Πληθυντικός ευγενείας. Πότε;

Μελέτη της γλώσσας, γραμματική, συντακτικό, σχολιασμοί και διευκρινίσεις.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 

Re: Πληθυντικός ευγενείας. Πότε;

Δημοσίευσηαπό Lugozzi » Απρίλιος 15th, 2017, 5:57 pm

εφ. ΕΣΤΙΑ, 07/04/1903
Συνημμένα
rsz_20170415_150451.jpg
sometimes the old ways are the best
Άβαταρ μέλους
Lugozzi
Extreme poster
 
Δημοσ.: 35058
Εγγραφη: Μάιος 10th, 2008, 3:38 pm
Τοποθεσια: "Ανατολή"
Το μέλος Lugozzi, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πληθυντικός ευγενείας. Πότε;

Δημοσίευσηαπό Cavaliere » Απρίλιος 15th, 2017, 6:49 pm

Σωστός ο δεκανέας, ο Μεγαλειότατος του απευθύνθηκε στον ενικό, και ο υπαξιωματικός του ανταπέδωσε ενικόν, αλλά τηρώντας την προσφώνηση του Τίτλου. Μάγκας και correct.
ORDEM E PROGRESSO.
Άβαταρ μέλους
Cavaliere
Σκληρή αρχή μιας σκληρής μέρας
 
Δημοσ.: 85263
Εγγραφη: Μάρτιος 5th, 2008, 3:51 pm
Τοποθεσια: Δόξα τω Θεώ.
Το μέλος Cavaliere, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πληθυντικός ευγενείας. Πότε;

Δημοσίευσηαπό Lugozzi » Απρίλιος 15th, 2017, 7:32 pm

μου έκανε τρομερή εντύπωση γι αυτό το ανέβασα

πιο πριν γράφει για έναν δεκανέα που επίσης μίλησε στον Βασιλέα στον ενικό
και σε άλλο σημείο της εφημερίδος
γράφει για μια γυναίκα που έκανε το ίδιο
sometimes the old ways are the best
Άβαταρ μέλους
Lugozzi
Extreme poster
 
Δημοσ.: 35058
Εγγραφη: Μάιος 10th, 2008, 3:38 pm
Τοποθεσια: "Ανατολή"
Το μέλος Lugozzi, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πληθυντικός ευγενείας. Πότε;

Δημοσίευσηαπό beria » Απρίλιος 15th, 2017, 7:57 pm

Lugozzi έγραψε: μου έκανε τρομερή εντύπωση γι αυτό το ανέβασα

πιο πριν γράφει για έναν δεκανέα που επίσης μίλησε στον Βασιλέα στον ενικό
και σε άλλο σημείο της εφημερίδος
γράφει για μια γυναίκα που έκανε το ίδιο


Δεν πρέπει να είναι τόσο περίεργο, πάντως
Οι Έλληνες εκτός πόλεων, στις αρχές του αιώνα, είχαν ως μέτρο σεβασμού τη θρησκεία και δεν υπάρχει πληθυντικός ευγενείας στα Ευαγγέλια
Άβαταρ μέλους
beria
Maniac poster
 
Δημοσ.: 15166
Εγγραφη: Φεβρουάριος 25th, 2005, 12:57 am
Το μέλος beria, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πληθυντικός ευγενείας. Πότε;

Δημοσίευσηαπό Cavaliere » Απρίλιος 15th, 2017, 8:15 pm

Aπομεινάρι αυτής της παιδείας είναι στο Ποδόσφαιρο, το Πρόεδρε, τι θα κάνεις με τη διαιτησία; Στην Εκκλησία, το Δέσποτα, να κοιτάξεις και το θέμα του παιδιού που έγινε Διάκος, και στα χωριά είχαν το Πρόεδρε, από κει που περνά η σωλήνα... Είναι ωραία φόρμα, στη λογική του πρώτος μεταξύ ίσων.
ORDEM E PROGRESSO.
Άβαταρ μέλους
Cavaliere
Σκληρή αρχή μιας σκληρής μέρας
 
Δημοσ.: 85263
Εγγραφη: Μάρτιος 5th, 2008, 3:51 pm
Τοποθεσια: Δόξα τω Θεώ.
Το μέλος Cavaliere, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πληθυντικός ευγενείας. Πότε;

Δημοσίευσηαπό Lugozzi » Απρίλιος 15th, 2017, 8:51 pm

beria έγραψε:
Lugozzi έγραψε: μου έκανε τρομερή εντύπωση γι αυτό το ανέβασα

πιο πριν γράφει για έναν δεκανέα που επίσης μίλησε στον Βασιλέα στον ενικό
και σε άλλο σημείο της εφημερίδος
γράφει για μια γυναίκα που έκανε το ίδιο


Δεν πρέπει να είναι τόσο περίεργο, πάντως
Οι Έλληνες εκτός πόλεων, στις αρχές του αιώνα, είχαν ως μέτρο σεβασμού τη θρησκεία και δεν υπάρχει πληθυντικός ευγενείας στα Ευαγγέλια

το κείμενο είναι από την επίσκεψη της Βασιλικής Οικογένειας σε διάφορες μονάδες της Αθήνας, ανήμερα το Πάσχα

άρα ήταν φυσιολογικό στις αρχές του προηγούμενου αιώνα
να απευθύνεται κάποιος στον Ανώτατο Άρχοντα, στον ενικό
sometimes the old ways are the best
Άβαταρ μέλους
Lugozzi
Extreme poster
 
Δημοσ.: 35058
Εγγραφη: Μάιος 10th, 2008, 3:38 pm
Τοποθεσια: "Ανατολή"
Το μέλος Lugozzi, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πληθυντικός ευγενείας. Πότε;

Δημοσίευσηαπό Cavaliere » Απρίλιος 15th, 2017, 9:00 pm

Φυσικά, όλα αυτά τα ρεπορτάζ είναι γραμμένα, και όχι κινηματογραφημένα, οπότε, η πολύ άνετη ατμόσφαιρα μπορεί να σημαίνει, Όποιος μαλάκας κάνει πατάτα, θα φάει έναν μήνα φυλακή. Αστειάκια τύπου, Τι λες, μάγειρα, καλές οι φακές, και Κύριε Υπουργέ, μου κάνουν σαμποτάζ και δεν τρώνε, χα, χα ,χα, τι ωραία που περνάμε, έχω ζήσει στον στρατό, και όλα είναι 1 μήνας βλαχοπροετοιμασία για δέκα λεπτά εικονικής άνεσης.
ORDEM E PROGRESSO.
Άβαταρ μέλους
Cavaliere
Σκληρή αρχή μιας σκληρής μέρας
 
Δημοσ.: 85263
Εγγραφη: Μάρτιος 5th, 2008, 3:51 pm
Τοποθεσια: Δόξα τω Θεώ.
Το μέλος Cavaliere, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πληθυντικός ευγενείας. Πότε;

Δημοσίευσηαπό κάποιος_Νίκος » Απρίλιος 15th, 2017, 9:28 pm

Είναι για το γαλλικό πληθυντικό ευγενείας αυτό...
https://www.jstor.org/stable/43801166?seq=1#page_scan_tab_contents
nrg έγραψε:τρία και μόνο ένζυμα, σε ΟΛΗ την πλάση.



«Δὲν ἀμολᾶμε τὴν ὀργή μας ὅπως τὴν αἰσθανόμαστε (ἀσυναρτήτοις λόγοις) ἀλλὰ ὅπως θὰ τῆς ἐπιτρεπόταν νὰ γίνει κοινῶς ἀντιληπτή, ἄν ὄχι καὶ παραδεκτή.» Κλινοσοφιστής
Άβαταρ μέλους
κάποιος_Νίκος
Extreme poster
 
Δημοσ.: 35545
Εγγραφη: Ιούλιος 28th, 2010, 1:41 am
Τοποθεσια: Χαμένο νησί
Το μέλος κάποιος_Νίκος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πληθυντικός ευγενείας. Πότε;

Δημοσίευσηαπό beria » Απρίλιος 15th, 2017, 10:27 pm

Lugozzi έγραψε:
beria έγραψε:
Lugozzi έγραψε: μου έκανε τρομερή εντύπωση γι αυτό το ανέβασα

πιο πριν γράφει για έναν δεκανέα που επίσης μίλησε στον Βασιλέα στον ενικό
και σε άλλο σημείο της εφημερίδος
γράφει για μια γυναίκα που έκανε το ίδιο


Δεν πρέπει να είναι τόσο περίεργο, πάντως
Οι Έλληνες εκτός πόλεων, στις αρχές του αιώνα, είχαν ως μέτρο σεβασμού τη θρησκεία και δεν υπάρχει πληθυντικός ευγενείας στα Ευαγγέλια

το κείμενο είναι από την επίσκεψη της Βασιλικής Οικογένειας σε διάφορες μονάδες της Αθήνας, ανήμερα το Πάσχα

άρα ήταν φυσιολογικό στις αρχές του προηγούμενου αιώνα
να απευθύνεται κάποιος στον Ανώτατο Άρχοντα, στον ενικό

Αυτό λέω.
Αφού απευθυνόταν στον θεό του στον ενικό
Άβαταρ μέλους
beria
Maniac poster
 
Δημοσ.: 15166
Εγγραφη: Φεβρουάριος 25th, 2005, 12:57 am
Το μέλος beria, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πληθυντικός ευγενείας. Πότε;

Δημοσίευσηαπό TheoPhrm » Απρίλιος 16th, 2017, 2:20 pm

Κατά καιρούς η μόδα άλλοτε ευνοούσε τον πληθυντικό και άλλοτε τον ενικό.
Μεταπολεμικά το ευγενικό παιδάκι έπρεπε να μιλάει με “το σας και με το σεις” και να απευθύνεται στον πληθυντικό ακόμη και στους γονείς του.
Άλλοτε θεωρήθηκε ότι ο ενικός σπάει κάποιον πάγο που θεωρητικά δημιουργεί ο πληθυντικός, αλλά μια αλόγιστη χρήση του μπορεί να τον εκφυλίσει σε ιταμότητα.
Ασφαλισμένε να περάσεις από το γραφείο της περιοχής σου για υπόθεσή σου. Θα προτιμούσα να γράψουν: Παρακαλούμε κ. Τάδε.
Ίσως κανένας δεν δυσαρεστήθηκε αν του μίλησαν στον πληθυντικό, αλλά μάλλον στραβοκοίταξε αν του μίλησαν στον ενικό ενώ δεν το περίμενε.
Σε παλιές ελληνικές αλλά και ιταλικές ταινίες στα δικαστήρια ή στα αστ. τμήματα απευθύνονται στον πολίτη στον ενικό, και αυτός μάλλον δεν ενθουσιάζεται από μια τέτοια οικειότητα.

Η Οθωμανική ευγένεια απαιτούσε αντί του εγώ να χρησιμοποιούν “ο δούλος σας”.
Μερικά αποσπάσματα διαλόγου από μια Οθωμανική γραμματική του 19ου αιώνα:
------------------------------
-Καλώς ήλθατε, ευχάριστα ήλθατε!
-Ο Θεός να κάμει παντοτινή την ευτυχία σας, ηγιάσθημεν ελθόντες εις την κόνιν των ποδών σας.
-Η ευγενής σας διάθεσις πώς είναι; Αν θέλει ο Θεός δεν έχετε καμμίαν λύπην;
-Δόξα τω Θεώ! Υπό την σκιάν της ευμενείας σας δεν έχομεν καμμίαν λύπην, και αν, καθ’ υπόθεσιν, υπήρχε διόλου εξέλιπεν.
-Το σώμα σας, συν Θεώ, είναι εν υγεία και ευεξία;
-.Δόξα τω Θεώ! Δια των αποτελεσμάτων της ευνοίας σας.
-----------------------
-Η προτίμησίς σας στρέφεται προς τζιμπούκι ή ναργκιλέ;
-Εάν φέρουν ναργκιλέ δεν γίνεται άσχημα.
-Εάν θέλετε να σας βράσουν καφέ.
-Ο καφές δεν έρχεται εις την ευχαρίστησίν μου. Ας βράσουν τέι. Και η γλυκύτης του να είναι ολίγη.
-Λεμόνι υπάρχει. Με το ίδιόν σας χέρι σφίξετέ το.
-Ο δούλος σας εκτός του γάλακτος τίποτε άλλο δεν βάλλω εις το τέι.
-----------------
-Σεις ολίγα φάγετε. Να είπω να μας κόψουν πεπόνια και καρπούζια, να φέρουν και σταφύλια, μήλα, απίδια και κυδώνια, ξηρά κεράσια και συκάμινα;
-Μήπως ο δούλος σας έχω μανάβικον, τι να τα κάμω τόσα οπωρικά;
- Ας τα βάλουν επί της τραπέζης να στέκονται. Εάν ημείς δεν τα φάγωμεν, οι υπηρέται τα τρώγουν. Να σας φέρουν, εάν είναι συνηθισμένον σας, τίποτε ευφραντικά;
-Όχι. Άλλοτε εγίνετο χρήσις, είναι όμως αρκετός καιρός οπού είναι εγκαταλελειμένον.
-Ωραία εκάμετε. Διότι είναι εναντίον του ιερού νόμου.
TheoPhrm
Casual Poster
 
Δημοσ.: 821
Εγγραφη: Ιούνιος 17th, 2010, 7:55 pm
Το μέλος TheoPhrm, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πληθυντικός ευγενείας. Πότε;

Δημοσίευσηαπό NikosVy » Απρίλιος 21st, 2017, 5:36 pm

http://peopleandideas.gr/2012/11/15/politeness/ έγραψε:
Είναι θέμα αγωγής, φυσικά, και καταγωγής. Στα χωριά όπου οι άνθρωποι ξέρουν ο ένας τον άλλον από γεννησιμιού τους και συναντιούνται κάθε μέρα, είναι φυσικό να μην έχει λόγο ύπαρξης ο πληθυντικός. Όλοι είναι μια οικογένεια, ακόμα κι αν δεν συμπαθιούνται μεταξύ τους.

Στα ταξί επίσης σου μιλάνε στον ενικό χωρίς να σε ρωτήσουν. Πολλές φορές και στις δημόσιες υπηρεσίες. Και ορισμένοι γιατροί που πιστεύουν ότι εφ’όσον είσαι ασθενής βρίσκεσαι σε μειονεκτική θέση, άρα σε αντιμετωπίζουν σαν μικρό παιδί.

Αν απαντήσεις «όχι, προτιμώ τον πληθυντικό» θα σε κοιτάξουν παράξενα, σαν να ήρθες από άλλο πλανήτη, σαν να είσαι κανένας ψωροφαντασμένος που έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του.


Στο Φόρουμ Τζιάρ, το αν σου μιλάνε στον ενικό, είναι το λιγότερο. Το τι κοσμητικά επίθετα σου πετάνε, αν τυχόν διαφωνήσεις με την Ιστορία του Δημοτικού τους Σχολείου ή με τον Παττακό τους.
δεν νομιζω οτι εισαι πρακτορας οπως εχουν ισχυριστει διαφοροι Ελευθεροι χΡεοκοπημενοι...
Συζητάμε ελεύθερα την Ιστορία μας.Εθνικιστικά ψέματα (που βοηθούν μόνο σε εμφάνιση φιλόδοξων δικτατόρων μαθητών της Σ. Ευελπίδων & ανεμπόδιστες αποβάσεις Τούρκων στην Κύπρο) θα τα απορρίψουμε!
Άβαταρ μέλους
NikosVy
Maniac poster
 
Δημοσ.: 14882
Εγγραφη: Οκτώβριος 10th, 2010, 6:15 pm
Το μέλος NikosVy, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πληθυντικός ευγενείας. Πότε;

Δημοσίευσηαπό ΑΝΤΙΟΧΟΣ » Μάιος 22nd, 2017, 9:56 pm

Ο φίλτατος Καημένος/Η φιλτάτη Καημένη έγραψε τα κάτωθι περί του θέματος του δυϊκού αριθμού.

Re: Πληθυντικός ευγενείας. Πότε;
Δημοσίευσηαπό Poor » 28 Δεκ 2016, 11:30

Υπήρχε ο δυϊκός λέει το τούβλο! Εν τω μεταξύ καμία σχέση :D

http://users.uoa.gr/~nektar/history/lan%20...%20ncient.htm


Έτσι, ας δούμε τί του απαντά η επίσημη σχολική γραμματική, χάριν ενημερώσεώς του.

ΜΙΧ. Χ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ, ΑΘΗΝΑ, ΕΚΔΟΣΗ 2.010Μ.Α.Χ.Χ., ΑΘΗΝΑ

Το βιβλίο αυτό είναι συνοψισμένη μορφή του έργου "Γραμματική της Αρχαίας Ελληνικής" του Μιχ. Χ. Οικονόμου, έκδοσης 1971 του Ινστιτούτου Νεοελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη). Η συνόψιση του βιβλίου έγινε με ευθύνη του Κέντρου Εκπαιδευτικών Μελετών καί Επιμορφώσεως (Κ.Ε.Μ.Ε.).

7ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
Γενικά για τα ουσιαστικά
3. Αριθμός των ουσιαστικών

83. Οι αριθμοί των ουσιαστικών, όπως καί των άλλων πτωτικών, είναι τρείς: ο ενικός, ο δυϊκός καί ο πληθυντικός (βλ. 76,β).

Υπάρχουν όμως ουσιαστικά που είναι εύχρηστα μόνον ή πρό πάντων σε έναν από τους τρείς αριθμούς (πβ. 153).
...
3) Στον δυϊκό (που δεν τον έχει η νέα Ελληνική) ήταν εύχρηστα στην αρχαία, καί μάλιστα στην Αττική διάλεκτο, κυρίως όσα δηλώνουν πράγματα που από τη φύση τους αποτελούν ζεύγη: τώ οφθαλμώ (=οι δύο οφθαλμοί), τώ πόδε (=τα δύο πόδια), τώ χείρε (=τα δύο χέρια)' επίσης ο δυϊκός συνηθιζόταν για δύο πρόσωπα, ζώα ή πράγματα που ήταν δύο (καί αναφέρονταν μαζί) ή χρησιμοποιούνται κατά δύο ζεύγη: τώ αδελφώ (=οι δύο αδελφοί), τώ Διοσκούρω (=οι δύο Διόσκουροι), τώ Αϊαντε (=οι δύο Αίαντες), τώ βόε (=τα δύο βόδια) κτλ.


Άρα, για να δούμε τώρα ποιός είναι "τούβλο", "ανόητος" κ.λ.π. :smt018
http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=8&t=121145
ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ!!!!
Οι δέ μελανειμονούντες ούτοι καί πλείω μέν τών ελεφάντων εσθίοντες...
Είσαι ένα φύλλο στο μέγα δέντρο της ράτσας
Άβαταρ μέλους
ΑΝΤΙΟΧΟΣ
Maniac poster
 
Δημοσ.: 15679
Εγγραφη: Σεπτέμβριος 24th, 2005, 12:53 am
Τοποθεσια: Αθήνα(Νέα Σμύρνη) καί Σκύρος(το καλοκαίρι)
Το μέλος ΑΝΤΙΟΧΟΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Πληθυντικός ευγενείας. Πότε;

Δημοσίευσηαπό Hellegennes » Μάιος 23rd, 2017, 1:17 am

Προφανώς το τούβλο είναι ο Άδωνης, γιατί ο δυϊκός δεν έχει καμμιά σχέση με τον πληθυντικό ευγενείας, οπότε δεν κολλούσε στην συζήτηση.
Είμαι ένας φτωχός και πάμφτωχος καομπόγιας.
Άβαταρ μέλους
Hellegennes
Extreme poster
 
Δημοσ.: 58616
Εγγραφη: Αύγουστος 23rd, 2006, 12:56 pm
Τοποθεσια: Θεσσαλονίκη
Το μέλος Hellegennes, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Προηγούμενη

Επιστροφή στην Γλωσσολογία

Μετάβαση στην αρχή της σελίδας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες