Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Μελέτη της γλώσσας, γραμματική, συντακτικό, σχολιασμοί και διευκρινίσεις.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό gatsu » Δεκέμβριος 21st, 2016, 9:35 pm

guwes έγραψε:
gatsu έγραψε: Είναι περίεργο αυτό το νήμα , πρέπει να γνωρίζει κανείς τι ακριβώς έχει γίνει στο μάθημα . Για παράδειγμα εάν ο καθηγητής είχε τονίσει ότι η ταχύτητα είναι διανυσματικό μέγεθος και ότι υπάρχουν μεγέθη βαθμωτά τότε η απάντηση για το μέτρο αποκτάει νόημα .


Μα ΠΩΣ μπορεί να ξεκινάει ένας καθηγητής να διδάσκει την ταχύτητα χωρίς να αναφέρει ότι είναι διάνυσμα; Τα διανυσματικά και μονόμετρα μεγέθη επιπλέον τα διδάσκουν στην αρχή και μετά αναφέρουν ποιά μεγέθη είναι διανυσματικά και ποιά μονόμετρα!


Δεν γνωρίζω τα βιβλία που έχουν τώρα στο σχολείο ούτε την ύλη προσπαθώ να καταλάβω γιατί ο καθηγητής ήθελε να γράψουν το μέτρο .
1+e^πi=0 το e και το π μαζί
Άβαταρ μέλους
gatsu
Crazy poster
 
Δημοσ.: 7181
Εγγραφη: Αύγουστος 9th, 2010, 2:14 pm
Το μέλος gatsu, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό guwes » Δεκέμβριος 21st, 2016, 9:37 pm

gatsu έγραψε:
guwes έγραψε:
gatsu έγραψε: Είναι περίεργο αυτό το νήμα , πρέπει να γνωρίζει κανείς τι ακριβώς έχει γίνει στο μάθημα . Για παράδειγμα εάν ο καθηγητής είχε τονίσει ότι η ταχύτητα είναι διανυσματικό μέγεθος και ότι υπάρχουν μεγέθη βαθμωτά τότε η απάντηση για το μέτρο αποκτάει νόημα .


Μα ΠΩΣ μπορεί να ξεκινάει ένας καθηγητής να διδάσκει την ταχύτητα χωρίς να αναφέρει ότι είναι διάνυσμα; Τα διανυσματικά και μονόμετρα μεγέθη επιπλέον τα διδάσκουν στην αρχή και μετά αναφέρουν ποιά μεγέθη είναι διανυσματικά και ποιά μονόμετρα!


Δεν γνωρίζω τα βιβλία που έχουν τώρα στο σχολείο ούτε την ύλη προσπαθώ να καταλάβω γιατί ο καθηγητής ήθελε να γράψουν το μέτρο .


Εγώ τα γνωρίζω, γι' αυτό σε ρωτάω :P προφανώς το δίδαξε και το έχει τονίσει...
Άβαταρ μέλους
guwes
Fast poster
 
Δημοσ.: 3036
Εγγραφη: Μάιος 18th, 2015, 12:09 pm
Το μέλος guwes, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό διαστημικο μπιζελι » Δεκέμβριος 21st, 2016, 9:47 pm

guwes έγραψε:
Έτσι είναι. Ειδικά στην φυσική, ερωτήσεις κατανόησης -θεωρίας- λέγονται αλλά ναι, πρέπει να είσαι προσεκτικός και στην διατύπωση για να μην έχεις τον καθένα να σου την λέει μόνο και μόνο για να διεκδικεί μονάδες. Αλλά αν ρωτήσεις εκείνη την ώρα και σου εξηγήσει ο καθηγητής, δεν είναι αναγκασμένος να "πληρώσει" το λάθος του με έξτρα μονάδες σε κάποιον που θα τον "ξαναγράψει" και καλά... :P


Guwes έχεις δίκιο. Έτσι είναι αλλά σου ξαναλέω πρέπει να βλέπεις όλο το κάδρο. Τι έχει εξηγήσει ο καθηγητής κατά την παράδοση κτλ. Μπορεί να φαίνεται κάτι λάθος αν το δεις έτσι αποσπασματικά αλλά στην ουσία ο καθηγητής να το έχει διευκρινίσει με κάποιον τρόπο αυτό που θέλει.

Μου θυμίζει περίπτωση που λες "παιδιά την τάδε ημερομηνία θα γράψουμε διαγώνισμα στα ΚΛΑΣΜΑΤΑ"
Έχετε δουλέψει κάμποσο καιρό τα κλάσματα, έχετε αφιερώσει ολόκληρη ενότητα, το γράφει πάνω στο χαρτί "Διαγώνισμα στα ΚΛΑΣΜΑΤΑ" και πες και βάζεις ένα πρόβλημα και το λύνει ο μαθητής με δεκαδικούς. :lol:
Τι κάνεις;
Το παίρνεις σωστό ή λάθος; Καλά λάθος δεν το παίρνεις αλλά κόβεις κάποιες μονάδες; Δεν ξέρω.
Τα κλάσματα θέλω να δω αν κατάλαβες βρε πουλάκι μου.
Τι θα πεις; Δεν το διευκρίνιζε η άσκηση;
Μη νομίζεις την έχουμε πατήσει κι εμείς και μάθαμε . Γιατί εμείς κάποια πράγματα τα θεωρούμε δεδομένα αλλά οι μαθητές όχι.
Πχ τώρα το γράφω με bold, κεφαλαία, υπογραμμισμένα γράμματα ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.
Ε δεν μπορείς να πεις δεν το είδα μετά.

Σε εμάς να δεις τι χαμός γίνεται που είναι πιο μικρά και μας βομβαρδίζουν στις ερωτήσεις σε κάθε διαγώνισμα. Τι εννοείτε εδώ; Τι εννοείτε εκεί; :smt005
Οι εκφωνήσεις είναι αναλυτικά γραμμένες, με σαφήνεια και πάλι ζητάνε διευκρινίσεις. Μασημένη τροφή. Δεν προσπαθούν πρώτα μόνα τους να καταλάβουν την άσκηση.
Παρ' ότι είναι όλα αναλυτικά γραμμένα, δίνεις και τις απαραίτητες προφορικές διευκρινίσεις και πάλι τα δικά τους.
Σαν να μην υπάρχει εκφώνηση όσο τέλεια και να είναι γραμμένη.
Αλλά άντε πες αυτά είναι μικρά. Δικαιολογούνται ως ένα βαθμό.
Στους μεγάλους δεν πρέπει να είσαι πιο αυστηρός;
Άβαταρ μέλους
διαστημικο μπιζελι
Crazy poster
 
Δημοσ.: 5169
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2012, 10:27 pm
Το μέλος διαστημικο μπιζελι, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό κάποιος_Νίκος » Δεκέμβριος 21st, 2016, 9:51 pm

διαστημικο μπιζελι έγραψε: Ναι Νίκο τα ξέρω όλα αυτά. Πίστεψέ με είμαι υπέρ της τεχνολογίας και τα έχω ψάξει όλα. Ξέρω ότι υπάρχουν τέτοιες πλατφόρμες και μάλιστα σε μια έχουμε γραφτεί ως σχολείο κιόλας έτσι δοκιμαστικά. Έχει κάθε δάσκαλος τους κωδικούς του να μπαίνει κτλ.
Ξέρεις πόσα τέτοια email μάς έρχονται καθημερινά στο σχολείο μας;
Αλλά πρώτον αυτά είναι ιδιωτικές πρωτοβουλίες, δεύτερον απαιτεί την εμπλοκή μαθητών και γονέων που σημαίνει ότι πρέπει να γραφθούν και αυτοί στη συγκεκριμένη πλατφόρμα και να βγάλουν κωδικούς και να έχουμε έτσι και μια μορφή ηλεκτρονικής επικοινωνίας. Είτε αφορά ενημέρωση προόδου είτε ακόμα και αν κάποιος μαθητής θέλει να υποβάλλει κάποιο ερώτημα για κάποια άσκηση που δεν κατάλαβε.

Βασικά το υπουργείο, εφόσον δεν έχει τους πόρους για να αναπτύξει μια δική του πλατφόρμα (μολονότι βρίσκει τους πόρους για να συντηρεί έναν υπερυπολογιστή) έχει σίγουρα αρκετούς νομικούς και τεχνικούς συμβούλους για να επεξεργαστεί προδιαγραφές και εγκυκλίους-κανονισμούς για την χρήση μιας ηλεκτρονικής διαδικτυακής εφαρμογής. Όλες οι ιδιωτικές πρωτοβουλίες που σας κατακλύζουν με e-mail θα πέρναγαν πρώτα από το υπουργείο για πιστοποίηση (με το αζημίωτο) και κατόπιν θα κάνατε μια συνέλευση της σχολικής κοινότητας (ή ό,τι θα έχουν πει από το υπουργείο) για να πάρετε την απόφαση.


Αλλά σκέψου τα εξής:
Κατά πόσο ένας μαθητής του δημοτικού είναι σε θέση να διαχειριστεί ένα τέτοιο σύστημα ηλεκτρονικής επικοινωνίας με το δάσκαλό του (αλλά άντε πες εξοικειώνεται με αυτό). Δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι οι γονείς που δείχνουν απροθυμία και πολλοί από αυτούς δεν είναι εξοικειωμένοι με τους Η/Υ ειδικά στην επαρχία ή και ακόμα χειρότερα κάποιοι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να έχουν ίντερνετ στο σπίτι. Τι θα τους κάνεις αυτούς; Θα τους αποκλείσεις;

Η απροθυμία δεν είναι δικαιολογία, σκοπός της εκπαίδευσης είναι να σε εξοικειώσει με τους Η/Υ και η νοοτροπία ότι τα τεχνικά και αγροτικά επαγγέλματα δεν θα χρειαστούν ποτέ διαδίκτυο, είναι απλώς εθελούσιος αποκλεισμός, άλλη μια συνταγή χρεωκοπίας. Όποιος θέλει να ζει "σαν Amish" ας φτιάξει ένα σχολείο για όσους σκοπεύουν να ζήσουν "σαν Amish" αλλά τότε θα τους κοστίσει παραπάνω από έναν Η/Υ.

Επί του πρακτέου, η υπόλοιπη σχολική κοινότητα μπορεί να αξιολογήσει πόσους εκτυπωτές και χαρτί θα προμηθευτεί για να ενημερώνει με εκτυπωμένα έγγραφα όσους μαθητές δεν μπορούν να ακολουθήσουν με έναν Η/Υ. Γιατί να χρησιμοποιούν όλοι έγγραφα, όταν είναι απαραίτητα μόνο για μια μειοψηφία;

Τέλος, όπως οργανώνονται προσβάσιμες σχολικές βιβλιοθήκες σε αξιοπρεπείς σχολικές μονάδες, έτσι θα μπορούσε να οργανωθεί κι ένα προσβάσιμο εργαστήριο Η/Υ. Το προσωπικό (εκπαιδευτικοί ή μη-εκπαιδευτικοί) και τα ωράρια λειτουργίας του μπορούν πλέον να αποφασίζονται από το Δήμο, ειδικά στην επαρχία μπορεί να βρεθεί πιο κοντά ένας δήμαρχος στη σχολική κοινότητα (και να ελπίζει στην επανεκλογή του). Αλλά προφανώς θα βρεθούν κάποιοι να κάνουν βανδαλισμό και χαβαλέ με τσόντες στο εργαστήριο αυτό.

Να σου πω και το άλλο πολύ απλό. Εμείς ξέρεις πόσο χαρτί και μελάνια σπαταλάμε να στέλνουμε κάθε φορά ενημερωτικά σημειώματα στο σπίτι ενώ θα μπορούσαμε να στέλνουμε email ή το ακόμα πιο εύκολο να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του σχολείου όπου τα πάντα είναι ενημερωμένα; Ε δεν το κάνουν ρε φίλε. Ανοίγεις που ανοίγεις το fb να χαζολογήσεις.... ε ρίξε και μια ματιά στην ιστοσελίδα του σχολείου ρε φίλε. Και μου λες τώρα εσύ για web πλατφόρμες και τρέχα γύρευε.

Αυτό έχει να κάνει με την αμέλεια - αδιαφορία του γονιού στα θέματα και τις δραστηριότητες της σχολικής κοινότητας. Δεν μπορείς να μου λες ότι γονείς που περιμένουν το σχόλασμα απ' έξω από την πύλη για να πάρουν τα παιδιά τους, στο δημοτικό τουλάχιστον, αδιαφορούν. Αυτοί που δεν αδιαφορούν μπορούν να τραβήξουν (άμεσα αλλά κυρίως έμμεσα) τους άλλους, άλλωστε. Σε κάποιον που είναι αδιάφορος και το έγγραφο σημείωμα θα παραπέσει και με το προσωπικό τηλέφωνο που θα συνομιλήσεις ακόμη, θα απορείς αν είναι γονιός ή κηδεμόνας.

Μια καλή διαδικτυακή πλατφόρμα μπορεί να προβλέπει περιπτώσεις με μη-ηλεκτρονικές μορφές επικοινωνίας. Το ζήτημα είναι οι εκπαιδευτικοί να ελαχιστοποιήσουν τους πόρους για την διαχείριση και τη χαρτούρα και να τους στρέψουν στην επικοινωνία.

Εδώ οι μισοί από τους γονείς ούτε καν email δεν έχουν και αυτοί που έχουν δεν ξέρω κατά πόσο τα βλέπουν για να είσαι σίγουρος ότι είδε κάτι σημαντικό που ήθελες να πεις.

Δεν κοστίζει πλέον το e-mail, ενώ ακόμη και παμπάλαια κινητά τηλέφωνα μπορούν να λάβουν. Αν το πάρει απόφαση η σχολική κοινότητα, μπορείτε να κάνετε μια ενημέρωση και να τους προτρέψετε να έρθουν σε συνεννόηση με έναν τεχνικό να τους το ενεργοποιήσει. Αν τους χάλαγε, δεν θα πήγαιναν στην τεχνική υποστήριξη δηλαδή;

Εγώ πάντως είμαι μαζί σου. Μακάρι όλα να γίνονται ηλεκτρονικά για να αποφεύγεται όλη αυτή η βαβούρα. Αλλά εδώ ρε συ τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί το myschool όπου περνάμε απουσίες, βαθμούς και άλλα στοιχεία του σχολείου και ακούστηκαν γκρίνιες περί ηλεκτρονικού φακελώματος των μαθητών και κάτι τέτοια.

Ενώ για το έγγραφο φακέλωμα δεν γκρινιάζουν; Ή νομίζουν πως παραμένει στη σχολική μονάδα; :smt005
Όλα αυτά μπορούν να λυθούν με τις πιστοποιήσεις που σου ανέφερα.

Για αυτό σου λέω, αν δεν το περάσει το κράτος ως επίσημη γραμμή (με ένα νόμο και ένα άρθρο :smt005 ) δε θα γίνει τίποτα. Όπως έγινε με το taxisnet.
Στην αρχή γκρίνιαζαν όλοι πώς θα τα καταφέρουν οι γέροι και οι γριές αλλά είδες τι καλά που βρέθηκε η λύση και είμαστε όλοι χαρούμενοι και έγινε η ζωή μας ευκολότερη;

Καμία αντίρρηση, αν μπορεί το υπουργείο να έχει μια δική του επίσημη ηλεκτρονική πλατφόρμα, η οποία θα παρακάμψει και τα προβλήματα εμπιστοσύνης που αναφέρεις. Μπορεί να κάνει μια προκήρυξη και να αποσπάσει καθηγητές πληροφορικής για ένα διάστημα και να εργαστούν σε αυτό, ώστε να κοστίσει λιγότερα από όσο μια παραγγελία από ιδιώτη; Το ζήτημα είναι να εκπονήσει τις προδιαγραφές κι έχει τέτοια δυνατότητα με βάση τα προσόντα των ανθρώπινων πόρων, αλλά πάσχει στην οργανωτική τους δύναμη από όσο υποψιάζομαι.

Τέσπα, δεν έχει σημασία να το κάνω μόνο εγώ ή και κανά δυο άλλοι. Το θέμα είναι να συμμορφωθούμε όλοι προς αυτήν την κατεύθυνση. Γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί.
Σου λέω το κάναμε και δεν περπάτησε και σου είπα και τους λόγους.

Το ζήτημα είναι ότι δεν περνάτε στον κόσμο (γονείς και προϊσταμένους) πως έτσι έχετε την υποχρέωση να δουλεύετε και αυτά έχετε το καθήκον να διδάξετε. Οι προφάσεις που επικαλείσαι ως λόγους έχουν μια ξεκάθαρη αιτία: έλλειψη εκπαίδευσης. Κι άντε η γενιά των γονιών δεν εκπαιδεύτηκε από καταρτισμένους εκπαιδευτικούς, η επόμενη γενιά γιατί να μην εκπαιδευτεί;
Τελευταία επεξεργασία απο κάποιος_Νίκος την Δεκέμβριος 21st, 2016, 10:09 pm, επεξεργάστηκε 2 φορές συνολικά.
«Δὲν ἀμολᾶμε τὴν ὀργή μας ὅπως τὴν αἰσθανόμαστε (ἀσυναρτήτοις λόγοις) ἀλλὰ ὅπως θὰ τῆς ἐπιτρεπόταν νὰ γίνει κοινῶς ἀντιληπτή, ἄν ὄχι καὶ παραδεκτή.» Κλινοσοφιστής
Άβαταρ μέλους
κάποιος_Νίκος
Extreme poster
 
Δημοσ.: 34475
Εγγραφη: Ιούλιος 28th, 2010, 1:41 am
Τοποθεσια: Χαμένο νησί
Το μέλος κάποιος_Νίκος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό NANDROS » Δεκέμβριος 21st, 2016, 9:59 pm

διαστημικο μπιζελι έγραψε:
NANDROS έγραψε: Αναρωτιέμαι πόσο σωστό, πόσο έντιμο είναι για κάποιον εκπαιδευτικό να παγιδεύει τους μαθητές του;.
Κακώς το βλέπεις έτσι. Μιας και εγώ πρώτα χρησιμοποίησα αυτή τη λέξη οφείλω να απαντήσω.
Αν δεν σας αρέσει η λέξη, την αλλάζω.
Αν πω ασκήσεις διάγνωσης παρατηρητικότητας, κριτικής και αντιληπτικής ικανότητας καλύτερα;

Γιατί ρε Νάνδρε; Οι ασκήσεις Σωστού/Λάθους τι νομίζεις ότι είναι;
Ερωτήσεις φουλ στις παγίδες.
Πρέπει να είσαι σούπερ παρατηρητικός τι ρωτάει.

Γιατί σου κάνει εντύπωση;

Έτσι όπως το θέτεις τώρα πάω πάσο. Δεν μου έκατσε καλά η λέξη "παγίδα". Σαν να προσπαθεί ο εκπαιδευτικός, όχι να εκπαιδεύσει, αλλά να κόψει βαθμούς!
Δεν γουστάρω να είμαι πρόβατο στο μαντρί κανενός τσομπάνου!
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Εμφύλιο!)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Είμαστε φασίστες!
Άβαταρ μέλους
NANDROS
Maniac poster
 
Δημοσ.: 19573
Εγγραφη: Νοέμβριος 22nd, 2011, 4:25 pm
Τοποθεσια: Όπου συχνάζουν ναυτικοί & λοιπά κακοποιά στοιχεία
Το μέλος NANDROS, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό gatsu » Δεκέμβριος 21st, 2016, 9:59 pm

guwes έγραψε:

Εγώ τα γνωρίζω, γι' αυτό σε ρωτάω :P προφανώς το δίδαξε και το έχει τονίσει...


Σε ποια τάξη τα διδάσκονται αυτά , γιατί απο όσο γνωρίζω δεν κάνουν γραμμική άλγεβρα και διανυσματικούς χώρους και διανυσματική ανάλυση στα μαθηματικά σε καμία τάξη του λυκείου και δεν γνωρίζω τι μαθηματικά κάνουν στην φυσική , εάν και θυμάμαι διανύσματα να έχω κάνει στην αναλυτική γεωμετρία .
Για παράδειγμα το F=m*γ γράφει με διαφορετικό χρώμα το bold F και γ για να δείξει ότι είναι διανυσματικά μεγέθη ή καμιά περισπωμένη ;
Θυμάμαι μηχανική να έκανα πρώτη λυκείου και τρίτη λυκείου τέλος δεκαετίας του 80 δεν θυμάμαι όμως καθόλου το συγκεκριμένο .
1+e^πi=0 το e και το π μαζί
Άβαταρ μέλους
gatsu
Crazy poster
 
Δημοσ.: 7181
Εγγραφη: Αύγουστος 9th, 2010, 2:14 pm
Το μέλος gatsu, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό guwes » Δεκέμβριος 21st, 2016, 10:10 pm

gatsu έγραψε:
guwes έγραψε:

Εγώ τα γνωρίζω, γι' αυτό σε ρωτάω :P προφανώς το δίδαξε και το έχει τονίσει...


Σε ποια τάξη τα διδάσκονται αυτά , γιατί απο όσο γνωρίζω δεν κάνουν γραμμική άλγεβρα και διανυσματικούς χώρους και διανυσματική ανάλυση στα μαθηματικά σε καμία τάξη του λυκείου και δεν γνωρίζω τι μαθηματικά κάνουν στην φυσική , εάν και θυμάμαι διανύσματα να έχω κάνει στην αναλυτική γεωμετρία .
Για παράδειγμα το F=m*γ γράφει με διαφορετικό χρώμα το bold F και γ για να δείξει ότι είναι διανυσματικά μεγέθη ή καμιά περισπωμένη ;
Θυμάμαι μηχανική να έκανα πρώτη λυκείου και τρίτη λυκείου τέλος δεκαετίας του 80 δεν θυμάμαι όμως καθόλου το συγκεκριμένο .


Δεν έχω κοιτάξει/διδάξει την ύλη της Α γυμνασίου. Β γυμνασίου που έκανα πέρσυ και Γ που κάνω τώρα διδάσκουν πρώτα τι ονομάζουμε διανυσματικά και βαθμωτά μεγέθη και μετά εισάγουν έννοιες όπως ταχύτητα, διάστημα, μετατόπιση, επιτάχυνση, δύναμη, πίεση κτλ. Δεν χρειάζεται γραμμική άγλεβρα και διανυσματικός λογισμός στα γυμνάσια και λύκεια, για όνομα :P Απλά τους εξηγείς πως η ταχύτητα προσδιορίζεται από το μέτρο (δηλαδή πρέπει να ξέρεις την τιμή) και την κατεύθυνση (διεύθυνση πλάγια π.χ με φόρα προς τα αριστερά) και λες παραδείγματα για να το καταλάβουν στην πράξη. Για το διάστημα π.χ χρειάζεται να ξέρεις μόνο την τιμή ότι ένα κινητό διένυσε απόσταση 50 m (διάστημα), δεν θα πεις διένυσε απόσταση 50 m με φορά προς τα δεξιά σε οριζόντια διεύθυνση (όπως και με την θερμοκρασία). Και τα ξεχωρίζουν. Και ακριβώς επειδή πρέπει να τα ξεχωρίζουν δεν τα γράφουν με bold, στο πανεπιστήμιο πρέπει να βάζεις βελάκι πάνω από τα διανύσματα και αν σου δίνει ένα μέγεθος με γράμμα και που δεν είναι γνωστό, αν θέλει να δείξει πως είναι διάνυσμα θα το βάλει με bold ή με βελάκι.

Μπιζέλι ντάξει μην νομίζεις πως στα γυμνάσια και λύκεια είναι καλύτεροι :p Ειδικά αυτοί που δεν ενδιαφέρονται ή ακόμη χειρότερα... τα ζιζάνια :lol: Τα εξηγείς για να είσαι καλυμμένος και αν επιμένει ο μαθητής βλέπεις τι θα κάνεις. Εγώ δεν θα ήμουν αυστηρή, δεν μου πάει, θα βαθμολογούσα με επιείκεια αλλά στα μαθήματα π.χ τονίζω πολλές φορές τα λάθη και προσπαθώ να είμαι αυστηρή για να με ακούσει αλλά δεν βλέπω αποτέλεσμα... Νομίζω πως πρέπει να γίνεσαι "αυστηρός" αν τα έχεις τονίσει πολλές φορές και βλέπεις πως σε γράφουν... Αν και στην τελική ό,τι και αν κάνει ένας εκπαιδευτικός, αν ο άλλος δεν ενδιαφέρεται από μόνος του, που να χτυπιέσαι εσύ κάτω, δεν θα μάθει.
Άβαταρ μέλους
guwes
Fast poster
 
Δημοσ.: 3036
Εγγραφη: Μάιος 18th, 2015, 12:09 pm
Το μέλος guwes, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό Δέλτα-Λοξ » Δεκέμβριος 21st, 2016, 10:14 pm

διαστημικο μπιζελι έγραψε:
Δέλτα-Λοξ έγραψε: Και ένα εύγε στο άλλο το γερμανοχτυπημένο τρολλ, που ήρθε προς συμπαράσταση του συναδέλφου του... :smt003

Είναι τρολονήμα αλλά τέτοια περιστατικά δεν απέχουν και πολύ από την πραγματικότητα. Ξέρεις τώρα ....με αδίκησε, τον αδίκησα, γονείς που διαμαρτύρονται. Τα συναντάμε πολύ συχνά. Γι' αυτό και απάντησα λίγο πιο σοβαρά.
Γενικά δεν είναι εύκολο να βάζεις βαθμούς. Για μένα τουλάχιστον.
Είτε πρόκειται για βαθμολογία διαγωνίσματος είτε τριμήνου....(ακόμα χειρότερα εκεί) .
Κι εγώ που είμαι και δημοτικό είναι ακόμα πιο δύσκολα. Πρέπει να συνεκτιμήσεις ένα σωρό πράγματα. Να είσαι σωστός στην κρίση σου και δίκαιος. Δεν είναι 1+1 κάνουν δύο. Καλά δε λέω ότι από τους βαθμούς του δημοτικού εξαρτάται όλη η υπόλοιπη ζωή των μαθητών αλλά όσο να ναι είναι πιο τρυφερές ηλικίες που πρέπει να λαμβάνεις τα πάντα υπόψη. Γυμνάσιο- λύκειο είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα.
Ώρες ώρες θα ήθελα τα γραπτά να σκανάρονται από κάποιον υπολογιστή για να αποφεύγω όλη αυτή την ψυχοφθόρα διαδικασία και να τελειώνουμε. Ούτε περιθώρια αμφισβήτησης ούτε πολλοί συναισθηματισμοί. Εφόσον σώνει και ντε πρέπει να αξιολογούμε τους μαθητές μας με ποσοτική κλίμακα και όχι ποιοτική.
Διαφορετικά είμαι κατά των βαθμών κατά 80-90%.
Είναι ένα θέμα που πραγματικά με βασανίζει. Το έχω ψάξει με τον εαυτό μου, έχω κάνει την αυτοκριτική μου, έχω μιλήσει με άλλους συναδέλφους, έχω μιλήσει με γονείς, έχω ζητήσει επιπλέον επιμόρφωση από τον σχολικό μας σύμβουλο πάνω σε τέτοια θέματα και ακόμα άκρη δεν έχω βγάλει αν είμαι πάντα σωστή στην κρίση μου και δεν αδικώ κάποιον.
Πω πω παναγία μου.
Να μου λένε κάποιοι γονείς ότι πήρε αυτό τον βαθμό και ότι το παιδί έκλαιγε στο σπίτι, άλλος να μου λέει "και πολύ του έβαλες.. περίμενα πιο χαμηλά", άλλος να λέει "θέλω να ξέρω πραγματικά τι αξίζει το παιδί μου", άλλοι να είναι πιο περίεργοι και να ζητάνε τον ουρανό με τ' άστρα.

Σε κάποια φάση είπα "ώπα ώπα" . Δε γίνεται να με επηρεάζουν (είτε έμμεσα είτε άμεσα) κάθε φορά οι γονείς για το πώς θα βαθμολογήσω.
Να φανταστείς μέχρι πριν κάποια χρόνια είχε πάρει το αυτί μου μια συζήτηση που λέγανε "ποιον θα έχετε φέτος ..... α την κυρία τάδε .... ααααα αυτή βάζει καλούς βαθμούς".
Πράγματι βαθμολογούσα περισσότερο συναισθηματικά. Ο ένας έχει το τάδε πρόβλημα, ο άλλος είναι πολύ ευαίσθητος, ο άλλος διαβάζει μεν στο σπίτι, προσπαθεί αλλά μπλα μπλα μπλα ... ο καθένας είχε και από ένα ελαφρυντικό και στο τέλος κατέληγαν όλοι με 10αρια.
Εντάξει, δλδ μια φορά είχα σκεφτεί μέχρι και τον ιδιαιτερά που έκανε μαθήματα στο σπίτι σε κάποιο παιδάκι και λέω ας ανεβάσω κανέναν βαθμό από συναδελφική αλληλεγγύη μην λένε οι γονείς ότι τζάμπα τον πληρώνουν. Γιατί για ανέβασμα βαθμού δεν ήταν κανονικά.


Τέσπα, για να μην τα πολυλογώ τα τελευταία χρόνια έχω γίνει λίγο πιο αυστηρή, έχω θέσει κάποια στάνταρτς (τυπικά προσόντα :lol: ) που πρέπει να έχουν όλοι οι μαθητές και μετά αξιολογώ κατά περίπτωση όλα τα υπόλοιπα. Γιατί αλλιώς χάνεις την μπάλα. Δεν μπορείς εύκολα να ξεχωρίσεις τον συναισθηματισμό από την αντικειμενικότητα και δεν ξέρω τι τελικά θέλει και όλο το σύστημα.

Έτσι κι αλλιώς, απ' ό,τι το κόβω η αριθμητική κλίμακα μάλλον θα καταργηθεί μέσα στα επόμενα χρόνια και θα περάσουμε στην περιγραφική αξιολόγηση, μην πω και από του χρόνου ότι θα γίνει αυτό ή τουλάχιστον στην αρχή θα δίνονται και τα δύο (και αριθμητική και περιγραφική αξιολόγηση) μέχρι να καταργηθούν τελείως οι βαθμοί τα επόμενα χρόνια και να έχουμε μόνο περιγραφική.

Ω ρε γράψιμο που έχει να πέσει. Για κάθε μάθημα ξεχωριστά επί πόσους μαθητές να γράφεις ολόκληρες εκθέσεις.

Μπα ούτε και αυτό είναι λειτουργικό. Το καλύτερο κατά τη γνώμη μου είναι σε όλες τις βαθμίδες (το λύκειο το εξαιρώ μάλλον γιατί εκεί παίζουν και οι πανελλήνιες) να βγάλει επισήμως το υπουργείο παιδείας κάποιες προσαρμοσμένες φόρμες με διαβαθμισμένη κλίμακα και να τσεκάρουμε το κατάλληλο κουτάκι.
Κάτι τέτοιο
http://101dimath.weebly.com/uploads/4/5 ... ogisis.pdf

Τέσπα, δεν ξέρω. Πάντως οι βαθμοί είναι μεγάλος νταλκάς.
Πάλι σεντόνι έγραψα. Καλά μη μου δίνετε σημασία. Μονολογώ.

@guwes απαντάω και σε εσένα με το ίδιο ποστ. Πάνω κάτω τα ίδια θα έλεγα και σε σένα. Τον πόνο μου δλδ :lol:

Δεν πιστεύω να νόμισες ότι αναφερόμουν σε εσένα ε; :o
Για τα όσα αναφέρεις, θα συμφωνήσω μαζί σου.
Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στην ελληνική κρατική παιδεία. Από πολύ πολύ παλιά. Και οι παθογένειες του εκπαιδευτικού μας συστήματος, είναι (σχεδόν) αδύνατον να θεραπευθούν. Αν είχα κάποιες ελπίδες πριν μερικά χρόνια, τώρα, καθώς έχω μεγαλώσει αρκετά, έχουν εξανεμισθεί.
Χρόνους Πολλούς μετά την Αμαρτία που την είπανε Αρετή μέσα στις εκκλησίες και την ευλόγησαν...
Άβαταρ μέλους
Δέλτα-Λοξ
Extreme poster
 
Δημοσ.: 20940
Εγγραφη: Μάιος 16th, 2009, 9:31 pm
Το μέλος Δέλτα-Λοξ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό διαστημικο μπιζελι » Δεκέμβριος 21st, 2016, 11:03 pm

@ Νίκο θα σου απαντήσω σε λίγο γιατί έχει πολύ πράμα το δικό σου να απαντηθεί (αν δεν προλάβω σήμερα θα εκκρεμεί μια απάντηση γιατί εσύ είσαι και απαιτητικός συνομιλητής και θέλω να είμαι ξεκούραστη :smt005 ). Κάτσε να απαντήσω πρώτα στον Νάνδρο που είναι πιο εύκολο το ερώτημα.


NANDROS έγραψε:
Έτσι όπως το θέτεις τώρα πάω πάσο. Δεν μου έκατσε καλά η λέξη "παγίδα". Σαν να προσπαθεί ο εκπαιδευτικός, όχι να εκπαιδεύσει, αλλά να κόψει βαθμούς!

Φίλε Νάνδρε, πολύ σωστός. Αυτό είναι ακριβώς το νόημα των διαγωνισμάτων και δεν είναι ο βαθμός. Στην ουσία τα διαγωνίσματα τουλάχιστον στο δημοτικό μπαίνουν ως ένα διαγνωστικό μέσο για να δεις τι κατάλαβαν και τι δεν κατάλαβαν οι μαθητές.
Μου χει τύχει να βάλω διαγώνισμα και να πατώσουν όλα :lol:. Τέλος πάντων να μην δω τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Κάθισα και τα ξαναείπα μετά.
Συμβαίνει και αυτό με κάποια δύσκολα κεφάλαια.

Δυστυχώς και θα μιλήσω ειλικρινά (ακόμα κι εμείς που είμαστε ενάντια στους βαθμούς με αυτόν τον τρόπο που γίνεται σήμερα) μπαίνουμε σε αυτό το βαθμοθηρικό τρυπάκι και παίζουμε ακόμα και με τα δέκατα γιατί πρέπει να μπει αυτός ο γαμω-βαθμός και πρέπει κάπου να πατήσεις γιατί θα έρθει ο γονιός και θα σου πει γιατί του έβαλες τόσο στο τρίμηνο;
Πρέπει να έχω κάτι στα χέρια μου. Ναι δυστυχώς έχουμε περάσει σε μια τέτοια "εμπόλεμη κατάσταση" ενώ δεν είναι οι βαθμοί το ζητούμενο.
Για αυτό υποστηρίζω να καταργηθούν οι βαθμοί (ή τουλάχιστον να τεθεί ένα διαφορετικό σύστημα αξιολόγησης) και να το πάρουμε όλοι αλλιώς για να μην πιέζει ο γονιός εμένα και εγώ τον μαθητή και στο τέλος χάνουμε όλοι το δάσος.
Αν με διάβασες σε προηγούμενο ποστ άφησα μόνο ένα 10% υπέρ των βαθμών, γιατί σε κάποιες περιπτώσεις μπορείς να τους αξιοποιήσεις ως κίνητρο για τους μαθητές για περισσότερη ενεργοποίηση ή ως μέσο εκβιασμού (σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις) :smt077


Εφόσον, λοιπόν, όλοι λειτουργούμε σε αυτό το βαθμοθηρικό πλαίσιο σχετικά με το "κόψιμο των βαθμών" που είπες μου επιτρέπεις να σου πω ένα παράδειγμα;;; και αν θες μου λες και αν το χειρίστηκα καλά ή αν έπεσα σε αυτήν την παγίδα να "κόψω βαθμούς".

Φέτος έχω μια τμηματάρα που δεν μου έχει ξανατύχει ποτέ τέτοια περίπτωση. Μιλάμε για τρελά υψηλό επίπεδο. ΤΜΗ-ΜΑ-ΤΑ-ΡΑ. Μου το λέγανε θα πάρεις αυτό το τμήμα και θα πάθεις πλάκα. Τι να πω; Τα καλύτερα λόγια μόνο.
Anyway, που λες βάζω το πρώτο διαγώνισμα της χρονιάς από το υλικό που έχω από προηγούμενες χρονιές και μιλάμε το τσάκισαν. Μέσα σε 20 λεπτά μου το είχαν επιστρέψει γλείφοντας και το τελευταίο κοκαλάκι επιδεικτικά μπροστά μου.
"Ωπα λέω τι γίνεται;". Με ξεφτίλισαν.
Πάω σπίτι, κοιτάω τα γραπτά και μέσα σε μισή ώρα το πολύ τα είχα διορθώσει. Μπαμ όλα σωστά. 9-10 οι βαθμοί , άντε και κανένα 8αρι ο χειρότερος.
"Λέω έτσι είστε ρε; This is war" :smt005

Τέλος πάντων, να μην στα πολυλογώ έχω κάτσει και έχω αναπροσαρμόσει στο επίπεδο της τάξης όλο το υλικό που είχα από ασκήσεις και διαγωνίσματα γιατί δεν παίζονται. Εντάξει και στο μυαλό μου είχα και λίγο αυτό που λες ότι κάτσε να δούμε τώρα ποιος είναι ο τοπ οφ δε τοπ. Άρα βάζεις πιο δύσκολες και απαιτητικές ασκήσεις αφού βλέπεις ότι το τμήμα τραβάει.

Ειδικά στα θετικά μαθήματα έχουμε και ένα βίτσιο να δούμε ποιος είναι το "μαθηματικό μυαλό". Εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει και θέλω να δίνω περισσότερες ευκαιρίες εκγύμνασης και σε αυτούς τους μαθητές που θέλουν το κάτι παραπάνω.
Συνήθως, τις πιο τσιμπημένες ασκήσεις τις βάζω σε μορφή bonus για να μην κάψω πολύ λαό. Δεν είναι υποχρεωτικές. Όποιος θέλει.

Τώρα αν το λες αυτό "κόψιμο βαθμών", μπορεί να αναθεωρήσω το σκεπτικό μου αλλά δεν ξέρω καμιά φορά και όλος αυτός ο "ανταγωνισμός" μπορεί να είναι εποικοδομητικός κάποιες φορές. Αλλά εντάξει γενικά θα προτιμούσα να μην υπήρχαν καν βαθμοί και να ήμασταν πιο χαλαροί όλοι.
Άβαταρ μέλους
διαστημικο μπιζελι
Crazy poster
 
Δημοσ.: 5169
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2012, 10:27 pm
Το μέλος διαστημικο μπιζελι, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό vagabondo » Δεκέμβριος 21st, 2016, 11:30 pm

διαστημικο μπιζελι έγραψε: μπαίνουμε σε αυτό το βαθμοθηρικό τρυπάκι και παίζουμε ακόμα και με τα δέκατα γιατί πρέπει να μπει αυτός ο γαμω-βαθμός και πρέπει κάπου να πατήσεις γιατί θα έρθει ο γονιός και θα σου πει γιατί του έβαλες τόσο στο τρίμηνο;
Πρέπει να έχω κάτι στα χέρια μου. Ναι δυστυχώς έχουμε περάσει σε μια τέτοια "εμπόλεμη κατάσταση" ενώ δεν είναι οι βαθμοί το ζητούμενο.

Τι ποσοστό περίπου γονέων, σε ρωτάνε για τον βαθμό που έβαλες;
Io Vagabondo
Occasio facit furem
Άβαταρ μέλους
vagabondo
Fast poster
 
Δημοσ.: 2855
Εγγραφη: Μάρτιος 16th, 2012, 2:36 am
Το μέλος vagabondo, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό διαστημικο μπιζελι » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 12:43 am

vagabondo έγραψε:
Τι ποσοστό περίπου γονέων, σε ρωτάνε για τον βαθμό που έβαλες;

Πολύ χοντρή μανούρα δεν μου έχει κάνει μέχρι στιγμής κάποιος γονιός.
Αλλά έχω εισπράξει κατά καιρούς κάτι γκριμάτσες, λίγο απαξίωση, κάτι σπόνδες.

Εντάξει αυτά είναι αντιμετωπίσιμα. Αυτό που δεν μπορώ καθόλου που κάνουν κάποιοι γονείς είναι ο συναισθηματικός εκβιασμός. Εκεί μπλοκάρω και με φέρνουν σε πολύ δύσκολη θέση.
Άλλος όπως είπα μου λέει "έκλαιγε συνέχεια με το βαθμό που του βάλατε" ή "είπα στο παιδί μου ότι αν δεν πάρει καλούς βαθμούς στο τρίμηνο δεν θα γίνει αυτό πχ" και κάτι τέτοια.

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορώ. Προτιμώ να έρθει ο άλλος και να μου πει στα ίσια για τους βαθμούς αν κάτι δεν γουστάρει. Αυτή η έμμεση μορφή πίεσης που κάνουν κάποιοι μου την δίνει. Να μου λένε συνέχεια πόσο ευαίσθητος είναι και στεναχωρήθηκε πολύ.
Τι να κάνω κι εγώ από την πλευρά μου;
Γι' αυτό λέω να καταργηθούν οι βαθμοί να είμαστε όλοι ευτυχισμένοι.
Άβαταρ μέλους
διαστημικο μπιζελι
Crazy poster
 
Δημοσ.: 5169
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2012, 10:27 pm
Το μέλος διαστημικο μπιζελι, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό vagabondo » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 2:09 am

:smt012
Io Vagabondo
Occasio facit furem
Άβαταρ μέλους
vagabondo
Fast poster
 
Δημοσ.: 2855
Εγγραφη: Μάρτιος 16th, 2012, 2:36 am
Το μέλος vagabondo, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό oxyrwmenh mizeria » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 2:26 am

lol
oxyrwmenh mizeria
Casual Poster
 
Δημοσ.: 753
Εγγραφη: Απρίλιος 21st, 2015, 7:03 pm
Το μέλος oxyrwmenh mizeria, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό Νταρνάκας » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 9:09 am

διαστημικο μπιζελι έγραψε:
Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορώ. Προτιμώ να έρθει ο άλλος και να μου πει στα ίσια για τους βαθμούς αν κάτι δεν γουστάρει. Αυτή η έμμεση μορφή πίεσης που κάνουν κάποιοι μου την δίνει. Να μου λένε συνέχεια πόσο ευαίσθητος είναι και στεναχωρήθηκε πολύ.
Τι να κάνω κι εγώ από την πλευρά μου;
Γι' αυτό λέω να καταργηθούν οι βαθμοί να είμαστε όλοι ευτυχισμένοι.

Nα είσαι αυστηρή στη βαθμολόγηση. Να βαθμολογείς βάσει του τι καταφέρνει στην τάξη ο μαθητής κι όχι βάσει του τι πιστεύει ο γονέας ότι θα μπορούσε να καταφέρει ή του τι καταφέρνει στο σπίτι του (κατά τα λεγόμενα του γονέα πάλι).
Οὕτω τὸ δίκαιον κέκριται, τὸν κρείττω τοῦ ἥττονος ἄρχειν καὶ πλέον ἔχειν.
Πλάτων, Γοργίας, 483.δ
Άβαταρ μέλους
Νταρνάκας
Extreme poster
 
Δημοσ.: 29712
Εγγραφη: Ιανουάριος 21st, 2012, 1:55 am
Τοποθεσια: Εμμανουήλ Παππάς Σερρών
Το μέλος Νταρνάκας, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 9:43 am

Αίγαγρος έγραψε:
Archmage έγραψε: Φιλόλογος είσαι;


Με τόσα ορθογραφικά λάθη εύχομαι όχι.- Ἀλλοδαπ'-Ἕλληνας! Γιατί, παράξενο σοῦ φαίνεται; :)
Ίσως είναι φυσικός, ή απλά τρολ όπως γράφει ο Δ.
Εἶμαι ὁ μεσιὲ Κλινοηδυεπὴς
ὡραῖος, ὀλέθριος.
Καί, ἡ τελευταία λέξη τῆς κλιν'-ἐρασμιότητος: :klino:
Περᾶστε τὸ ποντίκι σας πάνω στὴν εἰκόνα, τίποτ' ἄλλο δὲν σᾶς λέω!
Άβαταρ μέλους
ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ
Extreme poster
 
Δημοσ.: 30860
Εγγραφη: Ιανουάριος 31st, 2008, 11:31 pm
Τοποθεσια: Κλινοηδυεπὲς ΠαραΓατιανὸν ἀθηναϊκὸν κλεινὸν τέρας. Κλινοχαρής ἐπωνομασθεὶς Οἰδίνους!
Το μέλος ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

ΠροηγούμενηΕπόμενη

Επιστροφή στην Γλωσσολογία

Μετάβαση στην αρχή της σελίδας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες