Συμβουλές για μακαρόνια

Συνταγές, φαγητά, γλυκίσματα, ποτά και cocktails (μόνο για χορτάτους).

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες

Συμβουλές για μακαρόνια

Δημοσίευσηαπό Uppercut » Ιανουάριος 31st, 2018, 8:19 pm

Λοιπόν, προφανώς ξέρω να φτιάξω ένα πιάτο μακαρόνια, αλλά είμαι ακόμα πολύ αρχάριος, οπότε άμα είναι να κάνω κάτι πιο σύνθετο θα χρειαστώ συμβουλές. Σ' αυτό το νήμα μπορείτε να ποστάρετε συμβουλές και τιπς για φοβερές μακαρονάδες.

Κάτι που θα ήθελα τώρα, θα ήταν τιπς για να φτιάξω μία τέλεια καρμπονάρα. Όσο πιο αναλυτικά, τόσο καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
Uppercut
Fast poster

Δημοσ.: 4137
Εγγραφη: Ιούλιος 2nd, 2015, 11:48 am
Το μέλος Uppercut, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Συμβουλές για μακαρόνια

Δημοσίευσηαπό Σπυρος1 » Ιανουάριος 31st, 2018, 8:34 pm

Την μόνη συμβουλή που έχω να σου δώσω είναι να φτιάξεις "Ελληνική" καρμπονάρα και όχι "Ιταλική".
ΙΗΣΟΥΣ = ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = 888
Άβαταρ μέλους
Σπυρος1
Fast poster

Δημοσ.: 2198
Εγγραφη: Αύγουστος 23rd, 2014, 8:33 am
Τοποθεσια: Βοιωτική Εστία
Το μέλος Σπυρος1, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Δημοσίευσηαπό Uppercut » Ιανουάριος 31st, 2018, 8:39 pm

Σπυρος1 έγραψε: Την μόνη συμβουλή που έχω να σου δώσω είναι να φτιάξεις "Ελληνική" καρμπονάρα και όχι "Ιταλική".

Το αντίθετο λένε όλοι οι γνώστες. Η Ελληνική είναι με την κρέμα γάλακτος;
Άβαταρ μέλους
Uppercut
Fast poster