησης καταθέτουν εισήγηση στον Σύλλογο Διδασκόντων όσον αφορά τον προγραμματισμό ανά τμήμα και ανά εκπαιδευτικό, σεβόμενοι τους περιορισμούς για τον αριθμό και τους θεματικούς πυλώνες των Δ.Ε. ανά τμήμα και καταβάλλοντας προσπάθεια να ληφθούν υπόψη οι προτιμήσεις των εκπαιδευτικών ανά τμήμα και ανά μάθημα.

Η τελική διευθέτηση της κατανομής των Δ.Ε. στους εκπαιδευτικούς ανά τμήμα εναπόκειται στον Σύλλογο των Διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας.

Ο Σύλλογος μπορεί να αναθεωρήσει τον σχεδιασμό, αν προκύψει κάποια αλλαγή των δεδομένων ή αν το κρίνει για κάποιο λόγο σκόπιμο.

3. Διαδικασία Επιλογής Θεμάτων

Οι εκπαιδευτικοί προτείνουν στο τμήμα θέματα (με βάση τις διδακτικές ενότητες που θα έχει επεξεργαστεί μέχρι την ημερομηνία που έχει προγραμματιστεί να
εκκινήσει η εκπόνηση των Δ.Ε.) και συζητούν παραλλαγές των θεμάτων ή άλλες ιδέες που καταθέτουν οι μαθητές/-τριες. Καλό είναι κάθε ομάδα να ασχοληθεί με
διαφορετικό θέμα ή διαφορετικό υποθέμα ενός κοινού θέματος, ώστε κατά την παρουσίαση των Δ.Ε. να διατηρηθεί το ενδιαφέρον της ολομέλειας του τμήματος.

Είναι όμως δυνατόν και όλες οι ομάδες να ασχοληθούν με ένα θέμα, εφόσον αυτό επιδέχεται πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις ή/και λύσεις. Στην περίπτωση
περισσότερων θεμάτων ο/η εκπαιδευτικός διαμορφώνει την τελική λίστα και οι μαθητές/-τριες δηλώνουν με σειρά προτίμησης τα θέματα με τα οποία θέλουν να
ασχοληθούν, ώστε ο/η εκπαιδευτικός να τους μοιράσει σε ομάδες 3-5 ατόμων.

Στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί ενημερώνουν τους/τις μαθητές/-τριες για τα κριτήρια αξιολόγησης της δουλειάς τους και καθοδηγούν τις ομάδες τόσο για τον σχεδιασμό όσο και για την υλοποίηση των βημάτων που πρέπει να ακολουθήσουν.

4. Διάρκεια υλοποίησης των ΔΕ

Η διάρκεια υλοποίησης των Δ.Ε. για τα μονόωρα μαθήματα ενδείκνυται να είναι από 3 έως 4 διδακτικές ώρες, ενώ για τα δίωρα, τρίωρα κτλ. από 5 έως 8. Σε
περίπτωση «συνδυαστικών» Δημιουργικών Εργασιών (π.χ. Δ.Ε. που αναφέρονται σε περισσότερα από ένα μαθήματα, τα οποία διδάσκονται από τον/την ίδιο/α ή
διαφορετικούς/ές εκπαιδευτικούς και ανήκουν στον ίδιο ή ακόμα καλύτερα σε διαφορετικούς Θεματικούς Πυλώνες), ο χρόνος υλοποίησής τους μπορεί να αυξηθεί
αναλόγως του αριθμού των εμπλεκόμενων μαθημάτων, με προϋπόθεση να τηρείται η αναλογία ωρών που θα διατίθενται σε κάθε μάθημα.

Η διαδικασία της εκπόνησης των Δ.Ε. πραγματοποιείται εντός του ωρολογίου προγράμματος του μαθήματος σε χρονικό διάστημα τριών έως επτά εβδομάδων (π.χ. 1 ώρα κάθε εβδομάδα για έξι εβδομάδες, 3 δίωρα σε τρεις διαδοχικές εβδομάδες, 3 δίωρα σε έξι εβδομάδες). Καλό είναι η χρονική απόσταση από τη μια διδακτική ώρα στην επόμενη να είναι περιορισμένη, ώστε να μη χάνεται η επαφή των μαθητών/-τριών με την προβληματική/συλλογιστική που έχουν αναπτύξει για την επεξεργασία του θέματος. Τέλος, ενθαρρύνεται η πρόβλεψη «διώρων» στο ωρολόγιο πρόγραμμα, για να διευκολυνθεί η διαδικασία εκπόνησης των Δ.Ε.

Εκπόνηση

Οι Δημιουργικές Εργασίες εκπονούνται στο πλαίσιο των διδακτικών ωρών που προβλέπονται, εκτός αν ο σχεδιασμός τους απαιτεί και χρήση εξωσχολικού χρόνου.

Κάθε εκπαιδευτικός καθοδηγεί και υποστηρίζει όλες τις ομάδες εργασίας των μαθητών/-τριών του τμήματος που έχει αναλάβει.

Η υλοποίηση των Δ.Ε. γίνεται σε τρεις φάσεις:

α) σχεδιασμός,

β) υλοποίηση και

γ) παρουσίαση.

Η διάρκεια κάθε φάσης προσδιορίζεται από τον/την εκπαιδευτικό.

Σε περίπτωση που η εργασία αφορά τη δημιουργία καλλιτεχνικού έργου ή άλλης κατασκευής, ο σχεδιασμός προσαρμόζεται κατά περίπτωση.

Αν πρόκειται για διερεύνηση κάποιου ερωτήματος, ο/η εκπαιδευτικός προμηθεύει την ομάδα με κάποιο αρχικό υλικό και αν είναι αναγκαίο, η ομάδα συλλέγει επιπλέον υλικό είτε εντός είτε εκτός σχολείου (με βιβλιογραφική ή διαδικτυακή έρευνα, ερωτηματολόγια ή συνεντεύξεις, διεξαγωγή πειράματος, μετρήσεις στον χώρο,
επίσκεψη σε μουσείο, φωτογράφιση αντικειμένων κ.ά.).

Οι Δ.Ε. παρουσιάζονται εντός του τμήματος, ώστε να λάβουν οι ομάδες ανατροφοδότηση τόσο από τον/την εκπαιδευτικό, όσο και από τους/τις συμμαθητές/-τριες.

Είναι δυνατόν όμως η παρουσίαση να επεκταθεί στη συνέχεια και στο σύνολο του σχολείου (με τη μορφή έκθεσης εικαστικών έργων ή κατασκευών, παράστασης θεατρικών δρώμενων, προβολής ταινιών μικρού μήκουςκτλ.).

Οι Δ.Ε. είναι δυνατόν επίσης να δημοσιεύονται (σε περίληψη ή σε πλήρη μορφή) είτε στο έντυπο ή ηλεκτρονικό μαθητικό περιοδικό είτε στην ιστοσελίδα του σχολείου ή να δημοσιοποιούνται με όποιον άλλο τρόπο κρίνει πρόσφορο ο Σύλλογος Διδασκόντων/-ουσών, υπό την προϋπόθεση ότι συναινούν σε αυτό όλοι οι κηδεμόνες των συντακτών/δημιουργών κάθε εργασίας.

Αξιολόγηση

Οι Δημιουργικές Εργασίες αξιολογούνται από τον/την εκπαιδευτικό και συνεκτιμώνται στην αξιολόγηση της επίδοσης του/της μαθητή/-τριας στο αντίστοιχο μάθημα για το τετράμηνο κατά το οποίο κατατίθενται.

Αν μία Δημιουργική Εργασία καλύπτει και άλλο/α μάθημα/μαθήματα η εργασία λαμβάνεται υπόψη κατά την αξιολόγηση του/της μαθητή/-τριας και στα μαθήματα αυτά.

Αν πρόκειται για μαθήματα που δεν διδάσκονται από τον ίδιο/α εκπαιδευτικό, η Δ.Ε. αξιολογείται μετά από συνεργασία των οικείων διδασκόντων/-ουσών.

Εάν πρόκειται για συλλογική εργασία, αυτή λαμβάνεται υπόψη το ίδιο για όλους τους/τις μαθητές/- τριες που συμμετείχαν σε αυτή, ωστόσο δύναται να υπάρξει και διαφοροποίηση κατά την κρίση του/της διδάσκοντα/-ουσας, αν υπήρξε εμφανώς διαφορετική η συμβολή κάποιων μελών της ομάδας στο τελικό αποτέλεσμα.

http://www.protothema.gr/greece/article ... v-lukeiou/
ΠόθοιΕνόςΚΚΟΥΕ
migisukhoi έγραψε:Στηρίζουμε την Ισλαμοποίηση των Δυτικών Καπιταλιστικών Ιμπεριαλιστικών Αποικιοκρατικών χωρών

Επιχειρήματα ενόςΔΗΜΟΚΡΑΤΗ
black_paint έγραψε:αν σε ειχα μπροστα μου θα ψαχνες για ορθοδοντικο κυριακατικα.
ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ
Fast poster
 
Δημοσ.: 4808
Εγγραφη: Μάιος 28th, 2017, 11:01 pm
Τοποθεσια: Πα(σο)κιστάν του πγοοδευτικού τόξου
Το μέλος ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Τροποποίηση των Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ » Ιανουάριος 13th, 2018, 11:31 pm

Είναι ποτέ δυνατόν κάθε 2-3 μήνες να αλλάζει σχεδιασμό;
Τί χρωστάνε και τα παιδιά του Λυκείου να μην ξέρουν τί σύστημα θα αντιμετωπίσουν;

Πάλι παίζει με τις Πανελλαδικές ο Γαβρόγλου: Τον Ιούνιο του 2020 το νέο σύστημα

Κυρίαρχο ρόλο θα έχει ο βαθμός απολυτηρίου είπε ο υπουργός Παιδείας - Στόχος μας η αποδραματοποίηση των εξετάσεων είπε σε συνέντευξή του
Συνεχίζει τα μπρος-πίσω με τις πανελλαδικές ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Γαβρόγλου, ο οποίος προανήγγειλε ότι το νέο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ-ΤΕΙ θα τεθεί σε εφαρμογή από τον Ιούνιο του 2020. Όπως είπε στο κεντρικό δελτίο της ΕΡΤ1 κυρίαρχη λογική στον τρόπο εισαγωγής θα είναι ο βαθμός του απολυτηρίου.


Φέτος ο υπουργός δήλωσε ότι οι μαθητές της Τρίτης Λυκείου θα εξεταστούν σε τέσσερα μαθήματα: τη Γλώσσα-Λογοτεχνία, την Ιστορία, τα Μαθηματικά και τη Βιολογία. Όπως είπε ο κ. Γαβρόγλου γίνεται ένα βήμα αποδραματοποίησης των εξετάσεων για να μην φορτωθούν οι μαθητές με μαθήματα διότι έχουν να ετοιμαστούν και για τις εισαγωγικές εξετάσεις.

Ο υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε και στη στάση της Εκκλησίας για το θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ και τόνισε πως έχει αποκλιμακωθεί η ένταση και πως είναι πλέον ξεκάθαροι οι διακριτοί ρόλοι Κράτους-Εκκλησίας. Ο κ. Γαβρόγλου χαιρέτισε δε την απόφαση της Εκκλησίας να μην υιοθετήσει στην ανακοίνωσή της τις αποφάσεις που είχαν παρθεί το 1990 όπως για πραγματοποίηση συλλαλητηρίων.

Για τις μετεγγραφές είπε πως θα ισχύσουν από το ερχόμενο εξάμηνο εφόσον το διάστημα Φεβρουαρίου-Μαρτίου θα ψηφιστούν οι σχετικές τροπολογίες . Οι μετεγγραφές ανέφερε ότι θα γίνουν με οικονομικά κριτήρια και μόνο, υπογραμμίζοντας πως η εκπαίδευση είναι ένα κοινωνικό αγαθό και καμία οικογένεια δεν θα συντηρεί ένα σπίτι πέρα από το δικό της.

Για τις σχολικές εκδρομές, ο κ. Γαβρόγλου διερωτήθηκε γιατί υπάρχουν τώρα αντιδράσεις καθώς είναι μια υπουργική απόφαση που πάρθηκε τον περασμένο Μάρτιο, ενώ τόνισε πως δεν απαγορεύεται καμία εκδρομή αλλά θα πρέπει να υπάρχει σωστή οργάνωση με επίκεντρο πολιτιστικά και εκπαιδευτικά στοιχεία Το μήνυμά μας είναι οργανώστε σωστές εκδρομές. αδελφοποιηθείτε με σχολεία, είπε ο κ. Γαβρόγλου.

Για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, είπε ότι πρόκειται για ένα πρωτόγνωρο εγχείρημα το οποίο θα γίνει αντίστοιχα και σε άλλες περιοχές της χώρας. Η δημιουργία αυτού του Πανεπιστημίου είναι αποτέλεσμα αξιολογήσεων και γίνεται προσπάθεια να εντάξουμε τα καλά τμήματα των ΤΕΙ στα Πανεπιστήμια. Θα υπάρχουν ενδιαφέρουσες συνέργειες τμημάτων των ΤΕΙ με τα Πανεπιστήμια, ανέφερε ο κ. Γαβρόγλου.
ΠόθοιΕνόςΚΚΟΥΕ
migisukhoi έγραψε:Στηρίζουμε την Ισλαμοποίηση των Δυτικών Καπιταλιστικών Ιμπεριαλιστικών Αποικιοκρατικών χωρών

Επιχειρήματα ενόςΔΗΜΟΚΡΑΤΗ
black_paint έγραψε:αν σε ειχα μπροστα μου θα ψαχνες για ορθοδοντικο κυριακατικα.
ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ
Fast poster
 
Δημοσ.: 4808
Εγγραφη: Μάιος 28th, 2017, 11:01 pm
Τοποθεσια: Πα(σο)κιστάν του πγοοδευτικού τόξου
Το μέλος ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Τροποποίηση τῶν Πανελλαδικῶν.

Δημοσίευσηαπό ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ » Ιανουάριος 14th, 2018, 4:43 pm

ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ έγραψε: Είναι ποτέ δυνατόν κάθε 2-3 μήνες να αλλάζει σχεδιασμό;
Τί χρωστάνε και τα παιδιά του Λυκείου να μην ξέρουν τί σύστημα θα αντιμετωπίσουν;
Μποροῦν ὁποιαδήποτε στιγμὴ
ἀπ' ὁποιοδήποτε σημεῖο
νὰ μποῦν στὸ
Φόρουμ.άλονταπ.γκρού
καὶ νὰ ἐνημερωθοῦν.

Δὲν θέλει καὶ πολλὴ ὀρθογραφία νὰ τὸ σκεφτεῖς!...
Εἶμαι ὁ μεσιὲ Κλινοηδυεπὴς
ὡραῖος, ὀλέθριος.
Καί, ἡ τελευταία λέξη τῆς κλιν'-ἐρασμιότητος: :klino:
Περᾶστε τὸ ποντίκι σας πάνω στὴν εἰκόνα, τίποτ' ἄλλο δὲν σᾶς λέω!
Άβαταρ μέλους
ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ
Extreme poster
 
Δημοσ.: 33156
Εγγραφη: Ιανουάριος 31st, 2008, 11:31 pm
Τοποθεσια: Κλινοηδυεπὲς ΠαραΓατιανὸν ἀθηναϊκὸν κλεινὸν τέρας. Κλινοχαρής ἐπωνομασθεὶς Οἰδίνους!
Το μέλος ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Τροποποίηση των Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ » Φεβρουάριος 20th, 2018, 6:22 pm

Γαβρόγλου: Από 10 σε 4 τα εξεταζόμενα μαθήματα στη Γ' Λυκείου

http://www.protothema.gr/politics/artic ... 00-dimouw/
ΠόθοιΕνόςΚΚΟΥΕ
migisukhoi έγραψε:Στηρίζουμε την Ισλαμοποίηση των Δυτικών Καπιταλιστικών Ιμπεριαλιστικών Αποικιοκρατικών χωρών

Επιχειρήματα ενόςΔΗΜΟΚΡΑΤΗ
black_paint έγραψε:αν σε ειχα μπροστα μου θα ψαχνες για ορθοδοντικο κυριακατικα.
ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ
Fast poster
 
Δημοσ.: 4808
Εγγραφη: Μάιος 28th, 2017, 11:01 pm
Τοποθεσια: Πα(σο)κιστάν του πγοοδευτικού τόξου
Το μέλος ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Τροποποίηση των Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό paizwgames » Φεβρουάριος 20th, 2018, 8:27 pm

ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ έγραψε: Γαβρόγλου: Από 10 σε 4 τα εξεταζόμενα μαθήματα στη Γ' Λυκείου

http://www.protothema.gr/politics/artic ... 00-dimouw/

Βλέπω ένα καλό. Πάνε να κάνουν το σχολείο εθελοντικό, όπως πριν 100 χρόνια. Έτσι και αλλιώς άχρηστο είναι, κούτσουρα παράγει, καλά κάνουν. :lol:
paizwgames
Casual Poster
 
Δημοσ.: 517
Εγγραφη: Νοέμβριος 17th, 2017, 1:47 pm
Το μέλος paizwgames, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Επόμενη

Επιστροφή στην Κοινωνία

Μετάβαση στην αρχή της σελίδας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: ILIAS GR, ITwasntME, Mattiola, ΝεκταρΟμεγαλοπρεπης και 20 επισκέπτες