Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Μελέτη της γλώσσας, γραμματική, συντακτικό, σχολιασμοί και διευκρινίσεις.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό TheoPhrm » Δεκέμβριος 21st, 2016, 3:02 am

Πολύ σουρεαλιστικό σχολείο.
Ενώ κάνεις μάθημα ανοίγει ξαφνικά η πόρτα και μπαίνουν “κάτι” παιδιά, θυμωμένα για κάποιο ελάχιστα έξυπνο λόγο.
Γράφαμε και όχι γράψαμε ή είχαμε γράψει.
Πράγμα που σημαίνει ότι μόλις τώρα τελείωσαν, και από το μεγάλο θυμό τους δεν μπορούσαν να περιμένουν το διάλειμμα.
Ο καθηγητής βαθμολογούσε επί τόπου. Ανακοίνωνε ιδιαιτέρως στον καθένα που τελείωνε, με σαρδόνιο χαμόγελο. ότι μόλις έχασε τρεις μονάδες.
Αν είχε αποκαλύψει την παγίδα στο τέλος θα είχε χτυπήσει το κουδούνι για διάλειμμα.
Επειδή βλέπω ότι εδώ ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα γένη, η γνώμη μου είναι ότι τα κάτι παιδιά ήταν σίγουρα κορίτσια.
Έχουν πολύ μεγαλύτερο πάθος για τον βαθμό από όσο τα αγόρια. Και την απαίτηση να πας να βρίσεις τον καθηγητή.
Επίσης αν ένα γραπτό παρουσιάζει κενά ή δεν βγαίνει νόημα σημαίνει ότι ο μαθητής από την βιασύνη του γύρισε δυο σελίδες μαζί από το λυσάρι ή τη μετάφραση και φυσικά δεν το πήρε χαμπάρι.
TheoPhrm
Casual Poster
 
Δημοσ.: 694
Εγγραφη: Ιούνιος 17th, 2010, 7:55 pm
Το μέλος TheoPhrm, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό Δέλτα-Λοξ » Δεκέμβριος 21st, 2016, 10:41 am

Και ένα εύγε στο άλλο το γερμανοχτυπημένο τρολλ, που ήρθε προς συμπαράσταση του συναδέλφου του... :smt003
Χρόνους Πολλούς μετά την Αμαρτία που την είπανε Αρετή μέσα στις εκκλησίες και την ευλόγησαν...
Άβαταρ μέλους
Δέλτα-Λοξ
Extreme poster
 
Δημοσ.: 20350
Εγγραφη: Μάιος 16th, 2009, 9:31 pm
Το μέλος Δέλτα-Λοξ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό TheoPhrm » Δεκέμβριος 21st, 2016, 1:11 pm

Υπάρχει πάντως, πολύ συχνά ακόμη και στις πανελλήνιες, σοβαρό πρόβλημα στη σαφήνεια της διατύπωσης.
Αυτός που θέτει ένα ερώτημα νομίζει ότι ο ερωτώμενος βρίσκεται μέσα στο μυαλό αυτού που θέτει το ερώτημα.
Αν ο καθηγητής δεν ήθελε να παγιδεύσει θα μπορούσε, για να υποψιάσει, να ρωτήσει τι μαθαίνουμε για την ταχύτητα από το κοντέρ και τι από το GPS.
Αν υποθέσουμε βέβαια ότι το ερώτημα ήταν ξεκάρφωτο και δεν υπήρχε άλλη αναφορά στα χαρακτηριστικά ενός διανυσματικού μεγέθους.
TheoPhrm
Casual Poster
 
Δημοσ.: 694
Εγγραφη: Ιούνιος 17th, 2010, 7:55 pm
Το μέλος TheoPhrm, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό διαστημικο μπιζελι » Δεκέμβριος 21st, 2016, 7:12 pm

Δέλτα-Λοξ έγραψε: Και ένα εύγε στο άλλο το γερμανοχτυπημένο τρολλ, που ήρθε προς συμπαράσταση του συναδέλφου του... :smt003


Είναι τρολονήμα αλλά τέτοια περιστατικά δεν απέχουν και πολύ από την πραγματικότητα. Ξέρεις τώρα ....με αδίκησε, τον αδίκησα, γονείς που διαμαρτύρονται. Τα συναντάμε πολύ συχνά. Γι' αυτό και απάντησα λίγο πιο σοβαρά.
Γενικά δεν είναι εύκολο να βάζεις βαθμούς. Για μένα τουλάχιστον.
Είτε πρόκειται για βαθμολογία διαγωνίσματος είτε τριμήνου....(ακόμα χειρότερα εκεί) .
Κι εγώ που είμαι και δημοτικό είναι ακόμα πιο δύσκολα. Πρέπει να συνεκτιμήσεις ένα σωρό πράγματα. Να είσαι σωστός στην κρίση σου και δίκαιος. Δεν είναι 1+1 κάνουν δύο. Καλά δε λέω ότι από τους βαθμούς του δημοτικού εξαρτάται όλη η υπόλοιπη ζωή των μαθητών αλλά όσο να ναι είναι πιο τρυφερές ηλικίες που πρέπει να λαμβάνεις τα πάντα υπόψη. Γυμνάσιο- λύκειο είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα.
Ώρες ώρες θα ήθελα τα γραπτά να σκανάρονται από κάποιον υπολογιστή για να αποφεύγω όλη αυτή την ψυχοφθόρα διαδικασία και να τελειώνουμε. Ούτε περιθώρια αμφισβήτησης ούτε πολλοί συναισθηματισμοί. Εφόσον σώνει και ντε πρέπει να αξιολογούμε τους μαθητές μας με ποσοτική κλίμακα και όχι ποιοτική.
Διαφορετικά είμαι κατά των βαθμών κατά 80-90%.
Είναι ένα θέμα που πραγματικά με βασανίζει. Το έχω ψάξει με τον εαυτό μου, έχω κάνει την αυτοκριτική μου, έχω μιλήσει με άλλους συναδέλφους, έχω μιλήσει με γονείς, έχω ζητήσει επιπλέον επιμόρφωση από τον σχολικό μας σύμβουλο πάνω σε τέτοια θέματα και ακόμα άκρη δεν έχω βγάλει αν είμαι πάντα σωστή στην κρίση μου και δεν αδικώ κάποιον.
Πω πω παναγία μου.
Να μου λένε κάποιοι γονείς ότι πήρε αυτό τον βαθμό και ότι το παιδί έκλαιγε στο σπίτι, άλλος να μου λέει "και πολύ του έβαλες.. περίμενα πιο χαμηλά", άλλος να λέει "θέλω να ξέρω πραγματικά τι αξίζει το παιδί μου", άλλοι να είναι πιο περίεργοι και να ζητάνε τον ουρανό με τ' άστρα.

Σε κάποια φάση είπα "ώπα ώπα" . Δε γίνεται να με επηρεάζουν (είτε έμμεσα είτε άμεσα) κάθε φορά οι γονείς για το πώς θα βαθμολογήσω.
Να φανταστείς μέχρι πριν κάποια χρόνια είχε πάρει το αυτί μου μια συζήτηση που λέγανε "ποιον θα έχετε φέτος ..... α την κυρία τάδε .... ααααα αυτή βάζει καλούς βαθμούς".
Πράγματι βαθμολογούσα περισσότερο συναισθηματικά. Ο ένας έχει το τάδε πρόβλημα, ο άλλος είναι πολύ ευαίσθητος, ο άλλος διαβάζει μεν στο σπίτι, προσπαθεί αλλά μπλα μπλα μπλα ... ο καθένας είχε και από ένα ελαφρυντικό και στο τέλος κατέληγαν όλοι με 10αρια.
Εντάξει, δλδ μια φορά είχα σκεφτεί μέχρι και τον ιδιαιτερά που έκανε μαθήματα στο σπίτι σε κάποιο παιδάκι και λέω ας ανεβάσω κανέναν βαθμό από συναδελφική αλληλεγγύη μην λένε οι γονείς ότι τζάμπα τον πληρώνουν. Γιατί για ανέβασμα βαθμού δεν ήταν κανονικά.


Τέσπα, για να μην τα πολυλογώ τα τελευταία χρόνια έχω γίνει λίγο πιο αυστηρή, έχω θέσει κάποια στάνταρτς (τυπικά προσόντα :lol: ) που πρέπει να έχουν όλοι οι μαθητές και μετά αξιολογώ κατά περίπτωση όλα τα υπόλοιπα. Γιατί αλλιώς χάνεις την μπάλα. Δεν μπορείς εύκολα να ξεχωρίσεις τον συναισθηματισμό από την αντικειμενικότητα και δεν ξέρω τι τελικά θέλει και όλο το σύστημα.

Έτσι κι αλλιώς, απ' ό,τι το κόβω η αριθμητική κλίμακα μάλλον θα καταργηθεί μέσα στα επόμενα χρόνια και θα περάσουμε στην περιγραφική αξιολόγηση, μην πω και από του χρόνου ότι θα γίνει αυτό ή τουλάχιστον στην αρχή θα δίνονται και τα δύο (και αριθμητική και περιγραφική αξιολόγηση) μέχρι να καταργηθούν τελείως οι βαθμοί τα επόμενα χρόνια και να έχουμε μόνο περιγραφική.

Ω ρε γράψιμο που έχει να πέσει. Για κάθε μάθημα ξεχωριστά επί πόσους μαθητές να γράφεις ολόκληρες εκθέσεις.

Μπα ούτε και αυτό είναι λειτουργικό. Το καλύτερο κατά τη γνώμη μου είναι σε όλες τις βαθμίδες (το λύκειο το εξαιρώ μάλλον γιατί εκεί παίζουν και οι πανελλήνιες) να βγάλει επισήμως το υπουργείο παιδείας κάποιες προσαρμοσμένες φόρμες με διαβαθμισμένη κλίμακα και να τσεκάρουμε το κατάλληλο κουτάκι.
Κάτι τέτοιο
http://101dimath.weebly.com/uploads/4/5 ... ogisis.pdf

Τέσπα, δεν ξέρω. Πάντως οι βαθμοί είναι μεγάλος νταλκάς.
Πάλι σεντόνι έγραψα. Καλά μη μου δίνετε σημασία. Μονολογώ.

@guwes απαντάω και σε εσένα με το ίδιο ποστ. Πάνω κάτω τα ίδια θα έλεγα και σε σένα. Τον πόνο μου δλδ :lol:
Άβαταρ μέλους
διαστημικο μπιζελι
Crazy poster
 
Δημοσ.: 5169
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2012, 10:27 pm
Το μέλος διαστημικο μπιζελι, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό κάποιος_Νίκος » Δεκέμβριος 21st, 2016, 7:45 pm

διαστημικο μπιζελι έγραψε: Έτσι κι αλλιώς, απ' ό,τι το κόβω η αριθμητική κλίμακα μάλλον θα καταργηθεί μέσα στα επόμενα χρόνια και θα περάσουμε στην περιγραφική αξιολόγηση, μην πω και από του χρόνου ότι θα γίνει αυτό ή τουλάχιστον στην αρχή θα δίνονται και τα δύο (και αριθμητική και περιγραφική αξιολόγηση) μέχρι να καταργηθούν τελείως οι βαθμοί τα επόμενα χρόνια και να έχουμε μόνο περιγραφική.

Ω ρε γράψιμο που έχει να πέσει. Για κάθε μάθημα ξεχωριστά επί πόσους μαθητές να γράφεις ολόκληρες εκθέσεις.

Μπα ούτε και αυτό είναι λειτουργικό. Το καλύτερο κατά τη γνώμη μου είναι σε όλες τις βαθμίδες (το λύκειο το εξαιρώ μάλλον γιατί εκεί παίζουν και οι πανελλήνιες) να βγάλει επισήμως το υπουργείο παιδείας κάποιες προσαρμοσμένες φόρμες με διαβαθμισμένη κλίμακα και να τσεκάρουμε το κατάλληλο κουτάκι.
Κάτι τέτοιο
http://101dimath.weebly.com/uploads/4/5 ... ogisis.pdf

Τέσπα, δεν ξέρω. Πάντως οι βαθμοί είναι μεγάλος νταλκάς.
Πάλι σεντόνι έγραψα. Καλά μη μου δίνετε σημασία. Μονολογώ.

Ακόμα με το τεφτέρι;
Έχουν αναπτυχθεί web εφαρμογές για να παρακολουθείς την πρόοδο ενός μαθητή, γενικά όλη την "γραφοκρατία" της διδασκαλίας και αξιολόγησης, για να αυτοματοποιηθούν όσο καλύτερα τα διαδικαστικά.
Νομίζω μερικοί εκπαιδευτικοί ήδη χρησιμοποιούν γενικά τέτοια βοηθήματα σε ιντερνετικές πλατφόρμες, μου είχαν πει πριν χρόνια, αλλά δεν θυμάμαι ποια ήταν τότε...
«Δὲν ἀμολᾶμε τὴν ὀργή μας ὅπως τὴν αἰσθανόμαστε (ἀσυναρτήτοις λόγοις) ἀλλὰ ὅπως θὰ τῆς ἐπιτρεπόταν νὰ γίνει κοινῶς ἀντιληπτή, ἄν ὄχι καὶ παραδεκτή.» Κλινοσοφιστής
Άβαταρ μέλους
κάποιος_Νίκος
Extreme poster
 
Δημοσ.: 34141
Εγγραφη: Ιούλιος 28th, 2010, 1:41 am
Τοποθεσια: Χαμένο νησί
Το μέλος κάποιος_Νίκος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό διαστημικο μπιζελι » Δεκέμβριος 21st, 2016, 8:14 pm

κάποιος_Νίκος έγραψε:
Ακόμα με το τεφτέρι;
Έχουν αναπτυχθεί web εφαρμογές για να παρακολουθείς την πρόοδο ενός μαθητή, γενικά όλη την "γραφοκρατία" της διδασκαλίας και αξιολόγησης, για να αυτοματοποιηθούν όσο καλύτερα τα διαδικαστικά.
Νομίζω μερικοί εκπαιδευτικοί ήδη χρησιμοποιούν γενικά τέτοια βοηθήματα σε ιντερνετικές πλατφόρμες, μου είχαν πει πριν χρόνια, αλλά δεν θυμάμαι ποια ήταν τότε...


Ναι Νίκο τα ξέρω όλα αυτά. Πίστεψέ με είμαι υπέρ της τεχνολογίας και τα έχω ψάξει όλα. Ξέρω ότι υπάρχουν τέτοιες πλατφόρμες και μάλιστα σε μια έχουμε γραφτεί ως σχολείο κιόλας έτσι δοκιμαστικά. Έχει κάθε δάσκαλος τους κωδικούς του να μπαίνει κτλ.
Ξέρεις πόσα τέτοια email μάς έρχονται καθημερινά στο σχολείο μας;
Αλλά πρώτον αυτά είναι ιδιωτικές πρωτοβουλίες, δεύτερον απαιτεί την εμπλοκή μαθητών και γονέων που σημαίνει ότι πρέπει να γραφθούν και αυτοί στη συγκεκριμένη πλατφόρμα και να βγάλουν κωδικούς και να έχουμε έτσι και μια μορφή ηλεκτρονικής επικοινωνίας. Είτε αφορά ενημέρωση προόδου είτε ακόμα και αν κάποιος μαθητής θέλει να υποβάλλει κάποιο ερώτημα για κάποια άσκηση που δεν κατάλαβε.
Αλλά σκέψου τα εξής:
Κατά πόσο ένας μαθητής του δημοτικού είναι σε θέση να διαχειριστεί ένα τέτοιο σύστημα ηλεκτρονικής επικοινωνίας με το δάσκαλό του (αλλά άντε πες εξοικειώνεται με αυτό). Δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι οι γονείς που δείχνουν απροθυμία και πολλοί από αυτούς δεν είναι εξοικειωμένοι με τους Η/Υ ειδικά στην επαρχία ή και ακόμα χειρότερα κάποιοι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να έχουν ίντερνετ στο σπίτι. Τι θα τους κάνεις αυτούς; Θα τους αποκλείσεις;

Να σου πω και το άλλο πολύ απλό. Εμείς ξέρεις πόσο χαρτί και μελάνια σπαταλάμε να στέλνουμε κάθε φορά ενημερωτικά σημειώματα στο σπίτι ενώ θα μπορούσαμε να στέλνουμε email ή το ακόμα πιο εύκολο να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του σχολείου όπου τα πάντα είναι ενημερωμένα; Ε δεν το κάνουν ρε φίλε. Ανοίγεις που ανοίγεις το fb να χαζολογήσεις.... ε ρίξε και μια ματιά στην ιστοσελίδα του σχολείου ρε φίλε. Και μου λες τώρα εσύ για web πλατφόρμες και τρέχα γύρευε.

Εδώ οι μισοί από τους γονείς ούτε καν email δεν έχουν και αυτοί που έχουν δεν ξέρω κατά πόσο τα βλέπουν για να είσαι σίγουρος ότι είδε κάτι σημαντικό που ήθελες να πεις.

Εγώ πάντως είμαι μαζί σου. Μακάρι όλα να γίνονται ηλεκτρονικά για να αποφεύγεται όλη αυτή η βαβούρα. Αλλά εδώ ρε συ τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί το myschool όπου περνάμε απουσίες, βαθμούς και άλλα στοιχεία του σχολείου και ακούστηκαν γκρίνιες περί ηλεκτρονικού φακελώματος των μαθητών και κάτι τέτοια.

Για αυτό σου λέω, αν δεν το περάσει το κράτος ως επίσημη γραμμή (με ένα νόμο και ένα άρθρο :smt005 ) δε θα γίνει τίποτα. Όπως έγινε με το taxisnet.
Στην αρχή γκρίνιαζαν όλοι πώς θα τα καταφέρουν οι γέροι και οι γριές αλλά είδες τι καλά που βρέθηκε η λύση και είμαστε όλοι χαρούμενοι και έγινε η ζωή μας ευκολότερη;
Τέσπα, δεν έχει σημασία να το κάνω μόνο εγώ ή και κανά δυο άλλοι. Το θέμα είναι να συμμορφωθούμε όλοι προς αυτήν την κατεύθυνση. Γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί.
Σου λέω το κάναμε και δεν περπάτησε και σου είπα και τους λόγους.
Τελευταία επεξεργασία απο διαστημικο μπιζελι την Δεκέμβριος 21st, 2016, 8:50 pm, επεξεργάστηκε 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
διαστημικο μπιζελι
Crazy poster
 
Δημοσ.: 5169
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2012, 10:27 pm
Το μέλος διαστημικο μπιζελι, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό Hellegennes » Δεκέμβριος 21st, 2016, 8:24 pm

TheoPhrm έγραψε: Υπάρχει πάντως, πολύ συχνά ακόμη και στις πανελλήνιες, σοβαρό πρόβλημα στη σαφήνεια της διατύπωσης.
Αυτός που θέτει ένα ερώτημα νομίζει ότι ο ερωτώμενος βρίσκεται μέσα στο μυαλό αυτού που θέτει το ερώτημα.
Αν ο καθηγητής δεν ήθελε να παγιδεύσει θα μπορούσε, για να υποψιάσει, να ρωτήσει τι μαθαίνουμε για την ταχύτητα από το κοντέρ και τι από το GPS.
Αν υποθέσουμε βέβαια ότι το ερώτημα ήταν ξεκάρφωτο και δεν υπήρχε άλλη αναφορά στα χαρακτηριστικά ενός διανυσματικού μεγέθους.


Το ερώτημα είναι ηλίθιο δεδομένης της απάντησης που ήθελε να πάρει. Δεν υπάρχει γραμματικό λάθος, υπάρχει όμως εννοιολογικό. Δεν μπορεί η ερώτηση να είναι "τι ταχύτητα" και η απάντηση να είναι "το μέτρο της ταχύτητας". Αυτή η ερώτηση μπορεί να ζητάει μόνο το είδος της ταχύτητας, δεν έχει το δικαίωμα ο καθηγητής να ζητάει άλλο πράγμα απ' αυτό που λέει η διατύπωση, παγίδα-ξεπαγίδα. Για να είναι παγίδα κάτι, θα πρέπει η απάντηση να καλύπτει την ερώτηση με τρόπο που να στέκει ως απάντηση στην συγκεκριμένη ερώτηση. Εδώ δεν υπάρχει ούτε πονηρή διατύπωση ούτε τίποτα. Είναι ξεκάθαρη απάτη να ζητάς σαν απάντηση "το μέτρο της ταχύτητας" και να ρωτάς "τι ταχύτητα".

Δεν πάμε καν στο ότι η γλώσσα χρησιμοποιεί την λέξη "ταχύτητα" εννοώντας πάντα το μέτρο της ταχύτητας και ότι ένα μονοδιάστατο κοντέρ ενός δείκτη δεν μπορεί να έχει ως ένδειξη διάνυσμα.
Είμαι ένας φτωχός και πάμφτωχος καομπόγιας.
Άβαταρ μέλους
Hellegennes
Extreme poster
 
Δημοσ.: 54507
Εγγραφη: Αύγουστος 23rd, 2006, 12:56 pm
Τοποθεσια: Θεσσαλονίκη
Το μέλος Hellegennes, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό διαστημικο μπιζελι » Δεκέμβριος 21st, 2016, 8:39 pm

Hellegennes έγραψε:
Το ερώτημα είναι ηλίθιο δεδομένης της απάντησης που ήθελε να πάρει. Δεν υπάρχει γραμματικό λάθος, υπάρχει όμως εννοιολογικό. Δεν μπορεί η ερώτηση να είναι "τι ταχύτητα" και η απάντηση να είναι "το μέτρο της ταχύτητας".


Εγώ αυτό που ξέρω χέλι είναι ότι κάτι τέτοιες ενστάσεις φέρνουν οι αδιάβαστοι μπας και καταφέρουν να μαζέψουν κανέναν βαθμό παραπάνω.
Ο σωστός και ο υποψιασμένος μαθητής θα "πιάσει" το ερώτημα, θα απαντήσει σωστά, θα βάλει τα γυαλιά στον καθηγητή του και επειδή είναι και πολύ μάγκας θα του την πει και μετά για τη λάθος διατύπωση (εφόσον είναι λάθος) και θα τον κολλήσει και στον τοίχο. Αλλά πρώτα θα απαντήσει σωστά.

Ή στην τελική σε διφορούμενα ερωτήματα γράφεις και τις δυο εναλλακτικές απαντήσεις, εξηγείς και άντε γεια και δείχνεις και στον καθηγητή σου ότι ξέρεις για ποιο πράγμα μιλάς.


Όλα τα άλλα είναι κλάψες και δικαιολογίες.
Άβαταρ μέλους
διαστημικο μπιζελι
Crazy poster
 
Δημοσ.: 5169
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2012, 10:27 pm
Το μέλος διαστημικο μπιζελι, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό NANDROS » Δεκέμβριος 21st, 2016, 8:50 pm

Hellegennes έγραψε:Το ερώτημα είναι ηλίθιο δεδομένης της απάντησης που ήθελε να πάρει. Δεν υπάρχει γραμματικό λάθος, υπάρχει όμως εννοιολογικό. Δεν μπορεί η ερώτηση να είναι "τι ταχύτητα" και η απάντηση να είναι "το μέτρο της ταχύτητας". Αυτή η ερώτηση μπορεί να ζητάει μόνο το είδος της ταχύτητας, δεν έχει το δικαίωμα ο καθηγητής να ζητάει άλλο πράγμα απ' αυτό που λέει η διατύπωση, παγίδα-ξεπαγίδα . Για να είναι παγίδα κάτι, θα πρέπει η απάντηση να καλύπτει την ερώτηση με τρόπο που να στέκει ως απάντηση στην συγκεκριμένη ερώτηση. Εδώ δεν υπάρχει ούτε πονηρή διατύπωση ούτε τίποτα. Είναι ξεκάθαρη απάτη να ζητάς σαν απάντηση "το μέτρο της ταχύτητας" και να ρωτάς "τι ταχύτητα".

Δεν πάμε καν στο ότι η γλώσσα χρησιμοποιεί την λέξη "ταχύτητα" εννοώντας πάντα το μέτρο της ταχύτητας και ότι ένα μονοδιάστατο κοντέρ ενός δείκτη δεν μπορεί να έχει ως ένδειξη διάνυσμα.

Δεν θυμάμαι από το 6τάξιο Γυμνάσιο, αλλά στην Σχολή δεν υπήρχαν τέτοιες μαλακίες (περί παγίδας το επίθετο) επειδή οι σπουδές ήσαν επαγγελματικές.
Οι καθηγητές, από την εμπειρία τους, μας τόνιζαν τα κοινά λάθη που έκαναν οι προηγούμενοι φοιτητές για να τα αποφύγουμε, πχ η ονοματοδοσία του πραγματικού ανέμου στον υπολογισμό του με την χρήση ανυσμάτων, μέσω του φαινομενικού και της ταχύτητας του πλοίου.

Αναρωτιέμαι πόσο σωστό, πόσο έντιμο είναι για κάποιον εκπαιδευτικό να παγιδεύει τους μαθητές του;
.
Δεν γουστάρω να είμαι πρόβατο στο μαντρί κανενός τσομπάνου!
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Εμφύλιο!)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Είμαστε φασίστες!
Άβαταρ μέλους
NANDROS
Maniac poster
 
Δημοσ.: 17864
Εγγραφη: Νοέμβριος 22nd, 2011, 4:25 pm
Τοποθεσια: Όπου συχνάζουν ναυτικοί & λοιπά κακοποιά στοιχεία
Το μέλος NANDROS, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό guwes » Δεκέμβριος 21st, 2016, 8:53 pm

διαστημικο μπιζελι έγραψε:
Hellegennes έγραψε:
Το ερώτημα είναι ηλίθιο δεδομένης της απάντησης που ήθελε να πάρει. Δεν υπάρχει γραμματικό λάθος, υπάρχει όμως εννοιολογικό. Δεν μπορεί η ερώτηση να είναι "τι ταχύτητα" και η απάντηση να είναι "το μέτρο της ταχύτητας".


Εγώ αυτό που ξέρω χέλι είναι ότι κάτι τέτοιες ενστάσεις φέρνουν οι αδιάβαστοι μπας και καταφέρουν να μαζέψουν κανέναν βαθμό παραπάνω.
Ο σωστός και ο υποψιασμένος μαθητής θα "πιάσει" το ερώτημα, θα απαντήσει σωστά, θα βάλει τα γυαλιά στον καθηγητή του και επειδή είναι και πολύ μάγκας θα του την πει και μετά για τη λάθος διατύπωση (εφόσον είναι λάθος) και θα τον κολλήσει και στον τοίχο. Αλλά πρώτα θα απαντήσει σωστά.

Ή στην τελική σε διφορούμενα ερωτήματα γράφεις και τις δυο εναλλακτικές απαντήσεις, εξηγείς και άντε γεια και δείχνεις και στον καθηγητή σου ότι ξέρεις για ποιο πράγμα μιλάς.


Όλα τα άλλα είναι κλάψες και δικαιολογίες.


Όλα λύνονται με μια παρένθεση!
Η απάντηση είναι: Δείχνει την στιγμιαία ταχύτητα (πιο σωστά - το μέτρο της) 8) και μετά ρωτάς και καλά τον καθηγητή τι ακριβώς εννοεί με την ερώτηση :lol:
Άβαταρ μέλους
guwes
Fast poster
 
Δημοσ.: 2881
Εγγραφη: Μάιος 18th, 2015, 12:09 pm
Το μέλος guwes, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό διαστημικο μπιζελι » Δεκέμβριος 21st, 2016, 8:56 pm

NANDROS έγραψε:
Αναρωτιέμαι πόσο σωστό, πόσο έντιμο είναι για κάποιον εκπαιδευτικό να παγιδεύει τους μαθητές του;
.


Κακώς το βλέπεις έτσι. Μιας και εγώ πρώτα χρησιμοποίησα αυτή τη λέξη οφείλω να απαντήσω.
Αν δεν σας αρέσει η λέξη, την αλλάζω.
Αν πω ασκήσεις διάγνωσης παρατηρητικότητας, κριτικής και αντιληπτικής ικανότητας καλύτερα;

Γιατί ρε Νάνδρε; Οι ασκήσεις Σωστού/Λάθους τι νομίζεις ότι είναι;
Ερωτήσεις φουλ στις παγίδες.
Πρέπει να είσαι σούπερ παρατηρητικός τι ρωτάει.

Γιατί σου κάνει εντύπωση;
Άβαταρ μέλους
διαστημικο μπιζελι
Crazy poster
 
Δημοσ.: 5169
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2012, 10:27 pm
Το μέλος διαστημικο μπιζελι, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό διαστημικο μπιζελι » Δεκέμβριος 21st, 2016, 8:58 pm

guwes έγραψε:
Όλα λύνονται με μια παρένθεση!
Η απάντηση είναι: Δείχνει την στιγμιαία ταχύτητα (πιο σωστά - το μέτρο της) 8) και μετά ρωτάς και καλά τον καθηγητή τι ακριβώς εννοεί με την ερώτηση :lol:


Ναι ρε φίλε.
Ακόμα και αν υπόθεσουμε ότι είναι πραγματικό το περιστατικό του νηματοθέτη (αλλά είπαμε και να μην είναι αυτά συμβαίνουν) πόσο δύσκολο ήταν να σηκώσει το χέρι του ένας χριστιανός και να ζητήσει διευκρινίσεις.
Το πιο απλό
:smt005

Έλα την πάτησαν οι μαθητές όπως και να έχει.
Αυτοί που ξέρουν γράφουν. Οι άλλοι ψάχνουν για δικαιολογίες.
Άβαταρ μέλους
διαστημικο μπιζελι
Crazy poster
 
Δημοσ.: 5169
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2012, 10:27 pm
Το μέλος διαστημικο μπιζελι, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό guwes » Δεκέμβριος 21st, 2016, 9:03 pm

διαστημικο μπιζελι έγραψε:
NANDROS έγραψε:
Αναρωτιέμαι πόσο σωστό, πόσο έντιμο είναι για κάποιον εκπαιδευτικό να παγιδεύει τους μαθητές του;
.


Κακώς το βλέπεις έτσι. Μιας και εγώ πρώτα χρησιμοποίησα αυτή τη λέξη οφείλω να απαντήσω.
Αν δεν σας αρέσει η λέξη, την αλλάζω.
Αν πω ασκήσεις διάγνωσης παρατηρητικότητας, κριτικής και αντιληπτικής ικανότητας καλύτερα;

Γιατί ρε Νάνδρε; Οι ασκήσεις Σωστού/Λάθους τι νομίζεις ότι είναι;
Ερωτήσεις φουλ στις παγίδες.
Πρέπει να είσαι σούπερ παρατηρητικός τι ρωτάει.

Γιατί σου κάνει εντύπωση;


Έτσι είναι. Ειδικά στην φυσική, ερωτήσεις κατανόησης -θεωρίας- λέγονται αλλά ναι, πρέπει να είσαι προσεκτικός και στην διατύπωση για να μην έχεις τον καθένα να σου την λέει μόνο και μόνο για να διεκδικεί μονάδες. Αλλά αν ρωτήσεις εκείνη την ώρα και σου εξηγήσει ο καθηγητής, δεν είναι αναγκασμένος να "πληρώσει" το λάθος του με έξτρα μονάδες σε κάποιον που θα τον "ξαναγράψει" και καλά... :P

Ναι ρε φίλε.
Ακόμα και αν υπόθεσουμε ότι είναι πραγματικό το περιστατικό του νηματοθέτη (αλλά είπαμε και να μην είναι αυτά συμβαίνουν) πόσο δύσκολο ήταν να σηκώσει το χέρι του ένας χριστιανός και να ζητήσει διευκρινίσεις.
Το πιο απλό
:smt005

Έλα την πάτησαν οι μαθητές όπως και να έχει.
Αυτοί που ξέρουν γράφουν. Οι άλλοι ψάχνουν για δικαιολογίες.


Το πήραμε στα σοβαρά γιατί ΟΝΤΩΣ συμβαίνουν αυτά και χειρότερα. Ε όχι το διευκρινίζω για να μας υπερασπιστώ :lol:
Άβαταρ μέλους
guwes
Fast poster
 
Δημοσ.: 2881
Εγγραφη: Μάιος 18th, 2015, 12:09 pm
Το μέλος guwes, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό gatsu » Δεκέμβριος 21st, 2016, 9:21 pm

Είναι περίεργο αυτό το νήμα , πρέπει να γνωρίζει κανείς τι ακριβώς έχει γίνει στο μάθημα . Για παράδειγμα εάν ο καθηγητής είχε τονίσει ότι η ταχύτητα είναι διανυσματικό μέγεθος και ότι υπάρχουν μεγέθη βαθμωτά τότε η απάντηση για το μέτρο αποκτάει νόημα .
1+e^πi=0 το e και το π μαζί
Άβαταρ μέλους
gatsu
Crazy poster
 
Δημοσ.: 6913
Εγγραφη: Αύγουστος 9th, 2010, 2:14 pm
Το μέλος gatsu, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό guwes » Δεκέμβριος 21st, 2016, 9:24 pm

gatsu έγραψε: Είναι περίεργο αυτό το νήμα , πρέπει να γνωρίζει κανείς τι ακριβώς έχει γίνει στο μάθημα . Για παράδειγμα εάν ο καθηγητής είχε τονίσει ότι η ταχύτητα είναι διανυσματικό μέγεθος και ότι υπάρχουν μεγέθη βαθμωτά τότε η απάντηση για το μέτρο αποκτάει νόημα .


Μα ΠΩΣ μπορεί να ξεκινάει ένας καθηγητής να διδάσκει την ταχύτητα χωρίς να αναφέρει ότι είναι διάνυσμα; Τα διανυσματικά και μονόμετρα μεγέθη επιπλέον τα διδάσκουν στην αρχή και μετά αναφέρουν ποιά μεγέθη είναι διανυσματικά και ποιά μονόμετρα!
Άβαταρ μέλους
guwes
Fast poster
 
Δημοσ.: 2881
Εγγραφη: Μάιος 18th, 2015, 12:09 pm
Το μέλος guwes, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

ΠροηγούμενηΕπόμενη

Επιστροφή στην Γλωσσολογία

Μετάβαση στην αρχή της σελίδας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες