Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Μελέτη της γλώσσας, γραμματική, συντακτικό, σχολιασμοί και διευκρινίσεις.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό NANDROS » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 4:06 pm

διαστημικο μπιζελι έγραψε:@ Νίκο θα σου απαντήσω σε λίγο γιατί έχει πολύ πράμα το δικό σου να απαντηθεί (αν δεν προλάβω σήμερα θα εκκρεμεί μια απάντηση γιατί εσύ είσαι και απαιτητικός συνομιλητής και θέλω να είμαι ξεκούραστη ). Κάτσε να απαντήσω πρώτα στον Νάνδρο που είναι πιο εύκολο το ερώτημα.
NANDROS έγραψε:Έτσι όπως το θέτεις τώρα πάω πάσο. Δεν μου έκατσε καλά η λέξη "παγίδα". Σαν να προσπαθεί ο εκπαιδευτικός, όχι να εκπαιδεύσει, αλλά να κόψει βαθμούς!
Φίλε Νάνδρε, πολύ σωστός. Αυτό είναι ακριβώς το νόημα των διαγωνισμάτων και δεν είναι ο βαθμός. Στην ουσία τα διαγωνίσματα τουλάχιστον στο δημοτικό μπαίνουν ως ένα διαγνωστικό μέσο για να δεις τι κατάλαβαν και τι δεν κατάλαβαν οι μαθητές.
Μου χει τύχει να βάλω διαγώνισμα και να πατώσουν όλα :lol:. Τέλος πάντων να μην δω τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Κάθισα και τα ξαναείπα μετά.
Συμβαίνει και αυτό με κάποια δύσκολα κεφάλαια.

Δυστυχώς και θα μιλήσω ειλικρινά (ακόμα κι εμείς που είμαστε ενάντια στους βαθμούς με αυτόν τον τρόπο που γίνεται σήμερα) μπαίνουμε σε αυτό το βαθμοθηρικό τρυπάκι και παίζουμε ακόμα και με τα δέκατα γιατί πρέπει να μπει αυτός ο γαμω-βαθμός και πρέπει κάπου να πατήσεις γιατί θα έρθει ο γονιός και θα σου πει γιατί του έβαλες τόσο στο τρίμηνο;
Πρέπει να έχω κάτι στα χέρια μου. Ναι δυστυχώς έχουμε περάσει σε μια τέτοια "εμπόλεμη κατάσταση" ενώ δεν είναι οι βαθμοί το ζητούμενο.
Για αυτό υποστηρίζω να καταργηθούν οι βαθμοί (ή τουλάχιστον να τεθεί ένα διαφορετικό σύστημα αξιολόγησης) και να το πάρουμε όλοι αλλιώς για να μην πιέζει ο γονιός εμένα και εγώ τον μαθητή και στο τέλος χάνουμε όλοι το δάσος.
Αν με διάβασες σε προηγούμενο ποστ άφησα μόνο ένα 10% υπέρ των βαθμών, γιατί σε κάποιες περιπτώσεις μπορείς να τους αξιοποιήσεις ως κίνητρο για τους μαθητές για περισσότερη ενεργοποίηση ή ως μέσο εκβιασμού (σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις) :smt077
Εφόσον, λοιπόν, όλοι λειτουργούμε σε αυτό το βαθμοθηρικό πλαίσιο σχετικά με το "κόψιμο των βαθμών" που είπες μου επιτρέπεις να σου πω ένα παράδειγμα;;; και αν θες μου λες και αν το χειρίστηκα καλά ή αν έπεσα σε αυτήν την παγίδα να "κόψω βαθμούς".
Φέτος έχω μια τμηματάρα που δεν μου έχει ξανατύχει ποτέ τέτοια περίπτωση. Μιλάμε για τρελά υψηλό επίπεδο. ΤΜΗ-ΜΑ-ΤΑ-ΡΑ. Μου το λέγανε θα πάρεις αυτό το τμήμα και θα πάθεις πλάκα. Τι να πω; Τα καλύτερα λόγια μόνο.
Anyway, που λες βάζω το πρώτο διαγώνισμα της χρονιάς από το υλικό που έχω από προηγούμενες χρονιές και μιλάμε το τσάκισαν. Μέσα σε 20 λεπτά μου το είχαν επιστρέψει γλείφοντας και το τελευταίο κοκαλάκι επιδεικτικά μπροστά μου.
"Ωπα λέω τι γίνεται;". Με ξεφτίλισαν.
Πάω σπίτι, κοιτάω τα γραπτά και μέσα σε μισή ώρα το πολύ τα είχα διορθώσει. Μπαμ όλα σωστά. 9-10 οι βαθμοί , άντε και κανένα 8αρι ο χειρότερος.
"Λέω έτσι είστε ρε; This is war" :smt005
Τέλος πάντων, να μην στα πολυλογώ έχω κάτσει και έχω αναπροσαρμόσει στο επίπεδο της τάξης όλο το υλικό που είχα από ασκήσεις και διαγωνίσματα γιατί δεν παίζονται. Εντάξει και στο μυαλό μου είχα και λίγο αυτό που λες ότι κάτσε να δούμε τώρα ποιος είναι ο τοπ οφ δε τοπ. Άρα βάζεις πιο δύσκολες και απαιτητικές ασκήσεις αφού βλέπεις ότι το τμήμα τραβάει.
Ειδικά στα θετικά μαθήματα έχουμε και ένα βίτσιο να δούμε ποιος είναι το "μαθηματικό μυαλό". Εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει και θέλω να δίνω περισσότερες ευκαιρίες εκγύμνασης και σε αυτούς τους μαθητές που θέλουν το κάτι παραπάνω.
Συνήθως, τις πιο τσιμπημένες ασκήσεις τις βάζω σε μορφή bonus για να μην κάψω πολύ λαό. Δεν είναι υποχρεωτικές. Όποιος θέλει.
Τώρα αν το λες αυτό "κόψιμο βαθμών", μπορεί να αναθεωρήσω το σκεπτικό μου αλλά δεν ξέρω καμιά φορά και όλος αυτός ο "ανταγωνισμός" μπορεί να είναι εποικοδομητικός κάποιες φορές. Αλλά εντάξει γενικά θα προτιμούσα να μην υπήρχαν καν βαθμοί και να ήμασταν πιο χαλαροί όλοι.

Δεν είμαι εκπαιδευτικός, δεν έχω παιδιά και δεν έχω ιδέα πώς παίζεται το σύστημα σήμερα, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, αλλά χαίρομαι με αυτά που διαβάζω! Υπάρχουν ακόμα κάποιοι που νοιάζονται! :sal5: :vp22:
Δεν γουστάρω να είμαι πρόβατο στο μαντρί κανενός τσομπάνου!
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Εμφύλιο!)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Είμαστε φασίστες!
Άβαταρ μέλους
NANDROS
Maniac poster
 
Δημοσ.: 17821
Εγγραφη: Νοέμβριος 22nd, 2011, 4:25 pm
Τοποθεσια: Όπου συχνάζουν ναυτικοί & λοιπά κακοποιά στοιχεία
Το μέλος NANDROS, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό NANDROS » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 4:11 pm

διαστημικο μπιζελι έγραψε:
vagabondo έγραψε:
Τι ποσοστό περίπου γονέων, σε ρωτάνε για τον βαθμό που έβαλες;

Πολύ χοντρή μανούρα δεν μου έχει κάνει μέχρι στιγμής κάποιος γονιός.
Αλλά έχω εισπράξει κατά καιρούς κάτι γκριμάτσες, λίγο απαξίωση, κάτι σπόνδΤες.

Εντάξει αυτά είναι αντιμετωπίσιμα. Αυτό που δεν μπορώ καθόλου που κάνουν κάποιοι γονείς είναι ο συναισθηματικός εκβιασμός. Εκεί μπλοκάρω και με φέρνουν σε πολύ δύσκολη θέση.
Άλλος όπως είπα μου λέει "έκλαιγε συνέχεια με το βαθμό που του βάλατε" ή "είπα στο παιδί μου ότι αν δεν πάρει καλούς βαθμούς στο τρίμηνο δεν θα γίνει αυτό πχ" και κάτι τέτοια.

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορώ. Προτιμώ να έρθει ο άλλος και να μου πει στα ίσια για τους βαθμούς αν κάτι δεν γουστάρει. Αυτή η έμμεση μορφή πίεσης που κάνουν κάποιοι μου την δίνει. Να μου λένε συνέχεια πόσο ευαίσθητος είναι και στεναχωρήθηκε πολύ.
Τι να κάνω κι εγώ από την πλευρά μου;
Γι' αυτό λέω να καταργηθούν οι βαθμοί να είμαστε όλοι ευτυχισμένοι.

Δασκαλίτσα, μόλις σου έκοψα έναν βαθμό! :smt003
.
Δεν γουστάρω να είμαι πρόβατο στο μαντρί κανενός τσομπάνου!
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Εμφύλιο!)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Είμαστε φασίστες!
Άβαταρ μέλους
NANDROS
Maniac poster
 
Δημοσ.: 17821
Εγγραφη: Νοέμβριος 22nd, 2011, 4:25 pm
Τοποθεσια: Όπου συχνάζουν ναυτικοί & λοιπά κακοποιά στοιχεία
Το μέλος NANDROS, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό vagabondo » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 8:53 pm

NANDROS έγραψε:
διαστημικο μπιζελι έγραψε:
vagabondo έγραψε:
Τι ποσοστό περίπου γονέων, σε ρωτάνε για τον βαθμό που έβαλες;

Πολύ χοντρή μανούρα δεν μου έχει κάνει μέχρι στιγμής κάποιος γονιός.
Αλλά έχω εισπράξει κατά καιρούς κάτι γκριμάτσες, λίγο απαξίωση, κάτι σπόνδΤες.

Εντάξει αυτά είναι αντιμετωπίσιμα. Αυτό που δεν μπορώ καθόλου που κάνουν κάποιοι γονείς είναι ο συναισθηματικός εκβιασμός. Εκεί μπλοκάρω και με φέρνουν σε πολύ δύσκολη θέση.
Άλλος όπως είπα μου λέει "έκλαιγε συνέχεια με το βαθμό που του βάλατε" ή "είπα στο παιδί μου ότι αν δεν πάρει καλούς βαθμούς στο τρίμηνο δεν θα γίνει αυτό πχ" και κάτι τέτοια.

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορώ. Προτιμώ να έρθει ο άλλος και να μου πει στα ίσια για τους βαθμούς αν κάτι δεν γουστάρει. Αυτή η έμμεση μορφή πίεσης που κάνουν κάποιοι μου την δίνει. Να μου λένε συνέχεια πόσο ευαίσθητος είναι και στεναχωρήθηκε πολύ.
Τι να κάνω κι εγώ από την πλευρά μου;
Γι' αυτό λέω να καταργηθούν οι βαθμοί να είμαστε όλοι ευτυχισμένοι.

Δασκαλίτσα, μόλις σου έκοψα έναν βαθμό! :smt003
.
Και μετά παραπονιούνται, που τους απαξιώνουν οι γονείς. :smt003
Άραγε, υπάρχει διαφορά αντιμετώπισης από τους γονείς, μεταξύ ανδρών και γυναικών δασκάλων; :-?
Io Vagabondo
Occasio facit furem
Άβαταρ μέλους
vagabondo
Fast poster
 
Δημοσ.: 2473
Εγγραφη: Μάρτιος 16th, 2012, 2:36 am
Το μέλος vagabondo, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό guwes » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 9:26 pm

Ναι το ορθογραφικό θα είδαν οι γονείς και απαξιώνουν. Λες και δεν ξέρετε τι γίνεται. Γιατί τόση έχθρα για ένα λάθος; Εδώ οι καθηγητές μου στο πανεπιστήμιο που παίρνουν και τόσα λεφτά κάνουν λάθη. Να τους κρεμάσουμε; Τι είστε εσείς ρε; :roll:
Άβαταρ μέλους
guwes
Fast poster
 
Δημοσ.: 2832
Εγγραφη: Μάιος 18th, 2015, 12:09 pm
Το μέλος guwes, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό NANDROS » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 10:23 pm

guwes έγραψε: Ναι το ορθογραφικό θα είδαν οι γονείς και απαξιώνουν. Λες και δεν ξέρετε τι γίνεται. Γιατί τόση έχθρα για ένα λάθος; Εδώ οι καθηγητές μου στο πανεπιστήμιο που παίρνουν και τόσα λεφτά κάνουν λάθη. Να τους κρεμάσουμε; Τι είστε εσείς ρε; :roll:

Ώπα, μια στιγμή! Το σχόλιο μου ΔΕΝ είναι έχθρα, αλλά πείραγμα! Στο προηγούμενο ποστ μου αποκαλύπτομαι!
.
Δεν γουστάρω να είμαι πρόβατο στο μαντρί κανενός τσομπάνου!
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Εμφύλιο!)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Είμαστε φασίστες!
Άβαταρ μέλους
NANDROS
Maniac poster
 
Δημοσ.: 17821
Εγγραφη: Νοέμβριος 22nd, 2011, 4:25 pm
Τοποθεσια: Όπου συχνάζουν ναυτικοί & λοιπά κακοποιά στοιχεία
Το μέλος NANDROS, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό διαστημικο μπιζελι » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 11:17 pm

κάποιος_Νίκος έγραψε:
Βασικά το υπουργείο, εφόσον δεν έχει τους πόρους για να αναπτύξει μια δική του πλατφόρμα (μολονότι βρίσκει τους πόρους για να συντηρεί έναν υπερυπολογιστή) έχει σίγουρα αρκετούς νομικούς και τεχνικούς συμβούλους για να επεξεργαστεί προδιαγραφές και εγκυκλίους-κανονισμούς για την χρήση μιας ηλεκτρονικής διαδικτυακής εφαρμογής. Όλες οι ιδιωτικές πρωτοβουλίες που σας κατακλύζουν με e-mail θα πέρναγαν πρώτα από το υπουργείο για πιστοποίηση (με το αζημίωτο) και κατόπιν θα κάνατε μια συνέλευση της σχολικής κοινότητας (ή ό,τι θα έχουν πει από το υπουργείο) για να πάρετε την απόφαση.

Δεν ξέρω τις τεχνικές ή άλλης φύσεως λεπτομέρειες ας τις δει το υπουργείο. Σημασία έχει να γίνει κάποια στιγμή αυτό. Θέλω να πιστεύω ότι δεν είμαστε πολύ μακριά από αυτό το σενάριο.


κάποιος_Νίκος έγραψε: Η απροθυμία δεν είναι δικαιολογία, σκοπός της εκπαίδευσης είναι να σε εξοικειώσει με τους Η/Υ και η νοοτροπία ότι τα τεχνικά και αγροτικά επαγγέλματα δεν θα χρειαστούν ποτέ διαδίκτυο, είναι απλώς εθελούσιος αποκλεισμός, άλλη μια συνταγή χρεωκοπίας. Όποιος θέλει να ζει "σαν Amish" ας φτιάξει ένα σχολείο για όσους σκοπεύουν να ζήσουν "σαν Amish" αλλά τότε θα τους κοστίσει παραπάνω από έναν Η/Υ.

Η απροθυμία Νίκο δεν είναι δικαιολογία αλλά συμβαίνει και είναι γεγονός. Κάποιοι γονείς πιστεύουν ότι το σχολείο των παιδιών τους δεν τους αφορά και βγάζουν την ουρά τους απ' έξω σε οποιαδήποτε πρωτοβουλία.
Δεν είναι μόνο το θέμα με τους Η/Υ. Γενικά σε οποιαδήποτε ανάγκη του σχολείου οι γονείς που θα ενδιαφερθούν είναι μετρημένοι στα δάχτυλα. Καταλαβαίνω από τη μια το σκεπτικό τους ότι δεν είναι δική τους υποχρέωση να καλύπτουν τις τρύπες του κράτους με το πρόσχημα του εθελοντισμού αλλά και από την άλλη έτσι όπως έγιναν τα πράγματα, αν κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια, θα παραμείνουμε στάσιμοι μέχρι να περιμένουμε πότε θα φιλοτιμηθεί το υπουργείο να καλύψει την ανάγκη που έχει κάθε σχολείο.

κάποιος_Νίκος έγραψε: Επί του πρακτέου, η υπόλοιπη σχολική κοινότητα μπορεί να αξιολογήσει πόσους εκτυπωτές και χαρτί θα προμηθευτεί για να ενημερώνει με εκτυπωμένα έγγραφα όσους μαθητές δεν μπορούν να ακολουθήσουν με έναν Η/Υ. Γιατί να χρησιμοποιούν όλοι έγγραφα, όταν είναι απαραίτητα μόνο για μια μειοψηφία;

Δίκιο έχεις. Ξέρεις τι όμως; Μη νομίζεις πάντως τα έχουμε συζητήσει κατά καιρούς αυτά στο σύλλογο. Παίζει ρόλο και από το διευθυντή κάθε σχολείου πόσο είναι διατεθειμένος να αλλάξει την πολιτική που θα ακολουθεί το σχολείο. Συνήθως, οι διευθυντές δεν είναι κατά των Η/Υ αλλά έχουν την ανασφάλεια (και δεν τους αδικώ) μήπως κάτι σημαντικό που πρέπει να μάθουν οι γονείς, δεν φτάσει στα αυτιά τους οπότε προτιμούν να στέλνουν χαρτάκια στο σπίτι για να είναι σίγουροι, εκτός των άλλων μέσων που διαθέτουμε φυσικά ώστε να ενημερώνονται οι γονείς. Γιατί μη νομίζεις ότι όλοι κάθονται και ανοίγουν καθημερινά τα email τους για να βασιστείς σε αυτό.
Αλλά δεν είναι κάτι λειτουργικά δύσκολο να γίνει. Πρέπει να τους μαζέψεις όλους (που δεν έρχονται και ποτέ όλοι, άλλο πάλι και αυτό) και να τους πεις ότι από τη νέα σχολική χρονιά το σχολείο θα λειτουργεί έτσι.
Ας συμπληρώσουν αυτοί που δεν έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ, ποιοι είναι για να στέλνουμε μόνο σε αυτούς ενημερωτικά σημειώματα. Αλλά φίλε ξέρεις τι σκέφτομαι; Ξέρεις πόσοι ενώ έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ θα ισχυριστούν ότι δεν έχουν ή θα επικαλεστούν οποιοδήποτε πρόβλημα γιατί θα βαριούνται να ανοίγουν τον υπολογιστή τους και θα προτιμούν την εύκολη λύση με τα χαρτάκια; Οπότε πάλι δεν θα πρόκειται για μειοψηφία.

Πάντως γενικά μη νομίζεις ότι είναι εύκολο να ενημερώσεις μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων. Συνήθως όλο και κάποιοι μένουν ανενημέρωτοι για κάποιο λόγο και ας έχεις φροντίσει εσύ να τους ενημερώσεις με όλα τα μέσα που διαθέτεις. Δλδ τι άλλο να κάνουμε; Τηλεδιάσκεψη; Εδώ λέμε πόσες φορές πχ οι υπεύθυνες δηλώσεις να έχουν επιστραφεί μέχρι την τάδε ημερομηνία και κανείς δεν το τηρεί. Όποτε θυμάται ο καθένας. Καμιά φορά οι γονείς είναι πιο ασυνεπείς και ανεύθυνοι και από τα παιδιά τους. Γενικά ένας ωχαδερφισμός.
Όχι όλοι, για να μην είμαι άδικη αλλά αρκετοί.


κάποιος_Νίκος έγραψε: Τέλος, όπως οργανώνονται προσβάσιμες σχολικές βιβλιοθήκες σε αξιοπρεπείς σχολικές μονάδες, έτσι θα μπορούσε να οργανωθεί κι ένα προσβάσιμο εργαστήριο Η/Υ. Το προσωπικό (εκπαιδευτικοί ή μη-εκπαιδευτικοί) και τα ωράρια λειτουργίας του μπορούν πλέον να αποφασίζονται από το Δήμο, ειδικά στην επαρχία μπορεί να βρεθεί πιο κοντά ένας δήμαρχος στη σχολική κοινότητα (και να ελπίζει στην επανεκλογή του). Αλλά προφανώς θα βρεθούν κάποιοι να κάνουν βανδαλισμό και χαβαλέ με τσόντες στο εργαστήριο αυτό.

Κοίτα Νίκο τα σχολεία έτσι κι αλλιώς είναι διαθέσιμα και τα απογεύματα ή τα ΣΚ και παραχωρούν πολλές από τις αίθουσές τους για οποιαδήποτε ανάγκη της τοπικής κοινωνίας. Συμβαίνει ήδη αυτό. Είτε διαθέτουν τα γυμναστήριά τους, τις αίθουσες εκδηλώσεων, τα εργαστήρια Η/Υ, τέλος πάντων οποιοσδήποτε χώρος ζητηθεί για να γίνονται μαθήματα τα απογεύματα από διάφορους πολιτιστικούς ή αθλητικούς συλλόγους ή να γίνει οποιαδήποτε άλλη εκδήλωση. Γενικά τα σχολεία είναι ανοιχτά προς την κοινωνία. Αλλά αυτό γίνεται σε επίπεδο συλλόγων ή άλλων επίσημων φορέων και ακολουθείται συγκεκριμένη διαδικασία παραχώρησης χώρου.
Στην ουσία η λειτουργία των σχολείων στους Δήμους έχει περάσει. Εμείς πάρε δώσε έχουμε περισσότερο με τους Δήμους παρά με το υπουργείο :lol: . Ο μποναμάς έτσι κι αλλιώς στους δήμους έχει περάσει, οπότε αυτοί έχουν το μαχαίρι αυτοί και το καρπούζι. Οποιαδήποτε ανάγκη έχουμε στους δήμους κλαιγόμαστε και αν έχουν κανένα φράγκο (που δεν έχουν) μας δίνουν. Γενικά δεν μπορώ να πω η Τοπική Αυτοδιοίκηση, ειδικά στις επαρχίες που είμαστε πιο οικογενειακά, στηρίζει όσο μπορεί τα σχολεία. Και αν δεν μπορεί οικονομικά, θα στηρίξει με άλλον τρόπο. Κάποια πράγματα πρέπει να τα αναγνωρίζουμε. Τουλάχιστον, στον δικό μας δήμο. Δεν ξέρω τι γίνεται αλλού.

Πάντως, αυτό που προτείνεις (αν κατάλαβα καλά τι προτείνεις) είναι να λειτουργούν τα εργαστήρια Η/Υ των σχολείων ως net-cafe ή όπως στις δημοτικές βιβλιοθήκες και να υπάρχει κάποιο υπεύθυνο προσωπικό κατά τις ώρες λειτουργίας που θα είναι ανοιχτά. Φαντάζομαι τα απογεύματα. Κατάλαβα καλά; Αυτό θα μπορούσε να γίνει με κάποιο σχεδιασμό αλλά επειδή όπως είπες κι εσύ υπάρχει ο κίνδυνος βανδαλισμών και άλλων φθορών θέλει πολύ μεγάλη προσοχή γιατί μη νομίζεις ότι όλα αυτά τα εργαστήρια για να γίνουν τα έχει πληρώσει το κράτος. Εμείς φτύσαμε αίμα για να τα φτιάξουμε. Και όταν λέω εμείς, εννοώ εμάς τους εκπ/κούς και αυτά τα 5 άτομα από τους γονείς που ενδιαφέρονται κάθε φορά κάνοντας διάφορες δράσεις για να μαζέψουμε χρήματα ή ξοδεύοντας χρήματα του σχολείου που δεν προορίζονταν για αυτό το σκοπό.
Στην τελική ας φτιάξουν ένα δωρεάν wifi οι δήμοι να τελειώνουμε. Κάτι είχε πάει να γίνει παλιά επί Σαμαρά.



κάποιος_Νίκος έγραψε: Δεν μπορείς να μου λες ότι γονείς που περιμένουν το σχόλασμα απ' έξω από την πύλη για να πάρουν τα παιδιά τους, στο δημοτικό τουλάχιστον, αδιαφορούν.

:smt005
Σόρι που γελάω αλλά τι σόι επιχείρημα είναι αυτό; Επειδή έρχονται να πάρουν τα παιδιά τους σημαίνει ότι ενδιαφέρονται και για το σχολείο στο οποίο φοιτούν; Δλδ τι επιλογές έχουν; Να τα αφήσουν στο δρόμο; Αλίμονο αν δεν έκαναν έστω και αυτό.
Κοίτα γενικά όλοι οι γονείς ενδιαφέρονται για το παιδί τους ΑΤΟΜΙΚΑ. Ποιος γονιός αδιαφορεί για το παιδί του;
Δεν καταλαβαίνουν, όμως, ότι το σχολείο δεν λειτουργεί ατομικά αλλά ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ. Άμα ο καθένας κοιτάει μόνο την πάρτη του και όχι το γενικό συμφέρον από το οποίο μπορούν να επωφεληθούν όλοι, δουλειά δε γίνεται.
Μέσα από το τη συλλογικότητα μπορείς να κερδίσεις ΚΑΙ ατομικά. Η αντίστροφη πορεία δε γίνεται.


κάποιος_Νίκος έγραψε: Αυτοί που δεν αδιαφορούν μπορούν να τραβήξουν (άμεσα αλλά κυρίως έμμεσα) τους άλλους, άλλωστε.

Για προσπάθησε εσύ να κινητοποιήσεις έναν αδιάφορο. Έναν μόνον. Να δούμε αν θα τα καταφέρεις. Μου αρέσει η σιγουριά σου. :lol:
Βρε συ, ξέρεις πόσες δράσεις κάνουμε και ευαισθητοποιούνται ελάχιστοι; Και σου λέω για δράσεις που έχουν και έναν ιερό σκοπό.
Τι αιμοδοσίες έχουμε διοργανώσει, τι για ΑμεΑ, εράνους, τι για παιδιά με σοβαρές ασθένειες που χρειάστηκαν λεφτά για νοσήλια, τι περιβαλλοντικές δράσεις. Λίγοι ενδιαφέρονται ρε Νίκο. Εντάξει καταλαβαίνω οι καιροί είναι δύσκολοι αλλά εντάξει δώσε ένα παράδειγμα τουλάχιστον στο παιδί σου ρε φίλε όσο μπορείς.

κάποιος_Νίκος έγραψε: Σε κάποιον που είναι αδιάφορος και το έγγραφο σημείωμα θα παραπέσει και με το προσωπικό τηλέφωνο που θα συνομιλήσεις ακόμη, θα απορείς αν είναι γονιός ή κηδεμόνας.

Χαίρω πολύ.

κάποιος_Νίκος έγραψε:Μια καλή διαδικτυακή πλατφόρμα μπορεί να προβλέπει περιπτώσεις με μη-ηλεκτρονικές μορφές επικοινωνίας. Το ζήτημα είναι οι εκπαιδευτικοί να ελαχιστοποιήσουν τους πόρους για την διαχείριση και τη χαρτούρα και να τους στρέψουν στην επικοινωνία.


κάποιος_Νίκος έγραψε:Το ζήτημα είναι ότι δεν περνάτε στον κόσμο (γονείς και προϊσταμένους) πως έτσι έχετε την υποχρέωση να δουλεύετε και αυτά έχετε το καθήκον να διδάξετε. Οι προφάσεις που επικαλείσαι ως λόγους έχουν μια ξεκάθαρη αιτία: έλλειψη εκπαίδευσης . Κι άντε η γενιά των γονιών δεν εκπαιδεύτηκε από καταρτισμένους εκπαιδευτικούς, η επόμενη γενιά γιατί να μην εκπαιδευτεί;


κάποιος_Νίκος έγραψε:Δεν κοστίζει πλέον το e-mail, ενώ ακόμη και παμπάλαια κινητά τηλέφωνα μπορούν να λάβουν. Αν το πάρει απόφαση η σχολική κοινότητα , μπορείτε να κάνετε μια ενημέρωση και να τους προτρέψετε να έρθουν σε συνεννόηση με έναν τεχνικό να τους το ενεργοποιήσει. Αν τους χάλαγε, δεν θα πήγαιναν στην τεχνική υποστήριξη δηλαδή;

Νίκο το μπαλάκι όλο σε εμάς το ρίχνεις. Να το πάρω το μπαλάκι, όμως. Δεν έχω πρόβλημα αλλά δε θα έχει το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Εμάς τους εκπ/κούς έτσι και αλλιώς με δυσπιστία και αρνητικότητα μας αντιμετωπίζουν. Είναι κάποια πράγματα που πρέπει να περάσουν ως νόμοι του κράτους αν θες να δεις κάποια αλλαγή. Με παρακαλετά και προσευχές δε γίνεται.
Γιατί αυτά που προτείνεις πέρα από το ότι είναι χρονοβόρα και με μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, καθιστούν τα σχολεία δυσκίνητα στις πράξεις και στις αποφάσεις του.
Αν κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ότι έχουμε μπει στην ψηφιακή εποχή, θα μπουν με το ζόρι. Ακόμα και ο τελευταίος βοσκός στο πιο απομακρυσμένο κατσικοχώρι.



κάποιος_Νίκος έγραψε: Ενώ για το έγγραφο φακέλωμα δεν γκρινιάζουν; Ή νομίζουν πως παραμένει στη σχολική μονάδα; :smt005
Όλα αυτά μπορούν να λυθούν με τις πιστοποιήσεις που σου ανέφερα.

Δεν ξέρω τι νομίζουν πάντως πολλοί το ίντερνετ το βλέπουν ακόμα ως 666 και δεν το εμπιστεύονται εύκολα ειδικά όταν πρόκειται για τα παιδιά τους. Θα σου πουν για προσωπικό απόρρητο, καταπάτηση συνταγματικών δικαιωμάτων και άλλα τέτοια.



κάποιος_Νίκος έγραψε: Το ζήτημα είναι να εκπονήσει τις προδιαγραφές κι έχει τέτοια δυνατότητα με βάση τα προσόντα των ανθρώπινων πόρων, αλλά πάσχει στην οργανωτική τους δύναμη από όσο υποψιάζομαι.

Μάλλον κάτι τέτοιο συμβαίνει αλλά όπως είπα και στην αρχή πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα αλλάξουν και σε εμάς τα πράγματα. Σε πρώτη φάση έφτιαξαν το myschool.
Πιστεύω ότι θα έχει και συνέχεια. Για να δούμε.
Αλλά όλα αυτά πρέπει να γίνουν με ευθύνη του υπουργείου όμορφα κι επίσημα.
Άβαταρ μέλους
διαστημικο μπιζελι
Crazy poster
 
Δημοσ.: 5169
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2012, 10:27 pm
Το μέλος διαστημικο μπιζελι, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό ΛΕΩΝ » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 11:34 pm

Ο μπομπ είναι μαθητής, και στράβωσε που ο καθηγητής τον έκοψε γιαυτό. :smt004
Για του πολιτιστικού μαρξισμού την πολιτική ορθότητα την αγία.
Άβαταρ μέλους
ΛΕΩΝ
Maniac poster
 
Δημοσ.: 19810
Εγγραφη: Μάιος 26th, 2012, 10:43 am
Το μέλος ΛΕΩΝ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό διαστημικο μπιζελι » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 11:35 pm

NANDROS έγραψε:
Δεν είμαι εκπαιδευτικός, δεν έχω παιδιά και δεν έχω ιδέα πώς παίζεται το σύστημα σήμερα, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, αλλά χαίρομαι με αυτά που διαβάζω! Υπάρχουν ακόμα κάποιοι που νοιάζονται! :sal5: :vp22:


Νάνδρε όλα αυτά που γράφω κατά καιρούς σχετικά με την εργασία μου δεν είναι για να εισπράξω διθυραμβικά σχόλια για το πόσο καλή ή κακή εκπ/κός είμαι. Σε πληροφορώ πιο άνετα αισθάνομαι με τα βρισίδια του μιζέρια παρά με τα κολακευτικά σχόλια.
Γιατί τα κολακευτικά σχόλια σε "εγκλωβίζουν" σε μια εικόνα και νομίζουν οι άλλοι ότι όσα γράφεις είναι μόνο για αυτό το σκοπό.
Εμένα κυρίως με ενδιαφέρει να περάσω μια πραγματικότητα που κάποιοι ίσως να μην γνωρίζουν (καμιά φορά να γκρινιάξω και λίγο :lol: ) και κυρίως να ακούσω κάποια διαφορετική άποψη από κάποιον μη εκπαιδευτικό, εφόσον έχει.
Διαφορετικά θα έγραφα στο pde που είμαστε όλοι εκπ/κοί εκεί μέσα και ο ένας θα ευλογούσε τα γένια του άλλου. Άσε που εκεί μέσα παίζει και πολύ αριστερό λεξιλόγιο. :smt005
Συνάδελφε και συνάδελφε...

Παρόλα αυτά δε θέλω να φανώ ακατάδεχτη και αγενής. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός μου.
Άβαταρ μέλους
διαστημικο μπιζελι
Crazy poster
 
Δημοσ.: 5169
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2012, 10:27 pm
Το μέλος διαστημικο μπιζελι, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό διαστημικο μπιζελι » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 11:44 pm

Δέλτα-Λοξ έγραψε:
Δεν πιστεύω να νόμισες ότι αναφερόμουν σε εσένα ε; :o

Όχι καθόλου απλά πιάστηκα από αυτό που είπες για να πω τα δικά μου.

Δέλτα-Λοξ έγραψε: Για τα όσα αναφέρεις, θα συμφωνήσω μαζί σου.
Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στην ελληνική κρατική παιδεία. Από πολύ πολύ παλιά. Και οι παθογένειες του εκπαιδευτικού μας συστήματος, είναι (σχεδόν) αδύνατον να θεραπευθούν. Αν είχα κάποιες ελπίδες πριν μερικά χρόνια, τώρα, καθώς έχω μεγαλώσει αρκετά, έχουν εξανεμισθεί.

Εγώ πάλι πιστεύω πολύ στη νέα γενιά των εκπαιδευτικών. Το μόνο που μας λείπει είναι το χρήμα στα σχολεία.
Κοιτά να δεις! Παλιά που υπήρχε το χρήμα, ήταν άλλο το στυλ των εκπ/κών (λίγο πιο παρωχημένο). Με κάθε σεβασμό, βέβαια, στις παλιότερες γενιές.
Τώρα που εμείς έχουμε όρεξη και προσόντα για δουλειά, δεν υπάρχουν χρήματα.
:D



NANDROS έγραψε:
Δασκαλίτσα, μόλις σου έκοψα έναν βαθμό! :smt003
.

Μπερδεύτηκα γιατί γράφω γρήγορα και πολλά.
Μου ακούστηκε πιο εύηχο το δέλτα.
:lol:
Άβαταρ μέλους
διαστημικο μπιζελι
Crazy poster
 
Δημοσ.: 5169
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2012, 10:27 pm
Το μέλος διαστημικο μπιζελι, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό διαστημικο μπιζελι » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 11:49 pm

Νταρνάκας έγραψε:
Nα είσαι αυστηρή στη βαθμολόγηση. Να βαθμολογείς βάσει του τι καταφέρνει στην τάξη ο μαθητής κι όχι βάσει του τι πιστεύει ο γονέας ότι θα μπορούσε να καταφέρει ή του τι καταφέρνει στο σπίτι του (κατά τα λεγόμενα του γονέα πάλι).

Νταρνάκα τώρα ξέρεις κι εσύ πώς είναι οι βαθμοί στο δημοτικό. Άμα ήμασταν όντως αυστηροί και έπαιρνε ο καθένας αυτό που αξίζει ξέρεις τι θα βάζαμε έτσι;
Αφού έτσι κι αλλιώς οι βαθμοί δεν ανταποκρίνονται όσο πρέπει στην πραγματικότητα, γιατί υπάρχουν στο δημοτικό;
Για να βασανιζόμαστε όλοι;
Άβαταρ μέλους
διαστημικο μπιζελι
Crazy poster
 
Δημοσ.: 5169
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2012, 10:27 pm
Το μέλος διαστημικο μπιζελι, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό διαστημικο μπιζελι » Δεκέμβριος 22nd, 2016, 11:52 pm

ΛΕΩΝ έγραψε: Ο μπομπ είναι μαθητής, και στράβωσε που ο καθηγητής τον έκοψε γιαυτό. :smt004


Ό,τι και να είναι πάντως εξαφανίστηκε.
Ελπίζω να μην τον διώξαμε εμείς επειδή το πιάσαμε μονότερμα.
Άβαταρ μέλους
διαστημικο μπιζελι
Crazy poster
 
Δημοσ.: 5169
Εγγραφη: Οκτώβριος 30th, 2012, 10:27 pm
Το μέλος διαστημικο μπιζελι, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό ΛΕΩΝ » Δεκέμβριος 23rd, 2016, 12:01 am

διαστημικο μπιζελι έγραψε:
ΛΕΩΝ έγραψε: Ο μπομπ είναι μαθητής, και στράβωσε που ο καθηγητής τον έκοψε γιαυτό. :smt004


Ό,τι και να είναι πάντως εξαφανίστηκε.
Ελπίζω να μην τον διώξαμε εμείς επειδή το πιάσαμε μονότερμα.

Ψηφιακό μπουλιν, έχει πάρει την μορφή μάστιγας αλλά και μαστίχας που μασιέται ασταμάτητα.
Ας ελπίσουμε η ΔΗΕ να κάνει καμιά καμπάνια γιαυτό, αλλά και σεις στα σχολεία μπορείτε να βοηθήσετε.
Για του πολιτιστικού μαρξισμού την πολιτική ορθότητα την αγία.
Άβαταρ μέλους
ΛΕΩΝ
Maniac poster
 
Δημοσ.: 19810
Εγγραφη: Μάιος 26th, 2012, 10:43 am
Το μέλος ΛΕΩΝ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό Νταρνάκας » Δεκέμβριος 23rd, 2016, 12:04 am

διαστημικο μπιζελι έγραψε:
Νταρνάκας έγραψε:
Nα είσαι αυστηρή στη βαθμολόγηση. Να βαθμολογείς βάσει του τι καταφέρνει στην τάξη ο μαθητής κι όχι βάσει του τι πιστεύει ο γονέας ότι θα μπορούσε να καταφέρει ή του τι καταφέρνει στο σπίτι του (κατά τα λεγόμενα του γονέα πάλι).

Νταρνάκα τώρα ξέρεις κι εσύ πώς είναι οι βαθμοί στο δημοτικό. Άμα ήμασταν όντως αυστηροί και έπαιρνε ο καθένας αυτό που αξίζει ξέρεις τι θα βάζαμε έτσι;
Αφού έτσι κι αλλιώς οι βαθμοί δεν ανταποκρίνονται όσο πρέπει στην πραγματικότητα, γιατί υπάρχουν στο δημοτικό;
Για να βασανιζόμαστε όλοι;

Ξέρω μωρέ, σε τρόλαρα. :P Αφού ούτε κι εγώ είμαι έτσι. Δηλαδή κάποτε ήμουν, στα πρώτα χρόνια, αλλά μαλάκωσα με τον καιρό.
Οὕτω τὸ δίκαιον κέκριται, τὸν κρείττω τοῦ ἥττονος ἄρχειν καὶ πλέον ἔχειν.
Πλάτων, Γοργίας, 483.δ
Άβαταρ μέλους
Νταρνάκας
Extreme poster
 
Δημοσ.: 29521
Εγγραφη: Ιανουάριος 21st, 2012, 1:55 am
Τοποθεσια: Εμμανουήλ Παππάς Σερρών
Το μέλος Νταρνάκας, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό vagabondo » Δεκέμβριος 23rd, 2016, 12:07 am

διαστημικο μπιζελι έγραψε:
Νταρνάκας έγραψε:
Nα είσαι αυστηρή στη βαθμολόγηση. Να βαθμολογείς βάσει του τι καταφέρνει στην τάξη ο μαθητής κι όχι βάσει του τι πιστεύει ο γονέας ότι θα μπορούσε να καταφέρει ή του τι καταφέρνει στο σπίτι του (κατά τα λεγόμενα του γονέα πάλι).

Νταρνάκα τώρα ξέρεις κι εσύ πώς είναι οι βαθμοί στο δημοτικό. Άμα ήμασταν όντως αυστηροί και έπαιρνε ο καθένας αυτό που αξίζει ξέρεις τι θα βάζαμε έτσι;

Το κράτος τι λέει γι' αυτό;

Νταρνάκας έγραψε:
Ξέρω μωρέ, σε τρόλαρα. :P Αφού ούτε κι εγώ είμαι έτσι. Δηλαδή κάποτε ήμουν, στα πρώτα χρόνια, αλλά μαλάκωσα με τον καιρό.

Έχεις αφήσει παιδί στην ίδια τάξη;
Io Vagabondo
Occasio facit furem
Άβαταρ μέλους
vagabondo
Fast poster
 
Δημοσ.: 2473
Εγγραφη: Μάρτιος 16th, 2012, 2:36 am
Το μέλος vagabondo, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

Re: Δεν ξερω τι να απαντησω σε αυτη την περιπτωση...

Δημοσίευσηαπό Νταρνάκας » Δεκέμβριος 23rd, 2016, 12:16 am

vagabondo έγραψε: [
Νταρνάκας έγραψε:
Ξέρω μωρέ, σε τρόλαρα. :P Αφού ούτε κι εγώ είμαι έτσι. Δηλαδή κάποτε ήμουν, στα πρώτα χρόνια, αλλά μαλάκωσα με τον καιρό.

Έχεις αφήσει παιδί στην ίδια τάξη;

Όχι, γιατί δε γίνεται στο δημοτικό παρά μόνο αν συμφωνήσει κι ο γονέας.
Οὕτω τὸ δίκαιον κέκριται, τὸν κρείττω τοῦ ἥττονος ἄρχειν καὶ πλέον ἔχειν.
Πλάτων, Γοργίας, 483.δ
Άβαταρ μέλους
Νταρνάκας
Extreme poster
 
Δημοσ.: 29521
Εγγραφη: Ιανουάριος 21st, 2012, 1:55 am
Τοποθεσια: Εμμανουήλ Παππάς Σερρών
Το μέλος Νταρνάκας, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη της παραπάνω δημοσίευσης, των απόψεων/θέσεων που εκφράζονται μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται. Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του phorum.gr στο email: admin(@)phorum.gr

ΠροηγούμενηΕπόμενη

Επιστροφή στην Γλωσσολογία

Μετάβαση στην αρχή της σελίδας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες